Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kanava
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.05.12, 09:55   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 05/2012
Sijainti: Kotona.
Eheyttävää energiaa 8.5. klo 23.45

Toinen hoitokerta perään, eli jälleen Eheyttävää, rakkaudellista Valon energiaa jokaiselle, joka sitä kokee tarvitsevansa :)

Pyrin taas neljään peräkkäiseen hoitopäivään, koska sanotaan että neljänä peräkkäisenä päivänä tehty hoito käsittelee kehon kaikki tasot. Näin ne, jotka haluavat saavat hoidoista parhaan mahdollisen hyödyn irti :) Mutta toki jokainen on halukas myös yksittäisiin hoitoihin jos sen kokee itselleen parhaaksi <3 koska jokainen meistä tietää aina itse parhaiten, mikä itselle on hyväksi <3
  Vastaa viestiin
08.05.12, 10:39   #2 (linkki)
Susa
(Vierailija)

Minä olen ollut alavireinen ja halunton elämään tätä elämää enää. Haluaisin olla taas innolla elämänsyrjässä kiinni!
Siksi pyydän saada olla mukana taas.
Miksiköhän se halu olla mukana tuntuu "ahneudelta"?
Vaikka tiedänkin, että oma osani ei ole keneltäkään pois, vaan kaikille näitä hyviä, nostavia ja auttavia energioita riittää:)))

No nämä on varmaankin niitä lapsuudesta asti mukana kulkeneita uskomuksia.

Kiitos Sinulle Sonja ja kiitos näkymättömille auttajille!
  Vastaa viestiin
08.05.12, 10:57   #3 (linkki)
vippe
(Vierailija)

mukana jälleen.
ihana, kokonaan nukuttu yö takana, ja tasapainoinen olo nyt..:).pitkästä aikaa.
..tästä on hyvä jatkaa..:)
  Vastaa viestiin
08.05.12, 12:04   #4 (linkki)

Rekisteröitynyt: 05/2012
Sijainti: Kotona.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Susa Näytä viesti
Minä olen ollut alavireinen ja halunton elämään tätä elämää enää. Haluaisin olla taas innolla elämänsyrjässä kiinni!
Siksi pyydän saada olla mukana taas.
Miksiköhän se halu olla mukana tuntuu "ahneudelta"?
Vaikka tiedänkin, että oma osani ei ole keneltäkään pois, vaan kaikille näitä hyviä, nostavia ja auttavia energioita riittää:)))

No nämä on varmaankin niitä lapsuudesta asti mukana kulkeneita uskomuksia.

Kiitos Sinulle Sonja ja kiitos näkymättömille auttajille!

Hih, tutunoloisia tuntemuksia, olen vastaavien kanssa itsekin "paininut". Ajattele asia niin, että kun osallistut hoitoihin, värähtelytasosi nousee kuten kaikkein korkeimmaksi parhaaksi on. Sitten lähdet vaikka kauppaan (ruuhka-aikana pahimmassa tapauksessa) tai työpaikalle tai ihan mihin vaan. Siellä on ihmisiä, joilla on Sinua matalampi värähtelytaso - vedät henkeä syvään, korjaat ryhtisi ja olet oikein tasapainoinen ja avot! Sinun energiakenttäsi tasapainottaa näiden muiden ihmisten energiakenttää. Laitat siis omalta osaltasi "hyvän kiertämään" näin yksinkertaisella tavalla. Eikä sitä edes tarvitse tietoisesti ajatella, koska tuo tapahtuu jossain mittakaavassa ihan ilman mitään tietoista toimintaakin <3

Tässä hyvässä on se hyvä puoli, että hyvä lisää hyvää <3
  Vastaa viestiin
08.05.12, 12:36   #5 (linkki)
hiirulainen*
(Vierailija)

Mukana ollaan aina kun tätä hyvää on saatavilla. Kiitos.
  Vastaa viestiin
08.05.12, 13:05   #6 (linkki)
yötaivas
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 1234 sonja Näytä viesti
Toinen hoitokerta perään, eli jälleen Eheyttävää, rakkaudellista Valon energiaa jokaiselle, joka sitä kokee tarvitsevansa :)

Pyrin taas neljään peräkkäiseen hoitopäivään, koska sanotaan että neljänä peräkkäisenä päivänä tehty hoito käsittelee kehon kaikki tasot. Näin ne, jotka haluavat saavat hoidoista parhaan mahdollisen hyödyn irti :) Mutta toki jokainen on halukas myös yksittäisiin hoitoihin jos sen kokee itselleen parhaaksi <3 koska jokainen meistä tietää aina itse parhaiten, mikä itselle on hyväksi <3

Hei,

taas mukana, vahvistusta lempeille ajatusmalleille toivon.

yötaivas
  Vastaa viestiin
08.05.12, 13:11   #7 (linkki)
kirsikka
(Vierailija)

Olisin mukana jälleen.Olisi kiva kuulla tulisiko minulle mitään viestiä tms...olen ollut tosi "hukassa"monta vuotta,paljon muutoksia tapahtunut elämässäni.Nyt toivoisin lopultakin löytäväni sielunkumppani miehen itselleni,sinkkuvuosia tosi monta takana..
Kiitos hoidoistasi!
  Vastaa viestiin
08.05.12, 13:27   #8 (linkki)
tiikeri
(Vierailija)

Mukana tässä ja muu kotiväki, varsinkin pienimmät. Vauvalla ei ole enää kuume noussut, nenästä vähän vaan vuotaa kirkasta limaa.
  Vastaa viestiin
08.05.12, 13:45   #9 (linkki)
serafin*
(Vierailija)

Mukana taas :).
  Vastaa viestiin
08.05.12, 13:54   #10 (linkki)
donna
(Vierailija)

Mukana tietenkin jälleen.

Vaihdan kohta työpaikkaa ja haluaisin putsata vanhat ajatukseni ja vähitellen alkaa valmistautua uusiin haasteisiin. Oma vanha työpiste on jo melkein siivottu, ja nyt sitten pitäisi alkaa keskittymään itseeni.

Kiitos oikein paljon!
  Vastaa viestiin

08.05.12, 14:02   #11 (linkki)
Kahva
(Vierailija)

Mukana saamaan hoitoa struumalleni
  Vastaa viestiin
08.05.12, 14:08   #12 (linkki)
*helmie*
(Vierailija)

Hei, mukana ollaan pienen poikani kanssa! Elämäniloa ja -halua, uskoa tulevaan tavoittelemassa, jotta hyvää oloa voisi jakaa muillekin. Nyt on kovin sisäänpäinkääntynyt olo... Flunssastakin olemme toipumassa.

Mistäköhän johtuu, että viimeksi hoidon jälkeen heräsin aivan hikisenä? Metkaa, yleensä en öisin hikoile :)

Kiitokset hoitajalle!
  Vastaa viestiin
08.05.12, 15:14   #13 (linkki)
M.
(Vierailija)

Tulen mukaan!
Pyydän energioita itselleni sinne minne niitä tarvitaan, mutta erityisesti sydämen puhdistamiseen, kiitos.
  Vastaa viestiin
08.05.12, 15:16   #14 (linkki)
sinisiipi
(Vierailija)

Ottaisin taas vastaan kiitollisena eheyttävää energiaa.
  Vastaa viestiin
08.05.12, 15:24   #15 (linkki)
Lokki
(Vierailija)

Mukana äiti, isä, kissa ja minä. Kiitos
  Vastaa viestiin
08.05.12, 15:25   #16 (linkki)
Sadetin
(Vierailija)

Lainaus:

Ok joten olemme mukana minä, mies ja poika. Kiitos paljon.
  Vastaa viestiin
08.05.12, 15:34   #17 (linkki)
Siri
(Vierailija)

mukaan

positiivista energiaa raha-asioihin ja talouden kohentumiseen, ja rauhallista mieltä että asiat alkaa menemään hyvään suuntaan.
  Vastaa viestiin
08.05.12, 15:35   #18 (linkki)
Voikukka
(Vierailija)

Mukana olen ,vaikka sitten unessakin!
  Vastaa viestiin
08.05.12, 16:12   #19 (linkki)
Kiiwi
(Vierailija)

Lainaus:

Pyydän energiaa siihen, että osaisin käsitellä järkevällä tavalla työpaikan eriarvoisuutta eri henkilöryhmien suhteen.
  Vastaa viestiin
08.05.12, 16:56   #20 (linkki)
Helena
(Vierailija)

Kiitos!

Mukana olen jälleen rakkauden vahvistamiseksi. Kiitos eilisestä hoidosta.
  Vastaa viestiin

08.05.12, 17:05   #21 (linkki)
minä vain
(Vierailija)

Mukana jälleen ja mies M :) Äitini pyysi päästä myös, jolla erilaisia vaivoja ja jos saisi johonkin pientä helpotusta :)

<3
  Vastaa viestiin
08.05.12, 17:18   #22 (linkki)
Nanna
(Vierailija)

Kiitos eilisestä hoidosta. Olo on helpottanut, mutta päässä tuntuu edelleen aika raskaalta.
Olen mukana tänäänkin. :)
  Vastaa viestiin
08.05.12, 17:32   #23 (linkki)
Anita**
(Vierailija)

Kiitos paljon, olen mukana jälleen, vaikkakin nukun arkisin aina jo tuohon aikaan. Jospa se energia minuakin käsittelisi ja hoivaisi. :) Nukun nykyään syvempää unta kuin ennen näitä hoitojasi.
  Vastaa viestiin
08.05.12, 17:53   #24 (linkki)
mesimarja*
(Vierailija)

Tänäänkin olisin mukana. Juuri nyt rauha ja tasapaino tuntuvat kaikkein tärkeimmiltä asioilta tulevien päivien varalta.

Eilisestä hoidosta kiitokset.
  Vastaa viestiin
08.05.12, 18:55   #25 (linkki)
Leppäkerttu
(Vierailija)

Olen minäkin mukana :-) eilisestä ei muita tuntemuksia, kuin että nukuin pitkään ja tänään on ollut aika uupunut olo siitä huolimatta...
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku