Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kanava
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
05.02.12, 15:05   #1 (linkki)
Misty
(Vierailija)

Energianvälitystä

Klo 16.00 voisin välitellä energiaa.
  Vastaa viestiin

05.02.12, 15:16   #2 (linkki)
irene
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Misty Näytä viesti
minä otan vastaan.Kiitos
  Vastaa viestiin
05.02.12, 15:18   #3 (linkki)
tulitikku
(Vierailija)

Lainaus:

Voisin ottaa vastaan energiaa. Toivon että kaikki negatiivinen muistiin kertynyt ja vanhat muistot poistuisivat että voisin alkaa elämään uutta elämää uusien energioiden valossa :) kiitos!
  Vastaa viestiin
05.02.12, 15:37   #4 (linkki)
hemuli
(Vierailija)

Lainaus:
Otan vastaan positiivista energiaa, kiitos! :)
  Vastaa viestiin
05.02.12, 15:45   #5 (linkki)
vilja
(Vierailija)

Lainaus:

kiitos vielä aamun lähetyksestä. tähän myös osallistuisin, kiitos :)
  Vastaa viestiin
05.02.12, 16:18   #6 (linkki)
Misty
(Vierailija)

Olen jo jonkun aikaa välittänyt energiaa.
  Vastaa viestiin
05.02.12, 16:28   #7 (linkki)
positiivista palautetta
(Vierailija)

Lainaus:
Olen jo jonkun aikaa välittänyt energiaa.
Moi! En ollut ilmoitautunut listallesi, mutta sain energiasi hyvin vastaan. Olen näkijänainen, herkkäaistinen, ja koskaan ennen en ole tuntenut energialähetystä näin selvästi. Olen kokellut tosin vain muutaman kerran aikaisemmin, silloin jäänyt vaikutukset arvailujen varaan.

Tuli tosi positiivinen tunne ja koin miten energia kiersi läpi kroppani. Erityisesti vatsassa. Lähetin sitä myös takaisin ja se kiersi aina bumerangina kauttasi takaisin itselleni. Oikein alkoi naurattaaa, olo oli niin hyvä ja tunsin, että niin sinunkin olosi? Sellaista yleistä rakkautta kaikkia ja kaikkea kohtaan. Osaan itse tehdä "healingia" jonkin verran ilman mitään asian opiskelua, tämä on minulle uusi, mutta kiehtova alue.

Kiitos!!!
  Vastaa viestiin
05.02.12, 17:34   #8 (linkki)

Rekisteröitynyt: 12/2011
energianvälitystä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja positiivista palautetta Näytä viesti
Moi! En ollut ilmoitautunut listallesi, mutta sain energiasi hyvin vastaan. Olen näkijänainen, herkkäaistinen, ja koskaan ennen en ole tuntenut energialähetystä näin selvästi. Olen kokellut tosin vain muutaman kerran aikaisemmin, silloin jäänyt vaikutukset arvailujen varaan.

Tuli tosi positiivinen tunne ja koin miten energia kiersi läpi kroppani. Erityisesti vatsassa. Lähetin sitä myös takaisin ja se kiersi aina bumerangina kauttasi takaisin itselleni. Oikein alkoi naurattaaa, olo oli niin hyvä ja tunsin, että niin sinunkin olosi? Sellaista yleistä rakkautta kaikkia ja kaikkea kohtaan. Osaan itse tehdä "healingia" jonkin verran ilman mitään asian opiskelua, tämä on minulle uusi, mutta kiehtova alue.

Kiitos!!!
Hei . Voisitko sinä kertoa miksi esim minä en tunne mitään energioita tai tuntemuksia ? Muut energian pyytäjät tuntevat vaikka mitä .. Jotenkin minulle on tullut vahva käsitys siitä että nämä energianvälitykset on täyttä humpuukia ja huijausta ..
  Vastaa viestiin
05.02.12, 17:40   #9 (linkki)
Misty
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja soft75 Näytä viesti
Hei . Voisitko sinä kertoa miksi esim minä en tunne mitään energioita tai tuntemuksia ? Muut energian pyytäjät tuntevat vaikka mitä .. Jotenkin minulle on tullut vahva käsitys siitä että nämä energianvälitykset on täyttä humpuukia ja huijausta ..
Voidaanko meilata? Laitatko meiliosoitteesi?
  Vastaa viestiin
05.02.12, 17:49   #10 (linkki)
vilja
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vilja Näytä viesti
kiitos vielä aamun lähetyksestä. tähän myös osallistuisin, kiitos :)

Kiitos jälleen Misty!
  Vastaa viestiin
05.02.12, 18:20   #11 (linkki)
Moi
(Vierailija)

Lainaus:
Hei!

Sitä en tiedä, miksi aina ei tunnu menevän "perille". Eikä tietenkään kukaan pysty toistaiseksi todistamaan, että jokin energia tulee oikeasti perille. Oma kokemukseni oli kuitenkin selkeä, ja kuten ehkä jo aikaisemmin luit, en minäkään ole aiemmilla kerroilla "tuntenut mitään". Luulisin, että pitää olla intuitiota ja herkkyyttä, jotta pääsee "sille tasolle", jossa nämä energiat liikkuvat. ja vaikkei pääsisikään, niin varmasti jotain tulee perille silti, tiedostamatta. Vaikka olen selvänäköinen, eivät kuvatkaan käskemällä tule mieleen,vaan tulee jos tulee.

Miksi kukaan haluaisi huijata, että lähettää energiaa? Ymmärtäisin huijauksen mahdollisuuden, mikäli raha vaihtaisi omistajaa, mutta nämä ihmiset tekevät sitä hyvää hyvyyttään, aivan kuten vapaaehtoiset ennustajat tuolla ennustukset-palstalla. En koe mahdolliseksi, että kukaan haluaisi sillä tavalla huijaten aikaansa tuhlata. :)

By the way, jos Misty haluat joskus jutella/ energianvälitys-vaihtoa tai selvänäköä(joka itsellä auttavalla tasolla), voit meilata: aurinkoenergia(at)luukku.com . Saa toki muutkin meilata samantyyppisissä asioissa.

Hyvää VAALI-iltaa! :D
  Vastaa viestiin
05.02.12, 20:04   #12 (linkki)

Rekisteröitynyt: 12/2011
energianvälitystä

Lainaus:
Voidaanko meilata? Laitatko meiliosoitteesi?
Tänne ei varmaan kannata laittaa meiliosoitetta mutta YV onnistuisi ..
  Vastaa viestiin
05.02.12, 22:12   #13 (linkki)
Misty
(Vierailija)

[QUOTE=Moi;11120495]Hei!

Sitä en tiedä, miksi aina ei tunnu menevän "perille". Eikä tietenkään kukaan pysty toistaiseksi todistamaan, että jokin energia tulee oikeasti perille. Oma kokemukseni oli kuitenkin selkeä, ja kuten ehkä jo aikaisemmin luit, en minäkään ole aiemmilla kerroilla "tuntenut mitään". Luulisin, että pitää olla intuitiota ja herkkyyttä, jotta pääsee "sille tasolle", jossa nämä energiat liikkuvat. ja vaikkei pääsisikään, niin varmasti jotain tulee perille silti, tiedostamatta. Vaikka olen selvänäköinen, eivät kuvatkaan käskemällä tule mieleen,vaan tulee jos tulee.

Miksi kukaan haluaisi huijata, että lähettää energiaa? Ymmärtäisin huijauksen mahdollisuuden, mikäli raha vaihtaisi omistajaa, mutta nämä ihmiset tekevät sitä hyvää hyvyyttään, aivan kuten vapaaehtoiset ennustajat tuolla ennustukset-palstalla. En koe mahdolliseksi, että kukaan haluaisi sillä tavalla huijaten aikaansa tuhlata. :)

By the way, jos Misty haluat joskus jutella/ energianvälitys-vaihtoa tai selvänäköä(joka itsellä auttavalla tasolla), voit meilata: aurinkoenergia(at)luukku.com . Saa toki muutkin meilata samantyyppisissä asioissa.

Laitoin sinulle meiliä. Se on totta, että aina ei edes tunne sitä, että energiaa tulee.
Toisaalta, ei tässä voi oikein ketään huijata, kun raha ei vaihda omistajaa. Kyllä tässä ihan auttamismielessä mennään. Yläkerta päättää sitä, mitä apua kukin saa. Toimin itse tässä välikappaleena. Se on minun roolini tässä tapahtumassa.
  Vastaa viestiin
05.02.12, 22:13   #14 (linkki)
Misty
(Vierailija)

Lainaus:
Tänne ei varmaan kannata laittaa meiliosoitetta mutta YV onnistuisi ..
Mikä olikaan YV?
  Vastaa viestiin
05.02.12, 22:53   #15 (linkki)
Hard rock
(Vierailija)

Lainaus:
Mikä olikaan YV?

yv = yksityisviesti, onnistuu kirjautuneilla.
Syvä kunnioitus soft75:lle että välittää foorumin säännöistä.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku