| |  | | |
11.02.12, 13:15
|
#17426 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja blueQ Junalle kiitos lohdutuksesta:))! | Tulevaa se on. On mulla sen verran selvänäkijän vikaa? :)
| |
| | |
11.02.12, 14:31
|
#17427 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2007
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Juna Tulevaa se on. On mulla sen verran selvänäkijän vikaa? :) | Tuota, tuota..
Mitenkähän se onnistuu, kun minulla on sama vika kuin rahikaisella????:)
| |
| | |
11.02.12, 15:37
|
#17428 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja blueQ Tuota, tuota..
Mitenkähän se onnistuu, kun minulla on sama vika kuin rahikaisella????:) | Sitten täytyy vaan odotella ja katsoa, kumpi näkee selvemmin? :/
| |
| | |
11.02.12, 15:56
|
#17429 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2006 Sijainti: Noiruttu Pohojammaa
|
Perunat kiehuu hellalla ja kohta pitää pihviä paistinpannulla paistaa, ne nautin sitte viinin kans...
Olipa mimmulla (meinasin kirjottaa mummulla ;D) ihana kappale. En tiennykkää jotta Hugh Jackman osaa laulaa. No kai niitten näyttelijöitten on oltava monipuolisia taidoiltaan.
Siis minkä ihmeenlainen lämpömittari sillä Loliksella on jos se alkaa hälyttää..???
Vai ymmärsinkö mä ny jotakin väärin? Hommaa ny hyvä immeinen semmonen taviselohopeamittari. :D Tuonhan kans käy elämä hankalaks. Pitkä pinna sulla on noiden vempainten kanssa. Mulla olis lentäny pöpelikköön jo...
Mun piti googlettaa tuo Kalamity Kitty, kun mäkin tiesin vain Calamity Janen.
Eka linkki oli tämmönen. Siinä tuon bloginpitäjä, ei selvinny mulle onko hän se Kalamity Kitty, kerto miten oli suuttunu kun jossain neuvontapalstalla neuvoja oli neuvonu kysyjää joka kysy seuraavaa: Kysyjän tyttöystävä jonka kans hän asui, ymmärtääkseni vielä sen kysyjän kotona, teki bänksit ja ei ois halunnu antaa kumpaakin heidän kissoistaan kysyjälle. Kuitenki tää kysyjä oli se joka niistä kissoista aina huolehti ja hoiti hiekkalaatikot ja kaikki. Eli kissat menis erikseen. Tätä kysyjää kuitenki hirvitti se jotta kissat ei halua olla erossa kun kerran oli niin kokeiltu niin tämä kysyjän luona ollut kissa oli kertakaikkiaan "itkenyt" ja "huutanut" ja ollut täys sekopää. Tyttöystävä oli sanonu tuolle kysyjälle jotta jos viet kummatkin kissat hän alkaa ilkeäksi ja katkeraksi ja heillä ei sen jälkeen voi olla enää minkäänlaista suhdetta.
Toi vastaaja sitten oli neuvonu tuota kysyjää jotta antaa suosiolla kummatkin kissat tuolle tyttöystävälle ja menee itse etsimään itselle uudet tai vaikka töihin johonki kissahoitolaan. Koska ei kannata tehdä draamaa. Tää bloginpitäjä, joka siis ilmesesti on tää Kalamity Kitty ei ymmärtäny ollenkaa tuon vastaajan neuvoa. Kiristävälle ex- tyttöystävälle pitäis siis antaa suosiolla kummatkin kissat? Ettei tulis draamaa. Bloginpitäjä oli sitä mieltä että ton kysyjän pitäis ottaa kummatki kissat ja häipyä vauhdilla.
No emmäkää kyllä sitä mieltä oo jotta tuommoselle kiristävälle exälle pitäis suosiolla kumpiki luovuttaa, varsinki ku se exä ei niitä ikää hoitanu. Voisko se erottaminen tulla sit kyseeseen ja välillä vierailtais niin jotta kissat tapaa toisiaan? Tai jos ei niin kyllä tuo mies ne sais pitää kummatki. Kitty Kustody Kalamity! | A Little Help, Please?
| | |
12.02.12, 11:13
|
#17430 (linkki)
|
| | |
| | |
12.02.12, 12:36
|
#17431 (linkki)
|
|
Ketähän tarkoitit, mutta vastaan kuitenkin: Hyvää huomenta!
Putousta en ole katsonut kertaakaan, tiedän kuitenkin lehdistä , että kuvasi on näitä Putouksen hahmoja.
Ja sanon senkin, että en muistuta kyseistä henkilöä ollenkaan:)!!!
Minulla on tiedossa kimppakivaa, sillä olen tänään menossa konserttiin.
Niin ja huomennakin on kivaa tiedossa...
Lumitöitäkin olisi ollut, mutta Matti ehti ensin:)!
| |
| | |
12.02.12, 12:46
|
#17432 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja blueQ Ketähän tarkoitit, mutta vastaan kuitenkin: Hyvää huomenta!
Putousta en ole katsonut kertaakaan, tiedän kuitenkin lehdistä , että kuvasi on näitä Putouksen hahmoja.
Ja sanon senkin, että en muistuta kyseistä henkilöä ollenkaan:)!!!
Minulla on tiedossa kimppakivaa, sillä olen tänään menossa konserttiin.
Niin ja huomennakin on kivaa tiedossa...
Lumitöitäkin olisi ollut, mutta Matti ehti ensin:)! | Tarkoitus oli se, että minä olen kuvassa ja toivotan huomenta Sinulle, joka luet viestini. :)
Kuinka voi jollakin noin hyvin asiat olla, kivaa, kimppakivaa ja Mattikin vielä? :) Sauli vielä puuttuu, mutta tulossa on.....
| |
| | |
12.02.12, 13:07
|
#17433 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Juna Tarkoitus oli se, että minä olen kuvassa ja toivotan huomenta Sinulle, joka luet viestini. :)
Kuinka voi jollakin noin hyvin asiat olla, kivaa, kimppakivaa ja Mattikin vielä? :) Sauli vielä puuttuu, mutta tulossa on..... | Elämähän ei ole täydellistä...
Tai sitten on.
Tyydyn siihen mitä hyvää on ja mitä ylhäältä annetaan:)
| |
| | |
12.02.12, 14:57
|
#17434 (linkki)
|
|
Tämä asia ei kuulu tälle palstalle, mutta kysynpä silti:)
Mistä löytäisin aikaa sitten lehdissäkin olleet pankkien hinnat, eli asiakas maksut?
Hauluaisn vähän vertailla, kun olen sitä mieltä, että olen lähes kalleimman pankin asiakas.
Minä olen myöskin saanut tarpeekseni Nallesta!
| |
| | |
12.02.12, 15:19
|
#17435 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 12/2007 Sijainti: karjalan kunnailla
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja blueQ Tämä asia ei kuulu tälle palstalle, mutta kysynpä silti:)
Mistä löytäisin aikaa sitten lehdissäkin olleet pankkien hinnat, eli asiakas maksut?
Hauluaisn vähän vertailla, kun olen sitä mieltä, että olen lähes kalleimman pankin asiakas.
Minä olen myöskin saanut tarpeekseni Nallesta! | Löytyvät varmimmin pankkien omilta sivuilta.
12.02.12, 20:41
|
#17437 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 Missähän se Antonio luuraa...??? | Meinaatko, että olisi sinulle "turvallisempi?" :/
| |
| | |
12.02.12, 20:48
|
#17438 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Juna Meinaatko, että olisi sinulle "turvallisempi?" :/ | Sori, taisin erehtyä Antoniossa :)
| |
| | |
12.02.12, 20:58
|
#17439 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Juna Meinaatko, että olisi sinulle "turvallisempi?" :/ | No onhan se turvallinen ku se mätkäsee kitaralla päin naamaa jos joku meinaa mua vaikka veittellä uhata...Nää Saulit ja Matit vaan seisos tumput suorina luulen mä, siis jos Niinistöä ja Vanhasta meinaat ja Nykänen ny ei missään nimessä...Se vois mätkästä vaikka mua...
Miten erehdyit Antoniosta, et tienny kuka vai jotta tosiaan mätkäsee kitaralla...Turvallisempi ku kuka... Kyl sääki varmaan mätkäsisit jollaki jos sun naistas meinattais uhata ;D Ku kerta Tex Willer -fani oot... ;D
| | |
12.02.12, 21:17
|
#17440 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 Miten erehdyit Antoniosta, et tienny kuka vai jotta tosiaan mätkäsee kitaralla...Turvallisempi ku kuka... Kyl sääki varmaan mätkäsisit jollaki jos sun naistas meinattais uhata ;D Ku kerta Tex Willer -fani oot... ;D | http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:A...ux8pjwmYlGtSzH
Tää Antonio huiskis varmaan jollain hiuskihartimella. Kyllä kai Tex Willerkin on jo niin henkistynyt, että ajattelee nykyään jokaisen olennon olevan yhtä? :)
| |
| | |
12.02.12, 21:52
|
#17441 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Juna | :D :D :D Ai toi Antonio...Eihän se oo Banderas...No joo...Ehkä Pekka hoitaa noi mätkäsyt... :D... siinä perhees...
Juu, voihan se aatella ku se on Yön kotka mut kyl mää luulen jotta se viatonta neitoo puolustas vieläki...
| | |
12.02.12, 22:17
|
#17442 (linkki)
|
|
Whitney Houston on kuollu, vissiin itsemurha kun löydettiin ammeesta eikä liity rikosta näin sanoi kympin uutiset. Hän oli 1963 syntyny. Ei sen vanhee. Harmi.
Hänen muistolleen (tää leffa minkä musaa tää on, on mun yks lemppari Bodyguard, sehän sen nimi oli jos oikein muistan, Kevin Costner pääosis.) Whitney Houston - I Will Always Love You - YouTube
Juuh, ja Kevin Costner on lutunen.
Viimeinen muokkaaja Vesimies -70; 12.02.12 22:30.
| |
| | |
12.02.12, 22:22
|
#17443 (linkki)
|
| Juna
Hih hih hii...Luulikko oikeesti jotta sitä Haaviston Antoniota huutelin...Ku hokasin jotten sukunimiä laittanu... :D :D
| | |
13.02.12, 06:54
|
#17444 (linkki)
|
|
-Hyvää huomenta Punahilkka, miltä se maistuisi kahvitilkka? -Oi, se on aivan liian kuumaa, kieltäni polttaa, päätäni huumaa!
-Kahvi on hyvää, mitä mä kuulen, huonolla tuulella rouvani luulen.
-Ah, eihän se oisi ihme lainkaan, jos tietäisin mitä unta nähdä sainkaan!
-Kerro se mulle, kullanmuru, kertoen aina haihtuu suru.
-Mulla oli pesä uusi, munia siinä viisi tai kuusi. Lapset sen löysivät ai ai ai, syömmeni viiltävän haavan sai.
-Rauhoitu rauhoitu rakas lotta, eihän se ollut edes totta!
(Immi Hellén) | |
| | |
13.02.12, 10:49
|
#17445 (linkki)
|
|
Huomenta, vaikka en punahilkka olekaan;)
Niin ja hyvää Sulon ja Sulhon päivää! Ei kai kukaan laita lapselleen enää nimeä Sulho?
Päivä on sään suhteen ok, ei sada lunta ja pakkanen on mennyt pyllylleen.
Eipä tässä mitään kummempia asioita ole, kunhan ilmottauduin:)
Hurjaan hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
| |
| | |
13.02.12, 11:21
|
#17446 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2009
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Amur -Hyvää huomenta Punahilkka, miltä se maistuisi kahvitilkka? -Oi, se on aivan liian kuumaa, kieltäni polttaa, päätäni huumaa! -Kahvi on hyvää, mitä mä kuulen, huonolla tuulella rouvani luulen. -Ah, eihän se oisi ihme lainkaan, jos tietäisin mitä unta nähdä sainkaan! -Kerro se mulle, kullanmuru, kertoen aina haihtuu suru. -Mulla oli pesä uusi, munia siinä viisi tai kuusi. Lapset sen löysivät ai ai ai, syömmeni viiltävän haavan sai. -Rauhoitu rauhoitu rakas lotta, eihän se ollut edes totta! (Immi Hellén) | hyvää maanantaita ja alkanutta uutta viikkoa :)
piti ihan lainata tuo Amurin aamuruno, kun tuli heti lapsuus mieleen siitä. joskus äidilläni oli tapana sanoa tuo runon viimeinen lause, jos olin vaikka nähnyt pahaa unta tai muuten säikähtänyt jotakin.
| |
| | |
13.02.12, 11:23
|
#17447 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 Hih hih hii...Luulikko oikeesti jotta sitä Haaviston Antoniota huutelin...Ku hokasin jotten sukunimiä laittanu... :D :D | No kun siellä aiemmin juttelin Saulista, niin liitin sinunkin Antoniosi niihin pressavaaleihin :) Enkä ihan heti huomannut, että olit laittanut videolinkin, jossa esiintyi ihan mun näköiseni Antonio :D
| |
| | |
13.02.12, 11:34
|
#17448 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja blueQ Huomenta, vaikka en punahilkka olekaan;)
Niin ja hyvää Sulon ja Sulhon päivää! Ei kai kukaan laita lapselleen enää nimeä Sulho?
Päivä on sään suhteen ok, ei sada lunta ja pakkanen on mennyt pyllylleen.
Eipä tässä mitään kummempia asioita ole, kunhan ilmottauduin:)
Hurjaan hyvää alkanutta viikkoa kaikille! | Kyllä minä tykkäisin ainakin olla Sulho niminen. Sinäkin joutuisit sitten kysymään: "Mitäs Sulho ?" :/
Joskus 100v. sitten minäkin jouduin lausumaan koulussa tuon punahilkkarunon. Muistan hyvin, kun laitoin itseni likoon siinä "Ah, se on aivan liian kuumaa"... kohdassa. Voipa olla, että muuttelin vähän runon sanoja, mutta ope tykkäs kovasti.
| |
| | |
13.02.12, 12:12
|
#17449 (linkki)
|
|
[QUOTE=Juna;11128322]Kyllä minä tykkäisin ainakin olla Sulho niminen. Sinäkin joutuisit sitten kysymään: "Mitäs Sulho ?" :/
Minusta on paljon mukavampi sanoa, että mitäs Juna:)?!
Nyt mä sitten taas menen..
| |
| | |
14.02.12, 09:19
|
#17450 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Arco Iris
| Oikein hyvää huomenta ja Ystävänpäivää!
Niih ... Se on semmoinen päivä sitten taas... Mitä sitten kullekin sisällään piteleekin. Tänä vuonna niitä on 366, mutta vain yksi on mahtunut allakkaan.
Ystävä nukkuu vielä. Semmoinen pieni ja lämpöinen. Ihana ja ikääntynyt.
Vasta myöhemmin haliminen on hyväksi. Nyt vasta kahvi. Mahtavaa juoda kahvinsa ihan rauhassa parhaan ystävänsä ja vihollisensa kanssa. Ihan itsekseen.
Mutta ajatustenvirrasta viis. Ainahan sitä on meillä jokaisella.
Tulin vaan tuomaan vain tämän laulun .
Mitään en ymmärrä, mutta sävel oli jotenkin tuttu. ????? ? ????? - YouTube | |
| | | | |