| |  | | |
30.07.10, 20:35
|
#1 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2006 Sijainti: Noiruttu Pohojammaa
| Mis helekutis te kaikki ootte
Eiks tää oo ketää? Meinasin kysyä mis helvetis te ootte mut jos se loukkaa jotakuta niin en viittiny?
No 23.10 vai koska tuli se Constantine, hyvä leffa, meen kattoon sitä, en toki muista oonko kattonu sen jo kerran tv:stä vai dvd:ltä, kattonu oon kumminki, mut hyvä on jos ei täälä synny liikehdintää niin meen kattoon sen, jos syntyy, otan tallennukseen (hitto tallennuksia mulla jo onki vaikka muille jakaa)
| | |
30.07.10, 20:44
|
#2 (linkki)
| | Voima kanssamme
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Henkimaailma
|
Myö ollaan mis myö ollaan. Tuossa grillailin ja chillailin ja välillä jotain vastailin. Onhan täällä lukematon määrä lukijoita jotka sinun nyt pitäisi saada innostumaan ja kirjoittamaan, lukijoita aina riittää. :)
| |
| | |
30.07.10, 20:51
|
#3 (linkki)
|
|
Niinpä, mä chillailin ja grillailin jo vähä ennemmin. Mut hei, kaikki rohkeesti vaan suoltaan tekstiä. Mä en tahallani ainakaa pure. Jos tahattomasti niin pyydän sit anteeksi jos huomautetaan. Ylluonnollisis ei kaikki tajuu sitä et pitää heti sanoo ne sanoo sit viikojen päästä.
Kaikki vaan lukijakkin tänne vaan kommentoimaan. Mä en oikiasti haluu loukata ja oon pahoillani jos vahingos sen teen.
| | |
30.07.10, 20:53
|
#4 (linkki)
| | Voima kanssamme
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 Niinpä, mä chillailin ja grillailin jo vähä ennemmin. Mut hei, kaikki rohkeesti vaan suoltaan tekstiä. Mä en tahallani ainakaa pure. Jos tahattomasti niin pyydän sit anteeksi jos huomautetaan. Ylluonnollisis ei kaikki tajuu sitä et pitää heti sanoo ne sanoo sit viikojen päästä.
Kaikki vaan lukijakkin tänne vaan kommentoimaan. Mä en oikiasti haluu loukata ja oon pahoillani jos vahingos sen teen. | Käyt kierroksilla. :)
| |
| | |
30.07.10, 21:08
|
#5 (linkki)
|
|
En käy kierrokksilla, olis kiva saada puheseuraa sillon kun itse on langoilla.
| | |
30.07.10, 21:14
|
#6 (linkki)
| | Voima kanssamme
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 En käy kierrokksilla, olis kiva saada puheseuraa sillon kun itse on langoilla. | Tie vapaa. :)
| |
| | |
30.07.10, 21:23
|
#8 (linkki)
| | Se aito ja alkuperäinen
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: seittemän kurvin suoran päässä
| Ihhaaihhahaa--- ihanaa Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 Eiks tää oo ketää? Meinasin kysyä mis helvetis te ootte mut jos se loukkaa jotakuta niin en viittiny?
) |
Ai missäkö oltu?
Inarissa [lapland] olin ja oli aika kylmä öisin!
Pitkät kalsarit täytyi olla päällä päivälläkin ja pitkähihaiset paidat/takit!
Tuos aamulla palasin ja huomasin että sama ihana lämpö hellii yhä myös itäsuomea!
| |
| | |
30.07.10, 21:24
|
#9 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Juna | No johan on pelit Junalla, vetää vertoja mun skootterille. Olin vessas, sorry ku en heti huomannu.
| | |
30.07.10, 21:25
|
#10 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja original alte Ai missäkö oltu?
Tuos aamulla palasin ja huomasin että sama ihana lämpö hellii yhä myös itäsuomea! | Mä oon ollu joskus -80 -luvulla Inaris kans, tai ei hitto, oliko se -90 -luvulla, taisi muuten tarkemmin ottaen olla sekä että.
| | |
30.07.10, 21:29
|
#11 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 Mä oon ollu joskus -80 -luvulla Inaris kans, tai ei hitto, oliko se -90 -luvulla, taisi muuten tarkemmin ottaen olla sekä että. | Min en oo käynyt Kemijärveä "ylempänä". Se oli -70 luvulla.
| |
| | |
30.07.10, 21:34
|
#12 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Juna Min en oo käynyt Kemijärveä "ylempänä". Se oli -70 luvulla. | Jaa-a, mä olin -70 -luvulla aika skidi. -85 taisi olla kun Lappiin eka kerran menin systerin kans seuramatkalle. Sit toisen kerran isän, toisen systerin ja sen pojan kans henkilöautolla.
Systeinpojalla oli tapana kävellä unissaan niin piti kaikkee panna oven eteen ettei hitto lähteny harhaileen.
| | |
30.07.10, 22:00
|
#13 (linkki)
| | Voima kanssamme
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja original alte Ai missäkö oltu?
Tuos aamulla palasin ja huomasin että sama ihana lämpö hellii yhä myös itäsuomea! | Ei oo koskaan ollut ylhäällä eikä alhaalla(suomen kartalla eläneenä) polven ylimeneviä kerrastoja housun alla. Niin mukava ilmasto Suomessa on. :)
| |
| | |
30.07.10, 22:10
|
#14 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 10/2009
|
Olen käynyt kymmenen kertaa Pohjois-Norjassa, kalassa. Varmaan sata pientä järveä olen kiertänyt siellä. Siitä on kyllä jo aikaa. Nyt en enää pystyisi. Sen sanon, että rautu on minulle vieläkin rautu eikä mikään nieriä.:)
Amur jos kuka tämän rautujutun kyllä ymmärtää.:)
Viimeinen muokkaaja Awa*; 30.07.10 22:30.
| |
| | |
30.07.10, 22:14
|
#15 (linkki)
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sem Ei oo koskaan ollut ylhäällä eikä alhaalla(suomen kartalla eläneenä) polven ylimeneviä kerrastoja housun alla. Niin mukava ilmasto Suomessa on. :) |
Taijatpa nyt hieman liioitella tai sitten olet sitä pullamössösukupolvea, joka majoittuu hotelleihin tai kämppiin yöksi!
Yöllä tuo lämpö laski[telttamajoitus] viimeisellä paikalla mis ol tiin 12 asteeseen!!
Lapin säänhän tuntee jokainen kesälläkin ja muistin virkistykseksi, annettakoon semille sääkartta http ; Ilmatieteen laitos - Sää ja ilmasto - Paikallissää | |
| | |
30.07.10, 22:19
|
#16 (linkki)
|
|
Mä oon -90 -luvulla ollu teltassakin Norjassa Jäämeren rannalla. Sielä tarkeni lyhythihaisella, sit kun tultiin Inarin kautta Suomeen niin Suomes oli saatanan (anteeksi) kylmä.
| | |
30.07.10, 22:28
|
#17 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 10/2009
|
Yhden keskikesän reisullani Pohjois-Norjassa oli niin kylmä, että pipo ja hanskat olivat nukkuessakin tarpeen.:O
| |
| | |
30.07.10, 22:35
|
#18 (linkki)
|
|
Sorgen, menin skypeen ja keskustelen sielä frendin kans ku tää oli niin hiljaista.
| | |
30.07.10, 22:40
|
#19 (linkki)
| | Voima kanssamme
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja original alte Taijatpa nyt hieman liioitella tai sitten olet sitä pullamössösukupolvea, joka majoittuu hotelleihin tai kämppiin yöksi!
Yöllä tuo lämpö laski[telttamajoitus] viimeisellä paikalla mis ol tiin 12 asteeseen!!
Lapin säänhän tuntee jokainen kesälläkin ja muistin virkistykseksi, annettakoon semille sääkartta http ; Ilmatieteen laitos - Sää ja ilmasto - Paikallissää | No, lyhythihaisessa paidassa olen aina elänyt elämäni ja elän, siellä suurissa pakkasissakin pohjoisessa. :))
Elämä vain on. Toiset puhuu toiset elää. :)
Minä vain en tunne kylmää enkä kuumaa että asuani muuttaisin mitenkään.
| |
| | |
31.07.10, 00:22
|
#20 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 12/2007 Sijainti: karjalan kunnailla
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sem No, lyhythihaisessa paidassa olen aina elänyt elämäni ja elän, siellä suurissa pakkasissakin pohjoisessa. :))
Elämä vain on. Toiset puhuu toiset elää. :)
Minä vain en tunne kylmää enkä kuumaa että asuani muuttaisin mitenkään. | Eikö se oo vaarallista, jos ei tunne lämpötiloja?
31.07.10, 18:03
|
#21 (linkki)
| | Voima kanssamme
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nakki. Eikö se oo vaarallista, jos ei tunne lämpötiloja? | Eikös sellainen harvinainen sairaus ole olemassakin. Tietysti tunnen lämpötilat, toinen juttu on onko enää niille mitään käyttöä omassa olemuksessaan, en nyt tarkoita palovammoja tai jäätymisvammoja, sen verta pitää olla omaa suojeluksen Voimaa olemassa. Mutta että vaikkapa kuuman saunan tai kylmän ilman pitäisi olla mitenkään vaikuttamasta omaan harmoniseen olotilaan kuin olisi sisällä lämpimässä tasaisessa lämpötilassa. Sen verran olen kiinnostunut työvälineestä keho että tykkään sitä harjaannuttaa ja virittää, ja joka niiden ansiosta toimii yhä tasapainoisemmin mitä enemmän sen mahdollisuuksia tutkii ja käyttää. :)
Elämä on juuri sitä että käyttää itseään siinä laajalti.
| |
| | |
31.07.10, 23:03
|
#22 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nakki. Eikö se oo vaarallista, jos ei tunne lämpötiloja? | Semhän on fakiiri.
| |
| | |
01.08.10, 20:01
|
#24 (linkki)
| | Nautiskelija, etsijä.
Rekisteröitynyt: 08/2007 Sijainti: maapallo
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja original alte Yöllä tuo lämpö laski[telttamajoitus] viimeisellä paikalla mis ol tiin 12 asteeseen!! | Me heräsimme lauantaina ( 24.7.-10 ) aamulla klo 5.00 Sallassa, mökissä, ja lämmintä oli +2, ulkona. Auton katto huurteessa ja koiruli paleli, kun oli jäänyt ikkuna yöksi auki.
Sellaista on tämä Suomen kesä. Muuten siellä oli hyvä reissu ilma, lämmintä +18-20.
Valkoinen susi | |
| | |
01.08.10, 22:26
|
#25 (linkki)
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Valkoinen susi +58 Me heräsimme lauantaina ( 24.7.-10 ) aamulla klo 5.00 Sallassa, mökissä, ja lämmintä oli +2, ulkona. Auton katto huurteessa ja koiruli paleli, kun oli jäänyt ikkuna yöksi auki. Sellaista on tämä Suomen kesä. Muuten siellä oli hyvä reissu ilma, lämmintä +18-20. Valkoinen susi | Moi!
Aikapa viileeksi on vetänyt sallassa, mutta ilmahan oli lapis ihanan raikasta eikä hiki ainakaan turskahdellut iholle, muuta kun naijessa toista varvia!!
| |
| | | | |