| |  | | |
11.02.12, 17:38
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | energiahoitoa
Jos joku vielä haluaa rakkausenergiaa,niin tuossa k.21.00...vois vielä tänäiltana välitellä..
| |
| | |
11.02.12, 17:45
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sinikello Jos joku vielä haluaa rakkausenergiaa,niin tuossa k.21.00...vois vielä tänäiltana välitellä.. | Me haluamme taas koko perhe+äitini ja hänen miehensäKiitosKiitosKiitos
| |
| | |
11.02.12, 18:58
|
#3 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja sinikello Jos joku vielä haluaa rakkausenergiaa,niin tuossa k.21.00...vois vielä tänäiltana välitellä.. | Miehelle ja minulle voisi välitellä energiaa.
| |
| | |
11.02.12, 19:00
|
#4 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 04/2011 Sijainti: henkisellä polulla kompuroimassa
|
Tulee tarpeeseen. :) Kiitos!
| |
| | |
11.02.12, 19:17
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
mie en kehtaa itelle juur mittään ennää tännään pyytää. mutta jos lapsi saisi hyvät yöunet voisin siitä olla tyytyväinen. viime yö oli molemmilla tosi lyhytuninen ja silti hyvinkin tiivis ohjelmainen päivä.
sitten laitan ajatuksin kiitoksia tietyille ihmisille (myös teille energian välittäjille täällä), joita ilman tämä elämä olisi vielä raskaampaa kuin nyt on. kiitoksin..
| |
| | |
11.02.12, 19:39
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
voi kun kiva kun välität?..eli minulle kiitos, ihana sinikello
| |
| | |
11.02.12, 20:31
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja sinikello Jos joku vielä haluaa rakkausenergiaa,niin tuossa k.21.00...vois vielä tänäiltana välitellä.. |
Hei vaan,
ihana päivä ollut tänään, syvä kiitollisuus monesta hyvästä asiasta :)
rakkausenergia olisi taas tervetullutta, kiitos!
Lempeää iltaa ja tähtivaloa ystävälle!
| |
| | |
11.02.12, 20:42
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja annea Hei vaan,
ihana päivä ollut tänään, syvä kiitollisuus monesta hyvästä asiasta :)
rakkausenergia olisi taas tervetullutta, kiitos!
Lempeää iltaa ja tähtivaloa ystävälle! | Heissan ystävä..hienoa..
Samoin sulle mukavaa tähtiiltaa.
| |
| | |
11.02.12, 21:35
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | kiitosta
Kaikille ja valoiloa..
| |
| | |
12.02.12, 06:11
|
#10 (linkki)
|
|
Kiitos, sain nukuttua ilman vahvempia lääkkeitä. :)
Oli ihan mieletön kokemus, kättä siliteltiin ja minua rauhoteltiin, tunsin minun Enkelin tutun pakkastuoksun ja viileyden pitkään. Pyysin apua ja nukahdin, nukuin aika monta tuntia putkeen!
Oli ihana hoito, kiitos tosi paljon. Kyllä sitä apua näköjään saa kun sitä tarvii. <3
| |
| | |
12.02.12, 07:18
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | kiitos Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja shangrilae Kiitos, sain nukuttua ilman vahvempia lääkkeitä. :)
Oli ihan mieletön kokemus, kättä siliteltiin ja minua rauhoteltiin, tunsin minun Enkelin tutun pakkastuoksun ja viileyden pitkään. Pyysin apua ja nukahdin, nukuin aika monta tuntia putkeen!
Oli ihana hoito, kiitos tosi paljon. Kyllä sitä apua näköjään saa kun sitä tarvii. <3 |
Hienoa, että sinä noin tunsit.
| |
| | |
12.02.12, 14:54
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | Mukana! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sinikello Jos joku vielä haluaa rakkausenergiaa,niin tuossa k.21.00...vois vielä tänäiltana välitellä.. | Mahtavaa, kerrankin näin tämän ajoissa :). Mukana minä ja mieheni ottamassa rakkausenergiaa kiitollisina. Lisäksi mietin josko voisit / ehtisit välittää myös rakkaille isovanhemmilleni Pohjanmaalle.
Kiitos suuresti!
| |
| | |
12.02.12, 16:44
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja sinikello Jos joku vielä haluaa rakkausenergiaa,niin tuossa k.21.00...vois vielä tänäiltana välitellä.. | Minulle kiitos ja miehelle ja tyttärelle myös.
| |
| | |
12.02.12, 17:26
|
#14 (linkki)
Tää oli kyllä eilinen ketju, mutta voin välitellä tuohonaikaan, elikkä 21.00 tänäiltana.
Kuka vaan haluaakaan..
| |
| | |
12.02.12, 17:34
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | kiitos Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Fallon75 kirj. Mahtavaa, kerrankin näin tämän ajoissa :). Mukana minä ja mieheni ottamassa rakkausenergiaa kiitollisina. Lisäksi mietin josko voisit / ehtisit välittää myös rakkaille isovanhemmilleni Pohjanmaalle.
Kiitos suuresti! | Samalla kerralla se energia mennee heillekkin..
| |
| | |
12.02.12, 17:43
|
#16 (linkki)
Siis tänäiltana..k.21.00 energiahoitoa.,kuka vaan haluaakaan
| |
| | |
12.02.12, 18:40
|
#17 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja sinikello Tää oli kyllä eilinen ketju, mutta voin välitellä tuohonaikaan, elikkä 21.00 tänäiltana.
Kuka vaan haluaakaan.. | Mukana tänään. Kiitos :)
| |
| | |
12.02.12, 18:48
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mukana olen! Kiitos!
| |
| | |
12.02.12, 18:49
|
#19 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sinikello Siis tänäiltana..k.21.00 energiahoitoa.,kuka vaan haluaakaan | Ottaisin tosi mielelläni jotain oikein kunnon tujua nukkumattienergiaa. ;) Viime yönäki nukuin niin hyvin sen ansiosta. :)
| |
| | |
12.02.12, 18:56
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kyllä oisin mukana mielelläni,tämä päivä mennyt ikun merkeissä,jos paremman mielen saisin ja kovuutta ja vahvistusta kohdata epämiellyttäviä asiota...
kiitos!
| |
| | |
12.02.12, 18:58
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) | <3
voi ihanainen, lähettäisitkö minulle ja miehelleni?
meillä tätä todella tarvitaan nyt kipeästi,
hänellä on todella vahva tunnelukko päällä, rakkaus on, mutta tuo lukko
syö energiaa. Häntä todella rakastan <3
| |
| | |
12.02.12, 19:10
|
#22 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mm voi ihanainen, lähettäisitkö minulle ja miehelleni?
meillä tätä todella tarvitaan nyt kipeästi,
hänellä on todella vahva tunnelukko päällä, rakkaus on, mutta tuo lukko
syö energiaa. Häntä todella rakastan <3 |
Kiitos ihanainen,toivon että tuo tunnelukko aukeaa miehelläsi..
Haleja ja rakkautta teillekin..
| |
| | |
12.02.12, 19:15
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) |
Jos tänään välittelet niin otan koko perheen voimin vastaan energiaa hyviin yöuniin, tauteja vastaan ja yleiseen hyvinvointiin:) Kiitos sinulle sinikello kun aina jaksat...
| |
| | |
12.02.12, 19:25
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) | sinikello Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sinikello Jos joku vielä haluaa rakkausenergiaa,niin tuossa k.21.00...vois vielä tänäiltana välitellä.. | rakkausenergiaa.kiitos.
| |
| | |
12.02.12, 19:36
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) |
[QUOTE=sinikello;11127610]Tää oli kyllä eilinen ketju, mutta voin välitellä tuohonaikaan, elikkä 21.00 tänäiltana.
Kuka vaan haluaakaan..[/QUOTE
Siunausta sinulle Sinikello, kun jaksat niin ahkerana ja pyyteettömänä välittää parantavaa energiaa!
| |
| | | | |