Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kristallipallo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
22.08.06, 14:43   #51 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Re: Nussuntai :)

Ahe-maki tullaan tullaaan, antakaa kaikkien makien tulla luoksemme :)

Nyt pitää nostaa jaki-makit ylös ja olla ihan vaan Oki-Makina tollaiset 5 minsaa ja tuijottaa kone-makia :) tekemättä yhtään maki-makia.
  Vastaa viestiin
22.08.06, 15:02   #52 (linkki)
On vain yksi minä :)

Käyttäjän Astara avatari

APUA
Mä en enää kohta pysy perässä ollenkaan tässä makeilussa ja ny on pakko lähtee selvittään jutskia postiin, et ehtii takasin ennen ku päivien viemät alkaa..

Palaan takas, vippaan tosta oven pielestä jonkun luudan lainaks -mikä ny ekaks käsiin osuu, salama-makina
  Vastaa viestiin
22.08.06, 17:20   #53 (linkki)

Käyttäjän tulli avatari

Nauraa:)))

Siinä on jatko-osakin. Mokomakin kusi muki kana kusi takanasi:))
Japania kerrottiin minullekin sen kielen olevan. Aina joskus hauskaa ollaa pittää:)
Poistuu ja höröttää, sillä huumorin kukka on se kaunehin kukka:)
  Vastaa viestiin
22.08.06, 17:44   #54 (linkki)

Yritin tossa aikasemin tulla makisemaan tänne mutta plaza-maki oli too beasy heavy-maki kaatanut maki-serverin, näkyy nyt sitten toimivan :)
Katoin kans sen minkä Ata-Makikin eli sen makienviemää, se hullu makimarle tappaa kaikki sillä paperiveitsellään :) onhan vähän sillain hassumakisarja, ne ilmeet ja kaikki sanoinkuvaamattoman typerät :) se marlemakin aviomies makipoliisi se vetää niitä kulmia sillain, tihrustaa toista silmäänsä niinku jossain 50 luvun makimustavalkoisissa leffoissa :)

Tämä ei ole enää tervettä tämä makiminen :) tossa kun joku tuntematon soitti minulle meinasin sanoa Oki-Makilla ;)

Mitähän se makikeittäjä laittoi eilen siihen kahvinsekaan, jotain makizeppoako?

Tullille :)

Japani on kaunista kieltä :) ja huumori on elämänsuolaa :)
  Vastaa viestiin
22.08.06, 20:01   #55 (linkki)
Pia
(Vierailija)

Juu, Plaza-maki minullekin herjasi jotakin palvelin systeemiä. Meninkin sitten katsomaan Oprah-Makia ja olikin taas kiva koirienkuiskaaja paikalla. JOillakin ihmisillä on sitten ihana luontainen kyky tulla toimeen elikoiden kanssa. Minä olen koirahuutaja-Maki, kun välillä on auktoriteetti-maki hakusessa noiden kolmen kanssa ja pitää ottaa äänivarat käyttöön. Siitähän Oki-Makia ja minua syytettiinkin yhdessä herjakirjoituksessa, muistaakseni........;)

Olen katsonut jotakin kielikurssia (nyt tytöt mielikuvitus ruotuun!) työväenopparista ja ajatellut tuota Epsanjaa. Jaappani on vähän liian kunnianhimoista minulle kun aivot sulivat tämän hellekesän myötä :).

Yritän päästä loppuun tuon ahdistelijan kanssa, mutta kun se ei vastaa mulle mihinkään kysymyksiini. Olis jo niin kiva päästä tästä asiasta eteenpäin, mutta kun ei.......

No, elämä on yhtä koiraMakikoulua ja Oki-Makia lainaten: kukin pärjää niillä eväillä mitä on annettu, toiset ahmii vähän kaveriltakin.

Ai niin; blondivitsi:

Kaksi blondia meni ravinteliin, kaivoi omat eväät esiin ja rupesivat syömään. Siihen sitten tarjoilija hurjana että "täällä ei saa syödä omia eväitä".
Blondit katteli toisiaan, vaihtoi eväät, ja jatkoivat syömistä!
  Vastaa viestiin
22.08.06, 20:16   #56 (linkki)
Hämy
(Vierailija)

Spiderman

Blondit tykkää spidermänistä.

Poika: "Kato, äiti!! Spaidermän!!
Äiti: "No no, poikaseni. Ei se mikään hämähäkkimies ole.
Naapurintädin oma setä vaan sattui tulemaan kotiin liian aikaisin."
  Vastaa viestiin
22.08.06, 20:22   #57 (linkki)

Kieliä vois kyllä alkaa opiskeleen, muakin kiinnostais Italia tai Espanja. Espanja ehkä enemmän kun kuuntelee tv-sarjoissa Spanista niin kaunis kieli korvaa hyväilee :) mehän jo osataan Japania niin siirrytään vaan tasoa ylemmäksi :) sitten mennään kaikki joukolla Espanjaan ja tilataan one bear :) borfafoor.
  Vastaa viestiin
22.08.06, 20:49   #58 (linkki)

Käyttäjän tulli avatari

Vielä tuosta Japanin kielestä, ennen kuin siihen Espanjaan menette, niin se on Siipikarjaliiton puheenjohtaja: Kana kusi takansi.

Nyrkkeilijä on : Jokohama humahutan.

Pyöräilijä on: Puhkesiko takakumi.

Hyvää illan jatkoa kaikille, tää mimmi lähtee nukkuman.
  Vastaa viestiin
22.08.06, 20:54   #59 (linkki)
Pia
(Vierailija)

tullin innoittamana, minunkin pitää päästä elvistelemään japanin taidoillani, ja alle maki-navan menee tälläkin kertaa:

Ryhmäseksi: Koko su-ku nai
  Vastaa viestiin
23.08.06, 07:20   #60 (linkki)
Pia
(Vierailija)

Re: Kessunviikkoa:)

Mua on naurattanut toi Astaran mari-kyltti :). Näinkin voi käydä kun ruohoa haalii:

jos ei tiedä tarkkaan mikä kasvi on mikä ;).

Täällä satoi eilen illalla! Ja mun piharusakko oli ihan onnessaan, kun kakarat oli heitellyt omenapuusta tippuneita omenoita ympäriinsä, niin tämäpä pisti ne poskeensa. Kyllä mä vielä joku ilta salaa ylläpidolta menen ja vien sille porkkanoita ja iisoppia!

Mä edelleen venttaan täällä sen mun vakihäirikön vastauksia!! On se ihme ettei yhteenkään kysymykseen voi vastata, mutta muuten kyllä huutelee tuolta maripensaiden takaa tämän tästä!

Onko joku teistä seurannut Tobias-kanavointeja? Itse en ole pitkiin aikoihin, mutta eilen yritin mennä lukaisemaan, ja siellä on sivut muuttuneet niin etten jaksanut mennä ottamaan selvää miten sisään pääsee. Ymmärsinköhän mä oikein että on muuttuneet maksullisiksi? Niin, tai sitten mut on bannattu sieltä :D!
  Vastaa viestiin
23.08.06, 07:41   #61 (linkki)
Ahe-Maki
(Vierailija)

AIJAA! Että tää onkin joku japanin tuntijoiden ketju, no enpä ois uskonut!

on tää pallo sit ihmeellinen kun noin moni osaa japania, tullin nyt saatoin arvatakin, mutta että Pio-Maki kaiken lisäks?!?!

terkuin, aina teidän
Ahe-Maki (vai mikä mie nyolinkaan, ei nin aikaisin vielä osaa ajatella)

Voi naurisparka, joka viheriät päästään irti sai.

(en oo edes kuullut Tobiaskanavoinneista)
  Vastaa viestiin
23.08.06, 07:45   #62 (linkki)
Althea
(Vierailija)

Re: Pia

Ahe-maki pisti googlen nuuskuttimet toimintaan ja tuolla on Tobias-kanavointeja:
http://www.crimsoncircle.fi/kanavoinnit/kanavoinnit.htm
  Vastaa viestiin
23.08.06, 07:55   #63 (linkki)

Käyttäjän Astara avatari

Re: Kessunviikkoa:)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pia
Mua on naurattanut toi Astaran mari-kyltti :). Näinkin voi käydä kun ruohoa haalii:

jos ei tiedä tarkkaan mikä kasvi on mikä ;).
ÄLÄÄH , ku mä juur kekesin kuinka hieno Aloekasvin kuva siinä kyltissä on
ja nyt sä tuut kertoon jostain ihmeen maripuskista, JESTAS! Mulle ei tullu sellaset ees mieleen (mahtaa olla tääl ollu porukka ihmeissään, raskaana oleva ja heittelee jotain marikylttiä joka puolella. Lupaan ettiä jostain ihan takuusti Aloen kuvan tilalle...)

Lainaus:
Täällä satoi eilen illalla! Ja mun piharusakko oli ihan onnessaan, kun kakarat oli heitellyt omenapuusta tippuneita omenoita ympäriinsä, niin tämäpä pisti ne poskeensa. Kyllä mä vielä joku ilta salaa ylläpidolta menen ja vien sille porkkanoita ja iisoppia!
Pitää sen ylläpidonkin joka paikkaan puuttua, onks ne niinku omistavinaan ne metsän eläimet ja vahtii niitten syömistä? Sanot niille, et kerran ne on ylläpito, niin eiköhän ylläpidon tehtävä ole hankkia näille eläimille tarjolle ruokaa tai ainakin olla puuttumatta kun joku muu sitä niille toimittaa, kun eivät itse hoida ylläpitotehtäviään!

Lainaus:
Mä edelleen venttaan täällä sen mun vakihäirikön vastauksia!! On se ihme ettei yhteenkään kysymykseen voi vastata, mutta muuten kyllä huutelee tuolta maripensaiden takaa tämän tästä!
No sitä saat ja saadaan me muutkin venttailla, se ei vastaa koskaan noihin selvästi hänelle esitettyihin kysymyksiin, mutta sieltä puskansa takaa ilmestyy bagelsiin tukehtumaisillaan huuteleen joka paikkaan.
Ennustuspuolella oli täs joku päivä kans terrorisointia, ensi joku puskahuuteli "Mia" nikillä ja sitten viä lisää "Pia" nikillä. Sama häiris, sillä vaan taitaa mennä jo nikitkin sekasin......??

Lainaus:
Onko joku teistä seurannut Tobias-kanavointeja? Itse en ole pitkiin aikoihin, mutta eilen yritin mennä lukaisemaan, ja siellä on sivut muuttuneet niin etten jaksanut mennä ottamaan selvää miten sisään pääsee. Ymmärsinköhän mä oikein että on muuttuneet maksullisiksi? Niin, tai sitten mut on bannattu sieltä :D!
En oo käyny lukemassa moneen aikaan, en ees tänne postattuja kanavointeja ole nyt jaksanut lueskella -saati sitten sähköpostiin tulleita selata. Ne pitäis kaikki saada tulostettua paprulle ja niitten kans oikasta sängylle tai sohvalle, mä kun en enää jaksa ton Hevari Masu-Makin kanssa kauaa istua täs koneen vieressä.
Vai bannattu

Jahans, tää Ata-Maki menee ny tankkaan teekuppinsa. Tänään meil on Masu-Makin kans Makineuvola, mittaillaan painoja, Makimahaa ja kuunnellaan Masu-Makin sydämensykettä (jos sen aikaa suostuu pikku-Maki oleen paikallaan, et hoitsu saa taas äänistä kiinni, ku on niin eläväinen...).

Allukuvaa en ny ehri ja jaksa tähän hätään ettiä,
tulee ku tulee
  Vastaa viestiin
23.08.06, 08:59   #64 (linkki)
Pia
(Vierailija)

Re: Pia

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Althea
Ahe-maki pisti googlen nuuskuttimet toimintaan ja tuolla on Tobias-kanavointeja:
http://www.crimsoncircle.fi/kanavoinnit/kanavoinnit.htm
KIITTOOSS Ahe-Maki! En tiennyt että joku on jaksanut ne kaikki suomentaakin! Vähän on kunnianhimosta porukkaa.

En oo pitkiin aikoihin tuntenut vetoa näihin kanavointeihin, joskus olin niissä melkein nalkissa ;).

Pitääpi mennä lueskelemaan onko mitään "järkevää" viime aikoina kanavoitu.

Vastaa viestiin
23.08.06, 09:38   #65 (linkki)

Käyttäjän tulli avatari

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ahe-Maki

on tää pallo sit ihmeellinen kun noin moni osaa japania, tullin nyt saatoin arvatakin, mutta että Pio-Maki kaiken lisäks?!?!

terkuin, aina teidän

Ahe-Maki!

En , en ole mikään Japanin asiantuntija. Laitoin tyhmyydessäni tuon typerän jutun, yritin muka olla hauska, eikä se onnistunut. Anteeksi, jos sotkin ketjunne, tai ketjusi. Ihminen on erehtyväinen:(
  Vastaa viestiin
23.08.06, 09:52   #66 (linkki)
Pia
(Vierailija)

Re: tulli

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tulli
Lainaus:

terkuin, aina teidän

Ahe-Maki!

En , en ole mikään Japanin asiantuntija. Laitoin tyhmyydessäni tuon typerän jutun, yritin muka olla hauska, eikä se onnistunut. Anteeksi, jos sotkin ketjunne, tai ketjusi. Ihminen on erehtyväinen:(
Ei ei ei, tulli kiltti, nyt olet lukenut jotakin väärin. Et sinä mitään ole sotkenut, eikä sun juttu ollut typerä (muuten munkin juttu olis )

Ahe-Maki on ihan aidosti otettu meidän kielitaidosta !

Etkö olekin Ahe-Maki? Taitaapi olla väärinkäsitys-paholainen liikenteessä

Vastaa viestiin
23.08.06, 09:54   #67 (linkki)
keppihevonen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nokinenä
Jaa jaaa täällä sitä näköjänsä syödään edelleenkin tota monen päivän vanhaa sekemetelisoppaa ja keppihevosella hämmennettynä ;)

Mulla oli joskus pentuna sellainen heppa :) omatekemä, mitähän järkee siinäkin on työntää yks keppi haarojen väliin ja kuvitella sitten, että se on oikea ;)

Siinä se tärkeimmät sitten olikin :) Hauskaa Nussuntaita :)
Minusta on jo tehty tarpeeksi ketjuja. Täytyykö spammata turhia ketjuja lisää koko ajan?
  Vastaa viestiin
23.08.06, 10:28   #68 (linkki)
Althea
(Vierailija)

Re: tulli

Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:

terkuin, aina teidän

Ahe-Maki!

Ei ei ei, tulli kiltti, nyt olet lukenut jotakin väärin. Et sinä mitään ole sotkenut, eikä sun juttu ollut typerä (muuten munkin juttu olis )

Ahe-Maki on ihan aidosti otettu meidän kielitaidosta !

Etkö olekin Ahe-Maki? Taitaapi olla väärinkäsitys-paholainen liikenteessä
Näin on näreet! Se oli aamuntuohinnassa heitetty vitsi siitä miten minä en osaa keksiä nuin upeita japanilaisia sanoja. Tervetuloa tulli vaan tänne japania opettamaan. Kiva niitä oli lukea :))))

Ahe-Maki (katos ny kyllä mä osaan jotain ja tietokone on japaniksi(tai kiinaksi) joko hama tilttaan)
  Vastaa viestiin
23.08.06, 10:29   #69 (linkki)
nirppanokka
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja keppihevonen
Lainaus:
Jaa jaaa täällä sitä näköjänsä syödään edelleenkin tota monen päivän vanhaa sekemetelisoppaa ja keppihevosella hämmennettynä ;)

Mulla oli joskus pentuna sellainen heppa :) omatekemä, mitähän järkee siinäkin on työntää yks keppi haarojen väliin ja kuvitella sitten, että se on oikea ;)

Siinä se tärkeimmät sitten olikin :) Hauskaa Nussuntaita :)
Minusta on jo tehty tarpeeksi ketjuja. Täytyykö spammata turhia ketjuja lisää koko ajan?
Joillekin on tärkeää oman nikin näkyminen, ego nousee asiaa suuremmaksi.
  Vastaa viestiin
23.08.06, 12:39   #70 (linkki)

Haudihoo :)

Jahas kappas keppihevonen(vierailija) on tainnutkin ottaa raskaasti sen bannijutun ;) ei olis skeptikosta ihan heti uskonut, jotenkin uumoilin ja arvelinkin että vielä se tohon ansaan osuu :) olen minä sen verran hyvä ihmistuntija :) no ilmeisesti tämä keppis näki jotenkin tuon viestini käänteisenä itseään kohden :) no ihan sama yks heppa sinne tänne :) sana on vapaa ja mielipiteet ne on hevosillakin :)

Ja sitten asiaan :)

Mitä ihmeen mari-makia täällä kasvatellaan ;) ja tulli pysyy nyt vaan siinä eikä mene minnekään, täällä nyt yks jos toinenkin käsittää väärin meidän makisemiset :) ja minullakaan ei ole aikaa nyt enempää täällä kirjoitella kun kohde alias luonto kutsuu :)

Olkaa makien lailla ja pitäkää makilait voimassa :)

Teidän aina niin yhtä epämiellyttävä Oki-Makinne :) ja masu-makille *etusormi pikkurilli ;)
  Vastaa viestiin
23.08.06, 12:44   #71 (linkki)
tulli
(Vierailija)

Althea:))
Minä olen sellainen arkajalka:)))), sillä missään nimessä en haluaisi pahoittaa toisen mieltä, mutta kun kirjoitetussa sanassa ei näy ne ilmeet ja tunteet kun sitä kirjoittaa, niin tulee niitä väärinymmärryksiä;)

Kannatais lukea aina uudestaan ja miettiä:))

Laitan tähän vielä yhden, jonka muistan ja jokainen saa suomentaa sen haluamallaan tavalla:))))

Natisuta hetekata:)))

tulli, joka ei muistanut kirjautua:)
  Vastaa viestiin
23.08.06, 15:38   #72 (linkki)
Althea
(Vierailija)

Lainaus:
Althea:))
Minä olen sellainen arkajalka:)))), sillä missään nimessä en haluaisi pahoittaa toisen mieltä, mutta kun kirjoitetussa sanassa ei näy ne ilmeet ja tunteet kun sitä kirjoittaa, niin tulee niitä väärinymmärryksiä;)
SORI tulli, minä alan käyttämään hymiöitä enemmän.

Lainaus:
Kannatais lukea aina uudestaan ja miettiä:))
Nou hätä, rakas immeinen. Kunhan piätkin aina ittestäs huolen sillei että jos joku sattuu niin tuut sanomaan ja jos et ymmärrä niin tuut kysymään. Aha-Makillaon tässä kuussa vain niin kieroutunut huumori, tiedä miten ne tähdet taivaalla silleisti sojottaa. Jospa se menis nopeesti ohi.

Häippäsen taas lukemaan ja kuuntelemaan alfataajuusnauhoja. (tentti lähestyy ja paniikki iskee)

Aha-Maki ehe ehe
  Vastaa viestiin
23.08.06, 18:43   #73 (linkki)

Käyttäjän Astara avatari

Lainaus:
Katoin kans sen minkä Ata-Makikin eli sen makienviemää, se hullu makimarle tappaa kaikki sillä paperiveitsellään :) onhan vähän sillain hassumakisarja, ne ilmeet ja kaikki sanoinkuvaamattoman typerät :) se marlemakin aviomies makipoliisi se vetää niitä kulmia sillain, tihrustaa toista silmäänsä niinku jossain 50 luvun makimustavalkoisissa leffoissa :)
Makienviemäät taas toljotettu, vaikka se tosiaan on aivan kräsy makisarja.. Mua on kans jotenkin ottanu kolmanteen makisilmään sen makipoliisin eleet ja liikkeet, varsinkin kun se on menossa johonkin missä voi tarvita puolustautumista, ne sen kädet on aina siinä ihme makiasennossa ja naama merkillisissä maki-ilmeissä.
Koskahan se Marlemaki jää kiinni, lähellä on jo se oltava... Vielähän se onnistuu sen ihanan vanhan makimummon tukehduttaan jollain donitsilla

Lainaus:
Tämä ei ole enää tervettä tämä makiminen :)
Ai miten niin

Lainaus:
tossa kun joku tuntematon soitti minulle meinasin sanoa Oki-Makilla ;)

Jaha, tääl on päivän aikana ehtiny melkein tulla erinäisiä väärinmakituksia, onneks ne on selvitetty -älä sie Tulli arkamakeile niin kovasti, kyl nää tästä kaikki selviää
Ja Keppis ei ilmeisesti ymmärtäny, et tää jutustelu on alotettu jo nussuntaina -se vaan jatkuu ja elää jo ihan eri aiheissa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nirppanokka
Joillekin on tärkeää oman nikin näkyminen, ego nousee asiaa suuremmaksi.
Sä se vaan jaksat, mut hienosti valittu kertisnikki tällä kertaa. Siwa on yllättävän lähellä ja Ärrällä on nopea ja mukava asiointi, käy hakeen jotain evästä ja keksi jo jotain muuta, noi typerät puskakommentit ei jaksa enää kiinnostaa ketään -varsinkin kun ne tuntuu kertovan susta itestäs

Ja sit Masu-Makiin,
painoo on makissu ihan kiitettävästi (600 g /vko), eli Masu-Maki tosiaan herkuttelee. Paistelin eilen lettuja si ja jo paistovaiheessa alkoi maha pomppia ja jytistä, ihan ku mukamas tuo Masu-Maki olis tienny kohta tulevan herkkuja
Ja voi elämä, mikä pompotus oli sitten sen syömisen jälkeen -ei sitä voinu nauramatta kattella
Sama pompotus jatku tänään makineuvolassa, sydämensykkeen kuuntelu oli vähän hakusessa kun Masu-Maki piti makibileitänsä ja monotti moisen kuuntelutötterönkin pois makiyksiönsä päältä painamasta. Tää on ihan mahroton
Neuvolan makihoitsu olikin laittanu liikkeisiin 3 plussaa, siitä ei ole kortissa selvitystä sen enempää, mut tähän asti on ollu 2 plussaa ja selvityksissä sanotaan niiden kertovan normaaleista liikkeistä.....................
Kohdunpohjankin korkeutta mitattiin ja ehdin jo huolestua alhaisesta mitasta, mutta Masu-Maki tykkää köllötellä poikittain yksiössään, niin ei kai noista makimitoista mitään selvää saa

Perjantaiaamusta on sokerirasituskoe ja sitä varten pitää olla 12 tuntia syömättä ja juomatta, millä me selvitään Masu-Makin kanssa hengissä

Tälläset makikuulumiset täältä,
t. Ata-Maki

Vastaa viestiin
23.08.06, 19:03   #74 (linkki)

Masu-Maki syömättä 12 tuntia, ja juomatta 12 tuntia, kyllä ne nyt pahimmalla mahdollisella tavalla kiduttaa :) tuota minä nyt tuijotan 12 tuntia :) ei noin saa tehdä Masu-Makille eikä Ata-Makille Masu-Makin Äiti-Makille :( me aletaan muut makit myötätuntolakkoon, näin on päätetty.

Mikä ihmeen sokerirasituskoe se sellainen on, ne kans ne nauvolamakit tekevät niin kaikkia mahdollisia mittauksia ja käyriä niin, että niillä rakentais jo makipilvenpiirtäjän :) mutta tietäähän Oki-Maki että näin turvataan lapsen ja äidin turvallinen raskausaika :) mutta että 12 tuntia :) se on hirveeeen piiiitkäää aika, mutta te selviätte siitä meidän muiden makien tuella :)

Ainahan niitä, jos mennään noihin väärinymmärryksiin tapahtuu kaiken aikaa näillä palstoilla, sekin on eräänlainen taiteenlaji ymmärtää toista kirjoittajaa :) mutta kun sanoo suoraan ettei ymmärrä, eikä ala vääristelemään asioita ymmärtämättömänä, niin yleensä asiat selviää melko piankin :)
Täällä kyllä jännästi joidenkin kanssa menee sukset ristiin heti jos ei ymmärrä ja minä kun yritän ymmärtää kaikkia, niin sitten minä en ymmärrä kun mua ei ymmärretä ymmärtää :) eikä viitsis joka sanan perään laittaa ymmärsitkö? en minäkään ihan kaikkea kuitenkaan ymmärrä, varsinkaan puskapellejä ne on mun ymmärryksen ulkopuolella :)

Vastaa viestiin
23.08.06, 19:10   #75 (linkki)
Pia
(Vierailija)

Kuules ihanainen Oki-Maki, kun mä olin just tänne kirjottamassa, että jos masu-maki ja ata-maki joutuu oleen 12 timmaa ilman safkaa ja juomaa, me muut makit ollaan kanssa! Sitten mä menin nopeesti hakeen yhden tuutin jääkaappi-Makista, kun pelkästä ajatuksestakin tuli niin nälkä, ja sinä olet sitten napannut taas mun telepatia-maki-lähetyksen :D:D:D!

Juu, ei tulli mikään arkajalka ole :), rohkea tyttö kun uskaltaa suoraan sanoa kun joltakin tuntuu! Hyvä tulli!! Näin monet muut riidat ja turhat kyyläämiset vältettäis tällä meitin Pallolla, mutku porukat jää sinne himoihinsa (hihiii...) miettimään ja loukkaantumaan ja arvailemaan, ja sitten kohta on täys ruljanssi päällä täällä!

Nam, ihanaa jädee! Mihin aikaan meidän syömälakko alkaa perjantaina? Pitää tankata varastoon nopeesti kaikkee hyvää.

Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku