Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kristallipallo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
13.02.10, 20:45   #1 (linkki)

Käyttäjän joanna* avatari

Rekisteröitynyt: 01/2009
Huoliketju

teen tämän siksi, että en taas murehtisi ylimääräisiä asioita. tai tärkeitäkään asioita liiaksi.

huoli nro 1 ... ...
huoli nro 2 ... ---
huoli nro 3 ... '''

elikkäs siis murheet asettukoot oikeisiin mittasuhteisiin ja rentoa illan jatkoa kaikille. jospa mä kohta sanon jotain mukavaakin.

jos ette tuntis mua yhtään, aattelisitte että nyt se vasta sekasin on ;)
  Vastaa viestiin

13.02.10, 21:09   #2 (linkki)

miten sen oman tahdon ilmaiseminen ja oman pään pitäminen on joskus niin vaikeaa..? ja miten joidenkin on niin vaikea ymmärtää, että useimmiten viihdyn oikeasti yksinkin..?

onko tää sitä kuuluisaa ein sanomisen harjoittelua...

..hiljaisen varmasti meinaan useimmiten pitää pääni tärkeissä asioissa..

Viimeinen muokkaaja joanna*; 13.02.10 21:11. Syy: kirj.virhe
  Vastaa viestiin
13.02.10, 21:13   #3 (linkki)

ja tasapuolisuuden nimissä, saa tähän ketjuun kirjoittaa muutkin kuin minä. mieluiten aiheen vierestä. kyl aiheestakin käy. jaettu huoli on puolikas huoli.
  Vastaa viestiin
13.02.10, 21:22   #4 (linkki)
Se aito ja alkuperäinen

Käyttäjän original alte avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: seittemän kurvin suoran päässä
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joanna* Näytä viesti
ja tasapuolisuuden nimissä, saa tähän ketjuun kirjoittaa muutkin kuin minä. mieluiten aiheen vierestä. kyl aiheestakin käy. jaettu huoli on puolikas huoli.

Miul ei kyllä ole oikeen mitään huolia!

Kai sitä jokaisen 'kynttä kutitta' joskus tms mutta nehän kuuluu arkeen!

Olo on näin saatanan 'valaistuneena' sellaista, että ihan ku pumpulipilvien päällä leijailisi ja elämäkin on kuin ruusuila tanssimista , päivästä päivään!

Voih tätä autuutta!
  Vastaa viestiin
13.02.10, 21:27   #5 (linkki)

kiitos alte ymmärryksestä, rohkaisusta tai mistä lie...

:)
  Vastaa viestiin
13.02.10, 22:08   #6 (linkki)

mie sentäs yritän murehtia ja kiukuta hiljaa... naapurit ei aina ossoo... tehä sitä hiljaa.

prkl.

anteeksi. jos tarvii pyytää.
  Vastaa viestiin
14.02.10, 20:53   #7 (linkki)

kaiken juhlahumun keskellä mun on taas tämän illan huolet tähän laitettava oottamaan huomista...

voi jestas ku miun pitäs olla huomenna het aamupäivästä ihan skarppina ja tuntuu että tää laps imee musta ihan kaiken mitä lähtee...

ja enempikin.

no, se on sellast ny sit.
  Vastaa viestiin
11.01.12, 11:46   #8 (linkki)
Killing Whispers

Käyttäjän Varjotar avatari

Rekisteröitynyt: 07/2008
Sijainti: In the darkest shadows...
huoli nro 1 ... Olen kipeä: flunssan perkele.
huoli nro 2 ... Kouluun on silti mentävä tekemään pakolliset hommat
huoli nro 3 ... Ulkona on tosi surkee sää.
  Vastaa viestiin
11.01.12, 14:18   #9 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Varjotar Näytä viesti
huoli nro 1 ... Olen kipeä: flunssan perkele.
huoli nro 2 ... Kouluun on silti mentävä tekemään pakolliset hommat
huoli nro 3 ... Ulkona on tosi surkee sää.
löysitpäs vanhan ketjun :)

älähän liikaa rehki kipeänä...

meillä on ihan hyvä sää, vaikka kyllähän tuo maisema aika pysähtyneeltä näyttää, mutta myrskyä ei sentään ole ja hyvä niin.
  Vastaa viestiin
12.01.12, 21:09   #10 (linkki)
Killing Whispers

Kuumetta, flunssaa ja huomenna jään kotiin, kun ei olo ala olla parempi ja tänään koulupäivä oli todella tuskainen..
  Vastaa viestiin
12.01.12, 22:20   #11 (linkki)

mulla flunssat on olleet tosi paljon lievempiä sen jälkeen kun elämän stressi muuttui sellaiseksi mitä kestin. ja on myös sanottu että liian laihat ja liian lihavat ihmiset kärsivät enemmän kulkutaudeista kuin suurin piirtein keskipainoiset. tämän voin todistaa ihan itse.

toki ikä ja muut tekijät vaikuttaa sairastavuuteen myös.
  Vastaa viestiin
12.01.12, 23:15   #12 (linkki)

Käyttäjän Kissantassu* avatari

Rekisteröitynyt: 04/2010
Minulla oli viikon alussa yhden yön kestävä horkkatauti. Jouduin yöllä menemään tulikuumaan kylpyyn enkä siltikään meinannut lämmetä. Tosi paksun ja kuuman täkin alla vielä lämmittelin sen jälkeenkin itseäni. Onneksi saatoin heti helpottaa elämääni ja antaa itselleni lepohetkiä vaikka en voinutkaan heittäytyä aivan täysillä sairastamaan. Eikä yötää seuranneena päivänä ollutkaan oikeastaan muuta hätää kuin että oli hutera olo, joka johtuikin ehkä vain yön kohmeudesta. Syväjäädytyksestä oikeastaan :D
Jos tuollaista tulee siis niin kannattaa heti lämmittää itsensä ytimiä myöten ja helpottaa jotenkin seuraavan päivän elämää niin saattaa mennä sillä ohi. Mikä tahansa se sitten olikin. Onkohan sitä liikkeellä yleisestikin?

Tsemppiä Varjottarelle tautiin. Varmasti tekisi hyvää levätä vähän kun on flunssan kourissa. Flunssa voi tehdä todella haljun ja haluttoman olon.
  Vastaa viestiin
12.01.12, 23:19   #13 (linkki)

Käyttäjän Vesimies -70 avatari

Rekisteröitynyt: 07/2006
Sijainti: Noiruttu Pohojammaa
Lainaus:
ja on myös sanottu että liian laihat ja liian lihavat ihmiset kärsivät enemmän kulkutaudeista kuin suurin piirtein keskipainoiset.
.
No sitten en ookkaan liian lhava... ;D Mä olen tosi harvoin sairas.
12.01.12, 23:48   #14 (linkki)
Sem
Voima kanssamme

Käyttäjän Sem avatari

Sijainti: Henkimaailma
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 Näytä viesti
Ja minä vielä harvemmin.
  Vastaa viestiin
13.01.12, 00:14   #15 (linkki)

Lainaus:

juu, muistan aikaa kun olin vähän turhan hoikka, oli helposti kylmä ja flunssa. tosin ei sillä että oisin täysin tyytyväinen nykyiseenkään (osittain laiskistuneeseen) olotilaani, mutta kyllä tietty "vararavinto" ja myös sellainen mielen tasollakin tapahtuva sinnikkyys, itsekkyys tai omavaraisuus (miten sitä nyt kuvailisi) on auttaneet miuta kamppailemaan tauteja vastaan. kiitän kyllä tätä varhaista keski-ikää, jossa joskus lorvikatarri iskee liikunnan tms suhteen, mutta jotain on opittu nuoruuden vuosista.
  Vastaa viestiin
13.01.12, 16:05   #16 (linkki)
Killing Whispers

Itsetuhoisia taipumuksia tuon ruoan suhteen, niin pitää olla tarkka siinä, miten keventää kun on tullut herkuteltua vähän liikaa..
  Vastaa viestiin
14.01.12, 10:02   #17 (linkki)

Käyttäjän Amur avatari

Mörköjä ja poliiseja on olemassa. Ja kuiluja joihin voi tipahtaa. Voi paleltua kuoliaaksi ja lentää ilmaan ja pudota järveen ja saada luun kurkkuunsa ja vaikka mitä.

-Muumipeikko-
  Vastaa viestiin
14.01.12, 19:25   #18 (linkki)
Sem
Voima kanssamme

Käyttäjän Sem avatari

Lainaus:

juu, muistan aikaa kun olin vähän turhan hoikka, oli helposti kylmä ja flunssa. tosin ei sillä että oisin täysin tyytyväinen nykyiseenkään (osittain laiskistuneeseen) olotilaani, mutta kyllä tietty "vararavinto" ja myös sellainen mielen tasollakin tapahtuva sinnikkyys, itsekkyys tai omavaraisuus (miten sitä nyt kuvailisi) on auttaneet miuta kamppailemaan tauteja vastaan. kiitän kyllä tätä varhaista keski-ikää, jossa joskus lorvikatarri iskee liikunnan tms suhteen, mutta jotain on opittu nuoruuden vuosista.
Toisinaan pari kertaa vuodessa tulee sellainen olo että meinaa jokin virustartunta iskeä kesken päivän, pari tuntia normaalisti toimien ja keskittyen intensiivisemmin ja sen kanssa olen ystävä ja matka jatkuu(Mielen Voima joka luo) , ainakin näin viimeisen 25 vuoden aikana kun ei ole tarvinnut levätä kuin joka päivä säännöllisesti sen mitä tarvitsee tavallisesti. :)
  Vastaa viestiin
14.01.12, 21:02   #19 (linkki)

Käyttäjän Vesimies -70 avatari

Rekisteröitynyt: 07/2006
Sijainti: Noiruttu Pohojammaa
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Amur Näytä viesti
Mörköjä ja poliiseja on olemassa. Ja kuiluja joihin voi tipahtaa. Voi paleltua kuoliaaksi ja lentää ilmaan ja pudota järveen ja saada luun kurkkuunsa ja vaikka mitä.

-Muumipeikko-
:D :D :D Tuosta tuli mieleen jotta sillon ku vuosituhat vaihtui, niin peloteltiin jottei uskalla lentää lentokoneella kun tietikoneet ei ymmärrä vuotta 2000, jopa Finnairin pomot sanoi muutama kuu ennen vuosituhannen vaihdosta jotta "en jos ei pakko oo", kun kysyttiin jotta "lentäisittekö vuosituhannen vaihtuessa?" ja muutenki annettin ymmärtää jotta pankkiautomaatit sekoo yms. Tuntu jotta pitää pysyä neljän seinän sisällä visusti, mutta ei sekään ois välttämättä auttanu. Jos huushollis yläpuolella ois lentäy venäläänen satelliitti niin se ois voinu pudota sun kattos läpi.

No mitää tuollaasta ei sitte tapahtunu kuitenkaa.
14.01.12, 22:19   #20 (linkki)
Sem
Voima kanssamme

Käyttäjän Sem avatari

Lainaus:
:D :D :D Tuosta tuli mieleen jotta sillon ku vuosituhat vaihtui, niin peloteltiin jottei uskalla lentää lentokoneella kun tietikoneet ei ymmärrä vuotta 2000, jopa Finnairin pomot sanoi muutama kuu ennen vuosituhannen vaihdosta jotta "en jos ei pakko oo", kun kysyttiin jotta "lentäisittekö vuosituhannen vaihtuessa?" ja muutenki annettin ymmärtää jotta pankkiautomaatit sekoo yms. Tuntu jotta pitää pysyä neljän seinän sisällä visusti, mutta ei sekään ois välttämättä auttanu. Jos huushollis yläpuolella ois lentäy venäläänen satelliitti niin se ois voinu pudota sun kattos läpi.

No mitää tuollaasta ei sitte tapahtunu kuitenkaa.
Se on sitten seuraava vuosituhat vielä kauhiampi.
  Vastaa viestiin
14.01.12, 22:24   #21 (linkki)
Killing Whispers

Nii tehokkaasti on eräitä maailmanloppu-dokkarilla peloteltu, että menivät naimisiin kokeakseen liitossa olon ennen kuolemaansa :D
Joo, mikälie ja millo tuleekaan eteen, ni ei sille mitää voi, muttei sen edessä kannata turhia hätiköidäkään, kaikkea ei vaa voi tehdä just nyt, mitä tahtoo elämässään saavuttaa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku