Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kristallipallo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
27.01.10, 21:43   #1 (linkki)

Käyttäjän joanna* avatari

Rekisteröitynyt: 01/2009
Yksin olosta, omasta tilasta, yksinäisyyden tunteesta...

Toisissa ketjuissa on puhuttu esim. indigo/kristalli ihmisen tarpeesta rauhoittua yksin ajoittain.

Se on tärkeää.

Yksin olo ja yksinäisyys on kuitenkin kaksipiippuinen juttu... Joskus yksinäisyys raastaa, pelottaa, väsyttää.

Joskus eheyttää.

Siinäpä sitä sitten on taiteillessa sopivan yksinäisyytensä kanssa...

Vai mitä olette mieltä..?
  Vastaa viestiin

27.01.10, 21:50   #2 (linkki)

Käyttäjän Vesimies -70 avatari

Rekisteröitynyt: 07/2006
Sijainti: Noiruttu Pohojammaa
Yksinäisyyttä ja omaa rauhaa tarvii muutkin kun indigot tai kristallit. Esimerkiksi minä. Minä rakastan yksin oloa. Minä tarvin paljon omaa rauhaa. (Voisin tietty innostuneena tämän perusteella keksiä olevanikin indigo tai kristalli..Joo en. mulla on jalat maas. :D)

Mä en kyllä oo tuntenu itteeni yksinäiseksi juuri koskaa. En ainakaa yksin ollessani. Joskus joidenki seuras kyllä...
  Vastaa viestiin
27.01.10, 21:52   #3 (linkki)

..mä oikeesti melkein itku kurkussa täällä vain toivon, että saatais lapsen kanssa nukuttua edes jotenkin tarpeeksi ja rauhassa..

ja että huomenna saisimme jutut tehtyä mitkä pitää pakkasesta ja viimasta huolimatta.

..miten näin sisukas nainen osaakin olla näin surkeana hetkittäin.. vaikka ei kai tässä suurempaa hätää, valmiissa maailmassa..
  Vastaa viestiin
27.01.10, 21:54   #4 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 Näytä viesti
Yksinäisyyttä ja omaa rauhaa tarvii muutkin kun indigot tai kristallit. Esimerkiksi minä. Minä rakastan yksin oloa. Minä tarvin paljon omaa rauhaa. (Voisin tietty innostuneena tämän perusteella keksiä olevanikin indigo tai kristalli..Joo en. mulla on jalat maas. :D)

Mä en kyllä oo tuntenu itteeni yksinäiseksi juuri koskaa. En ainakaa yksin ollessani. Joskus joidenki seuras kyllä...
hauskasti kirjoitettu tuo "Voisin tietty innostuneena..."

:)
  Vastaa viestiin
27.01.10, 21:56   #5 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joanna09 Näytä viesti
..mä oikeesti melkein itku kurkussa täällä vain toivon, että saatais lapsen kanssa nukuttua edes jotenkin tarpeeksi ja rauhassa..

ja että huomenna saisimme jutut tehtyä mitkä pitää pakkasesta ja viimasta huolimatta.

..miten näin sisukas nainen osaakin olla näin surkeana hetkittäin.. vaikka ei kai tässä suurempaa hätää, valmiissa maailmassa..
Täältä sympatiat. Toivottavasti toiveesi toteutuu.
  Vastaa viestiin
27.01.10, 21:59   #6 (linkki)

Kiitos Veskari.

..ei nää olot yleensä kauan kerrallansa kestä..
  Vastaa viestiin
27.01.10, 22:01   #7 (linkki)

No hyvä. Hyvää yötä. Poistunpa nyt.
  Vastaa viestiin
27.01.10, 22:08   #8 (linkki)

Käyttäjän nakki. avatari

Rekisteröitynyt: 12/2007
Sijainti: karjalan kunnailla
Lainaus:

Välillä pittääkin itkee. Huomenna on uus päivä ja kaikki menee parhain päin, luota siihen.

Miekin paras sanoja....
  Vastaa viestiin
27.01.10, 22:25   #9 (linkki)

Käyttäjän Juna avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/stu...u10/871908.jpg
  Vastaa viestiin
27.01.10, 22:43   #10 (linkki)

kiitos <3

mä oon niin pöllö että monesti lähen kävelylle tai rupeen tiskaamaan jos itkettäis.

tällä kertaa yksinäinen ja lämmin suihku helpotti oloa.

öitä ja nähhään tuas.

..niin ja kirjottakaa vaan otsikon aiheesta jos tulee mieleen ajatuksia.. minä taas omista asioista vaan höpisin..
  Vastaa viestiin
27.01.10, 22:56   #11 (linkki)

Käyttäjän Setra avatari

Rekisteröitynyt: 01/2010
Sijainti: Lännen auringon alla
Totta. Yksinolo on tärkeää. Silloin voi rauhassa miettiä omia syvyyksiään ja tankata hiljaisuutta. Itselleni siitä on tullut tänä vuonna tärkeä osa arkipäivää, ehkä oli suunniteltua, että olen aina osannut nauttia hiljaisista hetkistä :)

Toivon teille kauniita unia!
  Vastaa viestiin
28.01.10, 16:26   #12 (linkki)
Killing Whispers

Käyttäjän Varjotar avatari

Rekisteröitynyt: 07/2008
Sijainti: In the darkest shadows...
Minä tarvitsen yksinäisyyttä PALJON. En jaksa ihmisiä yleensä kovinkaan kauaa.
  Vastaa viestiin
28.01.10, 17:39   #13 (linkki)

minäkin kyllä viihdyn oikein hyvin yksikseen. ainakin ajoittain. nuorempana olin seurallisempi.

nykyään koitan opetella ottamaan ja pitämään jossain määrin oman rauhani ja tilani vaikka ympärillä tapahtuisi mitä.
  Vastaa viestiin
28.01.10, 18:24   #14 (linkki)
Se aito ja alkuperäinen

Käyttäjän original alte avatari

Sijainti: seittemän kurvin suoran päässä
Moi!

Yksinolo ei ole pahasta, itsekullekkin sillä sielu tarvitsee rauhaa..kaiken paskan keskellä!

Toivoisinkin että tämä ketju pysyisi juuri tällaisena, ilman että joku alkaisi peräämään perusteluja sanomille!

Kyttiä on tarpeeksi livenä maailmassa, joille täytyy ja joutuu perustelemaan jopa omat pieraisutkin.
Täällä netissä niitä on vielä enemmän!

Aiheena siis yksinolo:

Minä koen sen myönteiseksi, sillä silloin on aikaa itselle ja omille ajatuksille!
Viihtyisin toki viikkojakin kesällä mökilläni, jos olisi mahdollista.

Minulle kaiken arjen paskan vastapainona, toimii luonto!
  Vastaa viestiin
28.01.10, 19:01   #15 (linkki)

Käyttäjän Pihla avatari

Sijainti: Suomiäidin kainalo
Itselleni on yksinäisyys ja omatila ollut hyvin tärkeitä jo lapsesta lähtien, olen tarvinnut hengähdys aikaa ihmisistä ja nykyään se on vain korostunut, ehkä työnkuvani vuoksikin. "Entisessä elämässäni" sen luontoista herkkua oli ihan liian vähän...... siksipä ehkä ahdistuinkin, ja sitä ahdistusta ei ymmärretty.... minulla nyt vain on joskus niin vahva tarve olla ihan rauhassa lähtemättä rientoihin tai seurustella aina kun minulla sattui olemaan vapaata.

Nyt sitä rauhaa ja omaatilaa on ihan tarpeeksi.....ja itse voin säädellä sen haluanko seuraa vai en...kuulostaa itsekkäältä, mutta sitä se ei ole, muutoin en jaksaisi olla seurassa silloin kun sitä minulta vaaditaaan...
Tosin olen joutunut erään ihmisen taholta hieman minua harmittavalla tavallakin toppuuttelemaan vierailuja vedoten juoruiluihin....mutta kun hän itse ei ymmärtänyt vierailujensa määrää ja varsinkin ajankohtiin joihin net tapahtui, tunsin itseni kovin kiusaantuneeksi....vaivautuneeksi, sillä onhan minulla olemassa ihan oma priva-elämä jossa tahdon riekkua miten lystään, reuhaksissa kalsareissa ja minitopissa kera villasukkien....;)....

Miusta jokaisen pitäisi opetella olemaan yksin, sillä on heitäkin jotka eivät kykene puolen tunnin yksin oloon....surullista, sillä yksinolo on aikaa syventyä itseensä ja olemiseensa....
  Vastaa viestiin
28.01.10, 22:25   #16 (linkki)

joo tää onkin hyvä ketju vaikka itkisinkin välillä..

yksin olo mulla ainakin poikii ihanasti luovuutta.

mutta nyt hyvää yötä. huomenna(kin) aikainen herätys.

