| |  | | |
21.06.05, 20:59
|
#51 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: kristallideitti
Heiiiii :))))))
mitäs mitäs täällä suputetaan, kun olen poissa.. so so tytöt! *nauraa* :D
t&n hyvin meni matka, loistavat oli säät, ainut haittapuoli oli, että tallinnassa eräässä ruokapaikassa jäi ruuat syömättä, kun kana oli raakaa ja palvelu töykeää, eikä edes laskusta hyvittänyt. No ei tuo matkaa pilannut. Ostin meripihkaperhoskorvikset. Ihanat!!! :) Perhonen, kun on henkinen symbolini. :)
Lemmikki turvallista matkaseuraa oli, kun hyvän naispuolisen ystävän kanssa olin matkassa. :)
mikael vaikutat oikein mukavalta ihmiseltä, olisitko sinä sitten Muumipeikko. ;)
Tuota listaa en tänne laadi, vaikka se oikea on vielä matkalla mun luokse tai päinvastoin. Tulee sitten jos on tullakseen. :) Kerran kun laadin listan johonkin deittihakupalstalle, niin ensimmäinen vastaus kuului. ""Voittaako tällä jonkun matkankin?"" *virn* Tosin en ole koskaan mitään ulkonäköasioita listannut, enkä silloinkaan. Tärkeimpiä ovat luotettavuus, rehellisyys, toisen kunnioittaminen, uskollisuus, huumorintaju, positiivinen ajattelutapa, henkinen kypsyys. Sitä jäin miettimään, että olikohan tuo jo sitten mahdotonta toteuttaa. Sitten on niitä osia, mitkä tekevät yhdessäolosta sen, että siinä on se ""jokin"". ehkä sitten tavoittelen jotain mahdotonta, kun ei ole vieläkään natsannut.
Tämä oli hauska piristys tänne muiden viestien keskelle. Ja oli kiva huomata, että ettette olleet mua täällä unohtaneet kuitenkaan, vaikka olin poissa. :)
matkalta palanneena *haliruttii ja kieputtaa* kaikki ystäväiset :))) ja sytämmiä tietenni <3 <3 <3
t. Niisku-neiti :)
| |
| | |
21.06.05, 21:44
|
#52 (linkki)
| | (Vierailija) | Peter Pan
Mulle kiitos kans, jos vain jostain löytyy - sellainen Peter Pan-tyylinen. Ei liian ""aikuisen"" kanssa jaksa kauaa jos itse haluaa olla sellainen ""pieni tytöntylleröinen"". En kuitenkaan tarkoita sinne kolmivuotiaan tasolle jäänyttä,
vaan sellaista joka osaa olla sellainen aina välillä ;)
Hauskaa Juhannusta kaikille ja muistakaa poimia ne kukat tyynyn alle.
| |
| | |
21.06.05, 22:10
|
#53 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Lilac äimänkäkenä..
Voi ihanaa Lilac - rakkaus kun ei minun mielestäni olekkaan sidottu ikään, onpa isoäidilläsi ollut onnea kun on vielä sen ikäisenä löytänyt kumppanin, ei siis pidä menettää toivoaan meikätytönkään kun tuo 70 on kuitenkin vielä vähän etäällä, ei ihan viittä vaillekkaan kuten sanotaan.
Mulla nyt tahtoo olla tällainen tyyli aina heittäytyä sinne missä jotain hauskaa tapahtuu - kuten nytkin, ajattelin jo tuolta kahviketjusta painua nukkumaan tai ainakin pitkälleni lukemaan, mutta kun en sitten malttanutkaan olla kurkistamatta tänne ja oli hyvä kun kurkkasin.
Ihanaa illan jatkoa - tuli hyvä olo isoäitisi puolesta ja kaikkien muidenkin.
| |
| | |
21.06.05, 23:03
|
#54 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: niiskulle
sovitaan sitten niin,että olen muumipeikko =)
| |
| | |
21.06.05, 23:13
|
#55 (linkki)
Mä tiedän olen aivan mahdoton, kivittäkää, mutta en etsi seuraa haaveilen vaan...mietin että sellaisen miehen haluaisin jolla on jalat maassa tukevasti...sitten saa olla hellä, rakastaakkin osaa, romantiikkaa löytyy, mutta myös arkipäivän asioita miettii eikä vaan liitele yläilmoissa..
huumorintaju on tärkeää..ja ja..kemiat että ne pelaa, kaikista tärkein.
pinnallisena haaveena ihanat silmät mihin uppoutuisin, sellainen mies joka lähtisi kuutamouinnille ja katselisi tähtiä mun kanssa..mutta osaisi myös olla haaveilematta liikaa ja eläisi tässä hetkessä maan kamaralla tiiviisti..ja Sintun listako pitkä?? :D
Ja tää oli vaan että jos ...eikä mitään sen enempää, tämä riittää mikä on nyt, halusin vain miettiä ja haaveilla kuutamouinnista :))
okei..tätä se ypöily teettää..:S
| |
| | |
21.06.05, 23:23
|
#56 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: ilonalle
tiedätkö ilona mitä,minä tunnistin itseni.... =)
kiva että haaveilet musta =)
| |
| | |
21.06.05, 23:32
|
#57 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: mikael
No just! :D
Huhhei...no sä oot varmaan kiva sit ihan tollee ja sillee :D
*punastelee* ja ihmettelee :O
Onks sul ne kivat silmätkin? heh heh..
hei jännät nää viestit by the way, menee kolmosia vika numeroina vilisten :D
| |
| | |
21.06.05, 23:37
|
#58 (linkki)
oikeesti mulla on isot siniset silmät ja piiitkät ripset,niitä on moni tyttö kadehtinut =)
muutenkin olen ainakin melkein täydellinen,mut perskule ku naiset aina rakastuvat renttuihin..!? =)
| |
| | |
21.06.05, 23:44
|
#59 (linkki)
Mikael, taidatkin olla oikein Don Juan! :D
| |
| | |
21.06.05, 23:46
|
#60 (linkki)
oletko näkijä tai jotain?? =)
| |
| | |
21.06.05, 23:46
|
#61 (linkki)
no eheii ne aina rakastu!!
Muistaakseni oot Kauris, mulla on ollut kaksi kappaletta Kaurismiehiä ja ihan kunnon tapauksia noin suurin piirtein...:))
hmm...kivat silmät :D...jaah...ja kuutamouintikin mieleistä..jooh..kiva...kyl sie jonku kivan tytön saat, joka Ei enää rakastu renttuihin, sano mun sanoneen :))
kun on sen aika.........;-)
Mä en ookkaan täydellinen....:O...vaan tällai hulivili ;-))
| |
| | |
21.06.05, 23:50
|
#62 (linkki)
En näkijä, vaan kokija Don Juaneiden suhteen :D
| |
| | |
21.06.05, 23:52
|
#63 (linkki)
mistäs muistit että olen kauris? olen tyypillinen sellanen..
ja muutenkin cool =)
no toivotaan että joku huomais mutkin,ettei aina niitä renttuja =)
vai hulivilinalle olet,ei paha sekään =)
| |
| | |
21.06.05, 23:59
|
#64 (linkki)
Sori mikael, mua nauratti tuo valkoisen helmen kommentti kun oot oikeesti taitanut kaikki naiset sekoittaa täällä pallolla melkein...mutta mutta...
Mä vaan muistin..:) en tiiä?
Kyllä sut huomataan, kun sut täälläkin on huomattu..oletkos sitten vaan pyörinyt väärissä ympyröissä tmv..ettei ole oikeanlaisia naisia vastaan tullut..
Kuitenkin tosi kiva että olet löytänyt tiesi tänne, eihän sitä tiiä mitä vielä siitä seuraa kaikessa mahtavuudessaan jos vaikka jonkun löydät rinnallesi. jos tuolla on joku joka myös etsii :) sitten kun on sen aika...onhan heitä paljon, sinkkunaisia siis..
Ihme ypöilyä joo tää mulla...käydä nyt haaveilemaan tällaisia juttuja, mut oikeesti kuutamouinnilla oon viimeksi käynyt lasten isän kanssa ja vähänkö oli upeaa, ja monta kertaa ja kaikkea ihanaa tehtiin yleensäkkin yhdessä, telttailtiin, kalastettiin jne jne :) niitä on kiva muistella, vaikkei ole silleen tunteita tmv. jäljellä...
| |
| | |
22.06.05, 00:05
|
#65 (linkki)
samoin,mulla kauniita muistoja menneestä suhteesta,todella kauniita.. niin kauniita että sattuu ajatellakin... kuutamouinnilla en ole koskaan ollut,mut sen vielä teen joskus. kaikkee muuta kivaa tehtiin,telttailtiin,matkusteltiin asuntoautolla,kalasteltiin,hassuteltiin ym ym..
no nyt kun oon sekottanut naisten päät pallolla ja mut on täällä huomattu,niin naiset riviin,minä poka valkkaan =)
| |
| | |
22.06.05, 00:09
|
#66 (linkki)
Hei mikael,
tulit sekoittamaan meidän päät vai,mukavaa:)))
Sulla taitaa olla jo pitkä rivi naisia täällä.
Onnea etsinnälle<3
leena-maria | |
| | |
22.06.05, 00:11
|
#67 (linkki)
Voih sinnuu! :D
Kuule annappa ihan aikaa itsellesi vaan päästä yli tuosta jutusta, tai enhän minä tiedä tekiskös sellai pieni romanssi hyvää, mutta kuitenkin että aikaa kuluisi.
Koitahan jaksella, ei se eroaminen helppoa ole, mutta mä lupaan sulle kun sä pääset ylitse, voit ajatella niitä asioita ilman että sattuu, lupaan!!
Kysy vaikka mun ex-mieheltä jonka kanssa koettiin ensirakkaus niin hyvin ollaan ylipäästy, tärkeä hän on minulle kyllä, mutta en minä hänestä mitään muuta halua enää, eikä hänkään minusta..joten lupaan mikael hyvä , aikansa kutakin, tuo tunne menee ohitse...tällä kaikella on joku tarkoitus..kaikella on jonka jälkeenpäin huomaat, onkohan tuolla joku jota et ole vielä tavannut ja siitä voi tulla jotain niin hienoa ettet osaa ajatellakkaan....
..eikä oo kiirettä ...:) | |
| | |
22.06.05, 00:13
|
#68 (linkki)
mullahan on hyvät oltavat,ku ei ole paljon miehiä kilpailemassa =)
| |
| | |
22.06.05, 00:20
|
#69 (linkki)
kiitos ilona,kivan puheen pidit,laitto ajattelemaan asioita..
en mä ole sillai ollut ettimässäkään mitään enkä ketään,se tulee vastaan jos on tullakseen. elän päivän kerrallaan,joka päivä on askel helpompaan.
toi harjottelujuttu oli mulle suuri asia,sain muuta ajateltavaa ja iloisen mielen.. se on uskomattoman hyvä tunne jos jotain voi jotenkin auttaa..
| |
| | |
22.06.05, 00:24
|
#70 (linkki)
Hih..vai puheen pidin...:))
No ei kait, mut oikeesti mä uskon niin...jotenkin..
Mulla on itseasiassa kipeä korva...haluaisitko lähettää hieman energiaa, silleen varovasti sille, kun se vaikuttaa tohon kurkun alueelle asti..siellä on ilmeisesti korvakäytävän tulehdus, vai onks kello jo ihan liikaa tällaiselle pyynnölle?
Ainiin sen mä vielä halusin sanoa, että juuri myös sekin kun täällä autat ihmisiä niin voi olla osana sinun elämäntehtävääsi ja sitä myötä sitten löydät sitä jnejne...
Ken sen tietää, mutta älä lannistu kuitenkaan, elämähän ei ole vain tässä ja nyt eletty vaan edessä on hetkiä monenmoisia...!! :)
Kiitos etukäteen JOS ehdit / jaksat tmv...:)))
halituksin Ilona :)
| |
| | |
22.06.05, 00:28
|
#71 (linkki)
voin mä kokeilla,ei kai se kellonajasta ole kiinni..
nyt alkaa jutut meneen niin vakavaksi,että pitää mennä vissiin nukkuun,ennen ku tulee itku silmään =)
| |
| | |
22.06.05, 00:31
|
#72 (linkki)
Voi vitsit!
Anteeks jos aiheutin sen jotenkin :(, mutta usko pois kaikki järjestyy ja itkukin puhdistaa..:)
Mulla on näitä vastauksia aina kuin apteekin hyllyltä sanoo yksi ystävä joka on myös potenut 3kk sydänsuruja..
Jutskaillaan taas lisää ja hyviä öitä ja unosia, ja mulle saa jutskata ihan milloin vaa...varsinkin mun ""unelmadeittini"" heh :D...
Enkeleitä vierelle iloa ja onnea tuomaan sinulle!!
Ilona
| |
| | |
22.06.05, 00:37
|
#73 (linkki)
et sä ilona aiheuttanut pahaa mieltä =) päinvastoin! =)
sulla kieltämättä on aina vastaus valmiina =)
kiitos ilona ja hyviä öitä sullekin,ja muillekin deiteille tietenkin =)
| |
| | |
29.11.06, 21:00
|
#74 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ei löydu ei
miehiä ei löyvvy ei
| |
| | |
29.11.06, 21:09
|
#75 (linkki)
| | (Vierailija) |
Siis Mies sinulle?
Suomeen ollaan perustamassa sinkkunaisia palveleva postimyyntiluettelo, joka nöyrästi palvelee miehen läsnäolosta uneksivia naisia uusilla välineillä.
Luettelon ensimmäiset tuotteet:
Kuorsaussäkki
On pehmeä, isohko raidallisella kankaalla päällystetty säkki, joka vuoteeseen tai sohvalle asetettuna alkaa välittömästi kuorsaamaan.
Automaattinen kanavanvaihtaja
Televisioon kytkettävä musta laatikko, joka katkaisee välittömästi katsomasi suosikkisarjan, jos toiselta kanavalta tulee formulaa, jääkiekkoa tai muuta urheilua.
Pyykinvärjääjä
On tarkoitettu naiselle, joka haaveilee miehestä, joka auttaa kotitöissä. Kyseessä on väripatruuna, joka pesuainelokeroon asennettuna välittömästi laukeaa ja värjää koko pyykin joko sinertäväksi tai vaaleanpunaiseksi. Mainio naiselle, joka kaipaa jännitystä elämään.
Kauppakeskusvalitin
Kännykkään kytkettävä toiminto, joka ryhtyy päästelemään epämiellyttäviä marisevia ääniä, jos viivyt kaupassa yli 15 minuuttia.
Ostoshälytin
Luottokorttiin ohjelmoitava toiminto, joka saa kortin lukulaitteen ulvomaan, mikäli kortilla yritetään maksaa vaatteita, meikkejä tai kenkiä. Hälytin pysyy hiljaa, kun korttia käytetään Alkossa tai kun sillä maksetaan porakonetta, uusia renkaita, makkaraa jne.
Esikäsitelty sanomalehti
Aamun lehden voi tilata esikäsiteltynä siten, että etusivun tilalle on taitettu urheilusivut, yksi sivu ylösalaisin ja sopivasti rutattuna.
Miesääni-viestipalvelu
Palvelu, joka toimittaa sinkkunaisen kännykkään päivän mittaan viestejä kuten: "en ehdi syömään", "piipahdan poikien kanssa kaljalla", "hae auto korjaamosta", "sori, en ehdi kauppaan", "haethan sinä äitis asemalta", jne.
Uusia tuotteita kehitellään koko ajan, joten tarkkaile postiasi. Luettelo ilmestyy pian! | |
| | | | |