Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kanava
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
01.05.12, 20:48   #1 (linkki)
vinkki
(Vierailija)

Tästä oli apua minulle

saattaa löytyä jostakin suomeksikin. pointti oli että kysyjä oli tehnyt paljon töitä irtipäästämisen kanssa ja nyt koki että kaikki jättävät hänet. minulla ollut hieman samanlainen tilanne, ja tämän lukemisen myötä oivalsin etten ollut yhtään ajatellut, mitä haluan irtipäästämäni TILALLE! Hups... :D

Q&A - I Have Done My Release Work and Everyone Is Leaving Me > Uriel Heals
  Vastaa viestiin
01.05.12, 22:48   #2 (linkki)
khul
(Vierailija)

Hyvä oivallus. :)
  Vastaa viestiin
02.05.12, 11:51   #3 (linkki)
Valo sinussa
(Vierailija)

Irtipäästäminen ja se, että kaikki jättävät sinut on vain yksi siirtymisen vaihe itsensä työstämisen polulla. Mitään uutta ei voi tulla, jos et ensin uskalla päästää irti vanhasta tai sellaisesta mikä ei enää sinua palvele.

On todella tärkeää, että uskaltaa kohdata myös sen yksinäisyyden tai sen, että kaikki jättävät.

Mitä tästä seuraa?

Sinä vain törmäät itseesi, ei sen kummempaa. Mutta hyvin monelle tämä on erittäin tuskainen vaihe, olla ihan itsekseen itsensä kanssa. Ja kuitenkin vain tätä kautta pystyt siirtymään johonkin paljon parempaan.

Uskalla antaa itsellesi tämä hetki olla vain itsesi kanssa. Uskalla olla vihdoinkin läsnä vain itsellesi. Uskalla kuunella miltä sinusta tuntuu ja mitä sinä haluat. Näin avaat ja avaudut sydämesi viitoittamalle tielle ja se on se sinusta itsestäsi nouseva paras palkinto itsellesi.
Anna sydämesi ohjata sinua sille valon tielle, sydämesi viisaus kyllä tietää, mitä sinä haluat irtipäästämiesi asioittesi tialle.

Antamalla aikaa itsellesi alat kulkemaan kohti juuri sitä, mitä olet aina halunnutkin.

:)))
  Vastaa viestiin
02.05.12, 14:28   #4 (linkki)
sivusta
(Vierailija)

valo sinussa, kannustavia sanoja sinulta ja tulivat minullekin oikeaan hetkeen. Olen jättämässä vaikeaa parisuhdetta vihdoinkin taakseni. Otan askeleet eteenpäin, kuuntelen itseäni ja sitä miltä minusta itsestäni tuntuu ja mitä kaipaan. En ole tehnyt niin vuosiin ja sen vuoksi olen joutunut kärsimään ja pettymään liian monta kertaa. Huomaan että jos jatkan näin, en koskaan saavuta niitä asioita joista unelmoin. Tärkeintä olisi nyt löytää sisäinen rauha ja huomata että se onnikin tulee vastaan vielä kun otan rohkeasti askeleita eteenpäin.

Kiitos sinulle! <3
  Vastaa viestiin
02.05.12, 20:03   #5 (linkki)
Valo sinussa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta Näytä viesti
valo sinussa, kannustavia sanoja sinulta ja tulivat minullekin oikeaan hetkeen. Olen jättämässä vaikeaa parisuhdetta vihdoinkin taakseni. Otan askeleet eteenpäin, kuuntelen itseäni ja sitä miltä minusta itsestäni tuntuu ja mitä kaipaan. En ole tehnyt niin vuosiin ja sen vuoksi olen joutunut kärsimään ja pettymään liian monta kertaa. Huomaan että jos jatkan näin, en koskaan saavuta niitä asioita joista unelmoin. Tärkeintä olisi nyt löytää sisäinen rauha ja huomata että se onnikin tulee vastaan vielä kun otan rohkeasti askeleita eteenpäin.

Kiitos sinulle! <3

Hienoja ja tärkeitä askeleita olet elämässäsi ottamassa, löydät sen, minkä kadotit, itsesi. Ja sitten kun tasapaino ja rauha ovat jälleen läsnä sinussa, et tule ikinä enää päästämään niitä menemään, vaan ne vuorenvarmasti kulkevat mukanasi, mihin ikinä askeeleesi tai polkusi sinut viekään:)

:)))
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku