Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kanava
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
07.05.12, 18:52   #26 (linkki)
Turkoosikivi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 1234 sonja Näytä viesti
Sain vihdoin rekisteröidyttyä tänne, eli sama akka eri verkkareissa täällä :)

Turkoosikivi ja muut energiaa viimeyönä vastaanottaneet, toivottavasti en säikytellyt teitä :o tarkoitus ainakin oli hyvä eikä säikyttely.

yötaivas: Kissa on kyllä niin itsetietoisen ihana, että hymyilyttää minuakin ;D

Tervetuloa kaikki jälleen kerran <3
Et säikytellyt :) Ajattelin vain siinä havahtuessani, että hienoa, nyt taitaa jostain hoitoa tulla. Olin vähän pyytänyt siinä nukkumaan mennessä apua... Kiitos siis!
  Vastaa viestiin
07.05.12, 18:56   #27 (linkki)

Rekisteröitynyt: 05/2012
Sijainti: Kotona.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mesimarja* Näytä viesti
Tuli mieleen, mahdoinko olla viimeöisen enrgiahoidon piirissä, koska nukuin niin poikkeuksellisen hyvin ja olen tänään ollut pirteä ja saanut aikaiseksi enemmän kuin tavallisesti. Kiitos joka tapauksessa.

Lisäyksenä vielä, että ne vanhan ketjun kissajutut ilahduttivat myös minua kovasti.
Määrittelin sen niin, että kaikille, joille täällä olen luvannut tai jotka tarvitsevat ja haluavat ja joille välittäminen on kaikkein korkeimmaksi parhaaksi lähti energiaa. Etköhän sä kuulunut tuohon porukkaan, jos koet saaneesi hoitoa :) Tuli vain sellainen olo varsin voimakkaasti eilen, että joku tarvitsee energiaa enkä ollut varma kuka se oli. Ehkäpä ja toivottavasti hänkin sai osansa tuolla määrittelyllä :) <3
  Vastaa viestiin
07.05.12, 19:16   #28 (linkki)
Mie
(Vierailija)

Mukana, kiitos! =)
  Vastaa viestiin
07.05.12, 20:20   #29 (linkki)
donna
(Vierailija)

Kiitos aikaisemmassa ketjussasi olevasta palautteesta. Itse olen ollut vain kamalan hidas vastaamaan.

Minäkin olen mielelläni mukana. En nyt vain erikseen halua eritellä, että mihin kaipaisin hoitoa. Annan energian mennä sinne, mihin sitä nyt eniten tarvitaan.

Hauska havainto näiden hoitojen aikana: Minulla on kaksi kissaa ja ne ei ole oikeastaan koskaan aikaisemmin nukkuneet sängyssäni. Nyt ne on alkaneet viihtyä aivan kyljessäni kiinni todella hyvin varsinkin näinä hoitoiltoina, vaikka en ole erikseen pyytänyt niille hoitoa. Nekin on huomanneet, että jotain mukavaa on ilmassa! Eikä niiden nukkuminen vieressäni häiritse minua ollenkaan. Ihan mukavaa se vain on.
  Vastaa viestiin
07.05.12, 20:48   #30 (linkki)
toteutumaton toive
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Välittäen Näytä viesti
Tervetuloa jälleen kaikki halukkaat mukaan, illalla tarjolla Eheyttävää, rakkaudellista Valon energiaa :)

Muutama juttu hoitoon liittyen:
-Teen joka hoidon aluksi suojaukset lähetyksiin, mutta on hyvä ottaa tavaksi pitää suojaukset kunnossa, varsinkin kun ottaa tuntemattomilta vastaan energioita. Eli siis ainakin käytännössä kaikki nämä netin kautta tapahtuvat välitykset. Toista siis mielessäsi 3x Otan vastaan energiaa vain kaikkein korkeimmaksi parhaaksi (tai voit käyttää muutakin vastaavaa vahvistusta) ennen hoidon alkua tai vaikka silloin kun ilmoittaudut mukaan. Tämä siis ihan "turvallisuusrutiinina" hyvä olla käytössä vaikka ihan kaikissa energiahoidoissa/ -välityksissä joihin osallistut.
-Hoidon hätäjarru: jos alkaa ahdistaa tai mistä tahansa muusta syystä, voit lopettaa hoidon vastaanottamisen ilmoittamalla siitä mielessäsi milloin tahansa, koska Sinulla on se ihanainen vapaa tahto :)
-Halutessasi tukea puhdistautumistasi, voit juoda puhdasta vettä/ vihreää teetä vaikka jo ennen hoitoa ja seuraavana päivänä.
-Hoitoa vastaanotettaessa rento ja vastaanottavainen mieli on plussaa, jos saat sellaiset itsellesi järjestettyä. Monet haluavat olla rennosti makuulla kun ottavat hoitoa vastaan, mutta tässäkin saat kuunnella itseäsi, jos on tiskit jääneet myöhälle niin eivät ole este osallistumiselle, vaikka eivät nyt juuri asiaa edesautakaan ;)
-Jos hoito tulee jollekin muulle, pyydä häneltä lupa, koska kunnioitetaan ihmisten vapaata tahtoa (eläimet ja omat alaikäiset lapset poikkeuksena, mutta heillekin hyvä kertoa että energiaa on tuloillaan ettei säikähdä)
-Toisia energiahoito piristää, toisia rentouttaa. Olen alkanut pyytää, että kaikki saisivat nukkua yönsä kunnolla hoidosta riippumatta, mutta jos kuulut niihin joita hoito virkistää, saattaisi jokin muu ajankohta olla sinulle parempi kuin tämä myöhäinen. Nukkuminen on täysin ok hoidon aikana.
-Hoidon aikana monenlaiset tuntemukset on yhtä ok, kuin se, ettei tuntemuksia ole ollenkaan. Energia silti löytää perille ja hoitaa hommansa. Tyypillisiä tuntemuksia esim. lämmin/kylmä, "väreet", kutinan tyyppiset tuntemukset.
-Jälkeenpäin saattaa tulla puhdistumista, tyypillisiä oireita esim. flunssaoireet, päänsärky, näennäisen perusteeton äreys. Nämä menee ohi ja vie "kökköä" mennessään. Myös pelkoja saattaa tulla esiin, jotta voisit ne tiedostaa ja päästä niistä eroon. Muista kuitenkin, että sinulle annetaan kerrallaan vain sen verran kuin jaksat kantaa ja olet valmis ottamaan vastaan.
-Hoidon/ energian pyydän kaikkein korkeimmaksi parhaaksi, mikä saattaa siis erota siitä, mikä ihmisten mielestä on just nyt parasta.
-Jos herää kysymyksiä, mielelläni niihin parhaan kykyni mukaan vastailen :)

Otan energiaa vastaan vain kaikkein korkeimmaksi parhaaksi.

Mukaan kiitollisena ilmoittaudun :)
Pyytäisin Välittäen sinulta palautetta hoidostani, jos vain pystyt sitä antamaan..
  Vastaa viestiin

07.05.12, 20:56   #31 (linkki)
mm
(Vierailija)

edelleen mukana

Lainaus:
Tervetuloa jälleen kaikki halukkaat mukaan, illalla tarjolla Eheyttävää, rakkaudellista Valon energiaa :)

-Teen joka hoidon aluksi suojaukset lähetyksiin, mutta on hyvä ottaa tavaksi pitää suojaukset kunnossa, varsinkin kun ottaa tuntemattomilta vastaan energioita. Eli siis ainakin käytännössä kaikki nämä netin kautta tapahtuvat välitykset. Toista siis mielessäsi 3x Otan vastaan energiaa vain kaikkein korkeimmaksi parhaaksi (tai voit käyttää muutakin vastaavaa vahvistusta) ennen hoidon alkua tai vaikka silloin kun ilmoittaudut mukaan. Tämä siis ihan "turvallisuusrutiinina" hyvä olla käytössä vaikka ihan kaikissa energiahoidoissa/ -välityksissä joihin osallistut.
-Hoidon hätäjarru: jos alkaa ahdistaa tai mistä tahansa muusta syystä, voit lopettaa hoidon vastaanottamisen ilmoittamalla siitä mielessäsi milloin tahansa, koska Sinulla on se ihanainen vapaa tahto :)
-Halutessasi tukea puhdistautumistasi, voit juoda puhdasta vettä/ vihreää teetä vaikka jo ennen hoitoa ja seuraavana päivänä.
-Hoitoa vastaanotettaessa rento ja vastaanottavainen mieli on plussaa, jos saat sellaiset itsellesi järjestettyä. Monet haluavat olla rennosti makuulla kun ottavat hoitoa vastaan, mutta tässäkin saat kuunnella itseäsi, jos on tiskit jääneet myöhälle niin eivät ole este osallistumiselle, vaikka eivät nyt juuri asiaa edesautakaan ;)
-Jos hoito tulee jollekin muulle, pyydä häneltä lupa, koska kunnioitetaan ihmisten vapaata tahtoa (eläimet ja omat alaikäiset lapset poikkeuksena, mutta heillekin hyvä kertoa että energiaa on tuloillaan ettei säikähdä)
-Toisia energiahoito piristää, toisia rentouttaa. Olen alkanut pyytää, että kaikki saisivat nukkua yönsä kunnolla hoidosta riippumatta, mutta jos kuulut niihin joita hoito virkistää, saattaisi jokin muu ajankohta olla sinulle parempi kuin tämä myöhäinen. Nukkuminen on täysin ok hoidon aikana.
-Hoidon aikana monenlaiset tuntemukset on yhtä ok, kuin se, ettei tuntemuksia ole ollenkaan. Energia silti löytää perille ja hoitaa hommansa. Tyypillisiä tuntemuksia esim. lämmin/kylmä, "väreet", kutinan tyyppiset tuntemukset.
-Jälkeenpäin saattaa tulla puhdistumista, tyypillisiä oireita esim. flunssaoireet, päänsärky, näennäisen perusteeton äreys. Nämä menee ohi ja vie "kökköä" mennessään. Myös pelkoja saattaa tulla esiin, jotta voisit ne tiedostaa ja päästä niistä eroon. Muista kuitenkin, että sinulle annetaan kerrallaan vain sen verran kuin jaksat kantaa ja olet valmis ottamaan vastaan.
-Hoidon/ energian pyydän kaikkein korkeimmaksi parhaaksi, mikä saattaa siis erota siitä, mikä ihmisten mielestä on just nyt parasta.

minä ja uudet kissavauvaveliinini:)
  Vastaa viestiin
07.05.12, 21:19   #32 (linkki)

Rekisteröitynyt: 02/2012
Ilman muuta mukaan loikkaan, peräti kirjautuneena. Selässä on jotakin kummaa kipua...Tytönkin mukaan ilmoittaisin, että jaksaa kouluaan. Ja vaikka lemmikinkin, jonka koipi on nyrjähtänyt.

Lämmin kiitos <3!
  Vastaa viestiin
07.05.12, 21:28   #33 (linkki)
Nanna
(Vierailija)

Nyt todella tarvitsisin hoitoa. Minulla on lähestulkoon epätoivoinen olo itseni ja erään asian suhteen. Päänsärky ollut hirveä koko päivän, tuntuu että pää painaa tuplasti sen mitä pitäisi. Olisi myös mukavaa, jos näkisin ensi jotain muuta unta kuin painajaista (vaikka kai niilläkin oma syynsä ja tehtävänsä on). Kiitos.
  Vastaa viestiin
07.05.12, 21:34   #34 (linkki)
Tellervo
(Vierailija)

Kiitos , olen mukana!
  Vastaa viestiin
07.05.12, 21:34   #35 (linkki)
Viime hetkellä
(Vierailija)

Tänään voisin tulla mukaan. Onko minulle noussut hoitojen aikana mitään erityistä? Olisi mukava kuulla, millaiset energiat liikkuu.
  Vastaa viestiin
07.05.12, 21:35   #36 (linkki)
milyde
(Vierailija)

Lainaus:

Kiitos, mielelläni ottaisin vastaan sen energian, minkä kaikkein korkein minulle katsoo tarpeelliseksi. Kiitos siitä ja ohjeista.
  Vastaa viestiin
07.05.12, 21:46   #37 (linkki)
M.
(Vierailija)

Minäkin tulen taas mukaan sydäntä puhdistamaan :)
  Vastaa viestiin
07.05.12, 22:03   #38 (linkki)
Susannaa
(Vierailija)

Tulen mukaan. Kiitos :)
  Vastaa viestiin
07.05.12, 22:36   #39 (linkki)
Leppäkerttu
(Vierailija)

Kiitos, mukana olisin myös!
  Vastaa viestiin
07.05.12, 22:39   #40 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja donna Näytä viesti
Kiitos aikaisemmassa ketjussasi olevasta palautteesta. Itse olen ollut vain kamalan hidas vastaamaan.

Minäkin olen mielelläni mukana. En nyt vain erikseen halua eritellä, että mihin kaipaisin hoitoa. Annan energian mennä sinne, mihin sitä nyt eniten tarvitaan.

Hauska havainto näiden hoitojen aikana: Minulla on kaksi kissaa ja ne ei ole oikeastaan koskaan aikaisemmin nukkuneet sängyssäni. Nyt ne on alkaneet viihtyä aivan kyljessäni kiinni todella hyvin varsinkin näinä hoitoiltoina, vaikka en ole erikseen pyytänyt niille hoitoa. Nekin on huomanneet, että jotain mukavaa on ilmassa! Eikä niiden nukkuminen vieressäni häiritse minua ollenkaan. Ihan mukavaa se vain on.
Eläimet kyllä aistii energioita tosi vahvasti. Meillä kans koira on alkanut tunkemaan syliin, kun teen näitä lähetyksiä. Saavat vissiin "sivuvirrasta" osansa kun tuppaavat ihan kiinni :) Ja saattaa olla kyllä heidän tapansa kertoa että hei tää on hyvä juttu. Ja eläimet myös tietää, tartteeko ne tarjolla olevaa energiaa ja kuinka paljon, saattavat olla hetken ja häippästä kun on "varastot täynnä". Osa taas ei halua ollenkaan, ottaa hatkat jos yrittää hoidella :) Jotkut eläimet myös tosi hyviä ihmistuntijoita.

Eikä sitä tartte aina koko maailmalle kuuluttaa mihin hoitoa haluaa, sen voi sopia yläkerran kans suoraankin kunhan tänne ilmottautuu vaikka ihan yleisluontoisesti :)
  Vastaa viestiin

07.05.12, 22:46   #41 (linkki)
minä vain
(Vierailija)

Voinko ottaa vastaa, jos tänään olen ottanut/saanut toisesta ketjusta "rakkauden"energiaa?
  Vastaa viestiin
07.05.12, 22:46   #42 (linkki)
Kevätpörriäinen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 1234 sonja Näytä viesti
Eläimet kyllä aistii energioita tosi vahvasti. Meillä kans koira on alkanut tunkemaan syliin, kun teen näitä lähetyksiä. Saavat vissiin "sivuvirrasta" osansa kun tuppaavat ihan kiinni :) Ja saattaa olla kyllä heidän tapansa kertoa että hei tää on hyvä juttu. Ja eläimet myös tietää, tartteeko ne tarjolla olevaa energiaa ja kuinka paljon, saattavat olla hetken ja häippästä kun on "varastot täynnä". Osa taas ei halua ollenkaan, ottaa hatkat jos yrittää hoidella :) Jotkut eläimet myös tosi hyviä ihmistuntijoita.

Eikä sitä tartte aina koko maailmalle kuuluttaa mihin hoitoa haluaa, sen voi sopia yläkerran kans suoraankin kunhan tänne ilmottautuu vaikka ihan yleisluontoisesti :)

Tulisin taas mukaan. Nukun aina tuohon aikaan jo, joten yhdestäkään hoitokerrasta ei ole suoranaista palautetta antaa. Nyt on flunssa päällä. Siihen apua kiitos ja mihin yläkerta haluaakaan sen kohdistaa.
  Vastaa viestiin
07.05.12, 22:48   #43 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain Näytä viesti
Voinko ottaa vastaa, jos tänään olen ottanut/saanut toisesta ketjusta "rakkauden"energiaa?
Minä en näe siihen mitään estettä, mutta kaikkein tärkeintä on aina kuunnella itseään varsinkin näissä jutuissa :) Eli jos susta itsestä tuntuu, ettei estettä ole niin tervetuloa mukaan vaan :)
  Vastaa viestiin
07.05.12, 22:49   #44 (linkki)
minä vain
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain Näytä viesti

Jos siis voin ottaa energiaa samalle päivälle kahdesti, niin ottaisin mielelläni vastaa tätä ja mihin korkein tahtoo sen minulle antaakaan :)
  Vastaa viestiin
07.05.12, 22:50   #45 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätpörriäinen Näytä viesti
Tulisin taas mukaan. Nukun aina tuohon aikaan jo, joten yhdestäkään hoitokerrasta ei ole suoranaista palautetta antaa. Nyt on flunssa päällä. Siihen apua kiitos ja mihin yläkerta haluaakaan sen kohdistaa.
Se on täysin ok :) Monta kertaa tuntuu että hoito "toimii" sitä paremmin mitä rentoutuneempi on ja mikäs sen parempi rentoutumistila on kuin uni. Toivottavasti saat katsella kauniita unia :)
  Vastaa viestiin
07.05.12, 23:10   #46 (linkki)
minä vain
(Vierailija)

Eli mukana ollaan :) Kiitokset etukäteen <3

Meinaa tuo uni päästä valloilleen, mutta yritetään valvoa ja koetella tuntemuksia.
Voisitko kertoa sitten hiukan, että mitä tuntemuksia tulee ja pääsekö energia läpi. Joskus syksyllä raskaiden kokemuksien aikana ei meinannut tulla ja toivottavasti tässä on hiukan energiat valoisampia(ei niin synkässä masennuksessa olla enää, onneksi :)).
  Vastaa viestiin
07.05.12, 23:18   #47 (linkki)
Tytär
(Vierailija)

Äidille ja hänen miehelleen parantavaa energiaa pyytävät. Välitän pyynnön sinulle.
  Vastaa viestiin
07.05.12, 23:27   #48 (linkki)

Tervetuloa! Kohta aloitellaan <3

Yritän huomenna kirjoitella nuita palautteita taas. Iloa, Valoa ja Rakkautta jokaiselle!
  Vastaa viestiin
07.05.12, 23:42   #49 (linkki)
Ieli
(Vierailija)

Miehelle, minulle ja pojalle.
  Vastaa viestiin
08.05.12, 07:46   #50 (linkki)
tarza
(Vierailija)

Kiitos

kiitos taas.. nyt oli jotain erilaista, mutta en osaa vielä määritellä.. jos sinä "koit" jotain minulle, niin kerro :)
  Vastaa viestiin

Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku