Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kanava
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
30.04.12, 13:10   #1 (linkki)
Meriangela
(Vierailija)

Hei rakkaani, ny pari h katselmuksia ilmaiseksi :D

Heissan

ajattelin ajan vietteeksi tehdä tässä vaikka 1-3 henkilölle katselmukset :).
mitäpä oisi mielessä? eli 3 ekaa otan. ja saatan vaihtoehtoisesti valita 5 loppupeleissä. katsotaan ny
menneisiin elämiin en osaa katsoa, vielä. mutta taro korteille harjoittelen ja enkuleilla viestiä välittelen :) maailmankaikkeudesta yms. kerro mielellää vähä tilanne ja nimimerkki. niillä päästään jo alkuun :). gracias<3

:theidi
  Vastaa viestiin
30.04.12, 13:16   #2 (linkki)
toivoton talousihminen
(Vierailija)

kiitos

Hei
Olen noin 40 v nainen ja olen ollut vuoden työttömänä. Minulla on 1 lapsi ja mies.. ei mitään onnensa kukkuloilla, mutta menettelee muuten. Olen ent. näkijä ja nyt vähän "pimennossa"

Työelämään pyytäisin
  Vastaa viestiin
30.04.12, 13:19   #3 (linkki)
Lili
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Meriangela Näytä viesti
Heissan

mitäpä oisi mielessä? eli 3 ekaa otan. ja saatan vaihtoehtoisesti valita 5 loppupeleissä. katsotaan ny
menneisiin elämiin en osaa katsoa, vielä. mutta taro korteille harjoittelen ja enkuleilla viestiä välittelen :) maailmankaikkeudesta yms. kerro mielellää vähä tilanne ja nimimerkki. niillä päästään jo alkuun :). gracias<3

minulle kiitos?:) etsin itseäni ja elämänpolkuani..
  Vastaa viestiin
30.04.12, 13:21   #4 (linkki)
Lili
(Vierailija)

Hups...eli lisään:
olen 46 vuotias urbaani erakko..yksinäinen, ilman kumppania olen tallustellut 7 v. yksi sielunkumppani mielessä, hänen kauttansa olen oppinut kipeitä ja tärkeitä asioita. odotan jotain uutta tapahtuvaksi..
  Vastaa viestiin
30.04.12, 13:23   #5 (linkki)
lilli
(Vierailija)

Hei! Ihmissuhdeasiat mietityttää. Vanhaa ihmissuhdetta toivoisin parantavan ja mahdollisesti ehkä rakentaa asioita entiselleen. Jos jotain tämän suhteen näet, niin olisin kiitollinen.
  Vastaa viestiin
30.04.12, 13:25   #6 (linkki)
Rakkaudenkela
(Vierailija)

Hepa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toivoton talousihminen Näytä viesti
Hei
Olen noin 40 v nainen ja olen ollut vuoden työttömänä. Minulla on 1 lapsi ja mies.. ei mitään onnensa kukkuloilla, mutta menettelee muuten. Olen ent. näkijä ja nyt vähän "pimennossa"

Työelämään pyytäisin

sulle tuli rosetta. ja toho kurkku silmä ja otsa charka alue siis. olisi tosi hyvä su tehä ny jotai healingia. mäki voin tehä jos tosii nopee hihkasit ja sanot et haluat :). 15min about pitäis poistaa sitä ns. sumua siit :). voi hyvin!

joutsenia<3
  Vastaa viestiin
30.04.12, 13:26   #7 (linkki)
heidi
(Vierailija)

Viesti työelämään tyytymättömälle

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rakkaudenkela Näytä viesti
sulle tuli rosetta. ja toho kurkku silmä ja otsa charka alue siis. olisi tosi hyvä su tehä ny jotai healingia. mäki voin tehä jos tosii nopee hihkasit ja sanot et haluat :). 15min about pitäis poistaa sitä ns. sumua siit :). voi hyvin!

joutsenia<3

Rosetta
"You have a gift for working with young people, and your Divine purpose involves helping, teaching, or parenting children."

Additional Message: "Children respond to your openhearted nature. You are also charmed by their straight-forward honesty, laughter, and innocence. In many ways, they engage and heal your own inner child. You seek to give these children that which you desired when you were young. You also feel an inner calling to improve the lives of children, and you may wonder about the best way to proceed."

