| |  | |
05.02.12, 23:51
|
#1 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 02/2009
| Uskomaton Päivä!
Tänään tapahtuu niin outoja asioita että pää on pyörällä..
Anyone; MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU?!
Aivan uskomattoman oudot vibat.. :O
Voisiko joku katsoa mistä ihmeestä on kyse?!
| |
| | |
06.02.12, 09:30
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Voitko tarkentaa, mitä siellä tapahtuu?
| |
| | |
06.02.12, 10:28
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | | |
| | |
06.02.12, 13:29
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ihan mielenkiinnosta, kun tein tuossa jokin aika sinulle pari energiahoitoa peräkkäin, niin liittyyköhän siihen? Onko tapahtumat ja vibat kuitenkin positiivisia ja hyviä?
| |
| | |
06.02.12, 13:49
|
#5 (linkki)
|
| Eilen.. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja oho Voitko tarkentaa, mitä siellä tapahtuu? | No kuulostaa varmaan yhtä hullulta kun kaikki viestini..Mutta heräsin taas aamulla tosi outoon oloon, koko päivässä oli tosi outo "viba", ja illalla alkoi VERHOT "pullistella" kuin joku olisi takana!
Lopulta yöllä menin niin paniikkiin, että sidoin verhot naruilla myttyyn! :D
Koira ravasi levottomana pitkin asuntoa, ja murisi.. Tänään pysyttelee sängyn alla.. :O Tosi outoa..
Oon niin monta luentaa ottanut ja etsinyt vastauksia että pelottaa että olen saanut nyt jtn muuta kun olen hakenut..Koska vaikka toivoisin että kaikki nämä olisivat merkkejä miehestäni, ei yhtn tunnu siltä.. :(
| |
| | |
06.02.12, 15:09
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AniBan No kuulostaa varmaan yhtä hullulta kun kaikki viestini..Mutta heräsin taas aamulla tosi outoon oloon, koko päivässä oli tosi outo "viba", ja illalla alkoi VERHOT "pullistella" kuin joku olisi takana!
Koira ravasi levottomana pitkin asuntoa, ja murisi.. Tänään pysyttelee sängyn alla.. :O Tosi outoa..
Oon niin monta luentaa ottanut ja etsinyt vastauksia että pelottaa että olen saanut nyt jtn muuta kun olen hakenut..Koska vaikka toivoisin että kaikki nämä olisivat merkkejä miehestäni, ei yhtn tunnu siltä.. :( |
.. "Verhot pullistuu"? Ootko varma ettei tuuli tai viima vain heiluttaneet niitä? Isämeidän rukoukset nyt ainakin kehiin, jotta saat "henget" sieltä pois, jos sellaisia lienevät mokomat :)
Mutta ei kannata kyllä liikaa leikkiä noilla asioilla :/ Kannattaisiko sinun unohtaa hetkeksi kokonaan ne vastaukset kuolleelta (hui..)
| |
| | |
06.02.12, 15:20
|
#7 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja No huh.. .. "Verhot pullistuu"? Ootko varma ettei tuuli tai viima vain heiluttaneet niitä? Isämeidän rukoukset nyt ainakin kehiin, jotta saat "henget" sieltä pois, jos sellaisia lienevät mokomat :)
Mutta ei kannata kyllä liikaa leikkiä noilla asioilla :/ Kannattaisiko sinun unohtaa hetkeksi kokonaan ne vastaukset kuolleelta (hui..) | Joo, oonkin joka ilta rukoillut ja sehän tässä kummaa,kun ei ollut ikkunat auki tai vetoa.. Yksi verho siis pullisteli kuin purje, ja vaikka koitin olla kattomatta niin kyllä sydän pamppaili..
Koira edelleen sängyn alla.. :O Eikä ole tullut edes juomaan/syömään..
| |
| | |
06.02.12, 15:29
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja No huh.. .. "Verhot pullistuu"? Ootko varma ettei tuuli tai viima vain heiluttaneet niitä? Isämeidän rukoukset nyt ainakin kehiin, jotta saat "henget" sieltä pois, jos sellaisia lienevät mokomat :)
Mutta ei kannata kyllä liikaa leikkiä noilla asioilla :/ Kannattaisiko sinun unohtaa hetkeksi kokonaan ne vastaukset kuolleelta (hui..) |
..Tuohon vielä, että älä ainakaan enää mihinkään spiritismi-istuntoihin lähde. Kyllä kai kuolleiden välityksellä voi osaamattoman meedion kautta tulla ties mitä ei toivottuja räyhänhenkiäkin?!
| |
| | |
06.02.12, 15:33
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja AniBan Joo, oonkin joka ilta rukoillut ja sehän tässä kummaa,kun ei ollut ikkunat auki tai vetoa.. Yksi verho siis pullisteli kuin purje, ja vaikka koitin olla kattomatta niin kyllä sydän pamppaili..
Koira edelleen sängyn alla.. :O Eikä ole tullut edes juomaan/syömään.. |
No varmasti pamppaili..! Huh.. Nyt vaan rukoilulinjaa enemmän ja vähemmän jatkossa meedioita.
| |
| | |
06.02.12, 15:53
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja AniBan Joo, oonkin joka ilta rukoillut ja sehän tässä kummaa,kun ei ollut ikkunat auki tai vetoa.. Yksi verho siis pullisteli kuin purje, ja vaikka koitin olla kattomatta niin kyllä sydän pamppaili..
Koira edelleen sängyn alla.. :O Eikä ole tullut edes juomaan/syömään.. |
Noista sinun jutuistasi ei kyllä aina tiedä, ootko edes tosissasi.. mutta jos olet, niin toivon kovin puolestasi että saisit viimein sen kauniin ja hyvän viestin häneltä, keltä sellaista odotat.
Uneenkin voi yrittää pyytää viestiä, oletko koskaan kokeillut?
| |
| | |
06.02.12, 16:40
|
#11 (linkki)
|
| .. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja edellinen Noista sinun jutuistasi ei kyllä aina tiedä, ootko edes tosissasi.. mutta jos olet, niin toivon kovin puolestasi että saisit viimein sen kauniin ja hyvän viestin häneltä, keltä sellaista odotat.
Uneenkin voi yrittää pyytää viestiä, oletko koskaan kokeillut? |
Vastauksia ja yhteydenottoa mieheeni olen koittanut täältä saada, ja koska asia suhteellisen tuore, on mieli herkkä ja annan tulla kaiken sensuroimatta ulos, koska todella haluaisin sellaisen yhteyden mieheeni, josta aina saa lukea..
Ja vaikka luentoja minulle on tehty; en yhdessäkään ole tuttuja asioita MIEHESTÄNI saanut, vain yleistä ja siksi olenkin alkanut epäillä että onkhan elämän jlkn sittenkään mtn.. :(
Uneen olen pyytänyt rakastani joka ikinen ilta, ja ainoa mitä olen nähnyt on parina yönä sellaisia painajaisia,että todella TOIVON ettei se ole mkn yhteydenotto..
Ja lisäykseksi loppuun.. Tänne palstalle tulin,koska ajattelin täällä olevan ihmisiä samassa tilanteessa, tai niitä jotka ovat päässeet jo eteenpäin, ja olen kertonut olostani näköjään liiankin tarkasti..
Minä olen ihan tavallinen ihminen, suuri suru seuraamassa rinnalla joka hetki, ja rikki sisältä.. Ja edelleenkin shokissa miehni poismenosta, koska en pysty päästämään irti, ja siksi täältä kanavointia olen koittanut saada..
"Mielipuolisuus" kirjoituksissani ovat hetkittäisiä TÄYDELLISIÄ EPÄTOIVON hetkia, usein yön pimeinä tunteina, ja silloin olen purkanut fiiliksiäni tänne. Pahoitteluni jos se on saanut sinut epäilemään.
Ihan olen aidosti täällä (ja vapaasti) tunteistani ja kokemuksistani kirjoittanut. Harmi jos tullut kuva että pelleilen. Koitan vain saada palasista taas kiinni,ja en kuitenkaan saa.. ;(
| |
| | |
06.02.12, 16:42
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja AniBan No kuulostaa varmaan yhtä hullulta kun kaikki viestini..Mutta heräsin taas aamulla tosi outoon oloon, koko päivässä oli tosi outo "viba", ja illalla alkoi VERHOT "pullistella" kuin joku olisi takana!
Oon niin monta luentaa ottanut ja etsinyt vastauksia että pelottaa että olen saanut nyt jtn muuta kun olen hakenut..Koska vaikka toivoisin että kaikki nämä olisivat merkkejä miehestäni, ei yhtn tunnu siltä.. :( |
Hei,
ihan kommenttina vaan, että olet saanut tällä palstalla todella paljon hyviä kommentteja ja neuvoja rauhoittumisesta ja siitä, että itsestäsi nyt ensisijaisesti pitäisit huolta, vastauksia saat varmaan aikanaan ihan itse. Samoin olet saanut hoitoja ja katselmuksia. Et ilmeisesti ole vielä siinä tilassa, että ottaisit näitä hyviä neuvoja vastaan, kun et niitä juuri kommentoi vaan jatkuvasti haet vastauksia, vaikka minusta vaikuttaa, että et itse välttämättä tiedä mikä vastaus sinua edes helpottasi, haluaisit, että joku vain ottaisi tämän tuskasi pois. Se sinun itsesi täytyy kuitenkin vain työstää, siinä ei nähdäkseni ole kiertoteitä.
Kehottaisin lueskelemaan ja miettimään niitä saamiasi neuvoja ja viestejä uudestaan. En tiedä olenko väärässä, mutta vähän tuntuu siltä, että tämänkin viestin avulla yrität taas löytää jonkun joka sinulle saisi suoran "linjan" auki mieheesi, että voisit hänen kanssaan jutella. Suonet anteeksi, mutta en usko sen olevan mahdollista nyt, kun vaikutat käyvän ylikierroksilla. Enkä tiedä onko sellainen ylipäätänsä mahdollista, tietoa tuodaan minun kokemukseni henkimaailmasta sitä mukaa kun rauhoitumme, opimme lisää ja menemme eteenpäin.
Hyvää jatkoa ja siunausta sinulle henkisessä työssä! Et ole yksin - joskus tämäkin ajatus voi lohduttaa - uskoisin, että me kaikki joudumme tekemään paljon töitä työstääksemme meille annettuja oppiläksyjä, mitä ne sitten kenelläkin ovat. Ja joskus etenemisen jälkeen voi joutua ottamaan monta askelta taaksekin päin. Uskoa ja toivoa ei vaan kannata koskaan menettää... sinnikkäästi siis vain eteenpäin.
| |
| | |
06.02.12, 16:57
|
#13 (linkki)
|
| ... Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kommentti Hei,
ihan kommenttina vaan, että olet saanut tällä palstalla todella paljon hyviä kommentteja ja neuvoja rauhoittumisesta ja siitä, että itsestäsi nyt ensisijaisesti pitäisit huolta, vastauksia saat varmaan aikanaan ihan itse. Samoin olet saanut hoitoja ja katselmuksia. Et ilmeisesti ole vielä siinä tilassa, että ottaisit näitä hyviä neuvoja vastaan, kun et niitä juuri kommentoi vaan jatkuvasti haet vastauksia, vaikka minusta vaikuttaa, että et itse välttämättä tiedä mikä vastaus sinua edes helpottasi, haluaisit, että joku vain ottaisi tämän tuskasi pois. Se sinun itsesi täytyy kuitenkin vain työstää, siinä ei nähdäkseni ole kiertoteitä.
Kehottaisin lueskelemaan ja miettimään niitä saamiasi neuvoja ja viestejä uudestaan. En tiedä olenko väärässä, mutta vähän tuntuu siltä, että tämänkin viestin avulla yrität taas löytää jonkun joka sinulle saisi suoran "linjan" auki mieheesi, että voisit hänen kanssaan jutella. Suonet anteeksi, mutta en usko sen olevan mahdollista nyt, kun vaikutat käyvän ylikierroksilla. Enkä tiedä onko sellainen ylipäätänsä mahdollista, tietoa tuodaan minun kokemukseni henkimaailmasta sitä mukaa kun rauhoitumme, opimme lisää ja menemme eteenpäin.
Hyvää jatkoa ja siunausta sinulle henkisessä työssä! Et ole yksin - joskus tämäkin ajatus voi lohduttaa - uskoisin, että me kaikki joudumme tekemään paljon töitä työstääksemme meille annettuja oppiläksyjä, mitä ne sitten kenelläkin ovat. Ja joskus etenemisen jälkeen voi joutua ottamaan monta askelta taaksekin päin. Uskoa ja toivoa ei vaan kannata koskaan menettää... sinnikkäästi siis vain eteenpäin. | kiitos palautteestasi, tähän lopputulokseen alan itekkin päätyä. Ja lueskelen kyllä vastauksia aina uudelleen.. Tällä kertaa olisin todellakin vain halunnut tietää mitä täällä tapahtuu..Mutta luulen kuitenkin kaikista eniten rukousten olevan nyt minua varten, ja juuri pysähtyminen.. Tuntuu tosiaan välillä että aivoissa on formula 1 menossa.. (ja ei ole kivaa itsestäkään..)
Harmillista tässä on vaan se,että tosiaan etsin vain yhtä pientä viestiä, joka kertoisi että miehelläni on jossain tuolla nyt hyvä olla ja että voin saada itselleni mielenrauhan.. Nyt otan siis taukoa tänne..
Kiitos kaikille jotka ovat tarinaani lukeneet ja auttaneet ,kommentoineet. I´m done.
| |
| | |
06.02.12, 17:07
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja AniBan kiitos palautteestasi, tähän lopputulokseen alan itekkin päätyä. Ja lueskelen kyllä vastauksia aina uudelleen.. Tällä kertaa olisin todellakin vain halunnut tietää mitä täällä tapahtuu..Mutta luulen kuitenkin kaikista eniten rukousten olevan nyt minua varten, ja juuri pysähtyminen.. Tuntuu tosiaan välillä että aivoissa on formula 1 menossa.. (ja ei ole kivaa itsestäkään..)
Harmillista tässä on vaan se,että tosiaan etsin vain yhtä pientä viestiä, joka kertoisi että miehelläni on jossain tuolla nyt hyvä olla ja että voin saada itselleni mielenrauhan.. Nyt otan siis taukoa tänne..
Kiitos kaikille jotka ovat tarinaani lukeneet ja auttaneet ,kommentoineet. I´m done. |
harkitse vielä, jos yrittäisit hakea suruusi ammattiapua tai muuta keskusteluapua, esim. sururyhmät ym. Se voisi autta sinua tässä hetkessä myös purkamaan tuota asiaa ja paljon enemmän kuin lukemattomat luennat. Kun ei sitä henkimaailmaa kuitenkaan voi pakottaa, ehkä aika ei vai ole vielä. En tiedä mitä kertomuksia olet lukenut, mutta en ihan usko, että kukaan heti ja jotenkin "automaattisesti" on saanut haluamiaan vastauksia.
Usko itse siihen, että hänellä on kaikki hyvin! Ihan varmasti hänellä on hyvä olla nyt, rauha. Taivaiset auttajat pitävät kyllä hänestä huolta. Ja sinusta myös. Voithan rukoillessasi pyytää vielä, että hänestä ja sinusta pidetään hyvää huolta joka hetkessä. Minua itseä se ainakin rauhoittaa. Ja muuten keskity nyt vaan itseesi ja siihen, että menet eteenpäin, jatkat elämääsi. Pienin askelin. Rakasta itseäsi ja luota tulevaan.
| |
| | |
06.02.12, 18:05
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja AniBan Vastauksia ja yhteydenottoa mieheeni olen koittanut täältä saada, ja koska asia suhteellisen tuore, on mieli herkkä ja annan tulla kaiken sensuroimatta ulos, koska todella haluaisin sellaisen yhteyden mieheeni, josta aina saa lukea..
Ja vaikka luentoja minulle on tehty; en yhdessäkään ole tuttuja asioita MIEHESTÄNI saanut, vain yleistä ja siksi olenkin alkanut epäillä että onkhan elämän jlkn sittenkään mtn.. :(
Uneen olen pyytänyt rakastani joka ikinen ilta, ja ainoa mitä olen nähnyt on parina yönä sellaisia painajaisia,että todella TOIVON ettei se ole mkn yhteydenotto..
Ja lisäykseksi loppuun.. Tänne palstalle tulin,koska ajattelin täällä olevan ihmisiä samassa tilanteessa, tai niitä jotka ovat päässeet jo eteenpäin, ja olen kertonut olostani näköjään liiankin tarkasti..
Minä olen ihan tavallinen ihminen, suuri suru seuraamassa rinnalla joka hetki, ja rikki sisältä.. Ja edelleenkin shokissa miehni poismenosta, koska en pysty päästämään irti, ja siksi täältä kanavointia olen koittanut saada..
"Mielipuolisuus" kirjoituksissani ovat hetkittäisiä TÄYDELLISIÄ EPÄTOIVON hetkia, usein yön pimeinä tunteina, ja silloin olen purkanut fiiliksiäni tänne. Pahoitteluni jos se on saanut sinut epäilemään.
Ihan olen aidosti täällä (ja vapaasti) tunteistani ja kokemuksistani kirjoittanut. Harmi jos tullut kuva että pelleilen. Koitan vain saada palasista taas kiinni,ja en kuitenkaan saa.. ;( | Anteeksi että epäilin. Kyllä minä uskon sinua. Jospa on niin, ettei aika ole ollut vielä kypsä miehesi sanomalle, tai et itse ole valmis, koska surusi on niin tuore? Uskon että kaikki tapahtuu varmasti ajallaan ja että saat viestin, kun henkimaailma katsoo ajan sopivaksi. Hyvää toivon sinulle.. ja luota rukouksiisi ja niiden voimaan. Olet silloin ainakin turvallisissa käsissä..!
| |
| | |
07.02.12, 07:53
|
#16 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja AniBan kiitos palautteestasi, tähän lopputulokseen alan itekkin päätyä. Ja lueskelen kyllä vastauksia aina uudelleen.. Tällä kertaa olisin todellakin vain halunnut tietää mitä täällä tapahtuu..Mutta luulen kuitenkin kaikista eniten rukousten olevan nyt minua varten, ja juuri pysähtyminen.. Tuntuu tosiaan välillä että aivoissa on formula 1 menossa.. (ja ei ole kivaa itsestäkään..)
Kiitos kaikille jotka ovat tarinaani lukeneet ja auttaneet ,kommentoineet. I´m done. |
Olet saanut kanavoinnin joulun aikaan, jossa kerrotaan miehesi voivan hyvin. Lue kopioitu viesti uudelleen.
"Yhteys teidän välillänne on vielä vahva. Sinulla on vielä tuskaista surua jäljellä, hän yrittää laohduttaa ja päästä läpi niin että huomaisit hänet. Jostain syystä tähän tulee vaativaa ja vähän pistävääkin energiaa. Onko hänen lähtönsä ollut hänelle jotankin vaatia. Hän näyttää jotain laatikkoa, josta sinun pitäisi etsiä jotain, kun yritän selventää mitä pitää etsiä hän on jo toisaalla. Ehkä hän oli eläessään nopea käänteissään ja mielipiteidensä muodostamisessa. On aivan kuin hänellä olisi kiire, kuitenkin hän sanoo ettei olemikään kiire, hän nyt vain on tälläinen.
Hän puhuu joistain valokuvista tai diakuvista, en saa selvää. Hän näyttäisi kuvia minulle, mutta samassa hän taas pyörähtää uuteen asiaan ja esittelee jotain kirjaa, jossa on alleviivauksia. Hän puhuu jotain sokerista ja puistaa päätään. Hän liikkuu nopeasti ja välilla tuntuu kompastuvan jalkoihinsa, samalla hän pyytää sanomaan että tarviset uudet kengät, sellaiset jotka tuovat iloa sinulle. Otä vähän rennommin, minulla on nyt kaikki hyvin ja rakastan sinua. Hän häviää kuin tuulenpyörre, enkä saa enää häneen yhteyttä."
| |
| | | | |