Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kristallipallo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
13.08.09, 00:45   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2009
Sielunkumppanit ja numerologia

Haluaisin kysyä niiltä, jotka tiedätte löytäneenne sielunkumppaninne, oletteko huomanneet välillänne numerologista yhteyttä?
Itse olen huomannut, että sielunkumppaneillani löytyy aina "salaisen haaveeni" numero (koko nimen konsonantit laskettuna yhteen) tärkeimpien numeroidensa joukosta ja päinvastoin. Kiinnostaisi kovasti tietää onko muilla samoin :)
  Vastaa viestiin

13.08.09, 01:06   #2 (linkki)
Killing Whispers

Käyttäjän Varjotar avatari

Rekisteröitynyt: 07/2008
Sijainti: In the darkest shadows...
Never heard.
  Vastaa viestiin
13.08.09, 14:47   #3 (linkki)
valoa jokaiseen päivään.

Käyttäjän leah avatari

Rekisteröitynyt: 07/2009
Sijainti: Kosmos
Joskus täsmää ja olen huomannut tiettyä kirjainten sopivuutta,Tietyt kirjaimet esim.sama alkukirjain,lisäksi on mielenkiintoista selvittääoma elämän polku,myös usein horoskoopissa samoja merkkejä(nousevat,kuu,asteroidit).Mutta sehän on selvää sillä tottakai yhteneväisyyksiä on sukulaisielujen kesken,elämäntehtävä,kokemus,karma.
  Vastaa viestiin
23.08.09, 17:35   #4 (linkki)

Käyttäjän joanna* avatari

Rekisteröitynyt: 01/2009
mulle ei ole koskaan selvinnyt mikä numero vastaa mitäkin konsonanttia tai kirjainta. ei tainnut täällä olla linkkiä sellaiseen..?
  Vastaa viestiin
23.08.09, 17:42   #5 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
http://koti.mbnet.fi/lamat/numerologia/index.php

vieritä tätä esille tulevaa sivua alaspäin niin sieltä löydät numeroiden ja kirjainten vastaavuudet :)
  Vastaa viestiin
23.08.09, 19:21   #6 (linkki)
Se aito ja alkuperäinen

Käyttäjän original alte avatari

Sijainti: seittemän kurvin suoran päässä
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariash
Haluaisin kysyä niiltä, jotka tiedätte löytäneenne sielunkumppaninne, oletteko huomanneet välillänne numerologista yhteyttä?
Itse olen huomannut, että sielunkumppaneillani löytyy aina "salaisen haaveeni" numero (koko nimen konsonantit laskettuna yhteen) tärkeimpien numeroidensa joukosta ja päinvastoin. Kiinnostaisi kovasti tietää onko muilla samoin :)

Pirullista ja niin mielenkiitoista...on löytynyt!

Mie olen syntynyt 11 päivä, hän 18 päivä, minun syntymäkuu on 8 ja hänen 11 ja ei siinä vielä mitään sillä kummallakin on syntymävuoden viimeinen numero kaksi!

Hän on elämäni loppuun saakka sieluntoverini...terkut joensuuhun!
  Vastaa viestiin
23.08.09, 20:48   #7 (linkki)

voiko yhtäkkiä päättää että kaikki mukavat ihmiset on mun sielun kavereita..? eikö ois helppoa niin ei tarviis nuita taulukoita lonia..?

kiitos numerolinkistä kuitenkin. ihan mielenkiintosta, jos aivot toimisi :)
  Vastaa viestiin
23.08.09, 20:53   #8 (linkki)
Se aito ja alkuperäinen

Käyttäjän original alte avatari

Sijainti: seittemän kurvin suoran päässä
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joanna09
voiko yhtäkkiä päättää että kaikki mukavat ihmiset on mun sielun kavereita..? eikö ois helppoa niin ei tarviis nuita taulukoita lonia..?

Miksi vain mukavat ihmiset??

Minusta erilaisetkin on mukavia ja he tuovat oman lisänsä kaikkiin keskusteluihin joissa heidän ei edes tarvitse olla mukavia!

Vastaa viestiin
23.08.09, 20:55   #9 (linkki)

koska mullehan melkein kaikki on mukavia. enhä mie puusilimä ees tajua jos joku miulle koittaa v...uilla. tai mie en välitä :)

joten mukava tai ei. tilanteesta riippuen joko tai.

p.s. ihan taidan flunssahoureissa olla.
  Vastaa viestiin
24.08.09, 17:47   #10 (linkki)
Sem
Voima kanssamme

Käyttäjän Sem avatari

Sijainti: Henkimaailma
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joanna09

Sinä olet päänäyttelijä elämässäsi, ja voit päättää mikä on sinulle oikea ratkaisu, ja loppujen lopuksi ei tarvita muuta kuin syventymistä elämään. :)
  Vastaa viestiin
24.08.09, 19:42   #11 (linkki)

Käyttäjän heliopolis avatari

Sijainti: heliopoliisin kukkula
enpä tiedä mutta meillä hangiksen kanssa tulee samat numerot sekä syntymäajasta että nimistä. 11 ja 22 pukkaa joka käänteessä
  Vastaa viestiin
11.01.12, 11:29   #12 (linkki)
Killing Whispers

Tämän sielunkumppanini kanssa meillä on selvä yhteys. Tavattuamme minun ikäni oli yhtä paljon kuin meidän ikäeromme ja ne kaksi laskettuna yhteen on hänen ikänsä.
  Vastaa viestiin
12.01.12, 23:00   #13 (linkki)

syntymälukuhan tulee oikeesti siitä että laskee päivät yhteen.

esim jos ois syntynyt 1.1.2012.

se on 1+ 1+ 2+ 1+ 2= 7

11 ja 22 luvut on mestarilukuja. tosin jos luvuksi tulee esim 23, pitää laskea yhteen vielä 2+ 3= 5.

mun syntymäluku on 8 eli ikuisuuden luku :)

..mitenkään liian vakavasti näitä ottamatta, mutta kuitenkin jonkin verran perehtyneenä..
  Vastaa viestiin
14.01.12, 10:16   #14 (linkki)

Käyttäjän Amur avatari

minun ja mieheni syntymäluvut on 3(mies) ja 5 (mie) Mitä siitä irtoaa?
  Vastaa viestiin
14.01.12, 10:27   #15 (linkki)

muistelisin, että olen joskus lukenut noitten syntymälukujen merkityksiä jostain, mutta en muista mistä enkä myöskään niitä selityksiä eri numeroille..
  Vastaa viestiin
14.01.12, 15:01   #16 (linkki)
Killing Whispers

Joskus kun tulin miettineeksi, mahtaako mulla olla intiaaniperimää, jos kerran intiaaneille tyypillisiä piireitä löytyy kasvoistakin.. No, sielunkumppanini on intiaani :) <3
  Vastaa viestiin
14.01.12, 15:18   #17 (linkki)

Käyttäjän Awa* avatari

Rekisteröitynyt: 10/2009
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joanna* Näytä viesti
muistelisin, että olen joskus lukenut noitten syntymälukujen merkityksiä jostain, mutta en muista mistä enkä myöskään niitä selityksiä eri numeroille..
Numerologiasta vaikkapa täältä:

Lamat - Numerologia

:)
  Vastaa viestiin
14.01.12, 18:08   #18 (linkki)

Käyttäjän Vesimies -70 avatari

Rekisteröitynyt: 07/2006
Sijainti: Noiruttu Pohojammaa
Mulla tuli tuosta Awan linkistä kun laitoin siihen syntymäpäiväni niin tälläinen teksti:

"Kommunikointikyky, toiminta ryhmässä ja muuntumiskykyisyys ovat numero 3 elämänopetuksina. Elohopean vilkas käytös ja impulsiivisuus ovat helposti tunnistettavissa tästä luovasta monipuolisesta henkilöstä. Hän on ryhmäsidonnainen jopa siinä määrin, että hakeutuu ryhmään ollessaan allapäin. Hän elää luonnonlapsen tavoin vailla huolia ja murheita. Hänellä on älyllinen ja intuitiivinen mieli. Muut rationaaliset ihmiset paheksuvat hänen tapaansa elää, sillä hän jos kuka elää hetkessä. Vaikka hän viihtyy hyvin ryhmässä, hän on sisimmältään ujo ja toiminnallaan pyrkii painamaan ujouden piiloon. Sosiaalisten kontaktien määrä on suuri ja hänellä on hyvä muisti asioiden suhteen. Haasteena onkin saada jotain näkyvää aikaan sovitun aikataulun mukaisesti. Ennalta sovittavat asiat ovat hankalia hänelle, näihin kuuluu myös sitoutuminen vakaaseen ihmissuhteeseen."'

Osa pitää paikkansa osa ei. Mun mielestä.
14.01.12, 18:43   #19 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Awa* Näytä viesti
Numerologiasta vaikkapa täältä:

Lamat - Numerologia

:)
löysitpäs Awa* juuri saman sivun, jolla aikanaan itsekin vierailin :)
  Vastaa viestiin
14.01.12, 19:19   #20 (linkki)
Killing Whispers

Mulle tuli sama teksti ku Veskarilla. Huuhaata. Mä en todellakaa oo niin laumasieluinen kuin nää sanoo.
  Vastaa viestiin
14.01.12, 19:40   #21 (linkki)
Sem
Voima kanssamme

Käyttäjän Sem avatari

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Varjotar Näytä viesti
Mulle tuli sama teksti ku Veskarilla. Huuhaata. Mä en todellakaa oo niin laumasieluinen kuin nää sanoo.
Siksi Voiman Tie on nähdä ja kokea elämänsä Luovana eikä niin kuin joku sen voisi puolesta antaa. :)
  Vastaa viestiin
14.01.12, 19:46   #22 (linkki)

Numerologinen elämänopetuksen numero on 8.
Numero 8: Etsijä
Suunnitelmallisuus, itsenäinen työskentely ja realistisuus ovat numero 8 elämänopetuksina. Hänen luontainen optimistisuus ja usko omiin voimiin saa hänet näyttämään uhmakkaana ja uhkarohkeana. Uteliaisuus ja itsenäisyys tekevät hänestä maailmanamatkaajan, joka tutustuu uusiin ja mieltä kiehtoviin paikkoihin. Hän on keräilijä, joka keskittyy mielummin laatuun kuin määrään. Rahan ja omaisuuden kerääminen on yksi tapa kohdistaa omat päämääränsä itselle tärkeisiin asioihin. Ryhmässä hän on johtaja ja työskentelee tuotteliaasti ja aktivoi myös ryhmän tekemään parasta mahdollista tulosta. Tarve saada hankkeet päätökseen ei suo riittävästi aikaa pysähtyä miettimään omaa elämäänsä. Elääkö hän elämäänsä muiden avulla tai kautta vai saako itse päätettyä mitä tehdä elämällään?

sivulta

Lamat - Numerologia

..voihan noita lueskella ja sitten sopivan kriittisesti pohdiskella. kyllä minunkin persoona on muokkautunut jo aiemmin joten ei tuo teksti enää paljon vaikuta.. kunhan viihteeksi lueskelen.
  Vastaa viestiin
14.01.12, 20:38   #23 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Varjotar Näytä viesti
Se laumasielu ei mullakaan pitäny paikkansa mutta olihan siinä paljo muutakin. Ja tuskin mistään löytää mitään kuvausta joka kuvaa sua yks yhteen kun ne yleensä pyrkii kuvaamaan useempaa ihmistä joilla on joku sama tekijä. Tässä nyt toi nro 3.
14.01.12, 20:43   #24 (linkki)
Sem
Voima kanssamme

Käyttäjän Sem avatari

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 Näytä viesti
Se laumasielu ei mullakaan pitäny paikkansa mutta olihan siinä paljo muutakin. Ja tuskin mistään löytää mitään kuvausta joka kuvaa sua yks yhteen kun ne yleensä pyrkii kuvaamaan useempaa ihmistä joilla on joku sama tekijä. Tässä nyt toi nro 3.
Siitähän juuri aikaisemmin kerroin. Pitäisikö löytyä?
Miksi se oma Voima olisi esteenä ja luodessa sitä mitä sinä oikeasti olet??
  Vastaa viestiin
14.01.12, 20:52   #25 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sem Näytä viesti
Siitähän juuri aikaisemmin kerroin. Pitäisikö löytyä?
Miksi se oma Voima olisi esteenä ja luodessa sitä mitä sinä oikeasti olet??
Ei pitäisi löytyä välttämättä, tai emmä tiä jos ihan henkkoht horoskooppi tommosta kertois, muttakun mä en tiä syntymäkellonaikaani, ja ööh...jos en tajunnut jotta sanoit samaa jo aiemmin niin johtuu siitä jotta puhut ku Babylon 5:sen Kosh... ;D... Tää oli sitte ihan positiivisesti sanottu..Hyvä Koshan (oli pahakin Kosh) oli arvostettu tyyppi.
Ja sitä mäkin just meinasin jotta ei kandee odottaa jotta joku teksti joka kertoo niinkuin vain yleisesti jonkun tietyn (vaikka horoskoopin) ihmsistä kertoo just yks yhteen mitä sä oot. Eikä tarvikkaan.
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku