| |  | |
14.06.12, 13:45
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Olen niin rikkinäinen
Mies jätti minut.Ilman selitystä tai että tahtoisi jutella asiasta. Kuukausia meni edes takaisin liikkeissään ja nyt ilmoitti uudesta kumppanista.
Mitä minä teen? Romahdan. Olen niin shokissa.
Tarvitsen voimia jaksaa tästä.
Olen hakenut apua itselleni ja huomenna pääsen kriisiapuun. Myös edessä on perheneuvola, jossa isompi lapsi saa apua itselleen ja ymmärtäen tämän tilanteen.
| |
| | |
14.06.12, 14:03
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Oletko mahdollisesti Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän rikki Mies jätti minut.Ilman selitystä tai että tahtoisi jutella asiasta. Kuukausia meni edes takaisin liikkeissään ja nyt ilmoitti uudesta kumppanista.
Mitä minä teen? Romahdan. Olen niin shokissa.
Tarvitsen voimia jaksaa tästä.
Olen hakenut apua itselleni ja huomenna pääsen kriisiapuun. Myös edessä on perheneuvola, jossa isompi lapsi saa apua itselleen ja ymmärtäen tämän tilanteen. | nimimerkki Jobi homo?
| |
| | |
14.06.12, 14:10
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Oletko nimimerkki Jobi homo? | ?? En. Mistä tälläinen kysymys?
| |
| | |
14.06.12, 14:41
|
#4 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän rikki ?? En. Mistä tälläinen kysymys? |
Tästä viestinnästä tulee vihaiseksi.
Minulla on homoystäviä, jotka ovat yhtä läheisiä kuin heteroystäväni.
| |
| | |
14.06.12, 16:32
|
#5 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Oletko Tästä viestinnästä tulee vihaiseksi.
Minulla on homoystäviä, jotka ovat yhtä läheisiä kuin heteroystäväni. | Ja homoystävät ja heteroystävät liittyy tähän miten? Minulta löytyy myös näitä molempia ystäviä ja en edes lokeroi heti homoiksi ja heteroiksi. He ovat ystäviä, kuten ei sinulle näytä olevan.
Sinun viestistä tulee vihaiseksi tai oikeastaan säälin tunteita tunnen, koska elämässäsi taitaa olla myös niitä vaikeita asioita ja et ole käsitellyt niitä.
| |
| | |
14.06.12, 18:28
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän rikki Ja homoystävät ja heteroystävät liittyy tähän miten? Minulta löytyy myös näitä molempia ystäviä ja en edes lokeroi heti homoiksi ja heteroiksi. He ovat ystäviä, kuten ei sinulle näytä olevan.
Sinun viestistä tulee vihaiseksi tai oikeastaan säälin tunteita tunnen, koska elämässäsi taitaa olla myös niitä vaikeita asioita ja et ole käsitellyt niitä. | En tajua miksi välitin sinulle ap. viestin. Viestilläni ei ole merkitystä, enkä halua, että kukaan tulee viestieni perusteella epätovoisemmaksi kuin hän on!
Olen hetero, tunnen homoja. Kaikki täällä Helsingissä on niin yksinkertaisempaa kuin Heinolassa.
Olen pahoillani, että välitin viestin, joka loukkasi sinua!
| |
| | |
14.06.12, 19:13
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Oletko En tajua miksi välitin sinulle ap. viestin. Viestilläni ei ole merkitystä, enkä halua, että kukaan tulee viestieni perusteella epätovoisemmaksi kuin hän on!
Olen hetero, tunnen homoja. Kaikki täällä Helsingissä on niin yksinkertaisempaa kuin Heinolassa.
Olen pahoillani, että välitin viestin, joka loukkasi sinua! | Mutta kysyit ensin minulta,että olenko nimimerkiltään joku ja vastasin, että en. Ajattelin tällä olevan jokin toinen tarkoitus tai luulo,miksi näin ajattelit.
Ja en tiedä miksi minun pitää tietää kuka tai mikä olet? Miten Helsinki liittyy tähän tai Heinola?
Täällä kotonani ei ihmisiä lokeroida :) Siksi se onkin kotini. Eikä kyse ole paikkakunnasta.
| |
| | |
14.06.12, 19:39
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän rikki Mutta kysyit ensin minulta,että olenko nimimerkiltään joku ja vastasin, että en. Ajattelin tällä olevan jokin toinen tarkoitus tai luulo,miksi näin ajattelit.
Ja en tiedä miksi minun pitää tietää kuka tai mikä olet? Miten Helsinki liittyy tähän tai Heinola?
Täällä kotonani ei ihmisiä lokeroida :) Siksi se onkin kotini. Eikä kyse ole paikkakunnasta. | Luin viestiketjun, ja aloitukseni oli asiaton! Olen pahoillani.
Tähän ei liity Helsinki eikä Heinola, joten olet siinä suhteessa oikeassa.
En ylipäätään tajua, miksi olen kirjoittanut tähän ketjuun siten kuin olen kirjoittanut. Olen kaiketi halunnut olla rehellinen, suvaitseva ja mitä nyt sitten olen halunnutkaan olla.
Jos olet "Sydän rikki" mahdollisesti nimimerkki Jobi, olet yksi älykkäimmistä ja kiinnostavimmista kirjoittajístä tällä keskustelupalstalla.
Jos et ole, kirjoitat siitä huolimatta hyvin!
| |
| | |
14.06.12, 19:53
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Oletko Luin viestiketjun, ja aloitukseni oli asiaton! Olen pahoillani.
En ylipäätään tajua, miksi olen kirjoittanut tähän ketjuun siten kuin olen kirjoittanut. Olen kaiketi halunnut olla rehellinen, suvaitseva ja mitä nyt sitten olen halunnutkaan olla.
Jos olet "Sydän rikki" mahdollisesti nimimerkki Jobi, olet yksi älykkäimmistä ja kiinnostavimmista kirjoittajístä tällä keskustelupalstalla.
Jos et ole, kirjoitat siitä huolimatta hyvin! | En taaskaan ymmärrä kirjoitteluasi ja leikit näkevää. Jos sellainen olisit, tietäisit, että Jobi on mies ja hänellä on vamo. Onneksi osasit pyytää anteeksi. Ja jos ihminen ei kysyessään halua kertoa vakinikkiään muutoinkaan, niin sitä ei tule näkevänkään mainita tunnistettavuus syistä, eikä sellaista mikä auttaa tunnistamaan ihmisen, kun haluaa anonyymisti pyytää apua. Hieman hienotunteisuutta peliin!
| |
| | |
14.06.12, 20:14
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | ei edes tarvita näkemistä Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sivusta En taaskaan ymmärrä kirjoitteluasi ja leikit näkevää. Jos sellainen olisit, tietäisit, että Jobi on mies ja hänellä on vamo. | riittää että on lukeva ;)
| |
| | |
14.06.12, 20:18
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Sivusta En taaskaan ymmärrä kirjoitteluasi ja leikit näkevää. Jos sellainen olisit, tietäisit, että Jobi on mies ja hänellä on vamo. Onneksi osasit pyytää anteeksi. Ja jos ihminen ei kysyessään halua kertoa vakinikkiään muutoinkaan, niin sitä ei tule näkevänkään mainita tunnistettavuus syistä, eikä sellaista mikä auttaa tunnistamaan ihmisen, kun haluaa anonyymisti pyytää apua. Hieman hienotunteisuutta peliin! | Olet oikeassa kaikilta osin.
On niin helppoa kirjoitella nimimerkin takaa vähemmän hienotunteisesti, vaikka normaalielämässä on mitä hienotunteisin.
Olen taantunut ihmisenä nettikirjoittelun myötä. On niin helppoa olla ilkeä, vähemmän hietotunteinen netissä, kuin olen ihmisenä normaalielämässä.
| |
| | |
14.06.12, 20:20
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Oletko Luin viestiketjun, ja aloitukseni oli asiaton! Olen pahoillani.
Jos et ole, kirjoitat siitä huolimatta hyvin! |
Olen nainen. En ole homo, en ole jobi ja en vieläkään ymmärrä miksi tälläistä tähän ketjuun tuli.
Miksi edes saat kuvan, että olisin hän ??
Varmasti jobi itse uskaltaisi kirjoittaa omalla nikillään ja pakoilisi sitä toisen nikin takana.
Kiitos anteeksi pyynnöstä, vaikka tämä kaikki hämmensi minua enemmän ja positiivista tässä on se, että hetkittäin sain unohdettua miksi pyydän täältä voimaa.
Olen vain sydämen rikkonut itseltä.
| |
| | |
14.06.12, 20:29
|
#13 (linkki)
Jos et ole, kirjoitat siitä huolimatta hyvin! |
Miksi tai miten tähän minun ketjuuni liittyy suvaitsevaisuus? Minä kun tosiaan pyysin voimia. Sinä kysyit olenko "jobi homo" ja vastasin siihen kieltävästi.
Sitten sait kuvan, että minä olisin suvaitsematon? Miten ihmeessä?
Ilmoitit, että sinulla on homoja ystävänä ja taaskaan tämä ei liittynyt mihinkään.
Itse sinä aloitit tuollaisen keskustelun, sitten todistelet olevasi suvaitsevainen ja ilman mitään todellista syytä.
Jos luit jotenkin rivienvälistä, niin lue uudestaa ja kerro, missä näet etten olisi suvaitsevainen? :)
Ilmoitinhan, että minä en lokeroi ihmisiä ja ystävä on ystävä, ilman että kenenkään seksuaalisuutta katsottaisiin.
Minusta muutenkin suvaitsevaista olisi se, ettei tarvitsisi mitenkään tuoda esille mitä kukakin on seksuaalisuudeltaan ja kun se on jokaisen oma asia..
-sydän rikki hetero, joka on myös vähän homo-
| |
| | |
14.06.12, 21:39
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän rikki Miksi tai miten tähän minun ketjuuni liittyy suvaitsevaisuus? Minä kun tosiaan pyysin voimia. Sinä kysyit olenko "jobi homo" ja vastasin siihen kieltävästi.
Sitten sait kuvan, että minä olisin suvaitsematon? Miten ihmeessä?
Ilmoitit, että sinulla on homoja ystävänä ja taaskaan tämä ei liittynyt mihinkään.
Itse sinä aloitit tuollaisen keskustelun, sitten todistelet olevasi suvaitsevainen ja ilman mitään todellista syytä.
Jos luit jotenkin rivienvälistä, niin lue uudestaa ja kerro, missä näet etten olisi suvaitsevainen? :)
Ilmoitinhan, että minä en lokeroi ihmisiä ja ystävä on ystävä, ilman että kenenkään seksuaalisuutta katsottaisiin.
Minusta muutenkin suvaitsevaista olisi se, ettei tarvitsisi mitenkään tuoda esille mitä kukakin on seksuaalisuudeltaan ja kun se on jokaisen oma asia..
-sydän rikki hetero, joka on myös vähän homo- |
...välittää tästä kommentoijasta. Käy "kanavoimassa" aina välillä ketjuihin hmmm vähintäänkin erikoisia asioita... joissa ei ole siis välillä mitään päätä ei häntää ketjun aloittajan mielestä. Niin kuin tässä.
Toivon sinulle paljon paljon voimia tuossa vaikeassa tilanteessasi. Toivottavasti kaikki kääntyy vielä paremmaksi.
| |
| | |
14.06.12, 23:17
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Oletko Olet oikeassa kaikilta osin.
On niin helppoa kirjoitella nimimerkin takaa vähemmän hienotunteisesti, vaikka normaalielämässä on mitä hienotunteisin.
Olen taantunut ihmisenä nettikirjoittelun myötä. On niin helppoa olla ilkeä, vähemmän hietotunteinen netissä, kuin olen ihmisenä normaalielämässä. | Ymmärrän kyllä, mutta sinun tulisi muistaa, että apua kysyvät saattavat olla hyvin herkässä tilanteessa, jopa suorastaan sen hetkiseen tilaan epätoivoisia, joten apua he pyytävät vaikeaan asiaansa eikä se auta, että sitten purkaa omaa pahaa oloaan heihin. Kaikille tulee pahamieli vaan.
Olen kovasti koittanut miettiä motiivejasi ja kerran kirjoittanutkin sinulle, että kukaan ei jätä eikä yritä jättää yksin sinua, eikä ulkopuolelle. Se ei ole tarkoitus. Enkä ala sinua katselemaan tai jotakin, mutta jotakin pitäisi tehdä, että sinulla olisi parempi olo, eikä tunnetilat muuttuisi niin rivakkaan tahtiin. Sydämestäni näin sanon kuitenkin sinulle, että koita pitää sitä toista puolta hiukan kurissa, kun sinulta tulee ihan sydämellisiäkin ajatusia välillä. Ne ovat varmasti se sinun ihana puolesi ja mieluusti pidettäisiin sitä enemmän. :)
| |
| | | | |