| |  | | |
07.02.12, 11:50
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Fyysisiin kipuihin ja vaivoihin energiahoitoa
Teen energiahoitoa muutamalle fyysisiin kipuihin ja vaivoihin. Kerrothan mihin haet apua niin sovitaan aikoja tälle viikolle yksilöhoitoina.
Tänään voisin tehdä kaksi hoitoa klo 13 ja klo 13.20.
| |
| | |
07.02.12, 12:02
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Valoa kohti Teen energiahoitoa muutamalle fyysisiin kipuihin ja vaivoihin. Kerrothan mihin haet apua niin sovitaan aikoja tälle viikolle yksilöhoitoina.
Tänään voisin tehdä kaksi hoitoa klo 13 ja klo 13.20. | Hei, saisinko minä pitkällisiin vatsavaihoihin. Ärtynyt paksusuoli taitaa lopulta olla, kaikenlaista tutkittu. Syitä henkisellä puolella. Syömisestä tullut vaikeaa, kun ei voi oikein tietää miten mikäkin vaikuttaa. Vaivat vaikuttavat mieleen ja päivävastoin. Vähän noidankehä...
Kiitos jos saan sinulta apua. Molemmat ajat käyvät hyvin.
| |
| | |
07.02.12, 12:21
|
#3 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Valoa kohti Teen energiahoitoa muutamalle fyysisiin kipuihin ja vaivoihin. Kerrothan mihin haet apua niin sovitaan aikoja tälle viikolle yksilöhoitoina.
Tänään voisin tehdä kaksi hoitoa klo 13 ja klo 13.20. |
Hieno, kiitos jos pääsen potilaaksesi.
Kumpikin aika käy.
Koko kroppa jumissa, erityisesti vatsan alue, selkä, niska. Erityisongelmana huono aineenvaihdunta ja lisämunuaiset, kilpirauhanen etc.
Kiitos jos pääsen mukaan.
Olen valmiina ottamaan hoidon vastaan.
| |
| | |
07.02.12, 12:22
|
#4 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Silje Hei, saisinko minä pitkällisiin vatsavaihoihin. Ärtynyt paksusuoli taitaa lopulta olla, kaikenlaista tutkittu. Syitä henkisellä puolella. Syömisestä tullut vaikeaa, kun ei voi oikein tietää miten mikäkin vaikuttaa. Vaivat vaikuttavat mieleen ja päivävastoin. Vähän noidankehä...
Kiitos jos saan sinulta apua. Molemmat ajat käyvät hyvin. |
Lähetän sinulle energiahoitoa klo 13.
| |
| | |
07.02.12, 12:23
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja energiajumi Hieno, kiitos jos pääsen potilaaksesi.
Kumpikin aika käy.
Koko kroppa jumissa, erityisesti vatsan alue, selkä, niska. Erityisongelmana huono aineenvaihdunta ja lisämunuaiset, kilpirauhanen etc.
Kiitos jos pääsen mukaan.
Olen valmiina ottamaan hoidon vastaan. |
Välitän sinulle energioita klo 13.20.
| |
| | |
07.02.12, 12:29
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Valoa kohti Välitän sinulle energioita klo 13.20. |
Valmistelen itseni ottamaan vastaan.
Sytytän kynttilän ja kuuntelen musiikkia.
Siunattu olkoon työsi ja auttakoon taivaan väki
energiaasi tekemään suuria ihmeitä!
| |
| | |
07.02.12, 12:36
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei. minä olen niin väsynyt, saisinko siihen apua.? Olen kylläkin vauvan äiti, mutta lapsi nukkuu jo aika hyvin. Lihakset ovat aika heikossa kunnossa raskauden jälkeen ja ehkä siitä johtuen alaselkä on usein kipeä. Ruoansulatukseni ei kovin hyvin toimi, kun en jaksa liikkua kovin pitkiä lenkkejä. Energiantarvetta lisää se, että imetän vielä. Seurailen ketjuasi, jos pääsen vielä hoitoosi.
| |
| | |
07.02.12, 20:17
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Valoa kohti Lähetän sinulle energiahoitoa klo 13. |
Kiitos paljon hoidosta! Vatsa ollut tänään yllättävän rauhallinen, vaikka jouduin syömään sellaista mikä ei ehkä ollut hyväksi, mutta oli sellainen tilanne, että ei voinut valita.
Jos ehdit kommentoida, niin tuliko sinulle mitään tuntemuksia tai vahvistusta siitä, että se ongelma tosiaan olisi tuo paksusuoli.
| |
| | |
07.02.12, 21:25
|
#9 (linkki)
Tänään voisin tehdä kaksi hoitoa klo 13 ja klo 13.20. | Saisinko minä hoitoa on vuoden päivät haettu ja kokeita otettu, mutta mitään vikaa tai siis syytä ei ole löydetty kipuihini jotka ovat ajoittain erittäin kovia eripuolilla roppaani.
| |
| | |
08.02.12, 08:54
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Silje Kiitos paljon hoidosta! Vatsa ollut tänään yllättävän rauhallinen, vaikka jouduin syömään sellaista mikä ei ehkä ollut hyväksi, mutta oli sellainen tilanne, että ei voinut valita.
Jos ehdit kommentoida, niin tuliko sinulle mitään tuntemuksia tai vahvistusta siitä, että se ongelma tosiaan olisi tuo paksusuoli. |
Hei!
Olen tällä hetkellä raskaana, joten herkkyys tuonne vatsan seudulle ei ole minulla parhaimmillaan. Yleensä olen aika herkkätuntoinen hoidoissa ja saan tuntemuksia ja niistä joskus hyvin tarkasti kertonut täällä kanavalla. Kävin ihan yleisesti läpi koko ruuansulatusjärjestelmää ja tasapainoa sinne kokonaisvaltaisesti. Valoisaa ja keveää energiaa välittyi tasaisesti.
| |
| | |
08.02.12, 08:59
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ajattelin, että ottaisin huomenna torstaina 9.2. seuraavat kaksi. Mitkä ajat sopisivat parhaiten? Voin tehdä kyllä eri aikoihinkin ettei ihan peräkkäin tarvi olla. Eli Tiitiäinen ja S elma ehdottaisitteko aikoja :)
| |
| | |
08.02.12, 09:04
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Valoa kohti Ajattelin, että ottaisin huomenna torstaina 9.2. seuraavat kaksi. Mitkä ajat sopisivat parhaiten? Voin tehdä kyllä eri aikoihinkin ettei ihan peräkkäin tarvi olla. Eli Tiitiäinen ja S elma ehdottaisitteko aikoja :) | Minulle aamupäivä olisi parasta aikaa, muuten ei ole ajalla väliä.
| |
| | |
08.02.12, 09:09
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja S elma Minulle aamupäivä olisi parasta aikaa, muuten ei ole ajalla väliä. |
Olisiko klo 10 sopiva aika huomenna?
| |
| | |
08.02.12, 09:39
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Valoa kohti Olisiko klo 10 sopiva aika huomenna? | Kyllä kiitos sopii.
| |
| | |
08.02.12, 10:20
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Valoa kohti Hei!
Olen tällä hetkellä raskaana, joten herkkyys tuonne vatsan seudulle ei ole minulla parhaimmillaan. Yleensä olen aika herkkätuntoinen hoidoissa ja saan tuntemuksia ja niistä joskus hyvin tarkasti kertonut täällä kanavalla. Kävin ihan yleisesti läpi koko ruuansulatusjärjestelmää ja tasapainoa sinne kokonaisvaltaisesti. Valoisaa ja keveää energiaa välittyi tasaisesti. |
Kiitos! Ihan rauhallinen olo edelleen on vatsassa. Ehkä tosiaan on kokonaisvaltaisesti koko ruoansulatusjärjestelmä sekaisin ja hoitoa tarvittiin kaikkialle.
Onnea sinulle odotukseen :)
| |
| | |
08.02.12, 12:08
|
#16 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja S elma Minulle aamupäivä olisi parasta aikaa, muuten ei ole ajalla väliä. | Tiitiäiselle...10.20?
| |
| | |
08.02.12, 12:12
|
#17 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 04/2011 Sijainti: henkisellä polulla kompuroimassa
|
Jos vielä teet hoitoja, niin tulisin jonoon. Selkä kokonaisuudessaan on juntturassa. Vasemmassa lavassa on hermopinne ja jumit aiheuttaa kipuja ja päänsärkyä. Tuntuu ettei veri pääse kiertämään ollenkaan!
| |
| | |
08.02.12, 15:56
|
#18 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitiäinen Tiitiäiselle...10.20? |
Sopii hyvin.
| |
| | |
08.02.12, 18:59
|
#19 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Valoa kohti Sopii hyvin. |
OK...:)
| |
| | |
09.02.12, 13:13
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitos hoidosta! Vaikuttanee aineenvaihduntaan.Tunsin energiat viileänä. Varsinkin otsalla hoidon alkupuolella.
| |
| | |
09.02.12, 17:10
|
#21 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitiäinen Kiitos hoidosta! Vaikuttanee aineenvaihduntaan.Tunsin energiat viileänä. Varsinkin otsalla hoidon alkupuolella. |
Ole hyvä ja kiitos palautteesta. Kaikkea hyvää jatkoon.
| |
| | |
09.02.12, 17:20
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) |
Vieläkö teet hoitoja fyysisiin vaivoihin? Asettuisin jonoon ja pyytäisin yleisesti hoitavaa energiaa sinne minne tarvitaan. Olen ollut pitkään kovin sairas ja tarvitsen ylesiesti vahvistavaa energiaa tai mitä nyt katsotaankin minun tarvitsevan?
Kiitos jos vielä ehdit. Ja jaksat, olet jo niin paljon tehnytkin.
| |
| | |
09.02.12, 18:42
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) |
Huomenna perjantaina 10.2. voisin tehdä aamupäivästä hoidot Shangrilaelle ja Carolalle. Käykö ajat klo 10 ja klo 10.20. Jos ei käy, niin voidaan yrittää katsoa sopivampaa aikaa.
| |
| | |
09.02.12, 19:22
|
#24 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Valoa kohti Huomenna perjantaina 10.2. voisin tehdä aamupäivästä hoidot Shangrilaelle ja Carolalle. Käykö ajat klo 10 ja klo 10.20. Jos ei käy, niin voidaan yrittää katsoa sopivampaa aikaa. | Kiitos oikein paljon Valoa kohti <3
Minulle käy kumpikin aika hyvin. Menen tänään aikaisin petiin (klo 21) joten olisi hyvä jos minun aikani voisi sopia siihen mennessä. En ehdi ehkä tänne aamulla katsomaan kumpi aika on minun.
| |
| | |
09.02.12, 20:27
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) |
Laitampa itseni nyt tänne jonon jatkoksi jos sinulla on aikaa. Olen joutunut tekemään paljon ylimääräistä ruumillista työtä ja selkä/niskahartia/kädet ym. on AIVAN tukossa. Koitin makoillakin tuossa mutta en enää tahtonut ylös päästä niin tukkoinen tunne selässä ja lihaksissa.
| |
| | | | |