| |  | | |
02.09.09, 20:46
|
#1 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2006 Sijainti: Noiruttu Pohojammaa
| Miksi kummitukset ilmestyy aina yöllä?
Niin, otsikko, miksi kummitukset ilmestyy aina yöllä, vai ilmestyykö? Tämä tuli mieleen, kun luin tuola yliluonnollisten puolella yhtä ketjua eilen, jossa kummitus oli ilmestyny yöllä sängyn luo, ja nainen saanu ymmärrettävästi (ainakin mä voin ymmärtää) melkein sydärin. Nähdäänhän muulloinkin, mutta suuri osa jutuista on justiin yöllä ja sängyn vierellä ja sä heräät siihen.
Jo pelkästään se, että sä heräät siihen, että joku seisoo yöllä sun sängyn vieressä, vaikka sä asut yksin, on sinällään jo sydämenpysäyttävää, vaikka ei ehtis heti tajuta ees kummitukseksi. Mä voisin tavata luulisin kummituksen kohtalaisen rauhallisena, mikäli se on hyvää tarkottava, jos se ilmestyis päivällä. Mutta yöllä, ja että sä heräät siihen, että joku on sun sänkys vieres, joku vieras...ajatuksena jo kammottava.
Heh, mun makkarin ikkunalla roikkuva kukka ja jalkalamppu siinä melkein alla, antaa pimeessä sellasen kuvan, että siinä on mies kädet levällän niinku linnunpelätin. Kerran unen ja heräämisen rajamaila luulin muutaman sekunnin, että siinä on mies. Ihmeen rauhallisesti vain tuijotin kyllä että kuka se siinä, kunnes tajusin, että ei ku kukka ja lamppu...
| |
| | |
02.09.09, 20:49
|
#2 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 12/2008 Sijainti: Kyöpelinvuori
|
Jaa. Kyllä musta ne näkyy ihan päivänvalossaki.
Mutta ehkä se johtuu siittä et ihminen nukkuu. Nukkuessa sitä voi nähdä sellasta mitä ei päivänvalossa. Tai emmä tiiä, mistä mää mitään tiiän. Voiskohan joku guru ny tulla tähän ja oikasta mut, mieluiten makuuasentoon?
| |
| | |
02.09.09, 20:54
|
#3 (linkki)
| | Se aito ja alkuperäinen
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: seittemän kurvin suoran päässä
|
Ei yöllisiä vieraita tule pelätä ollenkaan sill ne ei tee pahaa !
Epämiellyttävät demonitkin lähtee pois kun käsket ja sytytyä valot ellei muuten lähde.
Kissa seurana huomaa jo pienimmätkin muutokset ja ilmoittaa niistä.
| |
| | |
02.09.09, 20:58
|
#4 (linkki)
| | Killing Whispers
Rekisteröitynyt: 07/2008 Sijainti: In the darkest shadows...
|
Miksei mun luona kummittele nykyään enää..?
| |
| | |
02.09.09, 20:58
|
#5 (linkki)
|
| Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja original alte Ei yöllisiä vieraita tule pelätä ollenkaan sill ne ei tee pahaa ! | Juu, mutta ku siinä on se aspekti, että sä pelästyt sitä, että joku seisoo sun sänkys vierellä keskellä yötä, taloon murtautunu psykopaattimurhaaja tulee ensinnä mieleen ennenkö kummitus. Sama säikähdys, (lievempänä), siinä, että sä luulet, että sun kaveris on vaikka keittiös, mutta se seisookin sun selkäs takana ku käännyt. "Herra Jumala mä pelijästyyn...luulin jotta oot keittiös."
Mä meen kattoon karjalan kunnailla.
| |
| | |
02.09.09, 21:06
|
#6 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 12/2007 Sijainti: karjalan kunnailla
|
Mieki katon, ikkunasta, niitä kunnaita. Ei kyllä oikeen näy, on jo aikas pimmeetä.
| |
| | |
02.09.09, 21:07
|
#7 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 12/2008 Sijainti: Kyöpelinvuori
Alkuperäinen kirjoittaja rinssinakki Mieki katon, ikkunasta, niitä kunnaita. Ei kyllä oikeen näy, on jo aikas pimmeetä. | Katos tarkkaa, mää hyppelehdin niillä kunnahilla kynttilä kädes.
Ei oo muutakaa tekemist just ny.
| |
| | |
02.09.09, 21:08
|
#8 (linkki)
| | Makilandian Kummi
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Södra Savolax
|
Sen takia ettei kukaan niitä kauheesti viitsi päivällä säikähtää ;)
| |
| | |
02.09.09, 21:11
|
#9 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
Alkuperäinen kirjoittaja Pallopia Sen takia ettei kukaan niitä kauheesti viitsi päivällä säikähtää ;) | reps :)))))))
kattellaan josko joku näkyis.. Hyvää ötyä. :) | |
| | |
02.09.09, 21:14
|
#10 (linkki)
|
Alkuperäinen kirjoittaja Paronitar Paradoksia Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja rinssinakki Mieki katon, ikkunasta, niitä kunnaita. Ei kyllä oikeen näy, on jo aikas pimmeetä. | Katos tarkkaa, mää hyppelehdin niillä kunnahilla kynttilä kädes.
Ei oo muutakaa tekemist just ny. | Varohan ettei kynttelis sammu, melekonen tuuli on.
| |
| | |
02.09.09, 21:15
|
#11 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2008 Sijainti: Salaisuus
|
Minä,olen joskus säpähtänyt siihen.Kun olen tuntenu,sen ihankun joku silitäs.
Ja viellä sikeästä unesta..Sitten kun avat,silmät niin onkiin..
Vaan pelkää tyhjää.. | |
| | |
02.09.09, 21:22
|
#12 (linkki)
|
http://www.youtube.com/watch?v=oSGjteluWUI&feature=related
| |
| | |
02.09.09, 22:17
|
#13 (linkki)
|
Alkuperäinen kirjoittaja rinssinakki Mieki katon, ikkunasta, niitä kunnaita. Ei kyllä oikeen näy, on jo aikas pimmeetä. | No arvaa näkisnkö mä, jos ikkunasta kattosin.
| |
| | |
02.09.09, 22:22
|
#14 (linkki)
|
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja rinssinakki Mieki katon, ikkunasta, niitä kunnaita. Ei kyllä oikeen näy, on jo aikas pimmeetä. | No arvaa näkisnkö mä, jos ikkunasta kattosin. | Et ainakaan omastas...
| |
| | |
02.09.09, 22:30
|
#15 (linkki)
| | Killing Whispers
Rekisteröitynyt: 07/2008 Sijainti: In the darkest shadows...
|
Kuolleet ois kyllä tänne tervetulleita kävelemään..
| |
| | |
02.09.09, 23:19
|
#16 (linkki)
|
Alkuperäinen kirjoittaja rinssinakki Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja rinssinakki Mieki katon, ikkunasta, niitä kunnaita. Ei kyllä oikeen näy, on jo aikas pimmeetä. | No arvaa näkisnkö mä, jos ikkunasta kattosin. | Et ainakaan omastas... |
No enpä niin...
| |
| | |
02.09.09, 23:26
|
#17 (linkki)
| | pj
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Kosmos
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 Niin, otsikko, miksi kummitukset ilmestyy aina yöllä, vai ilmestyykö? ------
Jo pelkästään se, että sä heräät siihen, että joku seisoo yöllä sun sängyn vieressä, vaikka sä asut yksin, on sinällään jo sydämenpysäyttävää, vaikka ei ehtis heti tajuta ees kummitukseksi. Mä voisin tavata luulisin kummituksen kohtalaisen rauhallisena, mikäli se on hyvää tarkottava, jos se ilmestyis päivällä. Mutta yöllä, ja että sä heräät siihen, että joku on sun sänkys vieres, joku vieras...ajatuksena jo kammottava.
| unihalvausta ja henkiä ei kannata sotkea keskenään.
miksi kummitukset ilmestyy aina yöllä? onhan niitä päivälläkin. ehkä ei olla niin herkkänä yleensä päivällä, että niitä aina huomaisi? | |
| | |
02.09.09, 23:31
|
#18 (linkki)
|
|
Joo, unihalvauksen tiedän. Kokenut, kokenut. Enkä mä oo kummituksia nähny, mutkun kokemukset on suurimmaksi osaksi yöllä mitä juttuja oon lukenu. Tai bravuuri on justiin tämä sängyn vieressä yöllä, sä heräät.
| |
| | |
03.09.09, 07:42
|
#19 (linkki)
| | pj
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Kosmos
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 Joo, unihalvauksen tiedän. Kokenut, kokenut. Enkä mä oo kummituksia nähny, mutkun kokemukset on suurimmaksi osaksi yöllä mitä juttuja oon lukenu. Tai bravuuri on justiin tämä sängyn vieressä yöllä, sä heräät. | tuo sängyn vieressä yöllä bravuuri-tyyppi on kyllä ainakin 95 % unihalvaus eikä henki. | |
| | |
03.09.09, 08:45
|
#20 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja nikkilä Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 Joo, unihalvauksen tiedän. Kokenut, kokenut. Enkä mä oo kummituksia nähny, mutkun kokemukset on suurimmaksi osaksi yöllä mitä juttuja oon lukenu. Tai bravuuri on justiin tämä sängyn vieressä yöllä, sä heräät. | tuo sängyn vieressä yöllä bravuuri-tyyppi on kyllä ainakin 95 % unihalvaus eikä henki. | Juu ja oikeen kovassa krapulassa saattaa nähdä liskoja sekä 'piikukkoja jopa sängynkin vieressä . | |
| | |
03.09.09, 09:56
|
#21 (linkki)
| | Ikuinen opiskelija
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Oma keho
|
Täytyi oikein kuukkelista katsoa, että mikä on unihalvaus. Nyt sitten tiedän sellaisenkin asian olevan.
Itse olen aivan hereillä ollessa kuullut jonkun tulevan sisään, koirakin on reagoinut siihen. Tai silloin niitä oli kaksi, alkoivat murisemaan, kun ulko ovi aukaistiin ja "joku" tuli eteiseen. Kun menimme koiruuksien kanssa eteiseen katsomaan, että kukahan sieltä tuli, niin ei ollut ketään missään. Tämä toistui talven aikaan useamman kerran, mutta koskaan ei näkynyt lumessa mitään jälkiä, siis rappusilla. Oli satanut lunta ja en ollut viitsinyt enää illalla mennä rappuja lakaisemaan.
Jos koirat ei olisi reagoineet askeliin ja avattuun oveen, niin ehkä olisin alkanut epäilemään, että kuulen harhoja. Asuin silloin yksin koirien kanssa. Tiedän kyllä kuka kävi rajan toiselta puolelta, mutta sitä en viitsi täällä kertoa. Ja tuo tapahtui aina niin, että en ollut vielä nukkumassa. Eli, ei voi olla mitenkään unihalvaus, mutta ei ollut pelottavakaan. Aikanaan sitten käynnit loppuivat.
Kerrotaanhan joistakin kartanoista, että päivällä on näkynyt yläkerran ikkunoista joku ulos katselevan. Useimmiten ne laitetaan valojen heijastumiksi ikkunoista, mutta ainakin minun mielestä jonkun sielu/henki voi käydä entisessä kodissa katsomassa, että miten siellä nyt eletään.
Samaten, jos siirtyminen rajan tuolle puolelle on tapahtunut äkillisesti, niin sielu ei ymmärrä, että hänen kehonsa on kuollut.
On myös sellaisia tapauksia, että siunaustilaisuudessa kirkossa, vainaja on "tullut" katsomaan ja ihmettelemään kukkavihkojen määrää arkkunsa kannella.
Näistä vaan ei uskalleta puhua, leimautumisen pelosta.
Henkiä nähnyt ja kokenut Valkoinen susi
| |
| | |
03.09.09, 12:50
|
#22 (linkki)
| | Luajan lapsi
Rekisteröitynyt: 01/2008 Sijainti: Länsisuomi
|
Muutaman kerran olen tuntenut hengen seisovan sängyn vieressä,mutta se oli niin etten ollut vielä ehtinyt nukahtaa ja olin kuullut samana päivänä jonkun kuolleen äkillisesti tai muuten oudosti..kun tein niille valoon lähetyksen ja siunaamisen ne poistuivat,eivätkä ole takaisin tulleet.
Aikaisemmin tein paljon enemmän näitä meediointeja.
| |
| | |
03.09.09, 14:51
|
#23 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
|
En tiedä miksi yö on hengille otollisempaa aikaa kuin päivänvalo.
Ihan valoisassa olen täällä meillä tuntenut välitilassa seikkailevia henkiä. Ensimmäisellä kerralla oli ilta mutta valoisaa kuitenkin ja hän tarttui käsivarteeni kaksi kertaa toinen selkeä kohtaaminen oli samaan aikaan kun sitä porukkaa meiltä "häädettiin" eli eräs henkilö ohjasi heitä sinne mihin kuuluvatkin.
Seisoin keittiössä ja kuuntelin miehen puhetta kun yhtäkkisesti aloin palella niin että tärisytti. Selkäni takaa käveli lävitseni vanha nainen kohdasta, jossa tiesin olleen ovi kauan sitten.
Täällä oli heitä kuulemma useita, kaikkia hän ei kuvaillut vain ne jotka itsekin tunsin tai olin tuntenut/tunnistanut jo aikaisemmin. Yksi heistä oli kauan sitten täällä yläkerrassa (tai sillonhan tämä on ollut ullakkona) hirttänyt itsensä noihin kattopalkkeihin. Hän oli kovin tuskainen ja olin iloinen kun kuulin hänen lähteneen. :) Vanha ontuva mies jätti jälkeensä tupakantuoksun jonka puolisonikin huomasi, ei ole tuoksunut sen jälkeen kun Kotiin heidät ohjattiin.
| |
| | |
03.09.09, 18:58
|
#24 (linkki)
| | Voima kanssamme
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Henkimaailma
|
Ei energiakasaantumille ole mitään käyttöä vuorokauden eikä edes vuoden ajoista, saati ajasta yleensä. Oma mielemme kyllä voi sitten taipua käytössämme mitä erikoisempiin. Lähtöperusta on kuitenkin se että energia on jatkuvassa liikkeessä ja muutoksessa, ja sitten me energioissa energioillamme luovimme ja huomioimme olemuksemme ja kykymme mukaan.
| |
| | |
03.09.09, 20:30
|
#25 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2009
|
Ja mie luulen , että vedämme vielä puoleemmekin tietyntyyppisiä energioita (ja ihmisiä), semmoisia, mitkä on tarpeen.
| |
| | | | |