| |  | |
16.07.11, 21:30
|
#1 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Keskipaikkeilla Suomea
| v...tunut
kuINKA KAUAN TÄTÄ YKSINÄISYYTTÄ ÅITÄÄ KESTÄÄÄ... JOKA IKINEN VIIKONLOPPU KOTONA KU EI OLE KENEN KANSSA LÄHTEÄ TANSSIMAAN. EI KETÄÄN KENEN KANSSA KÄYDÄ ELOKUVISSA EI KETÄÄÄN TEHDÄ SITÄ EIKÄ TÄTÄ
| |
| | |
16.07.11, 22:12
|
#2 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2006 Sijainti: Noiruttu Pohojammaa
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Soturityttö kuINKA KAUAN TÄTÄ YKSINÄISYYTTÄ ÅITÄÄ KESTÄÄÄ... JOKA IKINEN VIIKONLOPPU KOTONA KU EI OLE KENEN KANSSA LÄHTEÄ TANSSIMAAN. EI KETÄÄN KENEN KANSSA KÄYDÄ ELOKUVISSA EI KETÄÄÄN TEHDÄ SITÄ EIKÄ TÄTÄ | Mitä jos lähdet itekses tanssimaan, jos sieltä löytyy kumppani? Mä nautin, todella nautin itekseni viettämistä viikonlopuista ja sinkkuelämästä mut mä oonkin joku kummajainen vissiin. Tykkään kyllä silloin tällöin kaverienkin kanssa.
Ja onhan nykyään kaikenmaailman keinot netin kautta, kirjeenvaihtona tai mennä tosiaan itekseen tansseihin toki jos oot kokeillu eikä tuu oikeenlaista...Nimittäin kyllä sitä äijää pukkaa jos oot halukas ja vaikket oisikkaan mut tietty jos ei oo oikeenlaista...
Hmm...mitä jos meet vaikka maatalousnäyttelyyn ja laitat siihen mikä hiton homma se oli jossa paria ettitään....? Eikö netin kautta oo kaikenlaisia parinettimissivuja?
| | |
16.07.11, 22:24
|
#3 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Keskipaikkeilla Suomea
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 Mitä jos lähdet itekses tanssimaan, jos sieltä löytyy kumppani? Mä nautin, todella nautin itekseni viettämistä viikonlopuista ja sinkkuelämästä mut mä oonkin joku kummajainen vissiin. Tykkään kyllä silloin tällöin kaverienkin kanssa.
Ja onhan nykyään kaikenmaailman keinot netin kautta, kirjeenvaihtona tai mennä tosiaan itekseen tansseihin toki jos oot kokeillu eikä tuu oikeenlaista...Nimittäin kyllä sitä äijää pukkaa jos oot halukas ja vaikket oisikkaan mut tietty jos ei oo oikeenlaista...
Hmm...mitä jos meet vaikka maatalousnäyttelyyn ja laitat siihen mikä hiton homma se oli jossa paria ettitään....? Eikö netin kautta oo kaikenlaisia parinettimissivuja? | En minä miestä itelle kaipaa ku vaan naisystävää. En oikein osaa lähteä yksin ravintolaan, kun ei ole ikinä tarvinut. Aikanaan oli ystävä/iä, jonka kanssa lähteä.
| |
| | |
16.07.11, 22:38
|
#4 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Soturityttö En minä miestä itelle kaipaa ku vaan naisystävää. En oikein osaa lähteä yksin ravintolaan, kun ei ole ikinä tarvinut. Aikanaan oli ystävä/iä, jonka kanssa lähteä. | Ahaa, no sitte...niitä naisystäviä onki vaikeempi löytää jos kaikki on pariutuneet. Mun paras kaveri ja sen mies on siinä mieles "ihmeellisiä" jotta ne ottaa sinkkujaki porukkaan kun lähtevät johonki. En palijo muita tiedä jotka niin tekee. Taitaa olla yleistä että vaan keskenään mennään.
| | |
16.07.11, 23:36
|
#5 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2009
|
voih Soturityttö, koita jaksaa. välillä elämä on taistelua vain itsensä kanssa.
tietty avoimuus ja iloisuus toki voi joskus helpottaa ystävien löytämistä.
minäkään en olisi halunnut aina olla niin paljon yksin kuin olen. tänäänkin haikeus pusersi sydäntä hetken jos toisenkin, mutta lapsen kanssa ei vaan voi masentua liikaa. (minun kohdalla niin, joku ehkä voikin masentua)
myös nämä pallon ystävät monesti helpottavat oloa :)
| |
| | |
17.07.11, 14:12
|
#6 (linkki)
| | Killing Whispers
Rekisteröitynyt: 07/2008 Sijainti: In the darkest shadows...
|
Minä olen vain tyytyväinen kun raskaan viikon jälkeen saan olla rauhassa viikonlopun. Olen todella harvoin sillä tuulella, että kaipaan seuraa sen kummemmin ja liika sosiaalistaminen saa minut vain rasittuneeksi.
| |
| | |
17.07.11, 14:39
|
#7 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 10/2009 Sijainti: erämaajärven ranta
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Soturityttö En minä miestä itelle kaipaa ku vaan naisystävää. En oikein osaa lähteä yksin ravintolaan, kun ei ole ikinä tarvinut. Aikanaan oli ystävä/iä, jonka kanssa lähteä. | Onhan se yksinäisyys ikävä juttu, se täytyy myöntää. Minä en kaipaisi ketään välttämättä jos vain pystyisin liikkumaan, mutta en pysty, kun kohtalo on niin määrännyt. Luulen että aina voi jonkun kanssa tehdä tuttavuutta ja ystävystyä, se vaatii vain hivenen rohkeutta.
| |
| | |
17.07.11, 19:47
|
#8 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Starlet Wolverine Minä olen vain tyytyväinen kun raskaan viikon jälkeen saan olla rauhassa viikonlopun. Olen todella harvoin sillä tuulella, että kaipaan seuraa sen kummemmin ja liika sosiaalistaminen saa minut vain rasittuneeksi. | Sama tää.
| | |
17.07.11, 20:00
|
#9 (linkki)
| | Killing Whispers
|
Se tunne, kun tulee täydellisen tyrmätyksi ihan puskista.. Mitä silloin tehdään? Kumpaa kuunnellaan, järkeä vai tunteita? Ollaanko kiltisti, kadotaan paikalta kaikessa hiljaisuudessa, vaietaan tilanteesta ja otetaan paska vastaan nöyränä vai laitetaan tilit tasan samantien?
| |
| | |
17.07.11, 20:18
|
#10 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Starlet Wolverine Se tunne, kun tulee täydellisen tyrmätyksi ihan puskista.. Mitä silloin tehdään? Kumpaa kuunnellaan, järkeä vai tunteita? Ollaanko kiltisti, kadotaan paikalta kaikessa hiljaisuudessa, vaietaan tilanteesta ja otetaan paska vastaan nöyränä vai laitetaan tilit tasan samantien? | Rippuu tilanteesta.
| | |
17.07.11, 20:20
|
#11 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2011
|
Tää päivä on ihan siltä itsestään. OLen ollut yksin kotona torstaista saakka (pennut reissussa) ja oman ajatusteni kanssa. Tulen varmaan hulluksi kohta.
| |
| | |
17.07.11, 20:37
|
#12 (linkki)
|
|
miekin olen "tullut hulluksi" useasti yksinäisyydessäni. joskus olen tsempannut itseni liikenteeseen, pyöräilemään, rannalle tai tanssimaan. sitten on surut unohtunut ja joskus jopa tullut suruja lisää ;)
ihan sama mitä tekee, välillä on paha olo joka tapauksessa. parempi kun senkin vaan hyväksyy ja ottaa aina ilosta irti jos tilaisuus tulee...
ja ei, en halua viisastella tai neuvoa. puhun vain omasta kokemuksestani.
| |
| | |
17.07.11, 20:38
|
#13 (linkki)
| | Killing Whispers
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 Rippuu tilanteesta. | Niin tekee, mutta entäpäs kun on yleisöä? Yleisöä, jonka edessä et halua saada huonoa mainetta...
| |
| | |
17.07.11, 20:43
|
#14 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2011
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joanna* miekin olen "tullut hulluksi" useasti yksinäisyydessäni. joskus olen tsempannut itseni liikenteeseen, pyöräilemään, rannalle tai tanssimaan. sitten on surut unohtunut ja joskus jopa tullut suruja lisää ;)
ihan sama mitä tekee, välillä on paha olo joka tapauksessa. parempi kun senkin vaan hyväksyy ja ottaa aina ilosta irti jos tilaisuus tulee...
ja ei, en halua viisastella tai neuvoa. puhun vain omasta kokemuksestani. | Jep, kävin eilen tanssimassa. Tuli vaan hölmö olo kun näin SEN miehen naisystävänsä kanssa. Ilmeisesti pilasin miehen illan kun tanssin naapurin ukon kanssa. (ne ei tanssineet ollenkaan) Luuli sitä varmaan miun heilaksi. NO se hiukan helpotti asiaa.
| |
| | |
17.07.11, 21:14
|
#15 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja marjakristiina Jep, kävin eilen tanssimassa. Tuli vaan hölmö olo kun näin SEN miehen naisystävänsä kanssa. Ilmeisesti pilasin miehen illan kun tanssin naapurin ukon kanssa. (ne ei tanssineet ollenkaan) Luuli sitä varmaan miun heilaksi. NO se hiukan helpotti asiaa. |
semmottis se kai on tämä elämän soppa. mitä tuohon sanomaan, muuta kun että joka päivä armo uusi ja käy kuin paras on.
samoja tunteita miulla kai välillä... mitä sietää, mitä kestää, mitä jaksaa, mitä haluaa, mitä tarvitsee..? ja myös se, mitä voi toiselle ihmiselle olla ja antaa.
olen tilanteessa itsekin, kuten huomaatte. sieluani en myy :)
| |
| | |
17.07.11, 22:19
|
#16 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Starlet Wolverine Niin tekee, mutta entäpäs kun on yleisöä? Yleisöä, jonka edessä et halua saada huonoa mainetta... | Jos jotenki asiallisesti voit vastata...??? Jos se oli oikeen inhottava niin pikku piikki takasi ei kai liene pahaksi...
| | |
18.07.11, 12:56
|
#17 (linkki)
| | Killing Whispers
|
Joo, asiallisesti tietysti aina, mutta välillä on vaan niin solmussa, kun ei tiedä mitä tekis..
| |
| | |
27.08.11, 22:46
|
#18 (linkki)
| | Voima kanssamme
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Henkimaailma
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Starlet Wolverine Niin tekee, mutta entäpäs kun on yleisöä? Yleisöä, jonka edessä et halua saada huonoa mainetta... | Sinulla ja yleisöllä on silloin ristiriita mitä sinä haluat olla ja mitä sinä luulet olevan yleisön vaikuttava mielipide. Sitä kannattanee miettiä. Ei pelkoa eikä huonoa mainetta eikä hyvää, vaan todellista olemista. :)
| |
| | |
27.08.11, 22:57
|
#19 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Starlet Wolverine Niin tekee, mutta entäpäs kun on yleisöä? Yleisöä, jonka edessä et halua saada huonoa mainetta... | Oletko varma että se yleisö on sen toisen puolella? Myös yleisö saattaa hiljaa mielessään tuntea sinua kohtaan myötätuntoa ja olla tukenasi, vaikkeivät mitään sanokaan...
| |
| | |
11.12.11, 23:46
|
#20 (linkki)
| | Killing Whispers
|
Kaks yhtä hurjaa ku löytää toisensa, tuloksena on tasapaino...
Herkkien ei sovi olla paikalla, kun tulee verinen yhteenotto.
Tohveleiden yli kävelen, jos semmosia tulee, muttei ole mun silmillekää hyppimistä, niillä varsinkaa, joita en kunnioita ja kunnioitettujen luku on pieni.
| |
| | |
13.12.11, 22:27
|
#21 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| v....tunut
Soturityttö,
jos on vilustunut, on syytä olla viikonloppu ja toinenkin kotona :)
Sitäpaitsi, sinulla on jo maailman paras naisystävä olemassa, kunhan tutustutte toisiinne kunnolla, nimittäin sinä itse.
Viestissäsi säkenöit, loistat ja kipinöit hienosti, tuumii Villasukka:)
| |
| | | | |