"I am with you as a guardian angel who delights in bringing you new opportunities to help children. All you need to do is notice the young people whom I bring into your orbit. Be your delightful self with these children, and the rest will take care of itself. As soon as you're ready for an increased role, please say the word to me, and I will increase the number of lives you touch. Please be assured that I understand your temperament and will only bring you to situations that match your passions, talents, and interests. You are a blessing to children everywhere!
  Vastaa viestiin
30.04.12, 13:37   #8 (linkki)
Heidi
(Vierailija)

Rakkahin urbaanini<3

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lili Näytä viesti

Hups...eli lisään:
olen 46 vuotias urbaani erakko..yksinäinen, ilman kumppania olen tallustellut 7 v. yksi sielunkumppani mielessä, hänen kauttansa olen oppinut kipeitä ja tärkeitä asioita. odotan jotain uutta tapahtuvaksi..

hm kumppani ilmaantuu kyllä , mutta entäs sielu. oletko menettänyt näkösi? hm.
kipeitä, tarkeitä. hmmiksi odotat, miksi et toimi ja itse yritä saadfa jotakin aikaseksi?
katson kortit ;
eli tulI;

yvonne ja aivastus :Djhe no niin; tässä

Frederike - Draw cards: Angel Yvonne
rakasta eläimiäsi. luonnossakin voi kulkea oravia ja siilejä, katsele niitä. naapureille ja tutuille koiria,pyydä lupaa silittele. helli itseäsi ja suhdettasi luontoon. nyt on aika rentouau.

bethany; et ole tarpeeksi pitänyt huolta itsestäsi. nyt kipin kapin markkinoille jotain itsellesi hemmoteltavaa ostavaa:) ite yleensä neuvo noin, mutta tee vaikka jokin jalkakyply tai vastaava itsellesi ja piristy. koska viimeksi itse tuhlasit rahaa omaan nautintoosi. ja olit vain ja nautit taivaasta?
?Merlin's Magic ? - YouTube
ole rauhassa, älä pelästy.

archangel Uriel, rakakude parentmaise, kaiken korvkean värähtelyn ylijumala. aatos ja mietos tuotanto :) hm.
uriel tahtoo tuoda rauhaa sulle mun kautta.hän laittaa kätesi olallesi ja pyytää rauhoittumaan. ole rauhassa.
jas itten tää kysymys joka sulla mielesssä.ollu jo pitkää
tuli desiree. rannalle merelle lähtö yms vastaava? en ole varma ihan ny. ei ole oikea aika
mutta nyt on aika maalata. syksymmällä kun omenat on puissa lähde merelle, kalaan kauas.

Frederike - Draw cards: Angel Desirée

uriel johdattaa tietä .hm lepää tänää vappuna jos mahdollist vältä melua, liikennettä ja kovaa ruuhkaa.

ISAIAH uusia ajatuksia ja ideoita. nyt on aika vastata omiin ajatuksiin, tunteisiin yms. toimi.; kortti

Frederike - Draw cards: Angel Isaiah

ja vielä vika eli ;
Vanessa korkeus ;) <3

Frederike - Draw cards: Angel Vanessa

en usko että tämä tuottaa tiellesi vaikeuksia. oelt kypsä ja muutenkin varhaisa nainen. selviät kyllä omillasi . älä huoli. huolehdi.kaikki järjestetää aiknanasa.
käy katsomassa lisa williamsia? hänellä voi olla sinulle viesti
  Vastaa viestiin
30.04.12, 13:38   #9 (linkki)
Gabriella
(Vierailija)

Hei, mielelläni kuulisin myös. Asun yksin lasteni kanssa. Miesystävä on. Joka tuutilta tulee vain vastustusta. Muuttuuko tämä ollenkaan ja kannattaako tämän miehen kanssa yhteen muuttaa... Kiitos jo etukäteen!
  Vastaa viestiin
30.04.12, 13:47   #10 (linkki)
toivoton talousihminen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rakkaudenkela Näytä viesti

joutsenia<3

KIITOS.. jos vielä ehdit, niin kiitän!!!
  Vastaa viestiin

30.04.12, 13:51   #11 (linkki)
Pinnan alla..
(Vierailija)

Hei! Katsotko vielä?

olen aikuinen nainen.. Sinkku, parisuhdetta toivon. Pidän matkustamisesta... Vakituinen työpaikka on. Rahatilanne ok mutta voisi olla parempi. Jos minulle katsot vastanotan sen mikä minulle tulee :) Kiitos <3
  Vastaa viestiin
30.04.12, 13:59   #12 (linkki)
Lila
(Vierailija)

Lainaus:
Heissan

Hei sinulle,
olisin tosi kiitollinen, jos minulle ehtisit/jaksaisit katsoa.
Rakkaus se mielessäni tietysti. Tunteita on paljon, mutta konkretiaa vähän, kauan jatkunut tilanne tällaisena. Enkeleiltä itsekin joskus saanut viestiä tähän. Nyt päällä iso ahdistus ja kaipaus, tosi yksinäiseksi tunnen itseni monella tapaa. Mitä enkelit sinun kauttaisi haluaisivat viestittää?
Kiitos ja hyvää vappuaattoa sinulle.
  Vastaa viestiin
30.04.12, 14:08   #13 (linkki)
toivoton talousihminen
(Vierailija)

Kiitos sinulle

Tuo Rosetta on tullut minulle ennenkin ja se on todella hassua. En ole sillä alalla töissä, mutta tiedostan tuon kutsun.

Hassua, että tuo viesti vastasi paljolti kysymykseeni, vaikken osaakaan tehdä kuten siinä sanottiin :D En ymmärrä koska olen valmis ja mihin?

Ja lopuksi, sanoit " joutsenia".. niitä on tosiaan näkynytkin..
Joku toinen sanoi, että edessäni on lumienkeli... hmm..

Mutta kovasti kiitos!! Välittämäsi viesti oli todella hieno
  Vastaa viestiin
30.04.12, 15:09   #14 (linkki)
Höpsö
(Vierailija)

Tämä vuosi taitaa olla muutosten aikaa...tunteet vievät kahteen suuntaan, en ole enää varma pitkäaikaisesta suhteestani sillä eräs toinen (joka myös suhteessa mutta aistin kyllä tunteita) mielessäni ollut nyt aika pitkään. Mietin myös uramahdollisuuksia ja muuttoa, jättääkö taakseni nykyinen kaupunki vai erota ja osoittaa tunteet tälle toiselle miehelle. Tiedän, minun se ratkaisu pitää pian tehdä mutta olisin kovin kiitollinen jos tähän asiaan näkyisi jotain valaistusta :-) eli jos vaan katsot useammalle kuin kolmelle ekalle, olisin tosi iloinen vastauksesta! Aurinkoa sinulle :-)
  Vastaa viestiin
30.04.12, 18:28   #15 (linkki)
Muutoksessa
(Vierailija)

Lainaus:
Heissan

Laitan nyt vielä toiveikkaana jatkoksi, jos vaikka tärppäisi. Elän suurta muutosta tällä hetkellä. Vanha ihmissuhde tiensä päässä. Asuminen ja talous ja tulevaisuus muutenkin? Jotenkin on toivoa kaiken järjestymisestä. Kiinnostaisi tietää miten tilanteeni näet tulevassa. En ole enää ihan nuori nainen :)
  Vastaa viestiin
30.04.12, 18:36   #16 (linkki)
Heiduska
(Vierailija)

katselmukset siis

en tee ny enempää. katselen vapun jälkeen jos jaksan tehdä..klara vappen! maksimi 5-6 joille teen. kaksi jo tehty!
  Vastaa viestiin
30.04.12, 20:17   #17 (linkki)
no huh huh?!!
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heiduska Näytä viesti
en tee ny enempää. katselen vapun jälkeen jos jaksan tehdä..klara vappen! maksimi 5-6 joille teen. kaksi jo tehty!
mitä noista voin avukseni käyttää?? ensinnäkään,olentuoltamieheltä kysynyt asiaa suoraan?mut hän ei vastaa suoraan?vai tarkoittaako epä määräinen vastaus negatiivistä+silloin annan hänen olla?
  Vastaa viestiin
30.04.12, 23:24   #18 (linkki)
tuuli a jolla
(Vierailija)

No hei_ ( ja hyvää vapun jälkeistä elämää! ;o)
Nyt olisi kovasti kysyntää katselmukseksi, muutosta toiveissa ja kovasti,, Auttaako ajattelu, toive, uuteen kotiin ja uuteen elämään! kuin myös viimein soppeliin miesihmiseen elämään rinnalleni? Olen niin väsynyt tähän yksinoloon mielestäni on oikeus jo että elämääni saapuu rehti ja kunnollinen mies. Pitääkö ihmettä vain odottaa ja odottaa,, :| Mitä kesä tuo tullessaan, toivoa? Kiitos kaunis sinulle!
  Vastaa viestiin
01.05.12, 15:18   #19 (linkki)
palatetta
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heidi Näytä viesti
Hups...eli lisään:

hm kumppani ilmaantuu kyllä , mutta entäs sielu. oletko menettänyt näkösi? hm.
kipeitä, tarkeitä. hmmiksi odotat, miksi et toimi ja itse yritä saadfa jotakin aikaseksi?
katson kortit ;
eli tulI;

yvonne ja aivastus :Djhe no niin; tässä

Frederike - Draw cards: Angel Yvonne
rakasta eläimiäsi. luonnossakin voi kulkea oravia ja siilejä, katsele niitä. naapureille ja tutuille koiria,pyydä lupaa silittele. helli itseäsi ja suhdettasi luontoon. nyt on aika rentouau.

bethany; et ole tarpeeksi pitänyt huolta itsestäsi. nyt kipin kapin markkinoille jotain itsellesi hemmoteltavaa ostavaa:) ite yleensä neuvo noin, mutta tee vaikka jokin jalkakyply tai vastaava itsellesi ja piristy. koska viimeksi itse tuhlasit rahaa omaan nautintoosi. ja olit vain ja nautit taivaasta?
?Merlin's Magic ? - YouTube
ole rauhassa, älä pelästy.

archangel Uriel, rakakude parentmaise, kaiken korvkean värähtelyn ylijumala. aatos ja mietos tuotanto :) hm.
uriel tahtoo tuoda rauhaa sulle mun kautta.hän laittaa kätesi olallesi ja pyytää rauhoittumaan. ole rauhassa.
jas itten tää kysymys joka sulla mielesssä.ollu jo pitkää
tuli desiree. rannalle merelle lähtö yms vastaava? en ole varma ihan ny. ei ole oikea aika
mutta nyt on aika maalata. syksymmällä kun omenat on puissa lähde merelle, kalaan kauas.

Frederike - Draw cards: Angel Desirée

uriel johdattaa tietä .hm lepää tänää vappuna jos mahdollist vältä melua, liikennettä ja kovaa ruuhkaa.

ISAIAH uusia ajatuksia ja ideoita. nyt on aika vastata omiin ajatuksiin, tunteisiin yms. toimi.; kortti

Frederike - Draw cards: Angel Isaiah

ja vielä vika eli ;
Vanessa korkeus ;) <3

Frederike - Draw cards: Angel Vanessa

en usko että tämä tuottaa tiellesi vaikeuksia. oelt kypsä ja muutenkin varhaisa nainen. selviät kyllä omillasi . älä huoli. huolehdi.kaikki järjestetää aiknanasa.
käy katsomassa lisa williamsia? hänellä voi olla sinulle viesti

Kiitos, koitan lukea vastauksesi ajatuksella..se on vähän'arvoituksellinen.' ..en oikein tahdo ymmärtää kaikkea...esi tuo'?entä sieluni?olenko sokea'?
mitähän koitat kertoa minulle. tahtoisin niin kovasti ymmärtää.
  Vastaa viestiin
01.05.12, 23:21   #20 (linkki)
May
(Vierailija)

Hei,

pyytäisin apua, olenko oikealla polulla? Kovasti toivon löytäväni jonkun ihanan miehen rinnalleni, rakkausasiat ovat vain aina jostain syystä kohdallani takkuilleet. Olen tullut epävarmaksi. Lisäksi paljon muitakin ihmissuhteita (tod näk epäterveitä sellaisia) on jäänyt taakse. Kaikesta tästä ja myös tyhjyyden tunteesta johtuen, olen himan epävarma polustani. Olisi superkiitollinen, jos ehtisit/jaksaisit auttaa.
Aurinkoa ja valoa sinulle!
  Vastaa viestiin

06.05.12, 13:24   #21 (linkki)
Meritaivas____
(Vierailija)

Katselmukset

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh?!! Näytä viesti
mitä noista voin avukseni käyttää?? ensinnäkään,olentuoltamieheltä kysynyt asiaa suoraan?mut hän ei vastaa suoraan?vai tarkoittaako epä määräinen vastaus negatiivistä+silloin annan hänen olla?
Hetki kaikille, minulla on ollu kiire ja kaikki hampaat viisauden poistetaan pian. tilanne on tällä hetkellä se että olen flunssan kourissa ollut oikeastaan jo koko viikon, ja toinen antibioottikuuri päällä. Joten en nyt jaksa tehdä näitä. Mutta kuten tiedätte välillä tänne olen tullut ja tehnyt muutamalle kanavoinnin, alotin vähän liian hätäsesti tämän. :D. Tilanne on kuitenki se että meneee tällä hetkellä paljon energiaa itseni auttamiseen ja uskoisin että nuo pari jotka kiireessä tein eivät ny kovin hyviä olleet. Voitaisiin tehdä niin, että te kaikki 10 ekaa. jotka tähän ketjuun tulitte. teen teille kunnon katslmukset. muistakaa etten ole mikään titteli selvännäkijä, vaan omaksi ilokseni näitä teen ja harjoittelen. eli turhat painamiset tee jo, nii menkää maksulliselle selvännäkijöille esim minä olen messuille tai hengen ja tiedon messuille.
Näitä tapahtumia on kyllä, ja pienellä etsinällä löydätte varmaan jonkun hyvän tarot, tai jonkun muun kanavoija näkijän itsellenne joksikin aikaa esim.?.
Kaikille edelleen vahvasti suosittelen BARBARA BRENNAN kirjaa. 1 ja 2 kirja, kummatkin ovat mahtavia, opastetaan miten nähdään aura, ja niin paljon kaikkea hyödyllistä joka auttaa teitä henkisellä polullanne myös :). itseäni on auttanut ainakin. sori hätäinen alku ja jos auheitun päänvaivaa. koitin vain ehtiä tehdä liikaa asioita liian lyhyessä asiassa ja se hieman kostautu :).

hm. Eli 10 ekaa, mutta sääntö
1 on se, että teen ne omalla ajalla, minulle voi mennä viikko tai kaksi, mutta seuraa tätä ketjua, ja jos olet 10 ekan joukossa teen kyllä sen katselmuksen, mutta en sido itseäni kiinni aikaan, vaan periaatteesssa tunteeseen, siihen miten jaksan ja miten saan viestin perille :).
  Vastaa viestiin
06.05.12, 13:49   #22 (linkki)
viivi
(Vierailija)

pääsisinkö mukaan

koska minulle suhde miehen kanssa, olen ollut yksin jo 3 vuotta. Entä raha-asiat, koska saan tasapainoon, näkyisikö mitään yllättävää korjaantumista, olen aika pahoissa vaikeuksissa tällä.
  Vastaa viestiin
06.05.12, 14:39   #23 (linkki)
Meriangela
(Vierailija)

meritaivas katsoo

[QUOTE=Meritaivas____;11210384]Hetki kaikille, minulla on ollu kiire ja kaikki hampaat viisauden poistetaan pian. tilanne on tällä hetkellä se että olen flunssan kourissa ollut oikeastaan jo koko viikon, ja toinen antibioottikuuri päällä. Joten en nyt jaksa tehdä näitä. Mutta kuten tiedätte välillä tänne olen tullut ja tehnyt muutamalle kanavoinnin, alotin vähän liian hätäsesti tämän. :D. Tilanne on kuitenki se että meneee tällä hetkellä paljon energiaa itseni auttamiseen ja uskoisin että nuo pari jotka kiireessä tein eivät ny kovin hyviä olleet. Voitaisiin tehdä niin, että te kaikki 10 ekaa. jotka tähän ketjuun tulitte. teen teille kunnon katslmukset. muistakaa etten ole mikään titteli selvännäkijä, vaan omaksi ilokseni näitä teen ja harjoittelen. eli turhat painamiset tee jo, nii menkää maksulliselle selvännäkijöille esim minä olen messuille tai hengen ja tiedon messuille.
Näitä tapahtumia on kyllä, ja pienellä etsinällä löydätte varmaan jonkun hyvän tarot, tai jonkun muun kanavoija näkijän itsellenne joksikin aikaa esim.?.
Kaikille edelleen vahvasti suosittelen BARBARA BRENNAN kirjaa. 1 ja 2 kirja, kummatkin ovat mahtavia, opastetaan miten nähdään aura, ja niin paljon kaikkea hyödyllistä joka auttaa teitä henkisellä polullanne myös :). itseäni on auttanut ainakin. sori hätäinen alku ja jos auheitun päänvaivaa. koitin vain ehtiä tehdä liikaa asioita liian lyhyessä asiassa ja se hieman kostautu :).

toivoton talousihminen
(Vierailija)

30.04.12, 13:16

väli

Lili

olen 46 vuotias urbaani erakko..yksinäinen, ilman kumppania olen
tallustellut 7 v. yksi sielunkumppani mielessä, hänen kauttansa olen
oppinut kipeitä ja tärkeitä asioita.
odotan jotain uutta tapahtuvaksi..

väli

lilli

Hei! Ihmissuhdeasiat mietityttää.
Vanhaa ihmissuhdetta toivoisin parantavan ja mahdollisesti ehkä rakentaa asioita entiselleen.
Jos jotain tämän suhteen näet, niin olisin kiitollinen.

väli

Gabriella
(Vierailija)

tuli mielee ei heti
Hei, mielelläni kuulisin myös.
Asun yksin lasteni kanssa.
Miesystävä on. Joka tuutilta tulee vain vastustusta. Muuttuuko tämä ollenkaan ja
kannattaako tämän miehen kanssa yhteen muuttaa... Kiitos jo etukäteen!

väli

toivoton talousihminen
(Vierailija)

toivon talousihminen katsotaa tilanne uusiksi. eka. jos tarvii healingia
setulee vast kk päästä ku on kesä ja jaksan tehä hoitoja. :).

väli

Pinnan alla..
(Vierailija)

Hei! Katsotko vielä?

olen aikuinen nainen.. Sinkku, parisuhdetta toivon.
Pidän matkustamisesta... Vakituinen työpaikka on.
Rahatilann
le katsot vastanotan sen mikä minulle tulee :) Kiitos <3

väli

Lila
(Vierailija)

Hei sinulle,
olisin tosi kiitollinen, jos minulle ehtisit/jaksaisit katsoa.
Rakkaus se mielessäni tietysti. Tunteita on paljon, mutta konkretiaa vähän,
kauan jatkunut tilanne tällaisena. Enkeleiltä itsekin joskus saanut viestiä tähän. Nyt päällä iso ahdistus ja kaipaus, tosi yksinäiseksi tunnen itseni monella tapaa. Mitä enkelit sinun kauttaisi haluaisivat viestittää?
Kiitos ja hyvää vappuaattoa sinulle.

hm sun pitåäis päästä utnteista vähä eroo. en tarkota et hankkiduu kokonaan vaan ikäänku juuret. kuvittel e uruusua ja sen okaita, sen varsia ja ruusunterälehtiä.
ruusun on kaunis ja iso parhaimmilaan mutta siinäkin on monra eri osaa. niin on iohmisessäkin. jaa enegiaasi muissakin elkämän osa alueissa. esim jols meditoit ja uit paljon tarvitset vastapainoksi jotain muuta joka tasapainottaa
ja maadottaa.osaatko tehdä maadoitus harjoitusta? se auttaa moneen ongelmaan. veikkaan että juurettomuus on sulle se ongelma eja ettet tunne itseäsi. olet kovin nuori vielä minun mielestänoi. tarvitset vain opastustamiten tehdä se
oikein. :)

toivoton talousihminen anteeksi etten ehtinyt vastailla sinulle tarkemmin.
on vain ollut todellak iire tässä kuussa. on ollut niin paljon menoa anteeksi,
olen ravannut hammaslääkäreissä, koulussa työpaikoilla ja kaverien luona.
ehkäpä mny helpottaa ja saan aikaa itsellenikin kun kesäloma tulee ;)
karkaan mökille moneksi viikoksi sitten aurinkoa halamaan.,:)

niinrosetta. pinkki sydänvaaleanpunainen hm, en ehtinyt vielä edes tehdä omasta mielestäni
kunnolla kartselmusta sinulle, tein kyllä kortit ja luin, mutta haluiaisin tehdä paremman.
sano jos olet linjoilla niin teen sinulle vähän lisää. tuli niin hätäisesti
tehtyä : /.

hhihi
lumienkeli. enempää siihen en sano ;)
mutta maalailepa lumimaisemia ja mieti lumiukon sisusta :D.

väli

höspö

Tämä vuosi taitaa olla muutosten aikaa...tunteet vievät kahteen suuntaan, en ole enää varma pitkäaikaisesta suhteestani sillä eräs toinen
(joka myös suhteessa mutta aistin kyllä tunteita) mielessäni ollut nyt aika pitkään. Mietin myös uramahdollisuuksia ja muuttoa, jättääkö taakseni nykyinen kaupunki vai erota ja osoittaa tunteet tälle toiselle miehelle. Tiedän, minun se ratkaisu pitää pian tehdä mutta olisin kovin kiitollinen jos tähän asiaan näkyisi jotain valaistusta :-) eli jos vaan katsot useammalle kuin kolmelle ekalle, olisin tosi iloinen vastauksesta! Aurinkoa sinulle :-)

teen sinulle pian! jaksamisia ja vettä ja kukkia kans myös sinne!! rakkautta ja aurinkogoa keräseni :)

öö nyt ei tee hyvää., älä vie sitä tonne et aistit se miehe ja suhteet. ny ei tee hyvää :S . aiai . nakertaa. hm anna miehen olla rauhassa. katson doreen virtua, healingi with the angels sinulle ny

Muutoksessa
(Vierailija)

Heissan

Laitan nyt vielä toiveikkaana jatkoksi, jos vaikka tärppäisi. Elän suurta muutosta tällä hetkellä. Vanha ihmissuhde tiensä päässä. Asuminen ja talous ja tulevaisuus muutenkin? Jotenkin on toivoa kaiken järjestymisestä. Kiinnostaisi tietää miten tilanteeni näet tulevassa. En ole enää ihan nuori nainen :)

teen sinulle myös.

tuuli a jolla
(Vierailija)

tuuli ja anna olla ;)

Nyt olisi kovasti kysyntää katselmukseksi, muutosta toiveissa ja kovasti,, Auttaako ajattelu, toive, uuteen kotiin ja uuteen elämään! kuin myös viimein soppeliin miesihmiseen elämään rinnalleni? Olen niin väsynyt tähän yksinoloon mielestäni on oikeus jo että elämääni saapuu rehti ja kunnollinen mies. Pitääkö ihmettä vain odottaa ja odottaa,, :| Mitä kesä tuo tullessaan, toivoa? Kiitos kaunis sinulle!

älä odota toimi.
kesä tuo tullessaan sen mitä haluat lyhyesti.
mutta katson sinyt myös.

Hei,

pyytäisin apua, olenko oikealla polulla? Kovasti toivon löytäväni jonkun ihanan miehen rinnalleni, rakkausasiat ovat vain aina jostain syystä kohdallani takkuilleet. Olen tullut epävarmaksi. Lisäksi paljon muitakin ihmissuhteita (tod näk epäterveitä sellaisia) on jäänyt taakse. Kaikesta tästä ja myös tyhjyyden tunteesta johtuen, olen himan epävarma polustani. Olisi superkiitollinen, jos ehtisit/jaksaisit auttaa.
Aurinkoa ja valoa sinulle!

saat katselmuksen

mutta enempää en ota siis. ja raja sulkeutuu tähän. kiitos tosi paljon kaikille!
enkuleita
  Vastaa viestiin
06.05.12, 20:02   #24 (linkki)
Höpsö
(Vierailija)

Heippis, huomasin että olit palaillut linjoille :-)toiv.pahimmat hammasvaivat takanapäin!
Halusin viel lisätä jotain tuohon mun descriptioniin, sitten kun jaksat katsoa siihen tarkemmin. Enkelikortteja tykkään itse myös välillä katsoa, ja kuunnella intuitiota...no, tuntuu jotenkin että nykyinen suhde on jollain tapaa väärä, vaikka en tietenkään halua määrittää elämääni parisuhteen kautta, mutta se ei enää saa mua puhkeamaan kukkaan. Tämä toinen sitten, vaikea "jättää rauhaan", no ehkä ulkoisesti, vaikka sisällä roihuaisi, olemme töissä tekemisissä.
Jotenkin kyllä aristan häntä, kun en näitä tunteita haluaisi näyttää niin selvästi. Mutta jokin yhteys meillä on, olen välillä miettinyt, että tuossa on tuleva aviomieheni, mikä on absurdia, enhän ikinä ole edes halunnut naimisiin :-) en tiedä, tunteet hyvin sekavat häntä kohtaan...
Muuttoasiat myös varmaan ajankohtaisia tämän vuoden puolella...
  Vastaa viestiin
11.05.12, 00:17   #25 (linkki)
Heidius
(Vierailija)

tietoa katselmuksistani :).

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Höpsö Näytä viesti
Heippis, huomasin että olit palaillut linjoille :-)toiv.pahimmat hammasvaivat takanapäin!
Halusin viel lisätä jotain tuohon mun descriptioniin, sitten kun jaksat katsoa siihen tarkemmin. Enkelikortteja tykkään itse myös välillä katsoa, ja kuunnella intuitiota...no, tuntuu jotenkin että nykyinen suhde on jollain tapaa väärä, vaikka en tietenkään halua määrittää elämääni parisuhteen kautta, mutta se ei enää saa mua puhkeamaan kukkaan. Tämä toinen sitten, vaikea "jättää rauhaan", no ehkä ulkoisesti, vaikka sisällä roihuaisi, olemme töissä tekemisissä.
Jotenkin kyllä aristan häntä, kun en näitä tunteita haluaisi näyttää niin selvästi. Mutta jokin yhteys meillä on, olen välillä miettinyt, että tuossa on tuleva aviomieheni, mikä on absurdia, enhän ikinä ole edes halunnut naimisiin :-) en tiedä, tunteet hyvin sekavat häntä kohtaan...
Muuttoasiat myös varmaan ajankohtaisia tämän vuoden puolella...
itseasiassa hammasleikkaukseni on tulossa :) ., mutta tietäkää että nyt kun olette listalleni päässeet katson teidät kyllä. aika tauluni on kiireinen koska minulla on myös synttärit tässä kuussa. :). täytän vuosia ^^. hm. mutta heti kun on aika ja hyvä energia teen näitä katselmuksia. ainoastaan sen pyydän että ette kärtä näitä katslemuksia. oma aika menee näihi kuitenkin itseltäni ja en tästä mitään rahaa saa ;). heti kun ehdin yleensä ja on hyvä fiilis aika teen ne :). niin tosiaan tuo hamamsleikkaus, kaikki 4 viisaudenhammasta poistetaan, että se onaika iso operaatio ja sen jälkeen todenk. vain pari vk parantelen itseäni :). Mutta edelelen kun nyt olet listalla saat kyllä katselmuksen, haluan vain katsoa että se on hyvä. :).

t:heidi
ilosia rakkaita enkeleitä tiedän elämäänne. ja nyt jos on lisäkysymyksiä katselmuuksesi, esitä se nyt. viimeaikaiset tuntemukset. tai fiilikset henkioppailta kertookaa vaan niistäkin jos halautte. mutta enennkaikkea jos teillä on jokin tietty ongelma keskittäkää siihen fiilikseen niin koitan siinä auttaa ja muutenkiviedä elämässänne eteäpäin :). erityis tapauksessa voin tehdä mylös healingia. mutta sitä en usein tee.
rakkain terveisini
merikimppu<3
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku