| |  | | |
22.01.12, 13:55
|
#3552 (linkki)
| | Makilandian Kummi
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Södra Savolax
|
Tää tarttee taas rautalankaa täällä: eli, Sydis oletko sinä Mrs Laventeli ja sudensydänsahra? :)
| |
| | |
22.01.12, 14:24
|
#3553 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 05/2010
|
*kolistelee rautalangasta tällasen figuurin*--> ;-) | |
| | |
23.01.12, 21:28
|
#3554 (linkki)
| | On vain yksi minä :)
Rekisteröitynyt: 06/2006
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nokinenä Munkaan ei tarvis mennä kuin tien toiselle puolelle äänestämään :p mutta mutta..huonoista on paha äänestää kun ei ole yhtään tosi hyvää ja vaativa ihminen haluaa vain täydellisyyttä :) |
Siis sä et käyny äänestämässä Akua?? Eihän nyt muu kansa edes tiedä, että sekin oli ehdokkaana, kun sai niin vähän ääniä, ettei ees laskettu :(
| |
| | |
23.01.12, 22:35
|
#3555 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Astara Siis sä et käyny äänestämässä Akua?? Eihän nyt muu kansa edes tiedä, että sekin oli ehdokkaana, kun sai niin vähän ääniä, ettei ees laskettu :( | Miksei tänne voi kirjaantua suoraan vaikka tästä nussuntaiketjusta? no kun ei voi..eikä hyväksy äätä, tulee vaan hässäkkäsykerö? se pitää vielä ensin korjata sen jälkeen ollaan jossain etusivulla ja alkaa Ellin haku..ja pallon haku...voi että on tehty vaikeeksi..
Ai äänestämässä, en mä halua kahta kertaa samaa tyyppiä äänestää jos mä äänestän tällä tokalla kierroksella kun tää on selvempi tapaus.. | |
| | |
23.01.12, 23:04
|
#3556 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 05/2010 Sijainti: Pääasiassa Maan piiri
|
Ku kehittyy liikaa, niin tekniikka ei enää pysy perässä. Se ehdottaa vaan hakuja, kun ei tiiä mitä pitäis tarjota.
24.01.12, 07:00
|
#3557 (linkki)
|
Mää rullasin vaan tohon ihan ylös ja mustassa yläpalkissa oli sisäänkirjautumiskohta, ei se ny ketjussa suoraan ole, mut pääsin kuitenkin takasin tähän ketjuun :)
Kehityksestä en tiä kyllä mitään, etenkin jos nää kaikki vuodet olis pyöriny vaan tällä pallerolla, huh :D
Mulle ei oo kyllä vielä selvinny kumpaa äänestän, nyt on vaikea parivaljakko, kyl olis ollu helpompaa valita jos jomman kumman vastapariks olis tullu se Väyrynen, heh :D
| |
| | |
25.01.12, 20:50
|
#3558 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuussa Ku kehittyy liikaa, niin tekniikka ei enää pysy perässä. | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Astara Mulle ei oo kyllä vielä selvinny kumpaa äänestän, nyt on vaikea parivaljakko, kyl olis ollu helpompaa valita jos jomman kumman vastapariks olis tullu se Väyrynen, heh :D | joo, Väyryskä; ou' mai ' gaad. Kattokaas vaikka näitä hänen"minä-minä-minä" lausuntojaan: Paavo Väyrynen ? Wikisitaatit | |
| | |
25.01.12, 21:02
|
#3559 (linkki)
|
|
Huh, tää nyt-hetkessä eläminen on mun mielestä ylimainostettua. eilenkin elin ihan vain siinä, yöllä kahteen asti, miettimättä mennyttä ja tulevaa, ja arvaa oliko ihana herätä aamulla kuudelta. varsinkin siihen temppuun mitä lapsi keksi tehdä ripsaistuaan itteltään eka vaipat pois ... *speechless* !
Niinä muutamina tunteina kerkesin kuitenkin nähdä unta että harkitsin ostaa punaoranssikeltsin ruoskan mutta se oli niin laimee että ei siitä ollut mihinkään ;) Sitten tallustin kotio joka oli täynnänsä valkeita kukkivia orkideoja minne katsoinkin. woow.
| |
| | |
25.01.12, 21:07
|
#3560 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sydis | Paavo Väyrynen ? Wikipedia
Tässä on paljon parempi linkki :p hyvä ura poliitikkona ja yrittäjänä sai maatilan kukoistamaan, perustamalla nuorisokodin, ym..ym..kirkkoa ei ole vielä rakennettu :p vanhan ajan hyvä poliitikko, ehkä aika on ajanut hänestä ohi mutta ei mitään muuta vikaa, hyvä kampanja hänellä oli mutta kansa haluaa jotain muuta.. | |
| | |
25.01.12, 21:43
|
#3561 (linkki)
|
|
mulle osui kummallisesti silmään sanat: oli, oli, oli, toinen, kolmanneksi, putosi, tippui.
Eihän vattu. siis toi jalasmökki. siis voi vattupöhelikön kuningasvattumarja sentäs.
| |
| | |
25.01.12, 21:46
|
#3562 (linkki)
|
|
mihin (suo)silmään nuo sanat osui, jäi kiinni ja uppos, kolmanteen vai pers...
Viimeinen muokkaaja Sydis; 25.01.12 21:50.
Syy: ajatusta nopeammat etusormet
| |
| | |
26.01.12, 21:22
|
#3563 (linkki)
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sydis Huh, tää nyt-hetkessä eläminen on mun mielestä ylimainostettua. eilenkin elin ihan vain siinä, yöllä kahteen asti, miettimättä mennyttä ja tulevaa, ja arvaa oliko ihana herätä aamulla kuudelta. varsinkin siihen temppuun mitä lapsi keksi tehdä ripsaistuaan itteltään eka vaipat pois ... *speechless* !
Niinä muutamina tunteina kerkesin kuitenkin nähdä unta että harkitsin ostaa punaoranssikeltsin ruoskan mutta se oli niin laimee että ei siitä ollut mihinkään ;) Sitten tallustin kotio joka oli täynnänsä valkeita kukkivia orkideoja minne katsoinkin. woow. |
Niin muistan vieläkin kun Mini päätti kans, et nyt niinku riittää vaippojen pitäminen...oli si jonkin aikaa nestepyykkiä. Nooh, nyt onnistuu jo paljon paremmin :)
No mihin sä sitä ruoskaa tarviit? Mun unitulkinnat on ny niin hukassa, ei tuu ny mitään ideaa tohon uneen -omat unet tuntuu olevan aina vaan kummempia, jos niitä joskus sattuu muistaan :D
| |
| | |
26.01.12, 21:24
|
#3564 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2006 Sijainti: Noiruttu Pohojammaa
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Astara Niin muistan vieläkin kun Mini päätti kans, et nyt niinku riittää vaippojen pitäminen...oli si jonkin aikaa nestepyykkiä. Nooh, nyt onnistuu jo paljon paremmin :)
No mihin sä sitä ruoskaa tarviit? Mun unitulkinnat on ny niin hukassa, ei tuu ny mitään ideaa tohon uneen -omat unet tuntuu olevan aina vaan kummempia, jos niitä joskus sattuu muistaan :D | Onneksi mulla ei oo sinappikoneita. :D Munkin unet on kummia jos niitä satun muistaan.
| | |
27.01.12, 19:46
|
#3565 (linkki)
| | Voima kanssamme
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Henkimaailma
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 Onneksi mulla ei oo sinappikoneita. :D Munkin unet on kummia jos niitä satun muistaan. | Minä sanoisin niitä juuri onneksi. Kokemuksellani sen tiedän erittäin hyvin. :)
| |
| | |
27.01.12, 20:32
|
#3566 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2009
|
se varsinainen "sinappivaihe" nuitten lapsosten kanssa on kuitenkin aika lyhyt verrattuna kaikkeen muuhun mitä eteen heidän kanssa tuleekaan :)
| |
| | |
27.01.12, 21:02
|
#3567 (linkki)
| | Voima kanssamme
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joanna* se varsinainen "sinappivaihe" nuitten lapsosten kanssa on kuitenkin aika lyhyt verrattuna kaikkeen muuhun mitä eteen heidän kanssa tuleekaan :) | Sen jälkeen vasta kaikki on suurta Elämää. Se täytyy kokea voidakseen siitä sanoa jotakin.
Elämä on ja Voima on. :)
| |
| | |
27.01.12, 21:06
|
#3568 (linkki)
| | Voima kanssamme
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joanna* se varsinainen "sinappivaihe" nuitten lapsosten kanssa on kuitenkin aika lyhyt verrattuna kaikkeen muuhun mitä eteen heidän kanssa tuleekaan :) |
Sen jälkeen vasta kaikki on suurta Elämää. Se täytyy kokea voidakseen siitä sanoa jotakin.
Elämä on ja Voima on. :)
| |
| | |
28.01.12, 13:47
|
#3569 (linkki)
|
|
sinappikoneista, Voimasta ja Elämästä puheenollen, tein tässä yhteenvetoa unistani: kevät, huone täynnä valkeita orkideoja+miehen kanssa maisteltiin erilaisia sulkaakakkuja, joissa yhdessä oli hunajaa ... Käääk! kukkia ja mehiläisiä!  Aattakkee. Paniikkinappulaa, paniikkinappulaa, palomuurit ja virustorjunta päälle! | |
| | |
29.01.12, 00:17
|
#3570 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 05/2010 Sijainti: Pääasiassa Maan piiri
|
Hihi sydis :)))
varo vaan ettei ollu enneuni :)