Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kanava
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
31.05.12, 17:32   #1 (linkki)
§ PROFEETTA §

Käyttäjän jobinposti avatari

Rekisteröitynyt: 01/2008
Sijainti: TELLUS I & II > SIRIUKSEN PLANEETTA IV
HYVINKÄÄN HYVINKÄÄ > ¤

TULEN, jOs LUOJA suO > tehden kallisarvOiSEn EPISOODIN < > "SULJETULTA OSASTOLTA" = aiheesta > # HYVINKÄÄN HYVINKÄÄ EI kasvata (EIKÄSTEEN MUUKAAN KUNTA)
KUNNIALLISIA > KANSANTANSSIN tarkOittamia TOSSUNKULJETTAJIA tänne SUOMEMME MAAHAN ¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤
TOIMIN ns. "VAKOOJANA" OSASTOLLA 7 (SEitSEmän), HUONEESSA 7 (SEitSEmän), 7 (SEitSEmän) vkO:n ajan, 7 (SEitSEmän) vrk:n lOma aikana & NÄMÄT 7 x 4 Olivatten ETUKÄTEHEN minulle & "sisä-& ulkOministeriÖÖN" ilmOitettu ylitte ½- vuOtta aikaiSEmmin & mm. "SEOLI" kännykän vastaajassa mainittu ETUKÄTEEN, et Olen "SIELLÄ SILLOIN" ¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤
MO;MENTT : § : SIELLÄ EI Ole IHMISKUNNIOITUSTA §
MOMENTTUM : § : SIELLÄ SULJETAAN/AVATAAN AVAIMILLA OVET > PAREINA KULKIEN > kesk.määrin ylitte 300 kertOO & miksi, kOska HOITOHENKILÖKUNTA PELKÄÄ "JOTAIN" = vielä "SATTUMATONTA" = siellä Oli = sillä OsastOlla "HÄLYYTYS" = # HARVA SE PÄIVÄ #, mutta KUN tulin "POTILASTILASTOIHIN", niin siellä EI tapahtunut yhtäkään = PIIP > PAAP tapahtumaa = Koska Olin sanOnut niin & niin siellä tapahtuikin, KUN "POTILAAT" Olivat "VAPAA-AIKOINA" ympärilläni = kertOmassa & kuuntelemassa "KUULUMISIA & = KUMPAANKIN SUUNTAAN" & HE LUOTTIVAT minuun TÄYDELLISESTI = kuin "LAPSET" kesäleirillä = kuin "MULLIT" kesälaitumellansa = OLI KEVÄT TULLUT & UUSIO AIKA & sain sieltä ASIANAJANI VÄLITYKSELLÄ "KERMAN" päältä pOies ELIKKÄ > KOTIHINSA PÄÄSIVÄTTEN & HÄN teki "TYÖTÄ" pyyteettÖmästi, KUN Oli ENSIN nähnyt "MITÄ SE IHMISARVONMENETYSONKÄYTÄNNÖSSÄ SUOMESSA 2008" > HÄN EI Olluut ensiin USKOA SILMIÄÄN > USKOA KORVIAAN niin Oli rankkaa MEEDIA/MEDIA/MEEDIOT >>> kOtiin päässeitä "HULLUJA" tuli kirjatuksi ylitte 7 (SEitSEmän) ensimmäiSen kahden vkO:n aikana = Oli "SISÄÄN OTTO OSASTO" = SE 7 & minut siirrettiin "PITKÄAIKAIS OSASTOLLE = KUN Olin "AKITEERANNUT" heiltä >"ASIAKKAITA" pOies = jOkka OLIVAT VÄKISILLÄÄN = POLIISIEN VOIMIN OMASTA KODISTAAN ILMAN OIKEUSMENETTELYÄ SINNE RAAHATUT" = EN laittanut ASIANAJAJAN LISTALLE niitä, jOkka Olivat "PUOLIREIPPAASTI" sinne viety/LAAHUSTETTU = yksikin sanoi: " OLIN VAIN VELTTONA, jOtta EN heitä vahinGOittaisi vahinGOssakaan, niin Olivat "RAIVOISSAAN", sanOsivatten, jOt : # OLIS HEILLÄ MUUTAKIN TEKEMISTÄ tämmettenä perjantaina :D" # :D ;D :D

JATKUU PUNASENA TIISTAINA >>>>>>>

¤¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤

ps. tämä On tOsi ELÄMÄSTÄ PILKOTTOUA > EI siis kuulu ASIA > kOkO > NAISUUTEEN ¤

¤¤¤¤¤¤¤jObi¤¤¤¤¤¤¤

Viimeinen muokkaaja jobinposti; 31.05.12 18:05. Syy: HYVINKÄ "y" = aputOimitukSEn huOmiO !
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku