Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kanava
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
10.02.12, 12:58   #1 (linkki)
kirena
(Vierailija)

Kiitos :) Valo ja Rakkaus olkoon kansamme

Luin niitä sanoja jotka ovat auttaneet minut tämän rupiaman yli. Sain tehdä sen mitä minulta pyydettiin ja kiitosta on tullut ja heihin on jäänyt hyvä jälki. Eihän se maailman ongelmia ratkaisut vaan pieniä ilon hetkiä loi.
" minkä teet yhdellekin pienimmistä teet sen kaikille" tai jotain sinne päin.
Voi voi on vain kevyt olo ...kesäloma ... ilmatkin aivan otolliset:) lunta puhdasta , auringo sekä pakkanen joka siitä tekee niin sanattoman kaunista. aijai kun hymyilyttää silleen oikeesti ... ihan sydämmestä <3
Nyt on levon aika kunnes uudet tuulet puhaltaa.
Rakastan elämää ja niitä sanoja joita minulle jaoitta. Annetaan hyvän kiertää sekä tanssia ympärillä.
  Vastaa viestiin

10.02.12, 16:43   #2 (linkki)
Valo ja rakkaus
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kirena Näytä viesti
Luin niitä sanoja jotka ovat auttaneet minut tämän rupiaman yli. Sain tehdä sen mitä minulta pyydettiin ja kiitosta on tullut ja heihin on jäänyt hyvä jälki. Eihän se maailman ongelmia ratkaisut vaan pieniä ilon hetkiä loi.
" minkä teet yhdellekin pienimmistä teet sen kaikille" tai jotain sinne päin.
Voi voi on vain kevyt olo ...kesäloma ... ilmatkin aivan otolliset:) lunta puhdasta , auringo sekä pakkanen joka siitä tekee niin sanattoman kaunista. aijai kun hymyilyttää silleen oikeesti ... ihan sydämmestä <3
Nyt on levon aika kunnes uudet tuulet puhaltaa.
Rakastan elämää ja niitä sanoja joita minulle jaoitta. Annetaan hyvän kiertää sekä tanssia ympärillä.
Moi Jobi!

Uudet tuulet puhaltavat, mutta kun saisi vielä levon! Maailmankaikkeus on niin suuri ja Luojan vaatimat tehtävät niin suuria, joten olen tällä hetkellä täysin burn out.
  Vastaa viestiin
10.02.12, 17:22   #3 (linkki)
AUTTAJA

Käyttäjän jobinposti avatari

Rekisteröitynyt: 01/2008
Sijainti: TELLUS I & II > SIRIUKSEN PLANEETTA IV
HUOMASIN VASTA ÄSKEN, jOtta jObin nimi mainittihin ?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Valo ja rakkaus Näytä viesti
Moi Jobi!

Uudet tuulet puhaltavat, mutta kun saisi vielä levon! Maailmankaikkeus on niin suuri ja Luojan vaatimat tehtävät niin suuria, joten olen tällä hetkellä täysin burn out.

Mänen käymään "KAUPUNTISSA" = e - RESEPTILÖITÄ uusimaan, jOtta Olisi PAREE HENGITTÄÄ jatkOssakin ¤

LEPO & "SININEN HETKI" On tärkeätä meille kaikille = ILTAPÄIVÄ NOKOSET Ovat paikallaan = siitä saat LISÄ VIRTAA ILLAKSI & tulevaksi AJAKSI = jOka kOkOajan vähenee, mutta EI SE mitään, kun ELETÄHÄN kuitenniin "IKUISESTI" = AINIAAN ¤

Muista RAKASTAA juuri nyt, kun SE vOi Olla hetkenpäästä HYÖHÄISTÄ HUOMATA & sitten HARMITTAA, kun tuli vain MURJOTETTUA = IHMISELLÄ EI Ole mitään syytä MUREHTIMISIIN > eikästeen MURJOTTAMISIIN ¤ :D

¤¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤

Vastaa viestiin
10.02.12, 17:41   #4 (linkki)
kirena
(Vierailija)

Sait vastauksen

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Valo ja rakkaus Näytä viesti
Moi Jobi!

Niin:) puuhastelen tässä pienessä arjessa pienten ihmisten kanssa.
Kun viimeiset hetket on käsillä ja aika vähissä me kaikki haluamme tuntea olevamme ihmisiä ihan normaaleja sellaisia. Pieni hymy ja hyvä olo ovat perustarpeiden ohella arvokkaita.
Läheisyys ja hyvyys ei vaadi paljon, mutta ympäristö aiheuttaa kitkaa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku