| |  | | |
08.05.12, 08:36
|
#51 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tiikeri Hei! Mielelläni haluaisin mukaan. Pyydän hoitoa myös perheelleni, erityisesti kahdelle nuorimmalle lapselle, A:lle ja vauvalle, jolla on kuumetta. Kiitos. | Hei! Edellisen yön olin valvonut kipeän vauvan kanssa, mutta nyt nukuttiin. On tunne, ettei vauva herännyt koko yönä. Siinä vieressä nukkua tuhisi :) Ja kuume on laskenut :) Olo on itselläkin kuin uudesti syntynyt! Kiitos tosi paljon!!! <3
| |
| | |
08.05.12, 09:11
|
#52 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 05/2012 Sijainti: Kotona.
| Kiitos
Kiitos Kiitos Kiitos <3 kaikille.
Tosi voimallisina tuntui energiat eilen täällä päässä :) Kuopus heräili joskus ennen puoli yhtä, silloin saattoi tulla jotain keskeytystä mutta lopetin hoidon vasta myöhemmin.
Kirjoittelen palautetta sitä pyytäneille kun saan tämän pikkuneidin päikyille :)
| |
| | |
08.05.12, 09:29
|
#53 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitos, tämähän oli mahdottoman hyvää hoitoa. Poissa on kokoajan oleva ns. kuristava tunne ja hiekan jyvät silmistä. Minulle ei tehdä tälle struumalle mitään koska veriarvoni ovat alle viiterajojen, vaikka fyysisiä vaivoja on. Kuristiko sinun kurkkuasi.
| |
| | |
08.05.12, 09:40
|
#54 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hyvin hatarat muistikuvat unesta, jonka näin. En herännyt tänä yönä ollenkaan! Olo on tosin väsynyt, taitaa tulla patoutumia päästä. Luulisin että oman pään sisäisiä patoumia, jotka olen itse tehnyt tietämättäni.
| |
| | |
08.05.12, 09:46
|
#55 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minulla tulee jatkuvasti puhdistumista, mutta ajattelen nämä kuuluvat hoitoon. Reagoin päänsärkynä kokoajan, mutta en silti pelästy.
Jotain "kökköä" varmaan ajatetaan minusta ulos.
kiitos hoidosta taas :)
| |
| | |
08.05.12, 12:20
|
#56 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jep Kiitos, tulisin mukaan käsittelemään ne pienet jutut vielä :)
Samalla pyydän, jos sinulla olisi viesti mihin suuntaan elämäni järjestän; kaksi suuntaa vaihtoehtona ja jompikumpi on se oikea. Jos uneen saisin myös tätä ohjausta. |
Tuo valinta on sellainen, että siihen en suoraa ohjausta sulle saa: ilmeisesti on sen verran isosta jutusta kyse, että sun pitää tehdä päätös itse. Yläkerrassa on kyllä sellainenkin sääntö, että uusia ajatuksia ei saa kenenkään päähän istuttaa vaan vahvistaa jo olemassaolevia, joten voisiko olla mahdollista että olisi joku vaihtoehto jota et ole ottanut vielä huomioon? Sydäntäsi pitää kuunnella kuulemma, omasta puolestani ehdotan, että tee rakkaudellinen ratkaisu - siis rakkaudellinen siinä Rakkauden syvimmässä merkityksessä.
| |
| | |
08.05.12, 12:29
|
#57 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja yötaivas Hei,
mielelläni taas osallistun. Nyt muutaman hoidon jälkeen olen huomannut, että on tullut muutama kutiseva näppylä, hieman päänsärkyä oli yhtenä päivänä. Nyt pari päivää on ollut alakuloinen olo, jotenkin koen epäonnistuneeni jossain asiassa. Taipumusta masennukseen kyllä on, mutta mielelläni kuulisin kommenttia, jos jotain tulee mieleesi hoidon aikana.
yötaivas
ps. Ne edellisen ketjun kissajutut saivat kyllä väkisinkin hymyn huulille :) |
Onko sulla rahasta jotain murhetta, tai ruuasta? Ruoka varmaan lähinnä joku terveellisyysjuttu, haluaisit ehkä ostaa terveellisempää ruokaa mutta budjetti tulee vastaan tai vastaava homma? Ainoa tuntemus on alaselkäpainotteinen ja sen yhdistäisin johonkin tälläiseen raha- ja/tai ruokakuvioon.
Sinä kuulemma "ahdistelet" itse itseäsi, mitä se ikinä sitten tarkoittaakaan. Mutta paras lääke taitaa olla, kun tietoisesti alat hyväksyä ikävätkin puolet itsessäsi ja muistat rakastaa itseäsi lempeästi, juuri tuollaisena kuin olet <3
| |
| | |
08.05.12, 12:34
|
#58 (linkki)
| | (Vierailija) | kiitos
Olipa tehokas hoito. Heti alkuun tuki ämpärillinen lämmintä vettä niskaan ja hyvin ren-toutunut olo. Se jäi viimeiseksi muistikuvaksi, otin ja nukahdin ihan totaalisesti. Herä-sin vasta hiukan ennen kellon soimista. Olo oli pöhnäinen kuten hyvin syvän unen jälkeen aamulla on aiemminkin ollut.
Normaalisti herään särkyihin monta kertaa yön aikana. Nyt särkyjä ei ollut vielä aamullakaan. Päivän mittaan kolotukset palaa pikku hiljaa riesaksi asti. Olen jatkossakin mukana vaikken erikseen ilmoittautuisikaan. Yritän pysytellä erossa koneesta ja ulkoilla mahdollisimman paljon.
Vastaanotto pelaa taas, eheytyminen alkaa. Palautetta ottaisin mielelläni vastaan.
Kiitos, kiitos, kiitos.
| |
| | |
08.05.12, 12:36
|
#59 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitokset.
Minulla soi korvissa myöhään illalla voimakkaasti ja erilaisia tunteita kehossa. Aina kun meinasin nukahtaa, niin erikoinen tunne herätti ja kun vihdoin nukahdin, niin unet olivat voimakkaita. Suorastaan erikoisia ja pelottavia. Mutta nukuin kuitenkin hyvin :)
| |
| | |
08.05.12, 12:39
|
#60 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toteutumaton toive Otan energiaa vastaan vain kaikkein korkeimmaksi parhaaksi.
Otan energiaa vastaan vain kaikkein korkeimmaksi parhaaksi.
Otan energiaa vastaan vain kaikkein korkeimmaksi parhaaksi.
Mukaan kiitollisena ilmoittaudun :)
Pyytäisin Välittäen sinulta palautetta hoidostani, jos vain pystyt sitä antamaan.. |
Käveletkö paljon, tai juoksetko? Johonkin etenemiseen tuli tukea pääasiassa, mutta en nyt tiedä oliko tämä kuvaannollista ja siis johonkin elämässä etenemiseen vai ihan fyysiseen liikkumiseen.
Lisäksi päälaelle ja niskaan jotain, varmaan niin että päälaki oli kruunuchakraan ja siis energeettisempää juttua ja niskassa ehkä jotain fyysistä tuntemusta johon tuli apuja, mutta nämä on tuohon etenemisjuttuun sidoksissa jotenkin.
| |
| | |
08.05.12, 12:48
|
#61 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna Nyt todella tarvitsisin hoitoa. Minulla on lähestulkoon epätoivoinen olo itseni ja erään asian suhteen. Päänsärky ollut hirveä koko päivän, tuntuu että pää painaa tuplasti sen mitä pitäisi. Olisi myös mukavaa, jos näkisin ensi jotain muuta unta kuin painajaista (vaikka kai niilläkin oma syynsä ja tehtävänsä on). Kiitos. |
Kommentoin nyt, vaikka et palautetta pyytänytkään tuohon päänsärkyyn. Luin jostain, että usein päänsärky johtuu siitä, että kokee olevansa riittämätön. Aloin testata tätä ja päänsärkyni ovat vähentyneet dramaattisesti, kun olen heti alkanut tietoisesti ajatella, että olen riittävän hyvä ja teen parhaani. "Minä riitän tällaisena kuin olen" taisi olla tehokkain ajatus toistettuna tarpeen mukaan, mutta josko tästä soveltaen löytyisi sullekin "ajatusburana" :)
Iloa ja Valoa <3
| |
| | |
08.05.12, 12:54
|
#62 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja 1234 sonja Onko sulla rahasta jotain murhetta, tai ruuasta? Ruoka varmaan lähinnä joku terveellisyysjuttu, haluaisit ehkä ostaa terveellisempää ruokaa mutta budjetti tulee vastaan tai vastaava homma? Ainoa tuntemus on alaselkäpainotteinen ja sen yhdistäisin johonkin tälläiseen raha- ja/tai ruokakuvioon.
Sinä kuulemma "ahdistelet" itse itseäsi, mitä se ikinä sitten tarkoittaakaan. Mutta paras lääke taitaa olla, kun tietoisesti alat hyväksyä ikävätkin puolet itsessäsi ja muistat rakastaa itseäsi lempeästi, juuri tuollaisena kuin olet <3 |
Kiitos ensinnäkin hoidosta, se tuntui hyvin vahvana, ja nimenomaan alaruumiissa, jalat ja alaselkä. Hieman on rahahuolia, ja ruokavalio varmaankin kaipaisi hieman kevennystä, kuten minäkin. Mutta myös - nyt minua huvittaa hieman, kun oivalsin tämänkin asian - kombinaatio ruoka + raha hieman huolettaa, koska kesällä on juhlat, joihin pitäisi ruokapuoli järjestää, ja osa vieraista ehkä odottaa herkuista notkuvaa pitopöytää, mihin mulla ei nyt sitten tässä kohtaa ole varaa.
Niin, olisiko tuo itsensä ahdistelu sitten sitä, että asettaa joskus itselle turhan kovia vaatimuksia,, joihin ei sitten yllä? Tulee ehkä suomittua itseä liikaakin joskus, ja annettua liikaa painoarvoa muiden mielipiteille. Oma rajallisuus on välillä aika turhauttavaa, kun tuntuu, että vierellä on näitä paljon enempään pystyviä, ja itsekin haluaisi olla yhtä 'upea' (myös sisäisesti) ja 'aikaansaava'.
Kiitos paljon kommenteista, koetan yrittää olla hieman lempeämpi itselleni.
yötaivas
| |
| | |
08.05.12, 12:57
|
#63 (linkki)
|
|
Nyt heräsi kuopus, joten täytyy jatkaa myöhemmin kun nämä palautteet vaatii oikeastaan 100% keskittymisen, joten tämän pienen ihmisen kanssa mahdotonta palautella. Tänään pitää taas juosta pitkin maailmaa, joten tuskin ainakaan ennen iltaa ehdin jatkaa.
Sain edellisen hoitojakson jälkeen vihkimyksen Hopeanviolettiin liekkiin edellisen jakson innoittamana (kiitos vippe ns potkusta persauksille, tuota oon ajatellut ennenkin mutta en oo jotenkin saanu aikaseksi ennemmin :D) ja koen sen erittäin voimakkaana energiana. Pyysin sitä eilen siis ensikertaa hoitoon mukkaan niille, joille se on kaikkein korkeimmaksi parhaaksi ja jotka sen vaikutusta haluavat/tarvitsevat. Ilmeisesti oli tehokas, kun moni on kokenut saaneensa isosti hyötyä. Ihanaa, on kyllä mahtava "työkalu" <3 Kiitos kiitos kiitos <3
| |
| | |
08.05.12, 13:21
|
#64 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei. Laitan vielä yhden palautteen, kun yhtäkkiä mieleen muistui mitä minulle viime yönä tapahtui. Lieneekö ollut hoidolla aihetta tapahtuneeseen..? Minä lentelin valkoisena pallona jossakin tosi korkealla... ;) Oli tosi hyvä olo...
| |
| | |
08.05.12, 14:10
|
#65 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja 1234 sonja Tuo valinta on sellainen, että siihen en suoraa ohjausta sulle saa: ilmeisesti on sen verran isosta jutusta kyse, että sun pitää tehdä päätös itse. Yläkerrassa on kyllä sellainenkin sääntö, että uusia ajatuksia ei saa kenenkään päähän istuttaa vaan vahvistaa jo olemassaolevia, joten voisiko olla mahdollista että olisi joku vaihtoehto jota et ole ottanut vielä huomioon? Sydäntäsi pitää kuunnella kuulemma, omasta puolestani ehdotan, että tee rakkaudellinen ratkaisu - siis rakkaudellinen siinä Rakkauden syvimmässä merkityksessä. |
Kiitos tästä! Voi olla, että olen kadottanut kaiken sisimmässäni... hetki sitten hyvä fiilis, ja nyt jo toinen :( Täytyy yrittää löytää se ääni, jonka kerran tunsin.
| |
| | |
08.05.12, 15:11
|
#66 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitokset energioista!
Minä sain viime yönä unessa tehtäväksi kerrostalon rapun ala-aulan siivoamisen, hehheh.
Muistelen lukeneeni jostain, että talo unessa kuvaa omaa itseä, joten omaa juurichakraanikohan sitten putsailin/putsailtiin :)
| |
| | |
08.05.12, 15:17
|
#67 (linkki)
| | (Vierailija) | Jos on jotain
Sanoin aiemmin, että nyt tuntuu erilaiselta.. hyvin uni maistui kyllä, mutta jotain on tapahtunut? Ikäänkuin joku olisi "täyttynyt" :O En kuule tosiaan ymmärrä enempää, mutta jos sinä tajuat niin kerro toki. Tästä on ollut hiveän paljon hyötyä. KIITOS, KIITOS, KIITOS
| |
| | |
08.05.12, 18:08
|
#68 (linkki)
| | (Vierailija) |
Eilinen oli todella vahvistavaa, olin hoidon aikana hereillä ja olo tuntui terästyneeltä. En osaa kunnolla kuvata mutta sen huomasi selvästi. Itse asiassa, vaikken ole luonnostani mikään erityisen urheilullinen, kuvittelin itseni tekemässä kahvakuulalla liikkeitä joihin en vielä pysty... en sentään mennyt siihen aikaan yöstä olohuoneen puolelle harjoittelemaan, vaikka teki mieli.
Nukahtamiseen meni aika kauan aikaa, ja aamulla heräsin ulkoa tulleen metelin takia aikaisin. Mutta vähistä unista huolimatta tajusin kohta herättyäni erään olennaisen asian, itselleni todella tärkeän seikan. Se ei ole ollut mitenkään piilossa, vaan päinvastoin aivan silmieni edessä, mutta en ole ennen ymmärtänyt sen merkitystä. Nyt alitajunta sen jotenkin pullautti aivoihin saakka. Erityskiitos tästä, uskomatonta että tuollaista tapahtui vähäisten unien jälkeen.
| |
| | |
08.05.12, 19:10
|
#69 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja 1234 sonja Se on täysin ok :) Monta kertaa tuntuu että hoito "toimii" sitä paremmin mitä rentoutuneempi on ja mikäs sen parempi rentoutumistila on kuin uni. Toivottavasti saat katsella kauniita unia :) |
Nyt voin antaa palautetta: tänään on ollut ihan huippupäivä! Olen ollut rauhallinen ja puhelias ja jostain ihmeen syystä ihmiset jotka eivät juuri ole minua töissä lähestyneet ovat jutelleet mukavasti. Vieläkin on ihana olo. :) Kiitos!
| |
| | |
08.05.12, 20:17
|
#70 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja 1234 sonja Nyt heräsi kuopus, joten täytyy jatkaa myöhemmin kun nämä palautteet vaatii oikeastaan 100% keskittymisen, joten tämän pienen ihmisen kanssa mahdotonta palautella. Tänään pitää taas juosta pitkin maailmaa, joten tuskin ainakaan ennen iltaa ehdin jatkaa.
Sain edellisen hoitojakson jälkeen vihkimyksen Hopeanviolettiin liekkiin edellisen jakson innoittamana (kiitos vippe ns potkusta persauksille, tuota oon ajatellut ennenkin mutta en oo jotenkin saanu aikaseksi ennemmin :D) ja koen sen erittäin voimakkaana energiana. Pyysin sitä eilen siis ensikertaa hoitoon mukkaan niille, joille se on kaikkein korkeimmaksi parhaaksi ja jotka sen vaikutusta haluavat/tarvitsevat. Ilmeisesti oli tehokas, kun moni on kokenut saaneensa isosti hyötyä. Ihanaa, on kyllä mahtava "työkalu" <3 Kiitos kiitos kiitos <3 |
Hei, ja kiitos hoidosta! Minä havahduin yöllä ilmeisesti hoitosi aikaan siihen, että makkarissani olisi ollut punaisen kimaltava hahmo. Tuli ikään kuin ikkunan läpi ja toi valoa mukanaan. Mietin hetken, että onkohan unta, nukahdin kyllä heti tämän jälkeen. Ehkä oli joku enkeleistä... :) Tänään oli yllättävän varma ja päättäväinen olo. Juuri sitä, mitä tarvitsin tämän päivän haasteisiin. Kiitos siis!
| |
| | |
08.05.12, 22:53
|
#71 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja 1234 sonja Käveletkö paljon, tai juoksetko? Johonkin etenemiseen tuli tukea pääasiassa, mutta en nyt tiedä oliko tämä kuvaannollista ja siis johonkin elämässä etenemiseen vai ihan fyysiseen liikkumiseen.
Lisäksi päälaelle ja niskaan jotain, varmaan niin että päälaki oli kruunuchakraan ja siis energeettisempää juttua ja niskassa ehkä jotain fyysistä tuntemusta johon tuli apuja, mutta nämä on tuohon etenemisjuttuun sidoksissa jotenkin. |
Kiitos! :)
Liikunta-liikkuminen on jäänyt kyllä nyt huonolle hapelle :/ - hyvä jos ovat sitä(kin) silmällä pitäen tukeneet etenemistä. Uskoisin kuitenkin sen enemmän olevan juuri tuota elämässä etenemiseen olevaa tukea. Pelko ja epävarmuus jäytää tulevaa...
Tänään kun heräsin ja ylös nousin, niin ensinnäkin tuntui siltä, että olen nukkunut moneen hetkeen kunnolla ja syvää unta. Aamulla mieluusti olisin jatkanut vieläkin unia, jos olisi ollut mahdollista :). Hartioiden alueella ja päässä tuntui raskaan oloiselta, aivan kuin olisin tehnyt fyysisen punttisalitreenin eilen, ja lihakset ovat siitä kipeät... Pää tuntui painavan paljon...
Hoito lienee siis saavuttanut paikkaansa :) Tuntemuksemmekin tuntuivat samoilta kanssasi... :)
Kiitos vielä kerran!!
Mukaan ilmoittaudun tänäänkin!
| |
| | |
08.05.12, 23:32
|
#72 (linkki)
|
|
Phuh. Todellakin tuli taas ilta niin että vilahti. Palautteet uupuu vielä joiltain, siitä olen pahoillani. Menee huomiselle pakostakin, toivottavasti ehdin sitten lopuille palauttelemaan.
| |
| | |
09.05.12, 10:20
|
#73 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viime hetkellä Tänään voisin tulla mukaan. Onko minulle noussut hoitojen aikana mitään erityistä? Olisi mukava kuulla, millaiset energiat liikkuu. |
Ihan sellaista mukavaa aaltoilevaa energiaa, iloisen rentouttavaa. Oikea olkavarsi ja kyynerpää on olleet hoitojen kohteena, onkohan niissä jotain fyysistä? Kantapäästä oikeasta jalasta lisäksi ihan kuin olisi kaivettu jotain pois. En muista/tiedä mitä kantapää tarkoitti tunnepuolella mutta luulen että jotain ei-fyysiseen juttuun tuli tämä. <3
Kiitos osallistumisesta ja Iloa ja Valoa kevätpäivääsi <3
| |
| | |
09.05.12, 10:27
|
#74 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tarza kiitos taas.. nyt oli jotain erilaista, mutta en osaa vielä määritellä.. jos sinä "koit" jotain minulle, niin kerro :) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarza Sanoin aiemmin, että nyt tuntuu erilaiselta.. hyvin uni maistui kyllä, mutta jotain on tapahtunut? Ikäänkuin joku olisi "täyttynyt" :O En kuule tosiaan ymmärrä enempää, mutta jos sinä tajuat niin kerro toki. Tästä on ollut hiveän paljon hyötyä. KIITOS, KIITOS, KIITOS | Ihanaa, että hoidoista on ollut hyötyä <3
Sulle tulee näköjään taas "irtopalasia" kuten aiemminkin ;) Eli voimakas pyörre kruunuchakrassa, minkä jälkeen 3. silmä ja aurinko (mielsin kuin tarotkorttien auringoksi, eli voimakasta energiaa, loisti kirkkaana). Pyysin tarkennusta, mutta alkoi vaan vilahdella erilaisia silmiä ja kirkkaampaa aurinkoa, joten näillä varmaan täytyy nyt pärjätä. Osannet taas tulkita itse viestin tarkemmin :)
<3 Iloa ja Valoa elämääsi, vaikka sitä Valoa taitaa olla tuloillaan joka tapauksessa ;D <3
| |
| | |
09.05.12, 10:31
|
#75 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kahva Kiitos, tämähän oli mahdottoman hyvää hoitoa. Poissa on kokoajan oleva ns. kuristava tunne ja hiekan jyvät silmistä. Minulle ei tehdä tälle struumalle mitään koska veriarvoni ovat alle viiterajojen, vaikka fyysisiä vaivoja on. Kuristiko sinun kurkkuasi. | Kyllä kurkkuasi hoidettiin terävämmin energioin, hoidon aikana en kuristavaa tunnetta muista huomanneeni, mutta kun jälkikäteen palailen energioihin niin on ihan selvä puristuksen tunne. Muuten Sinulle tulikin sitten lempeämpiä, keinuttelevia energioita :)
Terveyttä, rauhaa ja rakkautta Sinullekin kevääseen <3
| |
| | | | |