| |  | | |
11.04.12, 20:13
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | energiaa tarjolla
Tänä iltana 11.4 ovat energialähetyksissä mukana :
lime ja Valkoinen villiruusu . Kaksi henkilöä mahtuisi viellä mukaan .
| |
| | |
11.04.12, 20:17
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja eikku Tänä iltana 11.4 ovat energialähetyksissä mukana :
lime ja Valkoinen villiruusu . Kaksi henkilöä mahtuisi viellä mukaan . |
isoisälleni sairaalaan pyydän leikkauksen jälkeiseen paranemiseen.
pyydän myös itselleni - kaiken tämän elämän mylläkän keskelle... olen väsynyt!!
| |
| | |
11.04.12, 20:21
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Pyydän rauhallista ja levollista yöunta, voimaa jäätyäni yksin ja sopuisia ajatuksia.
| |
| | |
11.04.12, 20:27
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | energiaa tarjolla Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja itku isoisälleni sairaalaan pyydän leikkauksen jälkeiseen paranemiseen.
pyydän myös itselleni - kaiken tämän elämän mylläkän keskelle... olen väsynyt!! |
Olette mukana illan lähetyksessä .
| |
| | |
11.04.12, 20:28
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänsuruinen Pyydän rauhallista ja levollista yöunta, voimaa jäätyäni yksin ja sopuisia ajatuksia. |
Olet mukana illan lähetyksessä .
| |
| | |
11.04.12, 20:36
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
kiitos eikku jo etukäteen:) kyllä olen alavireinen, ei oikein mistään meinaa tulla mitään. eteenpäinhän tässä on kuitenkin mentävä.
| |
| | |
11.04.12, 21:53
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja eikku Olet mukana illan lähetyksessä . | Kiitos :)
| |
| | |
12.04.12, 00:46
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
täällä vasta nukkumaan menossa. jäin vaan vahingossa jotenkin valvomaan ja äsken huomasin etten olekaan niin surullinen kuin aikaisemmin. olitko eikku liikkeellä ja saitko tämän aikaan?
nyt on hyvä olla ja käydä nukkumaan. kiitos
| |
| | |
12.04.12, 09:01
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja lime täällä vasta nukkumaan menossa. jäin vaan vahingossa jotenkin valvomaan ja äsken huomasin etten olekaan niin surullinen kuin aikaisemmin. olitko eikku liikkeellä ja saitko tämän aikaan?
nyt on hyvä olla ja käydä nukkumaan. kiitos |
Ole hyvä . Lähetin sinulle energiaa noin klo 23.30- 24.00 välillä . Mahdollisesti siis energia vaikutti oloosi .
| |
| | |
12.04.12, 09:22
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja eikku Ole hyvä . Lähetin sinulle energiaa noin klo 23.30- 24.00 välillä . Mahdollisesti siis energia vaikutti oloosi . |
kiitos, varmasti vaikutti:) olin niin maani myynyt siihen saakka. nyt aamustakin ihan kiva olo, onneksi kun on paljon tekemistä.
saitko miehestä mitään vaikutelmaa?
| |
| | |
12.04.12, 09:36
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei Eikku,
jso olet tänä iltana lähettämässä energiaa, niin pääsisinkö mukaan (tai nyt päivälläkin käy tietysti, olen lomalla)?
Jännitän tosi paljon viikonloppua. Asia liittyy ihmissuhteeseen tai ehkä paremmin sen mahdollisuuteen. Avasin itseäni ja herkkyyttäni viimeksi, mutta asia on jäänyt vähän ilmaan välillämme, eikä siitä ole puhuttu. Jollain tavalla tähän asiaan ja tapaamiseen liittyy valtava pelko, joka on varmaan painolastia vanhoista kokemuksista. Toivoisin siis levollista, rauhallista ja läsnäolevaa oloa...
Kiitos kaunis, jos ehdit minua auttaa vielä.
| |
| | |
12.04.12, 09:45
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja lime kiitos, varmasti vaikutti:) olin niin maani myynyt siihen saakka. nyt aamustakin ihan kiva olo, onneksi kun on paljon tekemistä.
saitko miehestä mitään vaikutelmaa? |
Miehesi jäi jotenkin kaukaiseksi viimeyön hoidossa , hän oli jotenkin sulkeutunut vastaanottamaan energiaa . Paljon mahdollista että hän kelaa asioita ajatuksissaan ja sulkee kaiken ulkopuolisen ja samalla sulkee energian tulon itseensä . Sinulle energia virtasi vapaasti .
| |
| | |
12.04.12, 09:47
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Lailah Hei Eikku,
jso olet tänä iltana lähettämässä energiaa, niin pääsisinkö mukaan (tai nyt päivälläkin käy tietysti, olen lomalla)?
Jännitän tosi paljon viikonloppua. Asia liittyy ihmissuhteeseen tai ehkä paremmin sen mahdollisuuteen. Avasin itseäni ja herkkyyttäni viimeksi, mutta asia on jäänyt vähän ilmaan välillämme, eikä siitä ole puhuttu. Jollain tavalla tähän asiaan ja tapaamiseen liittyy valtava pelko, joka on varmaan painolastia vanhoista kokemuksista. Toivoisin siis levollista, rauhallista ja läsnäolevaa oloa...
Kiitos kaunis, jos ehdit minua auttaa vielä. | Hei .
Yritän ehtiä lähettää sinulle iltapäivän aikana energiaa mutta jos en ehdi niin illalla sitten lähetän sinulle .
| |
| | |
12.04.12, 09:58
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja eikku Hei .
Yritän ehtiä lähettää sinulle iltapäivän aikana energiaa mutta jos en ehdi niin illalla sitten lähetän sinulle . |
Sydämellinen kiitos sinulle!
| |
| | |
12.04.12, 10:30
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja eikku Miehesi jäi jotenkin kaukaiseksi viimeyön hoidossa , hän oli jotenkin sulkeutunut vastaanottamaan energiaa . Paljon mahdollista että hän kelaa asioita ajatuksissaan ja sulkee kaiken ulkopuolisen ja samalla sulkee energian tulon itseensä . Sinulle energia virtasi vapaasti . | niin,kyllä varmaankin kelaa tai ainakin on syytä miettiä tätä kaikkea. mielestäni nyt ollaan tultu siihen pisteeseen, että asioille on pakko tehdä jotain,jos meinaa yhteistä taivalta jatkaa. '
eihänasiat aina edes välttämättä korjaannu, mutta jo se että haluaa tehdä jotain luo ihan uudenlaisen ilmapiirin ja silloin tuntisin minäkin itseni hyväksytyksi ja voisin asian kanssa elää.
hänelläon varmaan vaan niin voimakkaat lukot, joiden kanssa on elänyt pitkää, enpä tiedä, uskaltaako niitä lähteä murtamaan. :(
toivon parasta ja toivon myös hoidon olevan tukenamme, jos se sinulle edelleen sopii.
| |
| | |
12.04.12, 11:03
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei eikku,
Saitko jotain tuntumaa minuun? Nukuin yöni todella hyvin ja aamulla oli paljon selkeämpi olo kuin pitkään aikaan. Näin myös unta.
| |
| | |
12.04.12, 13:37
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitos! miten se minun "lähetykseni" sujui? menin nukkumaan jo n klo 22.30 koska tänään oli aikainen herätys. Nukuin hyvin ja tänään on ollut ihan kiva olo.
| |
| | |
12.04.12, 17:24
|
#18 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja itku isoisälleni sairaalaan pyydän leikkauksen jälkeiseen paranemiseen.
pyydän myös itselleni - kaiken tämän elämän mylläkän keskelle... olen väsynyt!! |
kiitos eikku :)
isoisäni on päässyt tänään pois tehohoidosta :))).
yöunet meni mallikkaasti - tunsin aamulla nukkuneeni yöllä.
aamulla mieliala oli herkkänä ja itkuinen. mutta muuten mieliala on ollut ehkä himpun verran parempi ja pirteämpi. muuten asiat tuntuvat olevan yhtä solmussa kuin ennenkin... *huoh*.
| |
| | |
12.04.12, 19:00
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei!
Voisitko välitellä minullekin energioita jaksamiseen?
Jotenkin vaan asiat mättää koko ajan..pahaa mieltä toiset aiheuttaa ja voimat ihan poissa :(
kiitos jos jaksat!
| |
| | |
13.04.12, 07:39
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) |
huomenta
uni tuli vasta kolmen maissa. pyörin sängyssä yli kaksi tuntia saamatta unta.
en tiedä välititkö energiaa eilen. olo jotenkin hyvä vaikkakin surullinen.
kiire päivä tulossa saa nähdä miten jaksaa. mukavaa päivää!
| |
| | |
13.04.12, 08:26
|
#21 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja lime huomenta
uni tuli vasta kolmen maissa. pyörin sängyssä yli kaksi tuntia saamatta unta.
en tiedä välititkö energiaa eilen. olo jotenkin hyvä vaikkakin surullinen.
kiire päivä tulossa saa nähdä miten jaksaa. mukavaa päivää! | Lähetin sinulle illalla ja 2.40-3.10 yöllä energiaa . Tunsin että sinulla oli yöllä sellainen "levoton" olo . Lähetän sinulle päivällä energiaa ellei tule mitään estettä .
Illalla minulla oli niin huono netti yhteys niin en pystynyt olemaan koneella .
| |
| | |
13.04.12, 08:28
|
#22 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja killi Hei!
Voisitko välitellä minullekin energioita jaksamiseen?
Jotenkin vaan asiat mättää koko ajan..pahaa mieltä toiset aiheuttaa ja voimat ihan poissa :(
kiitos jos jaksat! |
Hei .
Illalla oli niin huono nettiyhteys enkä siksi ollut koneella . Kävisikö sinulle että lähetän energiaa tänään päivällä tai illalla ?
| |
| | |
13.04.12, 08:33
|
#23 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja itku kiitos eikku :)
isoisäni on päässyt tänään pois tehohoidosta :))).
yöunet meni mallikkaasti - tunsin aamulla nukkuneeni yöllä.
aamulla mieliala oli herkkänä ja itkuinen. mutta muuten mieliala on ollut ehkä himpun verran parempi ja pirteämpi. muuten asiat tuntuvat olevan yhtä solmussa kuin ennenkin... *huoh*. | Ole hyvä . Toivotaan että isoisäsi toipuminen jatkuu yhtä suotuisasti .
Jos haluat niin lähetän energiaa tänä iltana sinulle ja jos tarpeellista niin myös isoisällesi .
Eilen illalla en ollut koneella huonon nettiyhteyksien takia .
| |
| | |
13.04.12, 08:38
|
#24 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja valkoinen villiruusu Kiitos! miten se minun "lähetykseni" sujui? menin nukkumaan jo n klo 22.30 koska tänään oli aikainen herätys. Nukuin hyvin ja tänään on ollut ihan kiva olo. |
Ole hyvä . Lähetys sujui hyvin sinulle . En saanut mitään erityis tuntemuksia hoidossa . lähetin sinulle kokonaisvaltaisesti energiaa .
En päässyt sinulle eilen vastaamaan huonosta nettiyhdeytestä johtuen .
| |
| | |
13.04.12, 08:41
|
#25 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja eikku Ole hyvä . Lähetys sujui hyvin sinulle . En saanut mitään erityis tuntemuksia hoidossa . lähetin sinulle kokonaisvaltaisesti energiaa .
En päässyt sinulle eilen vastaamaan huonosta nettiyhdeytestä johtuen . |
Kiitos! Nyt töihin... ja hyvää viikonloppua sinulle! <3
| |
| | | | |