Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kanava
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
15.05.12, 21:31   #1 (linkki)
mesimarja*
(Vierailija)

1234 Sonjalle

Hei, osallistuin energiahoitoihisi useampana kertana, yhteensä taisi tulla peräti kaksi neljän kerran perättäistä jaksoa. Aika paljon muutosta huomasi jo itse hoitojen aikana, mutta jälkikäteen on tuntunut, että todella aika lailla "kökköä" on hoitojen myötä poistunut. Olin nyt pari päivää maalla tietokoneen ulottumattomissa, ja siellä oli parempi tilaisuus pohtia, miltä minusta oikeastaan tuntuu. En nyt vielä uskalla sanoa, että jotain aivan käänteentekevää on tapahtunut (ja kun olen liian harkitseva sitä juuri mistään sanomaan...), mutta kyllä muutos on ollut iso.

Menneisyydessä on paljon painolastia, annoin kohdella itseäni enemmän tai vähemmän huonosti ensimmäiset 40 vuotta elämästäni, enkä ole saanut niin sanotulta viralliselta auttajataholta apua vaan päinvastoin torjuntaa. Tämä kaikki on synnyttänyt niin paljon toivottomuutta ja katkeruutta, että se on ollut elämässä melkoisena riesana. Nyt tuo kaikki ei tunnu enää niin lamauttavalta ja samalla "ilkeän terävältä" kuin ennen. Ikään kuin ei olisi enää niin aukinaisia haavoja, että kuka ja mikä tahansa pystyy kiertämään niissä veistä. Tuntuu kuin menneisyys olisi jollain lailla "pienempi" kuin ennen, ja vähäpätöisempi. Samaan aikaan olen entistä enemmän alkanut suuntautua tulevaisuteen. En muista, milloin viimeksi olisin tuntenut edes kohtalaista innostusta jotain sellaista kohtaan, mitä ehkä voin joskus tehdä. Ei sinänsä mitään ihmeellisiä juttuja, vaan mahdollisia uusia harrastuksia, kursseja jne. Ehkä tämä ei kirjoitettuna näytä niin erityiseltä, mutta sisältäpäin katsottuna nyt tuntuu hyvinkin paljon erilaiselta kuin ennen. Eli tuntuu, kuin paljon roskaa olisi siivottu pois. Tämä siis palautteena.

Tuli vielä mieleen kysyä, kun joku toinenkin oli kysynyt hoitojen jälkeisistä oireista: olisiko mahdollista, että vielä näin muutamia päiviä niiden jälkeen olisi jotain fyysisiä tuntemuksia? Hoitojen alkupuolella minulla oli paljon kaikkea, kuten kuumetta, flunssaoireita ja vatsakipuja. No ehkä tämä nykyinen on tavallista flunssan ensioireilua, mutta koko kropassa on hiukan sellainen tunne, kuin olisin saanut selkäsaunan. Lihakset ja nivelet ovat kipeät ja lisäksi on vilunväreitä, iho on kauttaaltaan jotenkin yliherkän oloinen. Tätä on nyt kestänyt pari päivää. Kuten sanottu, luultavasti on tavallista flunssaa eikä sinänsä haittaa kauheasti, mutta uteliaisuuttani piti kysyä :)

Eli lyhyesti sanottuna, monet kiitokset avusta! Oli hienoa että tällainen mahdollisuus osui kohdalle, minulta alkaa kokonaan murentua usko siihen että sattumia on ollenkaan olemassa :)
  Vastaa viestiin
15.05.12, 22:47   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 05/2012
Sijainti: Kotona.
Kiitos palautteesta :) Ihana kuulla, että elämäsi tuntuu kevyemmältä nyt <3

Periaatteessa on mahdollista, että sulla on vielä jotain oireita, jotka on saaneet alkunsa hoidosta - siinä mielessä siis saaneet alkunsa, kun eihän se hoito varsinaisesti sitä eheytymistyötä tee, vaan antaa ihmiselle ikään kuin sysäyksen alkaa parantamaan tai eheyttämään itse itseään. Jos sä olet käynnistellyt pidemmän ja syvemmän kevätsiivouksen itsessäsi, niin on se mahdollista että se vielä vaikuttaa. Periaatteessa kuitenkin oireiden pitäis tulla seuraavan vuorokauden aikana hoidosta, mutta ei se mikään kiveenkirjoitettu ehdoton sääntöjä ole.

Ja niihin sattumiin, mä en oo hetkeen uskonut sellasiin. Synkronisuus -käsite ja ajatukset, jotka toteutuu jossain vaiheessa (niin positiiviset kuin negatiivisetkin, tämän takia ajatustensa tarkkailu onkin tärkeää joskin ei aina niin helppoa) ennemminkin kuulostaa mun kokemukselta :)

Iloa ja Valoa elämääsi <3
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku