Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kristallipallo
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
11.01.08, 15:45   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2007
ravintoanalyysi/mielen ja kropan epätasapaino

sain tänään tulokset hiusanalyysistä. joku saattaa tulosten oikeellisuutta epäillä, mutta mie uskon niihin kuin hullu porkkanoihin.

siitä puhe mistä puute ;) ja puute on kova! punaista, punaista näyttää mittari. magnesium, kalsium, natrium, kalium, mangaani, kromi, boori, seleeni, litium;) ja lista jatkuu...

esimerkkinä magnesiumpuutteen oireet: rytmärit, ressi, lihaskireys, kivut, naksuminen, ummetus, pelko-, ahdistus- ja masennustilat!, yleisnimikkeellä hhhärö-härö-härötys. Herätys!!! kolmen huutomerkin paikka.stop. Syökää pork-kanaa, syökää pork-kanaa (ja tabuja, tässä ei enää herneet tai pavutkaan auta). punainen valo.stop. Loppu.stop.

;)
  Vastaa viestiin
11.01.08, 15:51   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Kolloidiset mineraalit avuksi

Laitan sinulle sudensydänsahra linkin artikkeliin Kuolleet lääkärit eivät valehtele:

http://www.minaolen.com/lehti/art2_302.html

Googlettamalla valmistajia löytyy. Sen tiedän, että Suomessa MinäOlen -lehden kaupasta ainakin löytyy... http://www.minaolen.com

Terveisin,
Kerah
  Vastaa viestiin
11.01.08, 15:57   #3 (linkki)

Eipäs ollutkaan MinäOlen-kaupassa enää. Toivottavasti google auttaa myyjätahonkin löytämään.
  Vastaa viestiin
11.01.08, 16:23   #4 (linkki)

Kiitos ;) Eka juttu mikä sattui artikkelista silmään oli kananrusto. Ja tulipa mieleeni että ensimmäinen ruoka jota mun alkoi tehdä mieli tajuttomasti, sen jälkeen kun kävin manalan ovia koputtelemassa ja siellähän ei tunneta syömistä, oli kanankoiven luun pää eli rusto. Mun luita jäkersi ja mä jäkersin luita ;) Sellanen on suden vaisto. Ihmisen selviytymisvietin voimalle ei voi kuin kumartaa.
  Vastaa viestiin
11.01.08, 17:04   #5 (linkki)

Ihmeellistä, että tuollaisen viestin kananrustosta olet sss saanut. Luin jo aikaa sitten artikkelin tutkimuksesta, jossa kerrottiin ruston ainesosien korjaavan nivelten liikkumisesta.:O En tiedä, onko tutkimus edennyt ja onko mitään valmisteita siitä tehty. Kannattaisi ottaa selvää. Olikohan se Tampereen Yliopisto, joka siinä jollain tavalla mukana toimi. Suden vaisto sinulla kyllä on! :)
  Vastaa viestiin
11.01.08, 17:52   #6 (linkki)

=) Nyt kun mietin niin onhan se loogista; sitä on mitä syö ja rusto kasvattaa rustoa ja tukee liikettä. Sit kun siinä on kollageenia, sekin edistää omaa tukikudoksen jäntevyyttä/tukea, jossa mulla on selkeesti koko kropassa heikkous. Mut näitähän ei sillon osannu ajatella. Muistan kun soffan pohjalta suorastaan ulvoin ;) ukkoa lähtemään siltä sijaltaan kauppaan, kun sitä koipea oli yhtäkkiä pakko saada just ja heti X-) Siitä ruokahalusta oltiin niin iloisen hämmästyneitä että otettiin kuvakin, jossa miulla on luu hampaissa ja aika hurja lihansyöjän kiilto silmissä B-) (Tosi terve meininki). Hmm, itse asiassa *virittää muistiaan* jotain rustotuotteita on, glukosamiini ja jopa lääkärien määräämänä, kun eka viittis motivoitua niiden puoskarien (yleistys) juttusille mennä ;) Saattaisin purra niitä koipeen ;)
  Vastaa viestiin
11.01.08, 17:58   #7 (linkki)

ja tunnetaanhan näitä himoja raskaana olevilta oon kuullu, esim seinän laastia jotkut syö (kai kalsium) ja tossa artikkelissakin oli että maata jotkut mineraalitarpeeseensa syö, hih, kun kuin sadan vuoden yksinäisyys-kirjassa, siinä oli se yks apaattinen nainen, joka söi multaa ja ajattelin et on siinä kirjottajalla ollu ihme mielikuvitus, mutta totuus on siis taruakin ihmeelisempää!
  Vastaa viestiin
11.01.08, 18:09   #8 (linkki)

Kun äitini nuorinta siskoani odotti, niin hänellä oli valtava tarve syödä kaurahiutaleita. Terve "tyttö" on vieläkin. Edellinen kuoli 1,5-vuotiaana K-vitamiinin puutteeseen.:O
  Vastaa viestiin
11.01.08, 18:12   #9 (linkki)

Edelliseen lisäten...äidilläni oli K-vitamiinin puutostila raskautensa aikana, josta syystä tämä lapsi kuoli ns purppuratautiin.
  Vastaa viestiin
11.01.08, 18:18   #10 (linkki)
tähtityttö

Käyttäjän Zera* avatari

Rekisteröitynyt: 11/2006
Sijainti: Cassiopeiasta itäänpäin
Kappas vaan, täällähän on puhe siitä mistä minullakin on puute ;)
Rustoa rustoa kaipaa minunkin nivelet, näin minulle kertoi eräs asiantuntija.Niinpä mie hipsinkin alkuviikosta luontaistuotteeseen ja ostin hainrusto-vihersimpukkakapseleita.
http://terveyskaupat.net/epages/HameenLuontaistuote.axl/?ObjectPath=/Shops/HLT/Products/300/SubProducts/300-0001
En tiedä onko vain luuloa mutta jo nyt tuntuu että se on auttanut ja säryt vähempänä.
Kop...kop...koputtaa puuta:)
Magnesium- ja kalsiumvalmisteita olen käyttänyt jo pidemmän aikaa.

Sahra, asiasta ihan kolmanteen, saanko kysyä olitko se sinä jolla oli veriryhmä O- eli se aikas harvinainen? Minulla nimittäin on tuo ja sen takia kovasti kiinnostaa että onko meitä montakin täällä.
  Vastaa viestiin

11.01.08, 18:33   #11 (linkki)

Voi hitsi keraH tota lapsukaisen menetystä :( mut onneksi toinen kaurahiutalelapsonen on terve :)

Koklasin niitä hainrustoja ja ne tais närästää... vai olinko vaan laiska. jotkut muuten kertoo että glukosamiinista tulee pahoinvoiva olo... eikö elimistö sitten ota sitä kaikilla vastaan tai jotain.

Moi Zera-zeni ;) Nolla ja Oo-moilanen miekin olen, mutta negatiivisesta tai positiivisesta en muista :) Ihan kuin olis ollu miinus. Pitäis ottaa muuten selvää. Se veriryhmäruokavaliokin olis ihan hauska ottaa selville. Muita Omegamiinuksia käsi ylös?!?
  Vastaa viestiin
11.01.08, 18:39   #12 (linkki)

sss...tämän kuolleen siskoni elämäntehtävä tuli siis täyteen 1,5-vuotiaana. 4-vuotiaana ajattelin, että hän enkelten maailmaan pääsi, josta syystä mustasukkainen hänelle olin. Vasta aikuisena tarkistin hänen elämänpolkunsa numeron, joka oli kuin olikin mestariluku 22.:O
  Vastaa viestiin
11.01.08, 19:36   #13 (linkki)
Sem
Voima kanssamme

Käyttäjän Sem avatari

Sijainti: Henkimaailma
Onko sinulla jonkin sortin imeytymishäiriö tai jokin muu joka estää ravintojen imeytymisen. Nuo kolloidiset ovat kyllä mielenkiintoinen asia. Jollet niitä heti löydä niin markkinoilla on hyviä mineraali-vitamiini-hivennäisaine tuotteita.

Kana kannattaa hankkia luomuna. Suurtehotuotantoisena syöt hormooneja mukavasti itseesi.

Mielenkiintoisia olivat myös nuo mineraalit vuoristoseuduilla jotka lumesta löytyivät. Oli muistaakseni artikkelissa. Luin tuon joskus kauan sitten.

Vastaa viestiin
11.01.08, 21:37   #14 (linkki)

arvaisin et mulla ei oo ollu tasapainossa kehon/suoliston bakteerifloora lapsenakaan. ja sit armoton treeni vaudilla kehittyvään luustoon ja huono ruokahalu, kun oli aina kivempaa ja innostavampaa tekemistä kuin syödä 8) -ei ollu hyvä koktaili ja noidanpyörä pyörähti käyntiin. mulla jo 15-vuotiaana oli luiden kasvurusto?levyt sulkeutuneet. must tuntuu vahvasti et mineraaleis on ollu häikkää jo tosi pitkään... *lähtee syömään* ;)
  Vastaa viestiin
11.01.08, 21:38   #15 (linkki)

Joo luomua!!!
  Vastaa viestiin
11.01.08, 22:23   #16 (linkki)
sinisin silmin
(Vierailija)

veto vex

Mielenkiintoista,joku muukin haluaa järsiä kanan rustoa,niin minäkin,liekö sitten magnesiumin vajausta liikkeellä.
Kyllä tämä pimeä aika ottaa osansa varannoista.
  Vastaa viestiin