| |  | | |
09.05.12, 12:57
|
#1 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 05/2012 Sijainti: Kotona.
| Eheyttävää energiaa 9.5. klo 23.45
Eheyttävää, rakkaudellista Valon energiaa jokaiselle, joka sitä kokee tarvitsevansa :)
Kolmas perättäinen hoitokerta nyt, tervetuloa uudet ja vanhat <3
Tehdään tällä kertaa niin, että kirjoitan tästä kerrasta yhden palautteen kaikille, millaisia energioita yleisellä tasolla koin liikkuvaksi hoidossa + jos tulee sellainen olo, että jollekin on jotain tärkeää sanottavana. Jos Sinulla herää jotain tiettyjä kysymyksiä tai on jotain huolta/murhetta, niin vastailen kyllä sitten ja saa kysyä jos siltä tuntuu <3 Kannattaa kuitenkin lukea edellisen ketjun aloitusviestistä löytyvä rimpsu hoitoa koskien, siitä löytyy aika hyvin vastauksia kysymyksiin, niinkuin niitä sieltä on jo monelle tainnut löytyäkin :)
Teillä on jokaisella yhteys yläkertaan, se löytyy hiljentymällä, kuuntelemalla ja sen kuunteleminen on jokaiselle äärimmäisen arvokasta <3 Luonnossa liikkuminen on omiaan virittämään ainakin minut sopivalle taajuudelle kuullakseni, mitä minulle on sanottavaa.
| |
| | |
09.05.12, 13:11
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 1234 sonja Eheyttävää, rakkaudellista Valon energiaa jokaiselle, joka sitä kokee tarvitsevansa :)
Tehdään tällä kertaa niin, että kirjoitan tästä kerrasta yhden palautteen kaikille, millaisia energioita yleisellä tasolla koin liikkuvaksi hoidossa + jos tulee sellainen olo, että jollekin on jotain tärkeää sanottavana. Jos Sinulla herää jotain tiettyjä kysymyksiä tai on jotain huolta/murhetta, niin vastailen kyllä sitten ja saa kysyä jos siltä tuntuu <3 Kannattaa kuitenkin lukea edellisen ketjun aloitusviestistä löytyvä rimpsu hoitoa koskien, siitä löytyy aika hyvin vastauksia kysymyksiin, niinkuin niitä sieltä on jo monelle tainnut löytyäkin :)
Teillä on jokaisella yhteys yläkertaan, se löytyy hiljentymällä, kuuntelemalla ja sen kuunteleminen on jokaiselle äärimmäisen arvokasta <3 Luonnossa liikkuminen on omiaan virittämään ainakin minut sopivalle taajuudelle kuullakseni, mitä minulle on sanottavaa. | Kiitos tästä mahdollisuudesta..olen kisuvauvojeni kanssa mukana!:)
| |
| | |
09.05.12, 13:18
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
mukana olen suhdesoppineni ja taakkoineni. irtipäästämistä, kevennystä, vanhan puhdistusta, parannusta ja selvyyttä haen..;D
ilman turhia odotuksia ratsastan uusien värähtelyitten aallonharjoilla.
hih. runoilututtaa..;)..
| |
| | |
09.05.12, 13:20
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei!
Mukana olen taas mieleläni ja kiitollisena!
Energiaa tarvitsen varsinkin työmotivaation kohotamiseen ja yksinäisyyden aiheutamaan masennukseen. Toivon kovasti, että saisin vihdoin ja viimein ystäviä, viimeinen hyvä ystävä kuoli puolitoista vuotta sitten.
Kiitos, myös palautteesta!
| |
| | |
09.05.12, 13:29
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Äiti, isä ,kissa ja minä mukana :)
Kiitos
| |
| | |
09.05.12, 13:55
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Struumaani hoitoa pyydän
| |
| | |
09.05.12, 14:02
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | mukana taas
Jos vielä pöläyttäs näitä energioita.. sitten kiitän ja pidän paussin :)
Palautteeseen vastasin lyhyesti 7.5. ketjuun.
Kiitos, kiitos, kiitos
ps. olet aikamoinen tehopakkaus :D
| |
| | |
09.05.12, 14:11
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitos eilisistä energioista, nukuin kuin tukki!
Tulen mukaan tänäänkin.
Pyydän energiakeskusten puhdistusta, ja erityisesti sydämen alueen :)
| |
| | |
09.05.12, 14:26
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitos, olen mukana. Edelleen minulla on alavireinen olo.
Kiitos eilisestä!
| |
| | |
09.05.12, 14:47
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei,
tähänkin hoitokertaan ilmoittaudun. Tuntuu, että tämä hopeanvioletti energia toimii ainakin minun kohdallani hyvin, ihmettelinkin viikonloppuna, että kuinkas tämä hoito alkaa yhtäkkiä tuntumaan paljon tehokkaammalta. Uni on paljon sikeämpää, ja on muutenkin entistä ehompi ja tasapainoisempi olo. Kiitos viimeöisestä ja kiitokset tämäniltaisesta jo etukäteen.
yötaivas
| |
| | |
09.05.12, 14:56
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | mukana
möyhennetään taas minunkin energioita, eilen olin mukana ja tänään ottanut sydämestä, en todellakaan ole vanha ihminen vaan 45v joten ei iän tuomaa kipua vaan taitaako olla energoitten aikaan saamaa? Ja aaltoilevan huono olo, luulin että on vatsatauti tulossa mutta ei taidakkaan olla.
| |
| | |
09.05.12, 16:03
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mukana jälleen :) <3
| |
| | |
09.05.12, 16:12
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tulen perheineni hoitoon mukaan. A:lle toivon erityisesti Valon energiaa hänen korvaongelmien alkuperäiselle syylle ja toiselle tyttärelle E:lle selittämättömiin kipuiluihin. Kiittäen jo etukäteen :) Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 1234 sonja Eheyttävää, rakkaudellista Valon energiaa jokaiselle, joka sitä kokee tarvitsevansa :)
Teillä on jokaisella yhteys yläkertaan, se löytyy hiljentymällä, kuuntelemalla ja sen kuunteleminen on jokaiselle äärimmäisen arvokasta <3 Luonnossa liikkuminen on omiaan virittämään ainakin minut sopivalle taajuudelle kuullakseni, mitä minulle on sanottavaa. | | |
| | |
09.05.12, 16:27
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen mukana jälleen!Kiitos!
| |
| | |
09.05.12, 16:30
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei taas,
olen mukana myös tänään. Tosi väsynyt olen ollut tänään. Jotenkin en saa yhteyttä tunteisiini, outoa. Ehkä johtuu valtavasta työtaakasta... helpotusta ja keveyttä oloon toivon kovasti :)
Kiitos etukäteen hoidosta.
| |
| | |
09.05.12, 16:34
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitos , mukana jälleen ja innolla odotan, minkä äjäyksen tämä hoito tuo tullessaan.
Kiitos!
| |
| | |
09.05.12, 17:12
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mukana jälleen!
Kiitos=)
| |
| | |
09.05.12, 18:03
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitos, olen mukana! Tosi kivaa jos saan palautetta. Olen nyt hoitojakson aikana nähnyt paljon unia, ja aika symboliisia. Vatsa on hieman oireillut ja viime yönä heräsin päänsärkyyn ja niska on aika jumissa. En tiedä johtuuko nämä oireet hoidoista mutta halusin kertoa. :)
| |
| | |
09.05.12, 18:20
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ilmoittaudun mukaan. Kiitos! Jospa jotain vielä lisää kantapäästäni ;)
Laitoinkin viestiä 7.5. ketjuun.
| |
| | |
09.05.12, 18:58
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) |
Äidilleni ja hänen miehelleen parantavaa energiaa välitän pyynnön.
| |
| | |
09.05.12, 19:01
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mukana
| |
| | |
09.05.12, 19:06
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitos jälleen tästä mahdollisuudesta. Mukana olen. Makeanhimosta luopuisin mielelläni. Tilalle jotain ihan muuta. Jotain mukavaa. :) Mutta minne lie hävinnyt hammassärkyni. Juku, kaksi viikkoa meni enkä pystynyt juuri edes hampaita yhteen painamaan, saati että leipää olisin voinut pureskella. Pari päivää sitten oli tosi pahana. Mutta tänään ei minkäänlaisia oireita. Ei vaikka kuinka jurskutan. Merkillistä. Mutta ah, niin mukavaa. :)
| |
| | |
09.05.12, 19:18
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mukana jälleen :-) tänään olo on ollut paljon energisempi.
| |
| | |
09.05.12, 19:18
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minäkin olen mielelläni taas mukana.
Kiitos kaikista hoidoistasi! Olen saanut niistä paljon voimia ja olo on nyt ihan eri kuin silloin alussa. Nyt on paljon iloisempi mieli ja enemmän puhtia ja elinvoimaa. Ihmissuhdesokkeloihini kaipaisin kuitenkin selkeyttä ja vähän suorempaa reittiä... Ajatusten selkeyttä ja luottamusta siihen, että kaikki on mahdollista.
| |
| | |
09.05.12, 19:27
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tulen mukaan taas! :)
| |
| | | | |