Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kanava
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
06.02.12, 18:07   #1 (linkki)
aina vaan ikävä
(Vierailija)

.....

Isäni kuoli n.21 vuotta sitten minun ollessa vielä pieni ala-asteelainen... usein hän on mielessäni ja kysyn miksi näin kävi, miksi hän ei ole näkemässä lastensa lapsia jne..
onko hänellä kaikki nyt hyvin ja seuraako meidän puuhia? ikävä aina vaan, ei aika ikävää poista...
  Vastaa viestiin

11.02.12, 22:49   #2 (linkki)
....
(Vierailija)

Niin, en ole huomannut, että aika veisi ikävöintiä niitä kohtaan, jotka ovat tärkeitä. Siihen ikävään ei oikein aika näytä auttavan, vaikka muut surut ja murheet kyllä haalistuu. Se on kyllä surullisista surullisin tilanne, että lapsen pitää vanhempansa menettää. Joskus on vaikea ymmärtää näitä asioita ja sitä, mikä tarkoitus näillä on. Taitaa olla minullakin vielä kamalasti oppimista.

Kun isääsi kyselit, niin mun piti oikein pyydellä suojelusenkeliä tässä apuun, kun yritin saada sulle viestiä. Sainhan minä sitten viimein kuvan miehestä, joka taluttaa pikkutyttöä. Kädestä pitää kiinni. Mies on jotenkin semmoinen vahvapiirteinen, on kulmikkuutta kasvonpiirteissä. Onkohan hän sitten. Semmoinen jäntevän oloinen, niin kuin olisi "ulkoilmaihminen." Luulenpa, että tällä viestillä halutaan tuoda lohtu ja sanoa, että isäsi kyllä katselee kulkuasi, taitaapa kävellä rinnallasi ja kädestä taluttaa.

Surulliseksi kyllä tulen viestistäsi. Kun tämä menetyksen surusi on niin suuri. Mies näkyi tässä vahvana, ehkä hän oli vahva persoona jollain tapaa. Semmoinen, joka huomattiin, sinne, minne menikin. Eivät näin kauan sitten pois menneet tule yleensä näin vahvoina, sillä täytyy olla erityinen merkitys. Hän on vielä läsnä jotenkin.

Toivottavasti vielä käyt täällä lukemassa tämän viestin, vaikka omasi kirjoittamisesta on aikaa, koska itse koen, että tällä on tärkeä merkitys. Tulee niin voimakas tunne tästä.

Kaikkea hyvää sinulle...!
  Vastaa viestiin
12.02.12, 06:54   #3 (linkki)
aina vaan ikävä
(Vierailija)

Kiitos sinulle.... tuli hyvä tunne viestistäsi :) ja lohtuakin se antoi.
  Vastaa viestiin
12.02.12, 22:57   #4 (linkki)
kiitos!
(Vierailija)

Kiitos, toivon, että sait pienen lohdun...<3
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta: