Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kanava
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
14.05.12, 10:10   #1 (linkki)
Enkeleitä on olemassa
(Vierailija)

Kannustava tarina

Hei,

tunnen tarvetta jakaa tämä tarinan teidän kanssa. Parhaillaan elän kohtuullisen vaativaa elämäntilannetta. Työpaikkani on vaakalaudalla ja koen että olen joutunut aiheetta epäsuoran hyökkäyksen kohteeksi taholta, joka ei kestä kirkkautta.

Olen vaistonnut jo jonkin aikaa että joudun kohtaamaan tämän haastavan tilanteen. Olen koettanut väistää tilannetta mahdollisimman pitkään. Nyt en voi enää seurata sivusta, kuinka kylmät ihmiset koettavat nujertaa ja käyttää toisia ihmisiä pelinappulana vallanhimon sokaisemina.

Olen ollut hetken aikaa masentunut, mutta onnekseni en niin masentunut ettenkö kykenisi suojelemaan itseäni. Olen pyytänyt suojelusenkelini, arkkienkelit sekä tuhannet muut enkelit avukseni. En halua satuttaa ketään vaan projisoida takaisin näille ihmisille kaiken sen mitä he ovat toisille tehneet. Minulla on nyt parempi olo. Paljon parempi olo.

Mieleni on vallannut myös osittain kostonhimo, se täytyy tunnustaa. Koetan päästä siitä irti ja toimia siten etten jatka karmallisesti tilannetta. Haluan pian kääntää uuden sivun elämässäni, tästä oppineena.

Eilen olin hieman allapäin johtuen osittain myös äitienpäivästä, sillä olen lapseton. Olen ottanut tavakseni kuunnella BDevinen ohjeita. Eilen kuuntelin tätä: Healing From Psychic Attack! - YouTube. Tunsin keveyttä sen kuunneltuani ja päätin lähteä hoitamaan pihaani. Yllättäin pihalleni tupsahti ihana noin 9 vuotias naapurin tyttö, joka halusi auttaa minua pihatöissä. Tätä ei ole tapahtunut ennen. Hänen läsnäolonsa auttoi minua suuresti. Tiedättehän, jutustelu niitänäitä lasten kanssa on joskus todella terapeuttista. Tunsin että enkelit lähettivät hänet minulle vaikeimpana hetkenä näkemään, että elämässä on niin paljon muutakin ihanaa.

Uskokaa ihmeisiin, uskokaa itseenne ja tehkää töitä itsenne eteen ettette kyynisty ja missaa kaikkea ihanaa mitä elämä voi tarjota.
  Vastaa viestiin
14.05.12, 11:07   #2 (linkki)
etsijä

Käyttäjän Inke avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: koti on siellä missä sydänkin
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Enkeleitä on olemassa Näytä viesti
Hei,

tunnen tarvetta jakaa tämä tarinan teidän kanssa. Parhaillaan elän kohtuullisen vaativaa elämäntilannetta. Työpaikkani on vaakalaudalla ja koen että olen joutunut aiheetta epäsuoran hyökkäyksen kohteeksi taholta, joka ei kestä kirkkautta.

Olen vaistonnut jo jonkin aikaa että joudun kohtaamaan tämän haastavan tilanteen. Olen koettanut väistää tilannetta mahdollisimman pitkään. Nyt en voi enää seurata sivusta, kuinka kylmät ihmiset koettavat nujertaa ja käyttää toisia ihmisiä pelinappulana vallanhimon sokaisemina.

Olen ollut hetken aikaa masentunut, mutta onnekseni en niin masentunut ettenkö kykenisi suojelemaan itseäni. Olen pyytänyt suojelusenkelini, arkkienkelit sekä tuhannet muut enkelit avukseni. En halua satuttaa ketään vaan projisoida takaisin näille ihmisille kaiken sen mitä he ovat toisille tehneet. Minulla on nyt parempi olo. Paljon parempi olo.

Mieleni on vallannut myös osittain kostonhimo, se täytyy tunnustaa. Koetan päästä siitä irti ja toimia siten etten jatka karmallisesti tilannetta. Haluan pian kääntää uuden sivun elämässäni, tästä oppineena.

Eilen olin hieman allapäin johtuen osittain myös äitienpäivästä, sillä olen lapseton. Olen ottanut tavakseni kuunnella BDevinen ohjeita. Eilen kuuntelin tätä: Healing From Psychic Attack! - YouTube. Tunsin keveyttä sen kuunneltuani ja päätin lähteä hoitamaan pihaani. Yllättäin pihalleni tupsahti ihana noin 9 vuotias naapurin tyttö, joka halusi auttaa minua pihatöissä. Tätä ei ole tapahtunut ennen. Hänen läsnäolonsa auttoi minua suuresti. Tiedättehän, jutustelu niitänäitä lasten kanssa on joskus todella terapeuttista. Tunsin että enkelit lähettivät hänet minulle vaikeimpana hetkenä näkemään, että elämässä on niin paljon muutakin ihanaa.

Uskokaa ihmeisiin, uskokaa itseenne ja tehkää töitä itsenne eteen ettette kyynisty ja missaa kaikkea ihanaa mitä elämä voi tarjota.

Nää lapset ovat pieniä suuria ihmeitä elämässä, vaikka he eivät olisikaan meidän omia. Minullakin on hauskat jutustelut hississä talon pienten asukkaiden kanssa, kun satumme samaan hissiin. Se vilpittömyys ja luottamus minka voi tunnistaa lähes käsinkosketeltavan vahvana on hellyyttävää.

Varmasti kohtaaminen ja jutustelu tämän lapsen kanssa on ollut positiivisen kontrastinen työpaikkasi ihmissuhteisiin verrattuna. Kiitos kun jaot oman ihmeesi kanssamme kertomalla tuosta naapurin lapsen kanssa kohtaamisesta. Ehkä siinä enkelit lainasivattämän lapsen kroppaa halutessaan tuoda iloa sinun äitienpäivääsi.
  Vastaa viestiin
14.05.12, 11:24   #3 (linkki)
kirsikka
(Vierailija)

Lainaus:
Hei,

Kiitos linkki vinkistä!Olin todella allapäin aamulla mutta kun kävin katsomassa useamman videon kyseiseltä ihmiseltä on mieleni paljon parempi!
itselläni on ollut tosi monta viikkoa mieli maassa ja olen suurin piirtein masennuksen partaalla.Asiat jotenkin vaan jumittavat ja odottelen jotain sysäystä että mitä tehdä,kun en itse enää osaa kuin pähkäillä ja vatvoa asioita.
Kummallista aikaa..jotain odottaa koko ajan tapahtuvaksi mutta itse ei tiedä mitä tehdä...tuo suojaus juttu on todella hyvä,ei tule ajatelleeksikaan miten toisten pahat ajatukset voivat kuormittaa!..ja itse ei tiedosta kun sen pahan olon ja ihmettelee mistä se tulee...
hyvää kesän odotus aikaa sinulle ja kiitos vinkistä!
  Vastaa viestiin
14.05.12, 12:05   #4 (linkki)
kiitos
(Vierailija)

Lainaus:
Hei,

Hei,
kiitos kun jaoit kokemuksesi ja linkeistä! Täytyy kuunnella illalla noita suosittelemiasi linkkejäsi. Olisi voinut olla muuten itseni kirjoittama tämä juttu. Eilen minulla oli myös surullinen olo, kun murehdin oman perheen puuttumista. Siihen ei aina auta, että pitää miettiä, mitä kaikkea muuta hyvää on elämässä ja sekin on ihan ok, täytyyhän sitäkin asiaa saada surra joskus. Mutta tietysti olet oikeassa, että huomion kiinnittämiin elämän ihmeisiin auttaa kyllä todella paljon.
Omaan työasiaani liittyen olen käynyt vastaavia tunteita läpi, itse huomasin myös kostonhalun, kun asia oli ajankohtaisempi, mutta se on mennyt ohi. Päätin, että universumi hoitaa sen puolestani, jos on tarpeen. Katkeruudesta olen yrittänyt pinnistellä irti, koska siitä ei mitään hyvää seuraa kuitenkaan. Surua tunnen vieläkin ajoittain ja sitä yritän työstää edelleen. Välillä osaan olla jo kiitollinen kaikesta kokemastasti ja nähdä niitä enkeleitä :)

Hyvää kevättä ja alkavaa kesää sinulle! Ja parasta enkeleiden apua ja suojausta näissä elämän vaikeissa kohdissa.
  Vastaa viestiin
14.05.12, 13:39   #5 (linkki)
tikru kirjautumatta
(Vierailija)

Kiitos todella paljon ap:lle :)

Olipa niin kiva lukea kertomuksesi, tuon linkin varmasti myöhemmin katson:)
Täälläkin on ollut kaikenlaista mietittävää, yläkerran kanssa oon kyllä jutellu viikonlopun.

Tänään aamupäivällä minullekin sattui seuraavanlainen kohtaaminen.
Kun menin ulos lähteäksesi kävelylle tapasin ensitöiskeni vanhan naisen, jonka perässä kulki
harmaantunut collie - koira, jota en ollut koskaan enennen nähnyt.
Vanha nainen huikkasi vain minulle, että sinunko koirasi tämä on ja jatkoi muina miehinä matkaansa. Koira tulikin minun luokseni ja jotain hän kovasti yritti kertoa ja halusi ilmiselvästi
kovasti päästä talomme yhteydessä olevalle päiväkodin leikkipihalle, missä päiväkodin lapset leikkivät.
Pantaa hänellä ei ollut ja juttelin sille että lähdetääs etsimään sinun kotisi, ettei tarvitse ilmoittaa sinusta kenellekään. Jonkun matkaa kuljettuamme koira meni rivitalon ovelle ja haukkui. Soitin ovikelloa ja oven avasi nuorehko nainen joka kiitteli heti koiran löytymisestä ja selitti, etä häen 1-v. lapsensa oli vahingossa koiran karkuteille päästänyt.

Iloinen olin kyllä kun koirulille koti löytyi ja siinä lyhyessäkin kanssa käymisessä oli jotain ihmeellistä ja tämäkin tapahtuma on ihan oikeasta elämästä, johon olen tyytyväinen:)

Kirjoitin tämän jo aiemmin, silloin näköjään tuo anttoni tuolla yliluonnollissa heti heräsi.

Jonnekin muuhun ketjuun ehkä minun varmaan olisi pitänyt kirjoittaa viime viikolla kirjoittamani 20 vuoden takainen fillari-tapaaminenkin, jonka tänään-ketjuun kirjoitin torstaina, ei hän jonka näin välttämättä tästä maailmasta ollut, harmittaa paljon, mutta vahingosta viisastuu täällä :)
Siunattua viikonjatkoa vain kaikille palataan jos palataan:)
  Vastaa viestiin
14.05.12, 16:12   #6 (linkki)
kirena
(Vierailija)

Kiitos ap:lle sillä loit uskoa etten ole yksin ja uskallan avata omaa verhoani.
Oma muutokseni on kestänyt noin kymmenen vuotta. Siihen asti olen elänyt suurissa kuvioissa.
Sitten vain tuli seinä vastaan ja kävin pohjalla. Sieltä olen sitten kivunut ylös pikkuhiljaa.
Suurin päätökseni jonka joudun tekemään oli valita koululääketieteen ja hellemmän hoidon välillä.
Helpoin ratkaisu se ei ollut mutta jälkiviisaana oikea.
Tällä matkalla auttajia on aina löytynyt ja apu oikeanlaista. Pyytänyt olen voisi sanoa että päivittäin ja ajatellut olenko riesa ja milloin liika on liikaa tai tuleeko tää koskaan valmiiksi.
Jotain suurempaa täytyy olla, koska pienet ihmeet täyttää arjen enkä voi muuta kuin nauttia.
Vaikeinta on saattaa itsensä harmoniaan ympäristön kanssa. Ystävät meni aikanaan ja uusia ei ole ilmaantunut. Joskua niitä kaipaa jotta saisi jutella itselle tärkeistä jutuista.
Nyt vanhukset täyttää arjen ja katselen elämää heidän näkökulmasta. Rikkaus se minulle on ja kiitän että saan kokea sen.
  Vastaa viestiin
14.05.12, 17:46   #7 (linkki)
itkupilli
(Vierailija)

Kirjoittelin tuonne toiselle puolelle tähän samaan ketjuun..kiitos..tuli vain vielä mieleeni nuo raskaat ihmiset töissä. Tuollaisia on työpaikoilla aina, melkein kaikkialla, eri mittakaavoissa vain. Ellei juuri tuollaisia, niin erilaisia variaatioita tuollaisista. He ovat aina valmiita kävelemään muiden yli. Itse olen sen verran paljon elämässä joutunut kokemaan toisten ihmisten taholta, että olen jo päättänyt, että en päästä tällaisia lähelleni, "energiakenttääni." Kokeilkaa, toimii yllättävän hyvin. Eli ette yksinkertaisesti ala kanssakäymiseen tai minimoitte sen. Seuransa voi valita, usein työpaikallakin. Henkinen suojaaminenkin auttaa. Ette lähde mukaan kotkotuksiin, juoruseurapiireihin tai ylipäätään heidän "hankkeisiinsa," vaikka ne vaikuttaisivat viattomilta. Vaisto kyllä kertoo, kenen seurassa on huono fiilis. Se on vihje siitä, että kannattaa laskea suojaus päälle.
  Vastaa viestiin
14.05.12, 18:31   #8 (linkki)
kirena
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja itkupilli Näytä viesti
Kirjoittelin tuonne toiselle puolelle tähän samaan ketjuun..kiitos..tuli vain vielä mieleeni nuo raskaat ihmiset töissä. Tuollaisia on työpaikoilla aina, melkein kaikkialla, eri mittakaavoissa vain. Ellei juuri tuollaisia, niin erilaisia variaatioita tuollaisista. He ovat aina valmiita kävelemään muiden yli. Itse olen sen verran paljon elämässä joutunut kokemaan toisten ihmisten taholta, että olen jo päättänyt, että en päästä tällaisia lähelleni, "energiakenttääni." Kokeilkaa, toimii yllättävän hyvin. Eli ette yksinkertaisesti ala kanssakäymiseen tai minimoitte sen. Seuransa voi valita, usein työpaikallakin. Henkinen suojaaminenkin auttaa. Ette lähde mukaan kotkotuksiin, juoruseurapiireihin tai ylipäätään heidän "hankkeisiinsa," vaikka ne vaikuttaisivat viattomilta. Vaisto kyllä kertoo, kenen seurassa on huono fiilis. Se on vihje siitä, että kannattaa laskea suojaus päälle.
Suojaus ??? ja miten suojaus päälle??? Minulle jotenkin outo juttu.
En ole tehnyt sellaista vaikka ympärillä pyörii päivittäin raskaita egoja. Kun ei lähde tunteeseen mukaan jo on tuomitsijoita pilvin pimein. Heikko, tyhmä, osaamaton yms. eli mennään henkilökohtaisuuksiin. Minä vain hymyilen ja ajattelen: niin sinä näet ja nuo silmäparit on vain yksi viidestä miljoonasta. Ei oikeastaan mitään mutta tulipa sanottua.
Jonkin aikaa on pyörinyt mielessä lause jota minulta tullaan vaatimaan. "Ojenna ruoska jolla hän voi ruoskia itseään." Tänään päätös tuli ja tulen tapaamaan hänet ja en todellakaan tee sitä vaikka saisin kaikkien vihat niskoille. Tähän olen pyytänyt apua ja rukoillut ratkaisua. Kaiken lisäksi joudun viettämääm pari kuukautta paikassa jossa on olo epämiellyttävä. Tääkin juttu rakentuu monista tekijöistä ja tuskin ihmiset sitä on näin ajatellut. Vaan jollain muulla on sormet pelissä ja saa ihmiset toimimaan tietyllä tavalla. Otetaan vastaan mitä ylhäältä annetaan ja parasta kun yrittää niin enempää ei voi vaatia. Kyl vetää hiljaiseksi ja varovaiseksi.
  Vastaa viestiin
14.05.12, 18:44   #9 (linkki)
Kiitos aloittajalle
(Vierailija)

Joskus enkelit puhuvat toisen ihmisen kautta, niinkuin tämä naaapurin tyttö, tai ottavat tuntemattoman tavallisen ihmisen hahmon. Minusta on joskus tuntunut, että minä en ole puhunut vaan joku toinen minun kauttani. Enkä ole millään lailla valaistunut, se on vaan tapahtunut.
  Vastaa viestiin
14.05.12, 20:54   #10 (linkki)
ido
(Vierailija)

Ihana tarina <3 Naapurin lapsi oli varmasti enkelien lähettämä.
  Vastaa viestiin

14.05.12, 21:52   #11 (linkki)
tiuku
(Vierailija)

Ihana kirjoitus ketjun aloittajalla! Ja kiitos linkistä. Kävin katsomassa ja melkein tuli tippa silmään, kun kuuntelin neuvoja. Tänä iltana tiedän kyllä, että miten keskustelen enkelieni kanssa. Oma elämäni tarvitsee kyllä jo vähitellen suunnan muutosta, mutta omat voimat ja neuvot alkaa olla vähissä. Varmasti enkelit on yrittäneet vastata minulle, mutta en vain ehkä ole osannut kuunnella vastauksia tai sitten en ole aina nähnyt, että mitä minulle olisi annettu.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku