| |  | | |
15.04.12, 16:40
|
#51 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei, eikku!
Ehtisitköhän taas hoitaa selkääni? Se on ottanut takapakkia ja edessä on todell haasteellinen viikko, enkä millään pystyisi pitämään sairaslomaa.... Jos saat jotain tuntemuksia tai vinkkejä selästä, niin mielelläni myös kuulen ne. Kiitos vielä edellisistä hoidoista :)
| |
| | |
15.04.12, 16:57
|
#52 (linkki)
| | (Vierailija) | eikulle Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja eikku Ole hyvä . Toivotaan että isoisäsi toipuminen jatkuu yhtä suotuisasti .
Jos haluat niin lähetän energiaa tänä iltana sinulle ja jos tarpeellista niin myös isoisällesi .
Eilen illalla en ollut koneella huonon nettiyhteyksien takia . |
hei, huomasin vastauksesi vasta nyt kun en ole koneella ollut..
mielelläni ottaisin energiaa vielä vastaan, jos sitä haluaisit välitellä. olo on edelleen väsynyt ja itku on herkässä koko ajan kun pysähdyn asioita miettimään. koko elämä muutostilassa ja suunta aivan hukassa... jotain selkeyttä asioihin toivoisin ja sellaista selkeyttä, että itsellä olisi hyvä olla ja näkisi ja tuntisin asioilla olevan jotakin positiivista merkitystä itselleni.
isoisäni on edelleen sairaalassa. kuntoutumisessa ja hoidossakin on omat haasteensa, joiden toivoisin tasapainottuvan ja edesauttavan paranemista. jos lähettäisit vielä isoisällenkin parantavaa energiaa, niin olisin siitä todella kiitollinen! :).
eikku, sinulla on hyvä sydän :)
kiitos suuresti avustasi. olet mukana rukouksessani :)
| |
| | |
15.04.12, 20:14
|
#53 (linkki)
| | (Vierailija) | energiaa tarjolla Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kissa Hei, eikku!
Ehtisitköhän taas hoitaa selkääni? Se on ottanut takapakkia ja edessä on todell haasteellinen viikko, enkä millään pystyisi pitämään sairaslomaa.... Jos saat jotain tuntemuksia tai vinkkejä selästä, niin mielelläni myös kuulen ne. Kiitos vielä edellisistä hoidoista :) |
Hei .
Lähetän sinulle energiaa illan aikana , tarkkaa aikaa en pysty sanomaan .
| |
| | |
15.04.12, 20:17
|
#54 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja itku hei, huomasin vastauksesi vasta nyt kun en ole koneella ollut..
mielelläni ottaisin energiaa vielä vastaan, jos sitä haluaisit välitellä. olo on edelleen väsynyt ja itku on herkässä koko ajan kun pysähdyn asioita miettimään. koko elämä muutostilassa ja suunta aivan hukassa... jotain selkeyttä asioihin toivoisin ja sellaista selkeyttä, että itsellä olisi hyvä olla ja näkisi ja tuntisin asioilla olevan jotakin positiivista merkitystä itselleni.
isoisäni on edelleen sairaalassa. kuntoutumisessa ja hoidossakin on omat haasteensa, joiden toivoisin tasapainottuvan ja edesauttavan paranemista. jos lähettäisit vielä isoisällenkin parantavaa energiaa, niin olisin siitä todella kiitollinen! :).
eikku, sinulla on hyvä sydän :)
kiitos suuresti avustasi. olet mukana rukouksessani :) | Hei .
Ole hyvä . Lähetän sinulle ja isoisällesi energiaa .
| |
| | |
15.04.12, 20:25
|
#55 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei
Saisnko myös hoitoa.
Vasen käteni ei nouse kuin 90 astetta eikä ole vielä selvinnyt mistä johtuu. Olikohan energiahoidosta apua?
Kiitos, jos ehdit hoitamaan.
| |
| | |
15.04.12, 20:33
|
#56 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja pk Hei
Saisnko myös hoitoa.
Vasen käteni ei nouse kuin 90 astetta eikä ole vielä selvinnyt mistä johtuu. Olikohan energiahoidosta apua?
Kiitos, jos ehdit hoitamaan. |
Hei .
Onko tilanne ollut kauan noin ? Koetetaan josko hoito auttaisi . Lähetän sinulle illan kuluessa energiaa .
| |
| | |
16.04.12, 05:54
|
#57 (linkki)
| | (Vierailija) |
[QUOTE=eikku;11188484] Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lailah Sydämellinen kiitos, otan todella kiitollisena apusi vastaan!
Olen aina ollut todella herkkä energioille ja teen myös energiahoitoja muille. Apusi menee siis kiertoon :) Itseäni en osaa auttaa jos tilanne menee vaikeaksi.
Ei ole tämä synnyinkotini (ainakaan tässä elämässä :) vahvastii olen tähän saakka tuntenut, että tästä tulisi kotini jonain päivänä, vaikka ajatus vähän pelottaakin tietyistä syistä. Joku ihan erityinen suhde minulla on tähän paikkaan, nostattaa isoja tunteita. Välillä tunnen vahvasti olevani kotona, välillä taas yksinäisyyttä. Tähän liittyy ihmissuhdeasia myös, ihan valtavan vahvat energiat välillämme, yliluonnollisiakin kokemuksia. Ehkä se synnyinkoti ajatus tulee tästä.
Käytännön elämä ja käänteet ovatkin vaikeampia, mutta niin kai on aina...
Kaikkea hyvää sinulle päivääsi, olen todella kiitollinen avustasi![/QUOTE
Kaikkea hyvää myös sinun päivääsi . Lähetän sinulle iltapäivällä energiaa . | Hei ja kiitos lähetyksistä eilen!
Oli todella vaikea päivä eilen palata, kävi niin kuin pelkäsinkin. Koko oma elämä tuntuu jotenkin tosi vieraalta, ihan kuin kaikki olisi muuttunut. Olin eilen todella ahdistunut taas moneen otteeseen ja itku tuli illalla moneen otteeseen. Välillä tunsin päivällä helpottavampaa oloa, silloin varmaan teit hoitoa.
Yöllä heräsin hetkellisesti siihen, että näin ikään kuin tähden tai auringon, josta lähti säteitä ja se pyöri ympäri. Se tuntui hyvin voimakkaalta. Hyvin hellää ja hoitavaa läsnäoloa tunsin myös, sinä varmaan :)
Valtavan pahalta ja vaikealta tuntuu edelleen. Ihan kuin olisin kuorena tässä toimimassa ja pakkohan se on vaan liikkeelle tästä taas lähteä. Sisin tuntuu kipeältä ja eikä sitä voi oikein ulospäin näyttää. En haluaisi huolestuttaa ainoita ihmisiä, jotka ovat lähelläni. Ovat jo niin huolissaan minusta muutenkin tämän vaikean työtilanteeni takia. Otan kiitollisuudella vastaan, jos ehdit lukuisista pyynnöistä huolimatta minua vielä auttamaan. Miten tämä tilani välittyi sinulle eilen?
| |
| | |
16.04.12, 06:57
|
#58 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja eikku Hei .
Onko tilanne ollut kauan noin ? Koetetaan josko hoito auttaisi . Lähetän sinulle illan kuluessa energiaa . | Hei
Tilanne on ollut tällainen viime kesästä asti.
Kun eilen illalla olin sängyssä niin käteni alkoi liikkua itsestään tehden erilaisia liikkeitä, ilmeisesti energiahoito vaikutti niin. Aamulla kun heräsin oli kuin paine olisi vähentynyt olkapäästä, mutta liikeradat eivät olleet muuttuneet.
| |
| | |
16.04.12, 21:37
|
#59 (linkki)
| | (Vierailija) |
hei eikku! yksinäisyys ja alakulo ollut päivän aiheina. surullinen olen, kun asiat vaan roikkuu, enkä näe paljon juuri nyt toivoakaan:(
tällaisiin oloihin kohdallani toivon hoitoa. miehen kohdalla en osaa sanoa, muuta kuin toivon hänelle vahvistusta. kiitos hoitajalle ja hyvän olon toivotus <3
| |
| | |
17.04.12, 07:57
|
#60 (linkki)
| | (Vierailija) | energiaa tarjolla
[QUOTE=Lailah;11189458] Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja eikku
Hei ja kiitos lähetyksistä eilen!
Oli todella vaikea päivä eilen palata, kävi niin kuin pelkäsinkin. Koko oma elämä tuntuu jotenkin tosi vieraalta, ihan kuin kaikki olisi muuttunut. Olin eilen todella ahdistunut taas moneen otteeseen ja itku tuli illalla moneen otteeseen. Välillä tunsin päivällä helpottavampaa oloa, silloin varmaan teit hoitoa.
Yöllä heräsin hetkellisesti siihen, että näin ikään kuin tähden tai auringon, josta lähti säteitä ja se pyöri ympäri. Se tuntui hyvin voimakkaalta. Hyvin hellää ja hoitavaa läsnäoloa tunsin myös, sinä varmaan :)
Valtavan pahalta ja vaikealta tuntuu edelleen. Ihan kuin olisin kuorena tässä toimimassa ja pakkohan se on vaan liikkeelle tästä taas lähteä. Sisin tuntuu kipeältä ja eikä sitä voi oikein ulospäin näyttää. En haluaisi huolestuttaa ainoita ihmisiä, jotka ovat lähelläni. Ovat jo niin huolissaan minusta muutenkin tämän vaikean työtilanteeni takia. Otan kiitollisuudella vastaan, jos ehdit lukuisista pyynnöistä huolimatta minua vielä auttamaan. Miten tämä tilani välittyi sinulle eilen? | Hei .
Olin eilen kokopäivän menossa enkä ehtinyt koneelle ollenkaan . Silloin toissapäivän hoidoissa minulla oli sellainen tavanomainen hoitotuntuma , sellainen läheinen niinkuin on ollut aiemminkin .
Tuo epävakaus henkisessä olossasi johtuu osin nyt hoidoista , sinulla on paljon aiemmin käsittelemättömiä tunteita joita käydään nyt hoidoissa läpi . Itkuisuutta tai surullisuutta ei tarvitse pelästyä ne kuuluvat tällä hetkellä asiaan .
Lähetän sinulle tänään energiaa , eilen en ehtinyt lähettämällä lähettää sitä sinulle .
| |
| | |
17.04.12, 11:01
|
#61 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja lime hei eikku! yksinäisyys ja alakulo ollut päivän aiheina. surullinen olen, kun asiat vaan roikkuu, enkä näe paljon juuri nyt toivoakaan:(
tällaisiin oloihin kohdallani toivon hoitoa. miehen kohdalla en osaa sanoa, muuta kuin toivon hänelle vahvistusta. kiitos hoitajalle ja hyvän olon toivotus <3 |
Hei .
Lähetän sinulle iltapäivällä energiaa . En ollut eilen koko päivänä koneella ja vastaus tulee siksi näin myöhässä . Lähetän myös miehellesi energiaa .
| |
| | |
17.04.12, 13:08
|
#62 (linkki)
| | (Vierailija) |
[QUOTE=eikku;11190557] Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lailah
Hei .
Olin eilen kokopäivän menossa enkä ehtinyt koneelle ollenkaan . Silloin toissapäivän hoidoissa minulla oli sellainen tavanomainen hoitotuntuma , sellainen läheinen niinkuin on ollut aiemminkin .
Tuo epävakaus henkisessä olossasi johtuu osin nyt hoidoista , sinulla on paljon aiemmin käsittelemättömiä tunteita joita käydään nyt hoidoissa läpi . Itkuisuutta tai surullisuutta ei tarvitse pelästyä ne kuuluvat tällä hetkellä asiaan .
Lähetän sinulle tänään energiaa , eilen en ehtinyt lähettämällä lähettää sitä sinulle . |
Kiitos Eikku!
Olen nyt itse asiassa aika monelta kuullut tuon saman lyhyen ajan sisällä, että olen työtänyt tunteita syrjään ja nyt ne pitäisi kohdata. Näin se varmasti on. Olen ollut tietyllä tavalla aika hauraalla pohjalla tämän pitkäaikaisen työpaikkakiusaamisen ja siitä johtuvan yksinäisyyden kanssa. On ollut pakko keskittyä käytännön asioihin, että pysyy jotenkin kasassa ja saa rakennettua uutta tulevaisuutta.
Tunteet on pitänyt aina välillä tunkea syrjään, vaikka olen todella paljon mielestäni itkenyt, surenut ja käsitellyt niitä viimeisten vuosien aikana. Mutta varmasti on paljon käsittelemättä ja muilta elämänalueilta kipeitä muistoja myös aikaisemmalta ajalta. Minulla on ollut kyllä tapa paeta syvälle meneviä surun ja pettymyksen tunteita juuri tekemiseen. Ilmankos on sellainen epämääräinen levottomuus koko ajan päällä silti.
Kiitos jälleen avustasi ja mukavaa päivänjatkoa!
| |
| | |
17.04.12, 13:24
|
#63 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja eikku Hei .
Lähetän sinulle iltapäivällä energiaa . En ollut eilen koko päivänä koneella ja vastaus tulee siksi näin myöhässä . Lähetän myös miehellesi energiaa . | kiitos eikku <3
| |
| | |
17.04.12, 16:01
|
#64 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja lime kiitos eikku <3 |
Olen lähetellyt sinulle iltapäivän aikana muutaman lyhyen lähetyksen . Onko olosi nyt millainen ?
Oletteko olleet miehesi kanssa yhdessä ?
| |
| | |
17.04.12, 16:04
|
#65 (linkki)
[QUOTE=Lailah;11190837] Lainaus:
Kiitos Eikku!
Olen nyt itse asiassa aika monelta kuullut tuon saman lyhyen ajan sisällä, että olen työtänyt tunteita syrjään ja nyt ne pitäisi kohdata. Näin se varmasti on. Olen ollut tietyllä tavalla aika hauraalla pohjalla tämän pitkäaikaisen työpaikkakiusaamisen ja siitä johtuvan yksinäisyyden kanssa. On ollut pakko keskittyä käytännön asioihin, että pysyy jotenkin kasassa ja saa rakennettua uutta tulevaisuutta.
Tunteet on pitänyt aina välillä tunkea syrjään, vaikka olen todella paljon mielestäni itkenyt, surenut ja käsitellyt niitä viimeisten vuosien aikana. Mutta varmasti on paljon käsittelemättä ja muilta elämänalueilta kipeitä muistoja myös aikaisemmalta ajalta. Minulla on ollut kyllä tapa paeta syvälle meneviä surun ja pettymyksen tunteita juuri tekemiseen. Ilmankos on sellainen epämääräinen levottomuus koko ajan päällä silti.
Kiitos jälleen avustasi ja mukavaa päivänjatkoa! | Onko tuo työpaikka kiusaaminen ollut minkälaista ? Yrittäisin keskittyä seuraavassa hoidossa siihen .
| |
| | |
17.04.12, 16:57
|
#66 (linkki)
| | (Vierailija) |
[QUOTE=eikku;11190996] Lainaus:
Onko tuo työpaikka kiusaaminen ollut minkälaista ? Yrittäisin keskittyä seuraavassa hoidossa siihen . |
Tein tosi paljon ja antaumuksella töitä vuosikausia, sitten kävi niin, että työyhteisössä oli ihmisiä jotka toimivat sovittujen sääntöjen vastaisesti ja asiaa pyrittiin peittelemään. Yritin nostaa asiaa esille keskusteltavaksi ja pyytää esimiestäni ottamaan kantaa asiaan. Hän oli ilmeisesti itse mukana kuviossa jollain tavalla joten ilmeisesti halusi sulkea suuni sillä, että minulta otettiin kaikki työni pois, ilmoitettiin että toinen kollega alkaa hoitamaan niitä välittömästi kunnes tilalle haetaan uusi ihminen. Ilmeisesti yritettiin antaa kuva, että minä olisin tehnyt jonkun merkittävän virheen. Minut pakotettiin allekirjoittamaan uusi työsopimus vailla tietoa mitä tehtävä edes pitää sisällään. On ns. hyllyvirka eli minulla ei ole mitään töitä. Tulen töihin ja minulle maksetaan siitä. Samalla minut eristettiin muusta työyhteisöstä fyysisesti ja muutenkin. En saanut enää mitään tietoa mistään tapahtumista, entisille työkavereille sanottiin, että kanssani ei saa olla tekemisissä, osa on ottanut asian niin kirjaimellisesti ettei vastaa tervehdyksiin. On ns. "talon tapa", ihminen pyritään nujertamaan henkisesti niin, että joutuu sairaslomalle ja sitä kautta talosta kokonaan ulos. Minulla on monenlaisia todisteita tästä kiusaamisesta, joten eivät ilmeisesti uskalla minua irtisanoa. Työtilanne on alallani huono ja tunnen itseni sillä tavalla "invalidisoituneeksi", että tuskin pystyisin tekemään vastaavaa työtä. Opiskelen nyt siis muuta alaa. Se on ollut siis ehkä pakokeinoni tästä kaameasta kohtelusta ja varmasti niistä tunteiden kohtaamisesta. En toivoisi kenenkään koskaan joutuvan kokemaan tällaista vastaavaa, vaikka tietysti on avautunut hyviäkin asioita tämän myötä esim. juuri nämä kiinnostavat opiskelut.
Ensimmäisen vuoden tuntui siltä, että olin kokonaan täysin epäuskon vallassa jatkuvasti, usein päivät menivät niin, että tuijotin tietokoneen ruutua tajuamatta mitä katson. Näköjään sitä tottuu monenlaisiin tilanteisiin kuitenkin. Kun sain tästä omasta jutustani kiinni, olo on helpottunut ja on joku päämäärä. Ehkä minun on ollut kuitenkin vaikeinta hyväksyä tässä kaikessa se, miten sellaiset ihmiset, joiden kanssa olin läheisessä työsuhteessa käänsivät selkänsä ja pahimmillaan jopa puukottivat vielä selkään. Jäin melkein täysin yksin. En ole siis puhunut kohta neljään vuoteen esimieheni kanssa sanaakaan enkä juuri muidenkaan entisen työyhteisön jäsenteni kanssa. On toki muita työtuttavia joiden kanssa joskus vaihdan ajatuksia, jos törmätään. Tällä hetkellä istun sellaisessa paikassa, jossa juuri kukaan ei minua näe, minut on siis suljettu pois ikään kuin "näkymättömäksi".
Joten käsittelemättömiä tunteita lienee paljon, päällimmäisenä ehkä edelleen vahva epäoikeudenmukaisuuden tunne, petetyksi tuleminen, pois sulkemisen kautta torjuminen, häpeä. Joskus on häivähtänyt jopa sellaista mielessä, että ikään kuin pitäisi todistaa ainakin itselleen, että silti on arvokas ja oikeus olla "olemassa", vaikka näin on käynyt.
Kiitos Eikku paljon jo etukäteen avustasi! Huomaan nyt, että nousevat ihan möykkynä nämä asiat, vaikka on tosi paljon aikaa kulunut tuosta shokkivaiheesta.
| |
| | |
17.04.12, 17:17
|
#67 (linkki)
[QUOTE=Lailah;11191040] Lainaus:
Tein tosi paljon ja antaumuksella töitä vuosikausia, sitten kävi niin, että työyhteisössä oli ihmisiä jotka toimivat sovittujen sääntöjen vastaisesti ja asiaa pyrittiin peittelemään. Yritin nostaa asiaa esille keskusteltavaksi ja pyytää esimiestäni ottamaan kantaa asiaan. Hän oli ilmeisesti itse mukana kuviossa jollain tavalla joten ilmeisesti halusi sulkea suuni sillä, että minulta otettiin kaikki työni pois, ilmoitettiin että toinen kollega alkaa hoitamaan niitä välittömästi kunnes tilalle haetaan uusi ihminen. Ilmeisesti yritettiin antaa kuva, että minä olisin tehnyt jonkun merkittävän virheen. Minut pakotettiin allekirjoittamaan uusi työsopimus vailla tietoa mitä tehtävä edes pitää sisällään. On ns. hyllyvirka eli minulla ei ole mitään töitä. Tulen töihin ja minulle maksetaan siitä. Samalla minut eristettiin muusta työyhteisöstä fyysisesti ja muutenkin. En saanut enää mitään tietoa mistään tapahtumista, entisille työkavereille sanottiin, että kanssani ei saa olla tekemisissä, osa on ottanut asian niin kirjaimellisesti ettei vastaa tervehdyksiin. On ns. "talon tapa", ihminen pyritään nujertamaan henkisesti niin, että joutuu sairaslomalle ja sitä kautta talosta kokonaan ulos. Minulla on monenlaisia todisteita tästä kiusaamisesta, joten eivät ilmeisesti uskalla minua irtisanoa. Työtilanne on alallani huono ja tunnen itseni sillä tavalla "invalidisoituneeksi", että tuskin pystyisin tekemään vastaavaa työtä. Opiskelen nyt siis muuta alaa. Se on ollut siis ehkä pakokeinoni tästä kaameasta kohtelusta ja varmasti niistä tunteiden kohtaamisesta. En toivoisi kenenkään koskaan joutuvan kokemaan tällaista vastaavaa, vaikka tietysti on avautunut hyviäkin asioita tämän myötä esim. juuri nämä kiinnostavat opiskelut.
Ensimmäisen vuoden tuntui siltä, että olin kokonaan täysin epäuskon vallassa jatkuvasti, usein päivät menivät niin, että tuijotin tietokoneen ruutua tajuamatta mitä katson. Näköjään sitä tottuu monenlaisiin tilanteisiin kuitenkin. Kun sain tästä omasta jutustani kiinni, olo on helpottunut ja on joku päämäärä. Ehkä minun on ollut kuitenkin vaikeinta hyväksyä tässä kaikessa se, miten sellaiset ihmiset, joiden kanssa olin läheisessä työsuhteessa käänsivät selkänsä ja pahimmillaan jopa puukottivat vielä selkään. Jäin melkein täysin yksin. En ole siis puhunut kohta neljään vuoteen esimieheni kanssa sanaakaan enkä juuri muidenkaan entisen työyhteisön jäsenteni kanssa. On toki muita työtuttavia joiden kanssa joskus vaihdan ajatuksia, jos törmätään. Tällä hetkellä istun sellaisessa paikassa, jossa juuri kukaan ei minua näe, minut on siis suljettu pois ikään kuin "näkymättömäksi".
Joten käsittelemättömiä tunteita lienee paljon, päällimmäisenä ehkä edelleen vahva epäoikeudenmukaisuuden tunne, petetyksi tuleminen, pois sulkemisen kautta torjuminen, häpeä. Joskus on häivähtänyt jopa sellaista mielessä, että ikään kuin pitäisi todistaa ainakin itselleen, että silti on arvokas ja oikeus olla "olemassa", vaikka näin on käynyt.
Kiitos Eikku paljon jo etukäteen avustasi! Huomaan nyt, että nousevat ihan möykkynä nämä asiat, vaikka on tosi paljon aikaa kulunut tuosta shokkivaiheesta. | Kuulostaa ikävälle tuo kertomasi . Noissa jutuissa on todella paljon purettavaa ja läpikäytävää . Keskityn noihin asioihin seuraavissa hoidoissa enempi .
Ei kai tuo työpaikka ole kirjapaino ?
| |
| | |
17.04.12, 18:02
|
#68 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja eikku Olen lähetellyt sinulle iltapäivän aikana muutaman lyhyen lähetyksen . Onko olosi nyt millainen ?
Oletteko olleet miehesi kanssa yhdessä ? | kiitos. olin yhteydessä mieheen. kokeilin tavallaan kepilläjäätä... siellä on suojat päällä, ei kiinnostusta puhua yhteisistä asoista. kuulin kyllä, että oli nhänellä vähän vaikea puhua. on ehkä ajatellut minun palaavan ja jatkavan kuin mitään ei olisikaan vialla.?
oloni on sen mukainen, itken täällä ja suren suhteen kohtaloa. muuten päivä ollut ihan hyvä. rauhallista olemista, asioiden ajattelemista.
kiitos lähetyksistäsi <3
| |
| | |
17.04.12, 18:17
|
#69 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja lime kiitos. olin yhteydessä mieheen. kokeilin tavallaan kepilläjäätä... siellä on suojat päällä, ei kiinnostusta puhua yhteisistä asoista. kuulin kyllä, että oli nhänellä vähän vaikea puhua. on ehkä ajatellut minun palaavan ja jatkavan kuin mitään ei olisikaan vialla.?
oloni on sen mukainen, itken täällä ja suren suhteen kohtaloa. muuten päivä ollut ihan hyvä. rauhallista olemista, asioiden ajattelemista.
kiitos lähetyksistäsi <3 |
Ole hyvä . Kun lähetin miehellesi tänään energiaa niin lähetyksen aikana tuli outo tuntemus , en oikein tiedä mitä se oli mutta epävakaalle hän tuntui . Lähetän sinulle illalla energiaa . Miltä sinusta tuntuu ? Kannattaisiko pitää muutama päivä miehesi hoitojen ulkopuolella ja antaa hänen pohtia asioita .
| |
| | |
17.04.12, 18:46
|
#70 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja eikku Ole hyvä . Kun lähetin miehellesi tänään energiaa niin lähetyksen aikana tuli outo tuntemus , en oikein tiedä mitä se oli mutta epävakaalle hän tuntui . Lähetän sinulle illalla energiaa . Miltä sinusta tuntuu ? Kannattaisiko pitää muutama päivä miehesi hoitojen ulkopuolella ja antaa hänen pohtia asioita . |
ensinnäkin, mihin aikaan lähetit hänelle energiaa? mietin vaan oliko se ennen vai jälkeen puhelun?
luulen, että sinä osaat arvioida paremmin asian miehen hoidon suhteen. joskus on kyllä mielestäni tekee hyvää ihmiselle jättää ikäänkuin omilleen.
jätän siis sinun arvioitavaksi asian ja toimitaan sitten sen mukaisesti.
| |
| | |
17.04.12, 18:57
|
#71 (linkki)
| | (Vierailija) |
[QUOTE=Lailah;11191040] Lainaus:
Kiitos Eikku paljon jo etukäteen avustasi! Huomaan nyt, että nousevat ihan möykkynä nämä asiat, vaikka on tosi paljon aikaa kulunut tuosta shokkivaiheesta. |
Hei, luettuani sinun tämän tarinan... itku tuli, tarina on kuin omasta elämästäni, jonka kanssa menen päivä päivältä eteenpäin. Yrittäen rakentaa polkua toiseen suuntaan samalla hitaasti, mutta toivottavasti varmasti. Monta pettymystä tullut ja välillä miettii, miten paljon on yhden ihmisen kestettävä?! Pyydän sinulle apua ja voimia, enkeleitä auttamaan ja suojaamaan sinua tuollaisilta ihmisiltä. Toivon sinulle loistavaa tulevaisuutta. Jotain on mitä minun täytyy oppia tästä, mutta en ole vielä keksinyt mitä... Kyllä me jaksetaan, eikä meitä vain niin helposti nujerreta, vai mitä! Kaikkea hyvää sinulle!
| |
| | |
17.04.12, 19:27
|
#72 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja lime ensinnäkin, mihin aikaan lähetit hänelle energiaa? mietin vaan oliko se ennen vai jälkeen puhelun?
luulen, että sinä osaat arvioida paremmin asian miehen hoidon suhteen. joskus on kyllä mielestäni tekee hyvää ihmiselle jättää ikäänkuin omilleen.
jätän siis sinun arvioitavaksi asian ja toimitaan sitten sen mukaisesti. |
En aivan tarkasti muista aikaa mutta muistaakseni lähetys oli klo 14- 14.30 . Pidetään ainakin kaksi päivää taukoa hänen suhteensa , sinulle lähetän tänään illalla ja huomenna myös .
| |
| | |
17.04.12, 19:38
|
#73 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja eikku En aivan tarkasti muista aikaa mutta muistaakseni lähetys oli klo 14- 14.30 . Pidetään ainakin kaksi päivää taukoa hänen suhteensa , sinulle lähetän tänään illalla ja huomenna myös . |
kiitos. tehdään niin. se oli ennen puhelua, kun lähetit hänelle...
| |
| | |
18.04.12, 10:50
|
#74 (linkki)
| | (Vierailija) |
[QUOTE=eikku;11191050] Lainaus:
Kuulostaa ikävälle tuo kertomasi . Noissa jutuissa on todella paljon purettavaa ja läpikäytävää . Keskityn noihin asioihin seuraavissa hoidoissa enempi .
Ei kai tuo työpaikka ole kirjapaino ? | Kiitos Eikku! Tunsin energiasi taas voimallisina virtauksina jaloissa. Myös sydämen kohdalla tuntui yhtäkkiä sellainen voimakas tunne avautumisesta. Olin vaan sellaisessa paikassa ettei ihan täysillä voinut keskittyä tuntemuksiin. Ei tuntunut pahalta. Tuossa kun kirjoitin tuota tarinaa itkeskelin taas, mutta illalla mieli oli yllättävän rauhallinen.
Työpaikkani on julkinen organisaatio, jossa paljon puhutaan hyviä ja kauniita asioita työssäjaksamisesta ja työorganisaatioiden kehittämisestä ym. Todellisuus on ihan toista, johtaminen perustuu pääsääntöisesti kaikkeen muuhun, yksittäisten ihmisten vallankäyttöön, pelolla hallitsemiseen, pelaamiseen ja kiusaamiseen.
| |
| | |
18.04.12, 11:06
|
#75 (linkki)
| | (Vierailija) |
[QUOTE=Väsynyt;11191143] Lainaus:
Hei, luettuani sinun tämän tarinan... itku tuli, tarina on kuin omasta elämästäni, jonka kanssa menen päivä päivältä eteenpäin. Yrittäen rakentaa polkua toiseen suuntaan samalla hitaasti, mutta toivottavasti varmasti. Monta pettymystä tullut ja välillä miettii, miten paljon on yhden ihmisen kestettävä?! Pyydän sinulle apua ja voimia, enkeleitä auttamaan ja suojaamaan sinua tuollaisilta ihmisiltä. Toivon sinulle loistavaa tulevaisuutta. Jotain on mitä minun täytyy oppia tästä, mutta en ole vielä keksinyt mitä... Kyllä me jaksetaan, eikä meitä vain niin helposti nujerreta, vai mitä! Kaikkea hyvää sinulle! | Sydämellinen kiitos kirjoituksestasi! Mutta miten ikävää! olen koko ajan toivonut ja rukoillut, että kukaan ei vastaavaa joutuisi kokemaan missään. Mutta on vaan niin valitettavan yleistä. Ymmärrän niin hyvin tuon mitä kerrot, tie uuteen tulevaan on tosiaankin hidas ja melkoisia ahdistuskohtauksia aiheuttaa aina välillä, kun pitää siinä samalla pitkää itseään kasassa, käydä läpi pettymyksen tunteita ym. Ihan oikeassa olet, hetki hetkeltä on vaan elettävä. Ehkä se yksi opetus on tässä? Itse olen ajattelut, että tärkein opetus minulle on itseni rakastaminen, itseeni luottaminen. Aikaisemmin laiminlöin itseäni muiden kustannuksella eikä siitä tosiaan sitten paljoa iloa minulle koitunut. Uskon, että sinullekin alkaa tulla aiheesta oppimisoivalluksia vähitellen, sitten kun olet niille valmis. Samoin sinulle toivon kaikkea kaunista ja hyvää elämääsi, taivaan apua, rakkautta ja suojausta!
Ei lannistuta todellakaan, kun on pahimmasta (toivottavasti sinäkin) selvitty! Minäkin olen kuulemani mukaan yllättänyt monet ihmiset kun en ole musertunut työkyvyttömäksi, odottivat kuulema, että jään heti sairaslomalle ja sen kautta pois kokonaan jossain vaiheessa työnantajan palveluksesta. Tällainen pelaaminen ihmisen henkisellä terveydellä on todella julmaa ja epäinhimillistä! Sillä työtahdilla, jota aikaisemmin tein, opiskelujen jatkaminen olisi vaatinut todella paljon. Nyt sille on siis kokopäiväisesti aikaa ja taloudellinen tilanteeni on turvattu. Ei tämä todella helppoa ole, mutta paras ratkaisu nyt on mielestäni hoitaa nämä opiskelut loppuun näin.
Voimia todella sinulle paljon lähetän myös!
| |
| | | | |