| |  | | |
21.05.12, 15:13
|
#26 (linkki)
| | (Vierailija) | 1 asiakas.toivoton talousihminen Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toivoton talousihminen Hei
Olen noin 40 v nainen ja olen ollut vuoden työttömänä. Minulla on 1 lapsi ja mies.. ei mitään onnensa kukkuloilla, mutta menettelee muuten. Olen ent. näkijä ja nyt vähän "pimennossa"
Työelämään pyytäisin |
rauhoitu ja hengitä.
hm sinulle tuli shanti nyt 21.päivä Frederike - Draw cards: Angel Shanti
ja Raphael arkkienkeli; hän lähettää sinulle parantavaa energiaa.
ja tuli myös vanessa siipi ojossa. Frederike - Draw cards: Angel Vanessa
jos et ymmärrä englantia sano vain.:) translate on yksi tapa myös suomentaa.Laitat googlen
hakuun vain tuon ja haet.
mielestäni shanti muistuttaa sinua kukkien tärkeydestä, miten tärkeeää oon välillä vain hengitellä niitä ja puhdasta ilmaa. puhdista itsesi.
raphael auttaa sinua pääsemään irti vanhoista energioista. olet hieman juuttunut. käy suolakylvyssä ja kuvittele puhdistuvasi, etköhän osaa tämän jos olet vanha näkijä ns? ;).
kokenu ainaki. pitkä tie takana kuljettu joo :) .mutta en tee sinulle ny pitempää kun tehty jo.mutta ikäänkuin päivitys oli ny ja aloitan ketjun!:)
| |
| | |
21.05.12, 15:17
|
#27 (linkki)
| | (Vierailija) | urbaani erakko nainen :) rakas ihmunainen(ihme) Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lili minulle kiitos?:) etsin itseäni ja elämänpolkuani.. |
Hups...eli lisään:
olen 46 vuotias urbaani erakko..yksinäinen, ilman kumppania olen tallustellut 7 v. yksi sielunkumppani mielessä, hänen kauttansa olen oppinut kipeitä ja tärkeitä asioita. odotan jotain uutta tapahtuvaksi..
elämänpolkua se on itse sinun päätettävissäsi. siihen en sano mitään.koska se on sun polku itse kuljettavanasi. voinantaa neuvoja ja vinkkejä mutta puolestasi sitä en luo ;). Aikansa on yksinäisyydelläkin.Miksi vain odotat jotakin että tapahtuisi. muutos lähtee sinusta. unohda mennyt älä haikaile taaksepäin siirry eteäpäin. jos tämä eksä, sielunkumppanins. sinusta kiinnostuu hän näyttää sen kyllä. älä epäröi. tartu jokotoimeen tai mene eteäpäin .turhaan jossittelet. ellei hän ole kiinnostunut hän osoittaa sen kyllä. voi olla että on aika eri tuulille?.
nostan kortit;
aivan
nyt tuli sinulle desiree tämän miehen suhteen; Frederike - Draw cards: Angel Desirée
mielestäni tämä mies ei ole hyvä sinulle.
| |
| | |
21.05.12, 15:22
|
#28 (linkki)
| | (Vierailija) | rakkaus Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lilli Hei! Ihmissuhdeasiat mietityttää. Vanhaa ihmissuhdetta toivoisin parantavan ja mahdollisesti ehkä rakentaa asioita entiselleen. Jos jotain tämän suhteen näet, niin olisin kiitollinen. | hmmm... ei oikei nnäytä hyvältä. kuntäältä katson ja en ole vielä kortteja edes selannut. ei vaikuta hyvältä palata tuoonne ainakaan nyt. tuulet eivätole suotuisat..tulee sellanen epämukava olo.
ei tunnu ny hyvältä. oletko varmaettä haluat tämän suhteen?
katson kortit sinulle :)<3
eli tähän tuli; ISAIAH uusiaideoita kaivataan kipeästi! haistele kalamarkkinoita, kävele ulkona ,toreille, pidä silmätauki. älä haksahva vanhaan. sinua suojellaan ole ylpeä siitä. :). Frederike - Draw cards: Angel Isaiah
Isaiah
You are ripe with new possibilities, and you feel an urgency to push into new territory. Beloved one, your new and exciting life changes are inevitable. There is no turning back! Instead of playing it safe, you decided to move forward. That is why I am with you right now, giving you the extra courage and comfort that you need.
However, there is no need to rush. This is a time of incubation, where nature can allow everything to grow in its innate rhythm. Be assured that your life change will hatch at just the right moment! In the meantime, know that the Universe and the angels are watching over you. You are safe and very loved. Congratulations on the birth of this new period of your life!
älä jää kiinni vanhaan!..anna mennä.antsaitset sen.ajatteleparas. oletko miettiny vaikka iskuriin tai johonkin nettideitti sivustoon ilmoituksen laittamista mm?. tai paras on tunne. anna sen viedä. mikä tutnuu oikealta juuri sinulle. olisiko setanssilaattia miehen metsästykseen vai jokin muu?.
Aurora. olet kaunis ja rakas; Frederike - Draw cards: Angel Aurora
älä anna periksi nyt! sinua tuetaan.
Aurora
Your intentions have created an upward trend in your life. New opportunities are coming your way, and your inner and outer self radiates this positive growth. You may worry that others will be jealous of your current and forthcoming succes, so you will be sensitive about discussing your achievements. You may also worry about the future, about where your new path is taking you. You may wish for a guarantee of future succes.
I am here to help you enjoy the present, and the process of your new venture. Trust that each moment is taking care of itself. The Universe has always taken care of you, and always will. Ask me to help you stay focused on the now, and to let go of the worry habit so that you can enjoy these gifts. Gratitude is essential right now... to keep your flight at a high altitude.
muista maadoittaa ja ole tässä hetkessä :) komea mies voi tulla junassakin vastaan, jos olet kokoajan puhelimessa kiinni ei ehkä uskalla lähestyä .jo pienellä hymyllä ja flirtilläkin voi saada paljonaikaseksi :) ole sinä itse se aloitteentekijä ;). on meissä suomalaisissa naisissakin jotain rohkeutta! Näytetään se!!
:) kaikkae hyvää kevättä ja kesää <3nauttikaa mansikoista<3
| |
| | |
21.05.12, 15:24
|
#29 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2008 Sijainti: pääkaupunkiseutu
| kiitos
:) aika ihanat kortit.
| |
| | |
21.05.12, 15:25
|
#30 (linkki)
| | (Vierailija) | Gabrrieeelll :) Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriella Hei, mielelläni kuulisin myös. Asun yksin lasteni kanssa. Miesystävä on. Joka tuutilta tulee vain vastustusta. Muuttuuko tämä ollenkaan ja kannattaako tämän miehen kanssa yhteen muuttaa... Kiitos jo etukäteen! |
rakkauden suloinen kaipuu.hmm
katsotaan kortit;
kappas tää yks korttituli :) ..enkeleitia höyhenii..joutsenii...hi kiva energia korti ulkopuolel katsotaapas..:)
Vanessa; Frederike - Draw cards: Angel Vanessa
Vanessa
Should I go this way or that way? you wonder. One day, you're sure of your decision. The next day, you question it again. This indecision will be healed by focusing on your Divine life purpose. Even if you aren't sure of your purpose's exact nature, you do know that it involves bringing peace to yourself and others. Based on this foundation, then, which decision brings you the most peace?
If you're still unsure, then ask the Universe and the angels to help you further. You can ask us, 'Which decision will help the most people?' This is a wonderful basis upon which to make your choice. Sometimes the easiest route is the one that takes you further away from your Divine purpose. So, your indecision may come from a fear of making waves, or uncertainty about your future. In such cases, gradual change is warranted. Slowly introduce your new direction into your daily life, and ease out of your old direction slowly. In that way, you won't frighten yourself, you will be more open to hearing our guidance, and you will feel our love.
olet rakkauden arvoinen :) <3 päätä mitä haluat! ja mene sen mukana, sen luokse. anna virran viedä.älä jossittele vaan kuten korttikin sanoo päätä vaikka 3 asiaa jotka toteutat ja mene niiden mukana!". jos suhdeei miellytä vaihda. jos se tuntuu hyvältä keskity siihen ja rakenna energiaa, eli suhdetta yms.oikea kysymys on: mitä sinä haluat?
Kaikkea hyvää:)
Rakkaudella Heidius
| |
| | |
21.05.12, 15:27
|
#31 (linkki)
| | (Vierailija) | healingi toivoton talousihminen Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toivoton talousihminen KIITOS.. jos vielä ehdit, niin kiitän!!! | hei en kyllä nyt enää millään ehdi kun niire ja omatkin hammasleikkaukset tulossa. mutta etsi netistä.
pahoittelen etten ehdi mut ei riitä voimavaa. pitää nyt keskittyä itseeni.:)
keskityt vaa hoitamaan omaa kurkkuchakraasi. youtubesta löytyy mainioita chakrameditation videoita ne auttaa jo tosi paljon! kokeile 10min
| |
| | |
22.05.12, 07:21
|
#32 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heiduppa Hups...eli lisään:
olen 46 vuotias urbaani erakko..yksinäinen, ilman kumppania olen tallustellut 7 v. yksi sielunkumppani mielessä, hänen kauttansa olen oppinut kipeitä ja tärkeitä asioita. odotan jotain uutta tapahtuvaksi..
elämänpolkua se on itse sinun päätettävissäsi. siihen en sano mitään.koska se on sun polku itse kuljettavanasi. voinantaa neuvoja ja vinkkejä mutta puolestasi sitä en luo ;). Aikansa on yksinäisyydelläkin.Miksi vain odotat jotakin että tapahtuisi. muutos lähtee sinusta. unohda mennyt älä haikaile taaksepäin siirry eteäpäin. jos tämä eksä, sielunkumppanins. sinusta kiinnostuu hän näyttää sen kyllä. älä epäröi. tartu jokotoimeen tai mene eteäpäin .turhaan jossittelet. ellei hän ole kiinnostunut hän osoittaa sen kyllä. voi olla että on aika eri tuulille?.
nostan kortit;
aivan
nyt tuli sinulle desiree tämän miehen suhteen; Frederike - Draw cards: Angel Desirée
mielestäni tämä mies ei ole hyvä sinulle. | ..
tuota tuota? tässäpä palautetta:
muutosta olen tehnyt sen seittämän vuotta?;D..kaikki on mennyt uusiksi!? ja yksinäinen en ole siis silleen...kyl seuraa saisin aina jos sitä kaipaan. mutten hae mitään diipadaapaa, baarit olen jättänyt melkein täysin, ja on ollut halu hiljentyä, niin silloinhan on niin tehtävä. olen lukenut kymmenittäin henkisiä kirjoja, kulkenut luonnossa, urheillut..etten todellakaan ole ollut sohvan nurkassa säälimässä itseäni. ja tuo minun kiinnostukseni kohde on näyttänyt välillä kauniita ja kuumiakin tunteita, ja sit välillä sen viileämmänkin puolen..jonka sanoi johtuvan omista sisäisistä lukoista ja ongelmista..ja sanoi,etten saa ottaa niitä henk.kohtaisesti. eikä hän ole halunnut katkaista välejä kuitenkaan minun kanssani, ..niin se on ollut sellaista 'purjehtimista'..siksi koitin hakea jonkinmoista suuntaa oppailta ja enkeleiltä..
ja auttajilta...?en ole pyytänyt valmiita pakettiratkaisuja tosiaankaan.tiesin ettei niitä ole.:D
ja mietin, että kun kaikkihan me olemme kauniita sieluja, niin halusin antaa tuolle miehelle mahdollisuuden, vaikka hän tuntee olevansa rikkinäinen.( niinkuin minäkin tunnen olevani, ja siksi hiljennyinkin, ja koitin parannella itseäni..ja eteenpäin olen päässyt..)suunta vain välillä hukassa.siihen koitin hakea viisautta ja opastusta.
| |
| | |
22.05.12, 22:16
|
#33 (linkki)
| | (Vierailija) | urbaani legenda nainen
ja auttajilta...?en ole pyytänyt valmiita pakettiratkaisuja tosiaankaan.tiesin ettei niitä ole.:D
ja mietin, että kun kaikkihan me olemme kauniita sieluja, niin halusin antaa tuolle miehelle mahdollisuuden, vaikka hän tuntee olevansa rikkinäinen.( niinkuin minäkin tunnen olevani, ja siksi hiljennyinkin, ja koitin parannella itseäni..ja eteenpäin olen päässyt..)suunta vain välillä hukassa.siihen koitin hakea viisautta ja opastusta.[/QUOTE]
tuo rakkaussuhde mieheen kuulostaa aika satuttavalta ja ketjuilta? ehkäpä miehen kannittaa itse käyädä elämäässän joitain asioita läpi ennen kuin on valmis suhteeseen.tee sinä sillä aikaa jotain muuta. loppupeleissä rakkaus asiat tulee päättää itse omalla sydämellään ja niihin on vaikea neuvoa koska ne ovat ihmisten omia henkilökohtaisia asioita. mutta miksi odottaa turhaan. kaipaat varmasti rakkautta, kosketusta ja hellyyttää ja se on vain normaalia. ehkäpä saisit sitä ulkomailta? kaikella on aikansa ja paikkansa. pystytkö keskustelemaan omien henkioppaitesi kanssa? hyvä neuvo on myös se, että meditoi päivittäin ja päätä mitä haluat elämässäsi . hanki omat taro kortit ja opettele käyttämään niitä .ne ovat hyvä opas useimmille :).hm vuonna 2012 tapahtuu todella paljon.kaikki muuttuu ole valmsi siihen. päästä irti joutavasta vanhasta energiasta, rauhoitu ja maadoitu. luonto on hyvä paikka rauhoittua ja meditoida kuten olet varmaan huomannut. seuraa vanhoja kävelyteitä ne johdattavat sinut uuteen..itseki lukenu paljon kirjoja. oppi tulee vähän kaikkialta :). maailmankaikkeus ja henkioppaat olleet paras apu.luota maailmankaikkeuteen se tietää kyllä mitä tekee. ja ennen kaikkea luota omaan sieluusi, omaan yliminääsi. mitään ei tapahdu elämässä turhaan. itsekin taas sen huomannut viime aikoina :) ole siunattu ja rauhassa. älä panikoi. (pakinoi :D.).
niin elämään ei ole mitään valmista pakettia ota tästä ja lue. onko mies naimisissa tai varattu. voi olla että hän ei vain osaa päättää mitä elämällään tekee. en usko että vehtailee muiden naisten kanssa paljon. joskus on vain vaikea päättää mitä elämässä haluaa.. pystytkö tarkentamaan tilanne tai keskittyämään johonki tiettyyn asiaan johon haluat neuvoa :). aika laajan alueen annoit ;D. ja ennenkaikkea opettele kanavoimaan itse, kuuntelemaan omia henkioppaitaasi ja enkeleitä .rauhoittuminen,maadoittuninen, musiikki auttaa toisinaan viestien saamisessa. maalaa. itse näitä lähinnä harjoittelen, ja oman ajan puutteesssa en tosiaan kaikille ehdi vastat varsinkin nyt kun omat synttäritkin tulossa ja ontosi kiire":). toivottavasti musta on ollut apua , mutta jos ei löydät varmasti vastauksen jostain muualta.keskity. tuo mies tilanne ei vaa kuulosta kovi hyvältä nyt. tiedän että varmasti halaut auttaa, mutta niin. jos mies on rikki,sielu tahi sydän, siinä ei auta kuin järki ja viisaus toisinaan. tunteet muuttuvat ja vaihtelevat varsinkin elämässä. se mikä tänään vaikutti selvältä voi huomenna olla aivan uuuta.
keskity omiintunteisiisi ja purjehtimiseen. käy jollakin kurssilla kesällä ja kalastele.opettele olemaan yhtä luonnon kanssa. se varmasti helpottaa paljon :). enempää en nyt ehdi auttaa.
rakkautta ja valoa kyllä se siitä
ole vahva :)
enkelten suojausta.
kokeile healingia. hae hyvä opas helsingistä tai jostain kalliosta esiml ja katso että nainen tekee työn hyvin. reiki toimii joillain. ratsasta. muita neuvoja en osaa nyt antaa :) sinun elämäsi kuten tiedätkin ;). iloa ja rakkautta elämään ja koita pärjätä :) ole vahva.
t: Heidi
| |
| | |
23.05.12, 03:28
|
#34 (linkki)
| | (Vierailija) | RAKKAALLE liLUSKALLE<3lila Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lila Hei sinulle,
olisin tosi kiitollinen, jos minulle ehtisit/jaksaisit katsoa.
Rakkaus se mielessäni tietysti. Tunteita on paljon, mutta konkretiaa vähän, kauan jatkunut tilanne tällaisena. Enkeleiltä itsekin joskus saanut viestiä tähän. Nyt päällä iso ahdistus ja kaipaus, tosi yksinäiseksi tunnen itseni monella tapaa. Mitä enkelit sinun kauttaisi haluaisivat viestittää?
Kiitos ja hyvää vappuaattoa sinulle. | hm
konkreraa vhäm? kauan jatkunut tilanne. miten kauan on kauan. hmahdistus huimaus kaipaus.
paranna ruokavalio ja liiku päivittäin!
katso mitä syöt ja painoa tarkkaile.hm käy lenkille ja miuttaa syke sauvakävely etenki päiväittäio voimas., osta koira ja käykää yhdes lenkil :).
¨
miksi olet yksin? kenet kutsut juhliin? oman itsesi vai kenet. meneekövain ego vai sekä myös sielu että pää ;). olet rakas et ole yksin.haluavat henkioppaasi sanoa sinulle hengitä syvään ja rentoudu ei sinun ole pakko purkaa ahdistusta ympärillesi. kaikki on sinusta itsestäsi kiinni. ei sinun tarvitse hulehtia turhia; muriel rakkaudestasi huolehditaan kyöllä,.mene vauin eteäpäin,älä pysähdy.stop näe eteäpäi.
jos on kaivo maassa sulla, kai kurkistat kannen alle? voi vedessä piillä tioeto, arvo salaisuus ,kas
katso sinne ja näe.siellä o aarteesi sun.tietosi mun.
korttia:
koneeni ei ny jostai nsyystä avaa mutta laita googleen angel card Serena ja löydät selityksen kyl.
mene metsään.aoletko koskaan käyny amezonin sademetsillä.säästä rahaa ja mene sinne. mene paikkaan jossa apinat voivat kiipeillä selässäsi ja tunnet luonno.jos haluat matkavinkin tulevaan.säästä kk 22e:) lippaasee tai johnoki ja säästät näin aikaa ja vaivaa.
ny pitää men :) moi<3
enkeleide hapsutusta kuuntlee titanic musiikkia :)
| |
| | |
26.05.12, 15:53
|
#35 (linkki)
| | (Vierailija) | rafaellllaaa rallefl
Hei kaikille ny en tee katselmuksia hetkeen enää. menee ensi viikon pe tai torstai. lähden viettämään hyvin ansaittua vkloppua ja synttäreitä.!.Eli älkäää ny kokonaiseen viiikkoon odottako lisää. Te joilla on katslemukset vielä tulossa. ilmoittakaa että olette paikalla. ei noin muuten. Kesäkuun puolessa välissä viimeistään olette kaikki jo saaneet katselmuksenne veikkaisimpa. mutta kesälomaa odotellessa
rauhaa ja rakkautta
| |
| | |
26.05.12, 16:17
|
#36 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Pinnan alla.. Hei! Katsotko vielä?
olen aikuinen nainen.. Sinkku, parisuhdetta toivon. Pidän matkustamisesta... Vakituinen työpaikka on. Rahatilanne ok mutta voisi olla parempi. Jos minulle katsot vastanotan sen mikä minulle tulee :) Kiitos <3 | Hei! Olen vielä kuulolla, taisin jo jäädä välistä.. Hyvää viikonloppua!
| |
| | |
26.05.12, 18:15
|
#37 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Muutoksessa Laitan nyt vielä toiveikkaana jatkoksi, jos vaikka tärppäisi. Elän suurta muutosta tällä hetkellä. Vanha ihmissuhde tiensä päässä. Asuminen ja talous ja tulevaisuus muutenkin? Jotenkin on toivoa kaiken järjestymisestä. Kiinnostaisi tietää miten tilanteeni näet tulevassa. En ole enää ihan nuori nainen :) |
täällä ollaan ja odotellaan... mukavaa viikonloppua!
| |
| | |
26.05.12, 19:16
|
#38 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Muutoksessa täällä ollaan ja odotellaan... mukavaa viikonloppua! |
Siis täh...Minä laitoin tuon viestin aikoinaan tähän ketjuun, miksi joku nyt luulee sitä omakseen ???? Ihmeellistä , olet nyt kyllä väärin muistanut. Toivottavasti ei nyt Meriangelaa häiritse tämä.
| |
| | |
27.05.12, 02:50
|
#39 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja May Hei,
pyytäisin apua, olenko oikealla polulla? Kovasti toivon löytäväni jonkun ihanan miehen rinnalleni, rakkausasiat ovat vain aina jostain syystä kohdallani takkuilleet. Olen tullut epävarmaksi. Lisäksi paljon muitakin ihmissuhteita (tod näk epäterveitä sellaisia) on jäänyt taakse. Kaikesta tästä ja myös tyhjyyden tunteesta johtuen, olen himan epävarma polustani. Olisi superkiitollinen, jos ehtisit/jaksaisit auttaa.
Aurinkoa ja valoa sinulle! |
Samoin täällä ollaan kuulolla =). Mukavaa vkloppua!
| |
| | |
27.05.12, 08:26
|
#40 (linkki)
| | (Vierailija) | Hei Meriangela Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Meriangela Hei kaikille ny en tee katselmuksia hetkeen enää. menee ensi viikon pe tai torstai. lähden viettämään hyvin ansaittua vkloppua ja synttäreitä.!.Eli älkäää ny kokonaiseen viiikkoon odottako lisää. Te joilla on katslemukset vielä tulossa. ilmoittakaa että olette paikalla. ei noin muuten. Kesäkuun puolessa välissä viimeistään olette kaikki jo saaneet katselmuksenne veikkaisimpa. mutta kesälomaa odotellessa
rauhaa ja rakkautta | Olen täällä kuulolla.
| |
| | |
04.06.12, 05:45
|
#41 (linkki)
| | (Vierailija) | tulen pian takaisin :)
Hienoa että olette kaikki kuulolla :). itse olen nyt tarvinnut levätä ja hieman hengähtää. ollut todella kiireistä ja muutto on kanssa tuloillaan :). menee paljon aikaa ja energiaa omassa elämässä tällä hetkellä, kaikki viisauden hampaat pitää myös poistaa, kaksi on viety jo joten menee aikaa lepäämiseenkin :).
koitan ke päästä katsomaan kortteja :).
best wishes
Heidi
| |
| | |
04.06.12, 17:05
|
#42 (linkki)
| | (Vierailija) |
Heippa,
Jos vain kerkiät niin toivoisin että voisit katsoa minulle tulevaa kesää ja rakkautta ja työkuvioita. Minulla on erittäin ahdistava tilanne erittäin rakkaan ihmisen kanssa. Kumpikaan ei osaa sanoa mitä haluaa ja tämä vie paljon voimia molemmilta. Haluaisin vain jatkaa eteenpäin mutta se tuntuu lähes mahdottomalta. Työkuviot taas junnaavat kaiken tämän ajattelun keskellä, mutta odotan tietoa erään paikan saannista joka varmasti pistäisi tulta motivaatiolle. Kesällä ei ole lomaa kuin muutama päivä ja jotenkin tämä stressaa ettei pääse ollenkaan rentoutumaan, kuitenkin odotan ihanaa ja toivottavasti rakkauden täyteistä kesää <3
| |
| | |
12.06.12, 17:53
|
#43 (linkki)
| | (Vierailija) | kaikillerakkaille Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pikisydän Heippa,
Jos vain kerkiät niin toivoisin että voisit katsoa minulle tulevaa kesää ja rakkautta ja työkuvioita. Minulla on erittäin ahdistava tilanne erittäin rakkaan ihmisen kanssa. Kumpikaan ei osaa sanoa mitä haluaa ja tämä vie paljon voimia molemmilta. Haluaisin vain jatkaa eteenpäin mutta se tuntuu lähes mahdottomalta. Työkuviot taas junnaavat kaiken tämän ajattelun keskellä, mutta odotan tietoa erään paikan saannista joka varmasti pistäisi tulta motivaatiolle. Kesällä ei ole lomaa kuin muutama päivä ja jotenkin tämä stressaa ettei pääse ollenkaan rentoutumaan, kuitenkin odotan ihanaa ja toivottavasti rakkauden täyteistä kesää <3 |
En tee nyt enempää katselmuskia kenellekään.... Lopetan tämän ketjun tähän kuten olen jo sanonut. ja todenk. siirryn muualle täältä foorumilta. en jaksa olla tääällä enää ja en koe tarvetta. en halua olla enään täällä.minulle tämä kuvastaa ansaa ja pakollista antamista jonka koen nyt olevan loppu elämässäni. te löydätte kyllä tien elämässämnne älkää epäilkö itseänni.,minä poistun nyt. tulen ehkä joskus takaisin, mutta löytäkää voima ,sielu ja rakkaus omasta itsestänne. ette te tarvitse siihen minua että olisitte täydellisiä ,te olette jo,olette aina olleet.kipu, tuska. ovat illuusioita joita olette itsellenne luoneet. olette jumalan kuva. miksi ette rakaisi itse itseääne? antakaa anteeksi itsellenni kipu ja tusk jota olette itsellenne itse tuottaneet ja hyväksykää anteeksianto. ei teidän tarvitse enää kärsiä kivussa. kärsitte siinä niin kauan tasan kuin itse haluatte.:).
rauhaa rakkautta ja kanavointia . menkää rauhassa ette ole jumissa minussa enkä minä teissä..
Heidi: teen ne 2-3 katselmusta jotka olen luvannut. en enempää en vähempää.- minult poistetaan 2 hammasta torstaina. tulee parin vk lepo.
| |
| | |
12.06.12, 18:00
|
#44 (linkki)
| | (Vierailija) | urbaanille naiselle vielä. ei muuta. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja urbaani turbaani.. ..
tuota tuota? tässäpä palautetta:
muutosta olen tehnyt sen seittämän vuotta?;D..kaikki on mennyt uusiksi!? ja yksinäinen en ole siis silleen...kyl seuraa saisin aina jos sitä kaipaan. mutten hae mitään diipadaapaa, baarit olen jättänyt melkein täysin, ja on ollut halu hiljentyä, niin silloinhan on niin tehtävä. olen lukenut kymmenittäin henkisiä kirjoja, kulkenut luonnossa, urheillut..etten todellakaan ole ollut sohvan nurkassa säälimässä itseäni. ja tuo minun kiinnostukseni kohde on näyttänyt välillä kauniita ja kuumiakin tunteita, ja sit välillä sen viileämmänkin puolen..jonka sanoi johtuvan omista sisäisistä lukoista ja ongelmista..ja sanoi,etten saa ottaa niitä henk.kohtaisesti. eikä hän ole halunnut katkaista välejä kuitenkaan minun kanssani, ..niin se on ollut sellaista 'purjehtimista'..siksi koitin hakea jonkinmoista suuntaa oppailta ja enkeleiltä..
ja mietin, että kun kaikkihan me olemme kauniita sieluja, niin halusin antaa tuolle miehelle mahdollisuuden, vaikka hän tuntee olevansa rikkinäinen.( niinkuin minäkin tunnen olevani, ja siksi hiljennyinkin, ja koitin parannella itseäni..ja eteenpäin olen päässyt..)suunta vain välillä hukassa.siihen koitin hakea viisautta ja opastusta. | mies ei ole kiinnostunut sinusta. siirry eteenpäin. seuraava rakkaus odottaa nurkan takana :).
rakkauta
| |
| | |
12.06.12, 18:05
|
#45 (linkki)
| | (Vierailija) | kaikille.
Eli teen vielä..
Maya : lle.
Tuualiajolle.
ja pinnan alle
eikös totta että te 3 olette vielä jäljellä. :). Mitä nyt kuuluu? Onko vielä samat ongelmat.
Jos haluatte ja mielitte voitte kirjoittaa "uuden" viestin joka kuvaa tätä hetkeä. ja katson niihin kortit :). olisi myösmukava jos tarkentaisitte haluatteko henklioppailtanne viestiä, vai keneltä ns. :). :)
Rauhaa ja valoa. nauttikaa auringosta. se eheyttää
t:Heiidi
ja ps. En tee uusia kanavointeja. olen poistumassa täältä foorumilta. vie liikaa aikaa ja energiaa elämästäni. tarvitsen sitä itse nyt. en enää anna pois omaani. :). olette tarpeeksi vahvoja itsenäisestikin hankkimaaan omat energianne ;) ette ole lapsia enää. olette kaikki hienoja aikuisia, pärjäätte kyllä!:) ja jos tarvitsette apua, hiljenmtykää.. meditoikaa. kuunnelkaa sydäntänne ja keskittykää siihen m,itä haluatte. ette ole avuttomiavaikka niin luulette. :)
| |
| | |
12.06.12, 20:19
|
#46 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei, luulin olevani vielä se onnekas, joka olisi ollut lupaamasi katsottavien joukossa. Jos olen niin, suuria muutoksia on nyt miulla keski-ikäisellä naisella. Tuntuu oikeanlaisilta asioilta ja mielenkiinnolla odotan tulevaa. Katselmusta toivoisin ihmissuhteisiin ja työhön, jos siis minua tuolla aikaisemmin tarkoitit:)
ja ps. En tee uusia kanavointeja. olen poistumassa täältä foorumilta. vie liikaa aikaa ja energiaa elämästäni. tarvitsen sitä itse nyt. en enää anna pois omaani. :). olette tarpeeksi vahvoja itsenäisestikin hankkimaaan omat energianne ;) ette ole lapsia enää. olette kaikki hienoja aikuisia, pärjäätte kyllä!:) ja jos tarvitsette apua, hiljenmtykää.. meditoikaa. kuunnelkaa sydäntänne ja keskittykää siihen m,itä haluatte. ette ole avuttomiavaikka niin luulette. :)[/QUOTE]
| |
| | |
12.06.12, 22:04
|
#47 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Pinnan alla.. Hei! Katsotko vielä?
olen aikuinen nainen.. Sinkku, parisuhdetta toivon. Pidän matkustamisesta... Vakituinen työpaikka on. Rahatilanne ok mutta voisi olla parempi. Jos minulle katsot vastanotan sen mikä minulle tulee :) Kiitos <3 |
Heippa!
Tilanne kyllä muuttumaton.. sitä mietin paljon että onko tämä elämä nyt aina vain tällaista? Yksinäistä, ihan turvallista mutta jännitys ja elämänilo ja leikkimielisyys joka on aina ollut minulle typillistä on jotenkin kadoksissa... onkohan neljänkympinkriisi?? Onko minulle vielä mahdllista löytää elämänkumppani? Nettideittailua en ole kokeillut, ei tunnu olevan minun juttuni, mutta pitäisikö sitä kokeilla? Jotain elämänmuutoksia haluaisin ja tarvitsen...
Kiitos kun minulle vielä katsot <3
| |
| | |
12.06.12, 22:07
|
#48 (linkki)
| | (Vierailija) |
niin vielä... tottakai hyvin mielelläni vastanotan henkioppaltaani viestin :) Kiva jos hän minulle esittäytyy :) <3
| |
| | |
12.06.12, 23:08
|
#49 (linkki)
| | (Vierailija) |
Voimia Sinulle!! Toivottavasti voimaannut pian. Olin kyllä tuossa kuulolla kun kyselit, mut en laittanut viestiä niin kuin nuo pari muuta...
| |
| | |
16.06.12, 20:01
|
#50 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Heiduppa Hups...eli lisään:
nostan kortit;
aivan
mielestäni tämä mies ei ole hyvä sinulle. | ...
no jaa?
seurustelen nykyään onnelisesti tämän miehen kanssa .eli mitähän tarinoit?????????
| |
| | | | |