Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kristallipallo
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
22.07.06, 10:32   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Enkeli meditaatio

Löysin tämän ihanan meditaation ja laitan sen teillekin esille. Aivan upea kokemus. Tämä on ote Diana Cooperin kirjasta Ihanat Enkelit.

Pyydä jokaista seuraavista energioista luoksesi joko ääneen tai hiljaa mielessäsi ja odota niin kauan jokaisen pyynnön jälkeen, kunnes olet valmis siirtymään seuraavaan. Tämä lisää valosi kirkkautta suuresti, jolloin enkelit voivat koskettaa sinua. Voit lisätä itse luetteloosi mitä valo-olentoja tahansa.

Istu pyyntöä esittäessäsi vastaanottavaisessa asennossa siten, että sydämesi on avoin ja kämmenesi ylöspäin.

Pyydän nyt luokseni:

1. Kultaisen valopilarin ympäröimään minut.

2. Enkelten valosuihkun.

3. Enkelten rakkaussuihkun.

4. Enkelit kiillottamaan sieluni timantin jokaisen viisteen.

5. Arkkienkeli Mikaelin täyttämään minut rohkeudella, myönteisillä saavutuksilla ja suojeluksella.

6. Arkkienkeli Jofielin tuomaan minulle viisautta, valaistumista, tahdikkuutta ja kaukokatseisuutta.

7. Arkkienkeli Samuelin kohentamaan sydämeni rakkauden liekkiä.

8. Arkkienkeli Gabrielin puhdistamaan minut, ohjaamaan minua ja opettamaan minua antamaan anteeksi itselleni ja muille.

9. Arkkienkeli Rafaelin tuomaan minulle näkemystä, terveyttä ja runsautta.

10.Arkkienkeli Urielin tuomaan minulle rauhaa ja vapauttamaan minut henkisistä ja emotionaalisista siteistäni.

11.Arkkienkeli Zadkielin tuomaan minulle armoa ja muuttamaan karkeat energiani hienommiksi.

12.Arkkienkeli Metatronin antamaan minulle niin paljon valoa, kuin jaksan kantaa.

13.Äiti Marian hoitamaan sisäistä lastani ja täyttämään minut myötätunnolla.

14.Karman valtiaat, Suuren jumalaisen johtajan, Vapauden jumalattaren, Nadan, Pallas Atheenan, Elohim Vistan, Kwan Yinin ja Portian armahtamaan minut ja vapauttamaan minut karmastani.

Kun olet saanut harjoituksen loppuun, kuvittele ympärillesi suojeleva, puhtaan valkoinen säteilevä valopallo.
  Vastaa viestiin
22.07.06, 11:35   #2 (linkki)

Re: Enkeli meditaatio

Kiitos Magda!
  Vastaa viestiin
22.07.06, 11:44   #3 (linkki)

Kiitos itsellesi Kamiwaza tuosta Hopeasulka viestistä. Kaikki liittyy kaikkeen, tämän olisi voinut lisätä Hopeasulan viestin loppuun.

Eilen illalla kokeilin tätä harjoitusta ja se oli aivan upea. Lopussa aloin keinumaan sivusuunnassa, enkä mitenkään itse itseäni keinuttanut. Taisin olla "enkeli keinussa". Energiat olivat todella pehmeät ja täynnä enkelien rakkautta. Suosittelen harjoitusta. Täytynee kokeilla joku kerta ametistin kanssa.

Vastaa viestiin
22.07.06, 12:07   #4 (linkki)

Hieno kokemus sinulla Magda! Minulla kun ei ametistia ole, niin taidanpa käyttää kristallia. Meditaatio sisältää muuten kaikki energialaadut, joten kaikki kivet sopivat tehostamaan vaikutusta ja voihan olla, että jonkun tiedonhippusenkin voi itselleen saada:)))

Vaikka tämä Hopeasulkaviestin loppuun olisi sopinutkin, niin minusta tässä meditaatiossa on niin voimalliset energiat, että paljon parempi tämän on olla ihan omassa ketjussaan.

Valoa ja iloa sinulle Magda:

Vastaa viestiin
22.07.06, 12:50   #5 (linkki)

Kiitos, onpa kaunis kuva, aivan upea. Ehkä on parempi näin, että ovat omissa topiceissaan.

Tosiaan, voi kokeilla muitakin kiviä:). Itselläni tämä kivi innostus vasta tällä viikolla ponnahti voimakkaasti. Ostin tuon ametistin ja se on hyvin voimakas. Kaksi muuta ovat Krysokolla ja Lapis lazuli. Niitä en vielä ole kokeillut. Tutustun nyt rauhassa näihin ensimmäisiin kiviini, vaikka ostoslistani on jo hyvin piiiiitkä.

Puhdistin kivet Atlantis havsin hienojakoisessa merisuolassa, kun ei kotona muuta suolaa ollut. Maan poveen puhdistaminen ei oikein onnistu, joutuisi rikkomaan asfaltin, heh. Mutta pitäisikö se olla nimenomaan karkeaa merisuolaa?

Mielelläni ottaisin vastaan kokemuksianne kivistä.
  Vastaa viestiin
22.07.06, 12:57   #6 (linkki)

Luepas Magda vaikka täältä:
http://www.energiakeskus.com/energiasivut/kiviterapia-kivien-voimat-1.php

Niin, ja googlettamalla lisää:)))
  Vastaa viestiin
22.07.06, 13:33   #7 (linkki)

Kiitos myös puolestani tästä enkelimeditaatiosta, saman tein kuin hopeasulkaviestillekin, itselle tulostin :))

Illalla täytyy kokeilla

Vastaa viestiin
22.07.06, 13:47   #8 (linkki)

Laitan vielä tänne linkin, jossa kerrotaan arkkienkeleiden ja ylösnousseiden mestareiden energialaaduista.
http://www.taivaankaari.fi/enkelit/arkkienkelit.html
  Vastaa viestiin
23.07.06, 20:26   #9 (linkki)

Tämäkin oli aivan upea, kiitos!!
  Vastaa viestiin
26.07.06, 19:06   #10 (linkki)
(Vierailija)

up up
  Vastaa viestiin