..ja pakkanenhan muuten laskee viikonlopuksi ainakin vähän..
  Vastaa viestiin
29.01.10, 10:49   #17 (linkki)
LF
hejsan

Rekisteröitynyt: 10/2008
Sijainti: Ruotsi, Tukholman lääni
Jokainen ihminen tarvitsee joskus yksinoloa. Hyvin moni nykyaikana ei osaa olla yksin. Odottavat että aina pitäisi tapahtua jotain ja aina pitäisi olla liikkeellä. Moni ihminen stressaa, eivät edes tiedä miltä tuntuu olo silloin kun ollaan rauhallisia. Stressaava ihminen ei voi sietää yksinäisyyttä. Yksinäisyydellä minä tarkoitan etupäässä hiljaisuutta ja rauhallista oloa. Jokainen ihminen tarvitsee hiljaisuutta joskus ympärilleen. Harva ihminen osaaa nauttia hiljaisuudesta ja yksinäisyydestä tässä nykymaailman stressi maailmassa.
.
  Vastaa viestiin
29.01.10, 10:51   #18 (linkki)
LF
hejsan

Rekisteröitynyt: 10/2008
Sijainti: Ruotsi, Tukholman lääni
Lainaus:

Veit sanat suustani. :)
.
  Vastaa viestiin
29.01.10, 11:45   #19 (linkki)

Käyttäjän Juna avatari

Lainaus:
*Veskari*

Tastähän voisi tulla kuuluisa aforismi, jos Veskari on tämän 'omasta päästään' oivaltanut?
  Vastaa viestiin
29.01.10, 19:12   #20 (linkki)

Käyttäjän Paronitar Paradoksia avatari

Rekisteröitynyt: 12/2008
Sijainti: Kyöpelinvuori
Lainaus:
Toisissa ketjuissa on puhuttu esim. indigo/kristalli ihmisen tarpeesta rauhoittua yksin ajoittain.

Se on tärkeää.

Yksin olo ja yksinäisyys on kuitenkin kaksipiippuinen juttu... Joskus yksinäisyys raastaa, pelottaa, väsyttää.

Joskus eheyttää.

Siinäpä sitä sitten on taiteillessa sopivan yksinäisyytensä kanssa...

Vai mitä olette mieltä..?

Mää olen hyvänluontoinen erakko, ollut jo kuutisen vuotta eikä siittä loppuakaan näy :))
Onneks on toi siippa, sen kanssa voipi vaihtaa sanan tai pari viikossa ;))
  Vastaa viestiin
29.01.10, 20:10   #21 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pihla Näytä viesti
I
Nyt sitä rauhaa ja omaatilaa on ihan tarpeeksi.....ja itse voin säädellä sen haluanko seuraa vai en...kuulostaa itsekkäältä, mutta sitä se ei ole, muutoin en jaksaisi olla seurassa silloin kun sitä minulta vaaditaaan...

Miusta jokaisen pitäisi opetella olemaan yksin, sillä on heitäkin jotka eivät kykene puolen tunnin yksin oloon....surullista, sillä yksinolo on aikaa syventyä itseensä ja olemiseensa....
Juuri näin. Kumpikin kun mun suusta.
  Vastaa viestiin
29.01.10, 20:12   #22 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Juna Näytä viesti
*Veskari*

Tastähän voisi tulla kuuluisa aforismi, jos Veskari on tämän 'omasta päästään' oivaltanut?
No ihan omasta puupäästä. Tosin jos tämän on jo joku viisaampi sanonu niin ei voi mitää...Omaa kokemusta on tää kuitenki.
  Vastaa viestiin
29.01.10, 20:12   #23 (linkki)
Sem
Voima kanssamme

Käyttäjän Sem avatari

Sijainti: Henkimaailma
Siellä on hyvä olla minne jalkaterät näyttävät; ei kuitenkaan tarvitse ylitsepursuavasti hakea hyväksyntää eikä olla tuppisuuna, Vain läsnä-juuri tässä juuri näin on hyvä. :)
  Vastaa viestiin
29.01.10, 20:17   #24 (linkki)

Käyttäjän tulli avatari

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sem Näytä viesti
Siellä on hyvä olla minne jalkaterät näyttävät; ei kuitenkaan tarvitse ylitsepursuavasti hakea hyväksyntää eikä olla tuppisuuna, Vain läsnä-juuri tässä juuri näin on hyvä. :)
Minun jalkaterät näyttävät aina samaan suuntaan. Onko minulla vaihtoehtoja??
  Vastaa viestiin
29.01.10, 20:26   #25 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tulli Näytä viesti
Minun jalkaterät näyttävät aina samaan suuntaan. Onko minulla vaihtoehtoja??
Ei ne voi samaan suuntaan aina näyttää. Kun sä kääntyilet, niin ne näyttää eri suuntiin. Siis käännyt vasemmalle, oikeelle jne. Ne näyttää aina sinne minne sä käännyt. (Tietty ton voi ottaa siltä kantilta että samaan suuntaan...sinne minne käännyt...)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku