Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kanava
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
05.02.12, 13:46   #1 (linkki)
ellitär
(Vierailija)

Tarvitsen kipeästi apua/neuvoja

Hei!

Olen ollut muutaman viikon sairauslomalla yliväsymyksen ja stressin takia ja näistä aiheutuvien syiden takia.
Koko viime vuosi oli pahin mahdollinen työelämässä. Koen joutuneeni jonkinlaisen työpaikkakiusauksen uhriksi, josta ei näytä olevan enää pois pääsyä.
Pahin painajaiseni on esimieheni ja hänen 'oikea kätensä', joiden hampaisiin olen joutunut.
Koko sairauslomani ajan he kaksi ovat olleet usein ajatuksissani tavalla tai toisella, ennen kaikkea miten he ovat kohdelleet minua.
Nyt töihin paluun lähestyessä olen alkanut näkemään heistä myös painajaisia, sekin aiheuttaa pelkoa entisestään töihinpaluuta kohtaan.

Miksi olen joutunut tähän oravanpyörään? Mitä näillä kahdella on minua vastaan?
Mikä avuksi tulevaisuudessa?
Työpaikan vaihto ei tule kysymykseen, koska lähialueella ei ole koulutusta vastaavaa työtä ja uudelleenkoulutus on mahdottomuus.
  Vastaa viestiin

06.02.12, 11:23   #2 (linkki)
Ellitär
(Vierailija)

Katsoistko Jobi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ellitär Näytä viesti
Hei!

Olen ollut muutaman viikon sairauslomalla yliväsymyksen ja stressin takia ja näistä aiheutuvien syiden takia.
Koko viime vuosi oli pahin mahdollinen työelämässä. Koen joutuneeni jonkinlaisen työpaikkakiusauksen uhriksi, josta ei näytä olevan enää pois pääsyä.
Pahin painajaiseni on esimieheni ja hänen 'oikea kätensä', joiden hampaisiin olen joutunut.
Koko sairauslomani ajan he kaksi ovat olleet usein ajatuksissani tavalla tai toisella, ennen kaikkea miten he ovat kohdelleet minua.
Nyt töihin paluun lähestyessä olen alkanut näkemään heistä myös painajaisia, sekin aiheuttaa pelkoa entisestään töihinpaluuta kohtaan.

Työpaikan vaihto ei tule kysymykseen, koska lähialueella ei ole koulutusta vastaavaa työtä ja uudelleenkoulutus on mahdottomuus.

please. :)
  Vastaa viestiin
07.02.12, 16:05   #3 (linkki)
Ehtisitkö katsoa Jobi
(Vierailija)

Please
  Vastaa viestiin
08.02.12, 16:26   #4 (linkki)
AUTTAJA

Käyttäjän jobinposti avatari

Rekisteröitynyt: 01/2008
Sijainti: TELLUS I & II > SIRIUKSEN PLANEETTA IV
ENKELINI SANOMAA > ¤

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ellitär Näytä viesti
Hei!

ORAVANPYÖRÄN "MEKANISMI" On pirullinen = pyÖrii aina kun kOskee > juuri hiljan Olivat mitanneet pikku afrikkalaiSEn siilin = 300 g painOinen & pikku > pikku jalat >> "vaeltaneen" yÖN aikana > kun ON YÖELÄIN = ylitte 30 km, siinä Oli matkamittari, jOten tarkOitan tätä sillä, et pikkunenkin eläin saa kilOmetrei siihen ORAVANPYÖRÄÄN & kun On "POLKEMASSA" kaksi ihmistä, niin aikaansaannOs vOi Olla mittava > sitä "KIUSAANNUTTAVAA MATKAA", jOssa jOudut Olemaan mukana, tuntuu välillä "USKOMATTOMILTA" nuOt IHMISTEN MIELIKUVITUS SEikkailut = saadakSEen LÄHIMMÄISENSÄ kumOttua ITSESÄÄLIIN & rOtkOn reunalle, kun SE vielä tulee "ESIMIEHEN" & apurin tOimesta ¤

TÄMÄN tyyppistä tOuhuu alkaa Olla runsaasti SUOMEMME MAASSAKIN, jOtenkin Olemme "FINKSKAHTANEITA" pahan kerran & SEON tOtinen tOsiasia, mutta miten tähän saisi PARANTAVAA VIESTII SULLEKKIN PÄITEN, niin USKON SEn Onnistuvan vain ENKELISI/NI kautta & VOIMALLA, jOka On sitä PYHÄÄ HENKEE, jOnka avulla saavat Heidät "HILJAISIKSI" pOlOisiksi > taaperOiksi, NÄIN tämän NÄÄN tapahtuvan, et Ole RAUHASSA & RAUHALLISESTI, kyllä ENKELI hOitaa tämänkin asian, niin On LUVATTU ¤

PARANET & saat ITSEKUNNIOITUKSEN takaisin, vOit mennä hyvillä mielin takaisin TYÖMAALLESI > EI SE Ole Heidän itSEOikeutettua Olintilaansa, vaan Osa kuuluu myÖs SINULLE KULTULIININI, sanOi ENKELISI, nyt vOit mennä ITSEVARMANA & RYHDIKKÄÄSTI "Heidän" LUULEMAANSA "MAAHAN", jOka EI Olekkaan HEIDÄN & HE karvaasti SEn tulevat huOmaamaan, kun "KAHLEET KOLAHTAVAT" Heidän kinttuihinsa, NÄIN FIKSUSTI ENKELIT vOivat nämäkin ASIAT KORJATA, SINULLE SE Oli myÖs eräänlainen "OPETUS", jOtta huOmaisit "KONTRASTIN" myÖtä tään ELÄMÄN HYVÄTKIN PUOLET = TULET SAAMAAN SIITÄ PALKKASI, jOka EI Ole rahaa, vaan RAKKAUTTA ¤

¤¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤

Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku