| |  | |
01.06.12, 23:50
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Miten tuntuu..
että täällä keskusteluissa(vaihto,kanava)alkanut tulemaan paljon negatiivisia ketjuja ja useassa ketjussa jopa väittelyjä/"riitoja"tulee. Myös huomannut,että jotkut jopa härnää jotain tahalleen ja mistä tälläinen tänne ilmestynyt? Onko tätä ennenkin ollut? Olen täällä pyörinyt n.½ vuotta ja aikaisemmin tälläistä en ole huomannut. Ja nyt kuukauden aikana useassa ketjussa jotain ylimääräistä ja hyökkäilyjä suuntaa,jos toiseen.
| |
| | |
02.06.12, 01:03
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olet ihan oikeassa, en ymmärrä miten tällatavalla on käynyt :( Muistan kun täällä oli joskus hyvin rakastava ja hoivaava ilmapiiri. Mutta sitten jokin iski ja herkät ja kiltit ihmiset alistettiin, he pakenivat taikka vain hiljenivät, ja vahvat ja riidanhaluiset jäivät tänne mölyämään. Mietityttää keiden ihmisten olisi oikeasti pitänyt jäädä tänne roikkumaan ja keiden ei. En itsekkään enää uskalla puhua täällä omalla nikillä, kun pelkään että joku tulee sitten riitelemään aina tahalleen jos sanon vahingossakin jotai mikä ymmärretään väärin.
| |
| | |
02.06.12, 19:33
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei! Olen samaa mieltä. Olen ollut täällä saman ajan, puoli vuotta. Tai siis käynyt täällä sen ajan. Tulin tänne auttamismielessä, varovasti ja varpaisillani. Kanavoin ja vähän katselinkin, kun arjessa olin huomannut, että pystyn siihen. Nyt jokin tässä ilmapiirissä on nostanut sellaisen seinän tunteen, että en enää pysty vastaamaan viesteihin. Se on ikävää, koska täällä on paljon vilpittömiä ihmisiä. Koen kuitenkin niin ikävänä sen, että samat ihmiset, jotka esim. ennustuspuolella pyytävät "katsomaan," toisessa ketjussa vuodattavat tunteitaan siitä, etteivät aiemmat ennustukset ole toteutuneet. Ihmiset ovat tyytymättömiä. Koen, etten voi auttaa. Enimmäkseen taustailen, katselen, muuttuuko ilmapiiri. Luulen, että moni muukin on odottavalla kannalla. Mutta juuri nyt se sama seinä on varmaan monella vastassa. Ilmapiiri jotenkin tukahduttaa. Ehkä odotamme, että hyvä, hoivaava ilmapiiri palaa. Se todella oli täällä yhdessä vaiheessa. Siksi pidinkin tästä palstasta. Mutta nyt jotain on vialla, ja varmaankin kesäksi katoan kokonaan...
Teille jaksamisia, kultaiset!
| |
| | |
02.06.12, 19:37
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Anteeksi, vielä lisään, että arvostan energiaa täällä sisukkaasti välitteleviä ihmisiä ja jobia <3. He ylläpitävät kuitenkin hienosti hyvän ilmapiirin valoa! :)
| |
| | |
03.06.12, 22:00
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ei tärkeää että täällä keskusteluissa(vaihto,kanava)alkanut tulemaan paljon negatiivisia ketjuja ja useassa ketjussa jopa väittelyjä/"riitoja"tulee. Myös huomannut,että jotkut jopa härnää jotain tahalleen ja mistä tälläinen tänne ilmestynyt? Onko tätä ennenkin ollut? Olen täällä pyörinyt n.½ vuotta ja aikaisemmin tälläistä en ole huomannut. Ja nyt kuukauden aikana useassa ketjussa jotain ylimääräistä ja hyökkäilyjä suuntaa,jos toiseen. |
Jotain samaa huomannut, mutten osaa sanoa onko ennen ollut vastaavaa.
...Ja kyllä aidon auttajan tunnistaa vilpittömistä ja rakkaudellisista viesteistä, jotka antavat pyytäjälleen hyvän olon. Hyvästä tulevat "henkiolennot" ovat puhdasta valoa ja rakkautta.
Sen sijaan herjaaminen, rienaaminen, valheellisuus, kaikki paha "auttajalta" tulevat aina siltä pimeältä puolelta. Tällaisen puolen viesteillä on pyrkimys pelkästään vahingoittaa, ei koskaan rakentaa mitään.
Mutta eihän tuossa mitään uutta ole.
| |
| | |
03.06.12, 23:53
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen Hei! Olen samaa mieltä. Olen ollut täällä saman ajan, puoli vuotta. Tai siis käynyt täällä sen ajan. Tulin tänne auttamismielessä, varovasti ja varpaisillani. Kanavoin ja vähän katselinkin, kun arjessa olin huomannut, että pystyn siihen. Nyt jokin tässä ilmapiirissä on nostanut sellaisen seinän tunteen, että en enää pysty vastaamaan viesteihin. Se on ikävää, koska täällä on paljon vilpittömiä ihmisiä. Koen kuitenkin niin ikävänä sen, että samat ihmiset, jotka esim. ennustuspuolella pyytävät "katsomaan," toisessa ketjussa vuodattavat tunteitaan siitä, etteivät aiemmat ennustukset ole toteutuneet. Ihmiset ovat tyytymättömiä. Koen, etten voi auttaa. Enimmäkseen taustailen, katselen, muuttuuko ilmapiiri. Luulen, että moni muukin on odottavalla kannalla. Mutta juuri nyt se sama seinä on varmaan monella vastassa. Ilmapiiri jotenkin tukahduttaa. Ehkä odotamme, että hyvä, hoivaava ilmapiiri palaa. Se todella oli täällä yhdessä vaiheessa. Siksi pidinkin tästä palstasta. Mutta nyt jotain on vialla, ja varmaankin kesäksi katoan kokonaan...
Teille jaksamisia, kultaiset! |
Kiitos.
| |
| | | | |