| |  | | |
07.02.12, 11:54
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Sydänparannusta
Ryhmähoitona huomenna 8.2. klo 20.30. Jos tunnet tarvetta niin tule mukaan.
| |
| | |
07.02.12, 12:06
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Valoa kohti Ryhmähoitona huomenna 8.2. klo 20.30. Jos tunnet tarvetta niin tule mukaan. | Tarvetta löytyy, joten mukana ollaan :)
| |
| | |
07.02.12, 12:21
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Haluan-mukaan...kiitos.
| |
| | |
07.02.12, 12:22
|
#4 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Valoa kohti Ryhmähoitona huomenna 8.2. klo 20.30. Jos tunnet tarvetta niin tule mukaan. | tulen mukaan.
Kiitos.
t.lokki
| |
| | |
07.02.12, 12:30
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
tunnen tarvetta.:) kiitos, olen mukana huomenna.
| |
| | |
07.02.12, 15:34
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
haluaa myös mukaan
kiiitooos :)
| |
| | |
07.02.12, 15:45
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Valoa kohti Ryhmähoitona huomenna 8.2. klo 20.30. Jos tunnet tarvetta niin tule mukaan. | Tulenhan minä, tarvetta on.
| |
| | |
07.02.12, 16:02
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kyllä kiitos. Olen mukana ryhmähoidossa. Emilia.
| |
| | |
07.02.12, 16:26
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
messis ollaaan :)
| |
| | |
07.02.12, 17:56
|
#10 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 04/2011 Sijainti: henkisellä polulla kompuroimassa
|
Kiitollisena mukana. :)
| |
| | |
07.02.12, 18:56
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Valoa kohti Ryhmähoitona huomenna 8.2. klo 20.30. Jos tunnet tarvetta niin tule mukaan. |
Mitä tarkoittaa sydänparannushoito? Ja kuinka siis miten sen teet?
Mitä odotat asiakkaalta eli täällä, hoitoon tulevilta?
Kovasti täällä tarjotaan hoitoja mutta mitään selvitystä mistään ei tule, ihmettelen kyllä miksi ei osata keskustella ja vastata mielestäni tuollaisiin melko yksinkertaisiin kysymyksiin.
Kommunikointi ei ole vastavuoroista ja se tekee näistä vähän kummallisia hoitoja.
| |
| | |
07.02.12, 19:19
|
#12 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 12/2011
| sydänparannusta Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hei Mitä tarkoittaa sydänparannushoito? Ja kuinka siis miten sen teet?
Kovasti täällä tarjotaan hoitoja mutta mitään selvitystä mistään ei tule, ihmettelen kyllä miksi ei osata keskustella ja vastata mielestäni tuollaisiin melko yksinkertaisiin kysymyksiin.
Kommunikointi ei ole vastavuoroista ja se tekee näistä vähän kummallisia hoitoja. | Hyvä kysymys , olisin kysynyt samaa mutta ehditkin ensin ..
Onko sydänparannus tarkoitettu sydänvikaisille vai mitä se tarkoittaa ?
| |
| | |
07.02.12, 19:23
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Hei Mitä tarkoittaa sydänparannushoito? Ja kuinka siis miten sen teet?
Kommunikointi ei ole vastavuoroista ja se tekee näistä vähän kummallisia hoitoja. |
Hei vaan!
Tässä yksi linkki, jossa puhutaan sydänparannuksesta. Aurinko-Maa
Hoidettavilta en odotan oikeastaan muuta kuin, että olisi hyvä rauhoittua kuuntelemaan energioita ja tuntemuksia, mitä hoidossa välittyy.
Sydänparannuksessa keskityn välittämään sydämen myötätuntoisuutta ja rakkautta ja hiljennyn meditatiiviseen keskittyneeseen tilaan. Ei sen kummempaa.
| |
| | |
07.02.12, 19:27
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ei tarvitse olla sydänvikainen ;)
Tämä on sopiva ryhmä, joten ei tällä kertaa enempää.
Kiitos kysymyksistä ja toivottavasti linkki antoi jotain selvennystä asiaan.
| |
| | |
07.02.12, 19:35
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitos! Mukana olen, hiljennyn siis silloin ja laitan vaikka jotain rauhallista musiikkia soimaan, ettei kerrostalon kaikki mölyt kuulu sinä aikana.
| |
| | |
08.02.12, 08:45
|
#16 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Valoa kohti Hei vaan!
