| |  | | |
09.02.12, 17:42
|
#51 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Valoa kohti Sopii. Otan korkeintaan 13 ihmistä hoitoon. Nyt 10 koossa eli 3 vielä mahtuu. |
Kiitos!
| |
| | |
09.02.12, 17:48
|
#52 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitos, tämä oli ensimmäinen kerta kun olin mukana. Kyllä nukutti hyvin, aamulla nukuin vielä extratunteja. Lisäksi päivällä olisi nukuttanut kovasti, vaikka olin juonut kahvia aamupäivällä. Nytkin iltapäivällä join tavoistani poiketen kahvia, mutta ei se virkistänyt. Nukuttaisi kovasti edelleenkin. Toivottavasti ei enää huomenna, sillä pitää hoitaa aika monia asioita.
Tänään sattui lisäksi toinenkin aika ihmeellinen juttu. Tavallaan sain konkreettisen merkin erääseen asiaan liittyen. Sydämen parantumiseen liittyy, sen verran voin sanoa.
| |
| | |
10.02.12, 07:48
|
#53 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Villabaskeri Kiitos, tämä oli ensimmäinen kerta kun olin mukana. Kyllä nukutti hyvin, aamulla nukuin vielä extratunteja. Lisäksi päivällä olisi nukuttanut kovasti, vaikka olin juonut kahvia aamupäivällä. Nytkin iltapäivällä join tavoistani poiketen kahvia, mutta ei se virkistänyt. Nukuttaisi kovasti edelleenkin. Toivottavasti ei enää huomenna, sillä pitää hoitaa aika monia asioita.
Tänään sattui lisäksi toinenkin aika ihmeellinen juttu. Tavallaan sain konkreettisen merkin erääseen asiaan liittyen. Sydämen parantumiseen liittyy, sen verran voin sanoa. |
Hieno juttu tuo konkreettinen merkki! Sinua selkeästi kannustetaan ja annetaan vihjeitä. Väsymys tulee siitä, kun keho totuttelee uusiin energioihin. Anna vain rauhassa tasoittua ja lepäile, kun siltä tuntuu. Runsas veden juominen auttaa.
| |
| | |
10.02.12, 08:50
|
#54 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Valoa kohti Sopii. Otan korkeintaan 13 ihmistä hoitoon. Nyt 10 koossa eli 3 vielä mahtuu. |
Vahvistaisin mukana olon!
| |
| | |
10.02.12, 09:57
|
#55 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tulee vähän myöhä kiitos, mutta eilen oli kaappi niin sekaisin, kuin olla vaan voi. Janotti kamalasti enkä oikein tuntenut itseäni. Hoidon aikana en oikein tuntenut mitään sen kummempaa. Oikeaa jalkaa hiukan näpäytteli ja kolmatta silmää hierottiin, Voin sanoa että näin jopa tsakran pyörimisen hetken aikaa. Tänään on ollut hyvä päivä ja mielessä pyöriin ajatus, et ei huolen häivää kaikki on Jumalaisessa järjestyksessä.
| |
| | |
10.02.12, 21:12
|
#56 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Valoa kohti Hieno juttu tuo konkreettinen merkki! Sinua selkeästi kannustetaan ja annetaan vihjeitä. Väsymys tulee siitä, kun keho totuttelee uusiin energioihin. Anna vain rauhassa tasoittua ja lepäile, kun siltä tuntuu. Runsas veden juominen auttaa. | Kannattaa varmaankin pitää vähän taukoa tässä, tasoittumiseen menee varmaan oma aikansa. Olen huomannut, että Sydämen paranemista on muissakin meneillään, eikä vain minussa.
Valoa kohti siis!
| |
| | |
11.02.12, 12:44
|
#57 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Peitto Tulee vähän myöhä kiitos, mutta eilen oli kaappi niin sekaisin, kuin olla vaan voi. Janotti kamalasti enkä oikein tuntenut itseäni. Hoidon aikana en oikein tuntenut mitään sen kummempaa. Oikeaa jalkaa hiukan näpäytteli ja kolmatta silmää hierottiin, Voin sanoa että näin jopa tsakran pyörimisen hetken aikaa. Tänään on ollut hyvä päivä ja mielessä pyöriin ajatus, et ei huolen häivää kaikki on Jumalaisessa järjestyksessä. |
Hyvältä kuulostaa :) Ensin voi olla vähän outo olo, kun energiat tasaantuvat ja jano yltyä, kun aineenvaihdunta muuttuu - kuuluvat asiaan. Nuo tuntemukset tosiaan ovat hyvin yksilöllisiä ja olit kuitenkin aika kivastikin tuntenut asioita. Hienolta kuulosti tuo viimeinen, että kaikki on Jumalaisessa järjestyksessä. Siitä on hyvä mennä eteenpäin!
| |
| | |
11.02.12, 12:46
|
#58 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Villabaskeri Kannattaa varmaankin pitää vähän taukoa tässä, tasoittumiseen menee varmaan oma aikansa. Olen huomannut, että Sydämen paranemista on muissakin meneillään, eikä vain minussa.
Valoa kohti siis! | Olen samaa mieltä, että kannattaa antaa rauhassa energioiden tasaantua ja kehon tottua. Eihän tässä mihinkään ole kiire ja kaikki tapahtuu aikanaan. Elämä tuo sitten seuraavat ihmeet ja opit eteen, että matka taittuu juuri niinkuin kuuluukin.
| |
| | |
11.02.12, 12:50
|
#59 (linkki)
| | (Vierailija) |
Sydänparannus2 ryhmä on tässä. En ota nyt enempää ryhmään, kun olen menossa päivällä ja en ehdi katsoa enää onko ollut tulossa muita. Illalla klo 20.30 n. 20 minuuttia. Kiitos ja iloa päivään!
Mukana:
Silje
Sävelsuruinen
mm
Taina Tomera
Kolhiintunut kippo
sydän supussa
Täysikuu
Yksinäinen pohjantähti
kalatyttö
Amelia
| |
| | |
11.02.12, 20:38
|
#60 (linkki)
| | (Vierailija) | Voi kiitos!
Ilmankos tulin tänne nyt. IHANAA Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Valoa kohti Sydänparannus2 ryhmä on tässä. En ota nyt enempää ryhmään, kun olen menossa päivällä ja en ehdi katsoa enää onko ollut tulossa muita. Illalla klo 20.30 n. 20 minuuttia. Kiitos ja iloa päivään!
Mukana:
Silje
Sävelsuruinen
mm
Taina Tomera
Kolhiintunut kippo
sydän supussa
Täysikuu
Yksinäinen pohjantähti
kalatyttö
Amelia | | |
| | |
12.02.12, 10:22
|
#61 (linkki)
| | (Vierailija) | Tiedotus
Kiitos kaikille mukanaolosta! Muistakaa levätä ja juoda paljon vettä.
Jään nyt keskittymään muihin asioihin elämässä, joten en tee nyt vähään aikaan energiahoitoja täällä.
| |
| | |
12.02.12, 12:03
|
#62 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Valoa kohti Kiitos kaikille mukanaolosta! Muistakaa levätä ja juoda paljon vettä.
Jään nyt keskittymään muihin asioihin elämässä, joten en tee nyt vähään aikaan energiahoitoja täällä. |
Kiitos sydämellinen sinulle eilisestä hoidosta! oli oikein rauhallinen olo ja sydämessä tuntui ihanalta, sellaisia kesäisiä kuvia tuli mieleen :)
| |
| | | | |