Tässä yksi linkki, jossa puhutaan sydänparannuksesta. Aurinko-Maa
Hoidettavilta en odotan oikeastaan muuta kuin, että olisi hyvä rauhoittua kuuntelemaan energioita ja tuntemuksia, mitä hoidossa välittyy.
Sydänparannuksessa keskityn välittämään sydämen myötätuntoisuutta ja rakkautta ja hiljennyn meditatiiviseen keskittyneeseen tilaan. Ei sen kummempaa. | Kiitos kun valaisit asiaa! Olen valmiina vastaanottamaan hyvää energiaa illalla.
Yksi asia minua jäi vaivaamaan tuolla yhdistyssivuilla kun kerroit, miten tämän Aurinko-Maa-käskyn sait, että miksi viesti tuli englanniksi? Minun korviin kuulostaa erikoiselta, olethan suomalainen(?)
Koitin myös katsoa yhdistyksen sääntöjä mutta se linkkin ei avautunut. :(
Vielä kysyisin näistä henkisistä keskuksista.
lainaus:"Vaikka Kultainen Äiti impulssi on vahvasti ankkuroituneena Luostolla, Naantalissa ja Kilpisjärvellä." Voisitko valottaa tätä kohtaa, tämäkin kiinnostaa. :)
| |
| | |
08.02.12, 09:07
|
#17 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Hei Kiitos kun valaisit asiaa! Olen valmiina vastaanottamaan hyvää energiaa illalla.
Yksi asia minua jäi vaivaamaan tuolla yhdistyssivuilla kun kerroit, miten tämän Aurinko-Maa-käskyn sait, että miksi viesti tuli englanniksi? Minun korviin kuulostaa erikoiselta, olethan suomalainen(?)
Koitin myös katsoa yhdistyksen sääntöjä mutta se linkkin ei avautunut. :(
Vielä kysyisin näistä henkisistä keskuksista.
lainaus:"Vaikka Kultainen Äiti impulssi on vahvasti ankkuroituneena Luostolla, Naantalissa ja Kilpisjärvellä." Voisitko valottaa tätä kohtaa, tämäkin kiinnostaa. :) |
Varmaan nämä kysymykset kuuluvat yhdistykselle. En ole Aurinko-Maa yhdistyksessä mukana, mutta siellä oli juttua noista sydänenergioista ja hyvä linkki niistä. Noin nopeasti googletettuna haulla löytyi nuo sivut. Olen sellainen itseavautunut sydämen tien kulkija ja elämän oppien kautta tulleet omat löydökset ja avautumiset. Paljon olen kyllä tehnyt näitä sydänenergiahoitoja. Enemmän kyllä yksilöhoitoina, jolloin varmasti päästään hyvin syvälle sieluitseen asti, mutta katsotaan nyt miten välittyy isommallekin joukolle. Se vähän jännittää :)
| |
| | |
08.02.12, 09:27
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitos jo etukäteen. Olen mukana :)
| |
| | |
08.02.12, 09:31
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | Tiedotus
Otetaan toisella kerralla uudestaan sydänparannushoitoryhmä. Sopiva koko on nyt kasassa, joten ei enää uusia ilmoittautujia, kiitos vain kaikille.
Olisi kiva, jos jotain tuntemuksia tulee niin laittaisitte niistä mainintaa.
| |
| | |
08.02.12, 10:21
|
#20 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Valoa kohti Ryhmähoitona huomenna 8.2. klo 20.30. Jos tunnet tarvetta niin tule mukaan. |
Kiitos, osallistuisin tähänkin hoitoosi.
| |
| | |
08.02.12, 10:21
|
#21 (linkki)
Voi ei, taisin pudota kyydistä...
Ehkä seuraavalla kertaa sitten.
| |
| | |
08.02.12, 10:33
|
#22 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Valoa kohti Varmaan nämä kysymykset kuuluvat yhdistykselle. En ole Aurinko-Maa yhdistyksessä mukana, mutta siellä oli juttua noista sydänenergioista ja hyvä linkki niistä. Noin nopeasti googletettuna haulla löytyi nuo sivut. Olen sellainen itseavautunut sydämen tien kulkija ja elämän oppien kautta tulleet omat löydökset ja avautumiset. Paljon olen kyllä tehnyt näitä sydänenergiahoitoja. Enemmän kyllä yksilöhoitoina, jolloin varmasti päästään hyvin syvälle sieluitseen asti, mutta katsotaan nyt miten välittyy isommallekin joukolle. Se vähän jännittää :) | Ymmärsin että olet tämä perustajajäsen, mutta nou hätä! Tiesi kuulostaa hyvältä, kun olet sydämellä mukana. :) Yksi kohta;itsekin käyn tuota henkistätietä juuri nyt läpi, ottaen oppia, tutustuen ja kuunnellen energioita. :) Varovaisesti (kriittisesti) ja sydäntä kuunnellen eteenpäin. :)
| |
| | |
08.02.12, 10:39
|
#23 (linkki)
Kommunikointi ei ole vastavuoroista ja se tekee näistä vähän kummallisia hoitoja. | Anteeksi nyt kun puutun tähän ketjuun, mutta en ymmärrä sitä, että hoitajan pitäisi seikkaperäisesti selvittää mitä tekee, mitä tapahtuu tai mitä pitäisi tapahtua. Eihän sellaista voi edes sanoa. Jokainen hoitaja välittää tavallaan energiaa ja polut on monenlaiset auttamistyöhön. Ei se tee näistä hoidoista mielestäni yhtään kummallisia tai toimimattomia, jos ei tule yksityiskohtaista selvitystä mitä tapahtuu. Itse olen sitä mieltä, että energia vaikuttaa jokaiseen sellaisella tavalla, johon ihminen on valmis. Ei ole mitään sääntöjä, miten vaikuttaa tai vaikuttaako. Itse pitää herkistyä ja etsiä tietoa (netistä, kirjoista ym sekä mikä tärkeintä, omasta sisimmästään), kokea oivalluksia. Hoitaja on minun mielestäni vaan energian välittäjä, joka auttaa ihmistä omalla polulla eteenpäin, löytämään tietoja itsestään. Niin ja vapaaehtoistahan tämä on sekä välitys että vastaanotto... Jos ei koe omakseen, niin ehkä se on silloin arvokas viesti korkeimmalta minältä, jota kannattaa kuunnella ja etsiä jotain muuta itselleen sopivaa.
| |
| | |
08.02.12, 10:41
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitos, osallistun mielelläni löytääkseni itseni ja jättääkseni menneisyyden painolastin!
| |
| | |
08.02.12, 11:03
|
#25 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kommentti Anteeksi nyt kun puutun tähän ketjuun, mutta en ymmärrä sitä, että hoitajan pitäisi seikkaperäisesti selvittää mitä tekee, mitä tapahtuu tai mitä pitäisi tapahtua. Eihän sellaista voi edes sanoa. Jokainen hoitaja välittää tavallaan energiaa ja polut on monenlaiset auttamistyöhön. Ei se tee näistä hoidoista mielestäni yhtään kummallisia tai toimimattomia, jos ei tule yksityiskohtaista selvitystä mitä tapahtuu. Itse olen sitä mieltä, että energia vaikuttaa jokaiseen sellaisella tavalla, johon ihminen on valmis. Ei ole mitään sääntöjä, miten vaikuttaa tai vaikuttaako. Itse pitää herkistyä ja etsiä tietoa (netistä, kirjoista ym sekä mikä tärkeintä, omasta sisimmästään), kokea oivalluksia. Hoitaja on minun mielestäni vaan energian välittäjä, joka auttaa ihmistä omalla polulla eteenpäin, löytämään tietoja itsestään. Niin ja vapaaehtoistahan tämä on sekä välitys että vastaanotto... Jos ei koe omakseen, niin ehkä se on silloin arvokas viesti korkeimmalta minältä, jota kannattaa kuunnella ja etsiä jotain muuta itselleen sopivaa. | Saat anteeksi eikä sinun tule ymmärtää kaikkia.
Se että tietää minkä antaa luvan itseen vaikuttaa, on minusta luonnollista, olla tietoinen ja olla perillä mihin lupautuu, mitä hoitaja on tekemässä ja minkä antaa luvan itseen vaikuttaa. Minusta se on vastuunottamista.
Otammehan selville livessäkin eri asioista, mihin sitoudumme, miksi oma itse olisi jotenkin erilainen? Sehän on kaikista tärkein! :)
Ammatti-ihminen osaa ottaa kyselyt asiallisena tiedonhankintana ja mielestäni vastaa eteen tuleviin kysymyksiin asiallisesti ja sillä tiedolla mitä hänellä on - ja toivon mukaan on, kun täällä sellaista harjoittaa muille ihmisille!
ps. olet tuonut asiasi ilmi ja minä omani, joten mielestäni tämän asian voi jättää tähän,
ettei ketjuun tule negatiivista energiaa.
| |
| | | | |