Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kristallipallo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
31.07.11, 13:02   #1 (linkki)
Killing Whispers

Käyttäjän Varjotar avatari

Rekisteröitynyt: 07/2008
Sijainti: In the darkest shadows...
RÄÄH!!

Tekee mieli hajottaa, rikkoa, tuhota, repiä kappaleiksi kaikki...

Ahdistaa, sattuu, vituttaa... Ahdistaa, vituttaa, ahdistaa vituttaa!!!

Annoin itselleni luvan myöntää yksinäisyyden, olo parani. Tänään se lyö kasvoille paljonpaljon kovemmin.. Eikä vain yksinäisyys, vaan se, että nyt on turvallista purkaa kaikki väkipakolla kestetty paska...

Musiikki helpottaa hetken...
  Vastaa viestiin

31.07.11, 13:47   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2009
koita hakata halkoja tms fyysistä hommaa, juoksemista.. höyryjä on kiva päästää pihalle!
  Vastaa viestiin
03.08.11, 17:27   #3 (linkki)
Killing Whispers

En tykkää.
  Vastaa viestiin
03.08.11, 18:09   #4 (linkki)

Käyttäjän joanna* avatari

Rekisteröitynyt: 01/2009
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Starlet Wolverine Näytä viesti
En tykkää.

tekis mieli sanoo että älä välitä.

mutta. sanonpa mieluummin että en tykkää minäkään. mut on hylätty jo ihan tarpeeks monta kertaa lyhyen ajan sisään.

juu, ja se ei oo ees se ongelma. miehän olen tottunut. mutta jostain syystä miulle on tämän loppukesän aikana tullut semmosia oloja joita ei koskaan ennen. yhtään tämän enempää en enää halua herkistyä. tämä olisi hyvä näin jos ei tarvisi niin paljon kärsiä. mutta, taas kerran: tarkoituksensa kaikella...

Viimeinen muokkaaja joanna*; 04.01.12 18:00.
  Vastaa viestiin
03.08.11, 23:27   #5 (linkki)
Killing Whispers

Herkkyys se on huipussaan täälläkin. Niin paljon tapahtuu, ettei aina mahda pysyä perässäkään. En sano, on lahja erinomainen, muttei osa tietävän aina niin ruusuinen.

Ehkä silläkin on tarkoituksensa, miksi näin, vaan aina voi kasvaa...
  Vastaa viestiin
06.08.11, 23:25   #6 (linkki)
Sem
Voima kanssamme

Käyttäjän Sem avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Henkimaailma
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Starlet Wolverine Näytä viesti
Herkkyys se on huipussaan täälläkin. Niin paljon tapahtuu, ettei aina mahda pysyä perässäkään. En sano, on lahja erinomainen, muttei osa tietävän aina niin ruusuinen.

Ehkä silläkin on tarkoituksensa, miksi näin, vaan aina voi kasvaa...
Voimasi kanssa on vielä hyvinkin hiomista. :))

Kärsivällisyyttä ja paljon tarvitaan.
  Vastaa viestiin
12.12.11, 00:20   #7 (linkki)
Killing Whispers

Sitä saatte, mitä mulle tarjootte. Kunnioituksen perää on turha itkee.
  Vastaa viestiin
17.12.11, 21:26   #8 (linkki)

Käyttäjän Jeannex avatari

Rekisteröitynyt: 06/2007
Sijainti: Etelä-Karjala
Niin paljon syvästi yksinäisiä sieluja maan päällä.. tullette/mme kaukaa, niin kaukaa ettei tuttuja sieluja ja olosuhteita ole. Kohtalo on olla yksinäinen, ellei sitten ymmärrä juuriaan ja kohtaa muitakin kotiplaneettalaisia:).

Rakkautta vaan..
  Vastaa viestiin
04.01.12, 17:02   #9 (linkki)
Killing Whispers

Eipä täällä kovin montaa vastaan ole tullut, joilla olisi jotain jaettavaa.
Yhden todellisen sielunkumppanin olen löytänyt<3
  Vastaa viestiin
04.01.12, 18:01   #10 (linkki)

minä voisin sanoa, että oikeastaan jokaisen kirjoittajan kohdalla olen jotain jakanut, tai itsestäni oppinut. ihan mahtava palsta tämä, vaikka joskus hiljainen. ja myös kritiikkiä tämä palsta on saanut, mutta nyt erityisen kiitollinen olen tuosta, että kaverit täällä alkoi jutella miun kanssan kirjoittamisesta.

aina voi löytää jotain hyvää, jos tarpeeksi ennakkoluuloton on.
  Vastaa viestiin
06.01.12, 18:43   #11 (linkki)
Sem
Voima kanssamme

Käyttäjän Sem avatari

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joanna* Näytä viesti
minä voisin sanoa, että oikeastaan jokaisen kirjoittajan kohdalla olen jotain jakanut, tai itsestäni oppinut. ihan mahtava palsta tämä, vaikka joskus hiljainen. ja myös kritiikkiä tämä palsta on saanut, mutta nyt erityisen kiitollinen olen tuosta, että kaverit täällä alkoi jutella miun kanssan kirjoittamisesta.

aina voi löytää jotain hyvää, jos tarpeeksi ennakkoluuloton on.
Voiman mahdollisuuksia voi löytää kaikkialta, laadun sitten me itse ratkaisemme mitä se on milloinkin.
  Vastaa viestiin
06.01.12, 20:11   #12 (linkki)
Se aito ja alkuperäinen

Käyttäjän original alte avatari

Sijainti: seittemän kurvin suoran päässä
Niih..eihän elämä ole kaikille pelkkää ruusuilla tanssimista, tai ehkä niillä eräillä on, rikkailla kotirouvillla jotka tänne kirjoittaa!

Voimia Varjottarelle!
  Vastaa viestiin
06.01.12, 21:53   #13 (linkki)
Sem
Voima kanssamme

Käyttäjän Sem avatari

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja original alte Näytä viesti
Niih..eihän elämä ole kaikille pelkkää ruusuilla tanssimista, tai ehkä niillä eräillä on, rikkailla kotirouvillla jotka tänne kirjoittaa!

Voimia Varjottarelle!
Ainahan se on ruusuilla tanssimista. :))))
  Vastaa viestiin
06.01.12, 22:00   #14 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sem Näytä viesti
Ainahan se on ruusuilla tanssimista. :))))
niih, tästä tulee mieleeni että ruusuthan on kun naiset parhaimmillaan, kauniita ja vahvoja, mutta piikkejä on sitten siedettävä tai väisteltävä ;)
  Vastaa viestiin
06.01.12, 22:01   #15 (linkki)

Lainaus:

Voimia Varjottarelle!
hyvä että tsemppaat. mutta tuosta kommentistasi joku voi vaik vetää herneen nenäänsä mut tuskin se siun p......ä kutittaa..? :0

miten miusta tuntuu että ne rikkaat ja onnelliset kotirouvat on jossain muualla kun täällä pallolla, suurimmaksi osaksi..?

tai mie en sit nää niin hyvin

p.s. siis onhan täällä pallo pullollaan arkionnellisia ja muuten vaan paljon nähneitä, elämäänsä tyytyväisiä ihmisiä.
  Vastaa viestiin
06.01.12, 22:14   #16 (linkki)
Sem
Voima kanssamme

Käyttäjän Sem avatari

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joanna* Näytä viesti
niih, tästä tulee mieleeni että ruusuthan on kun naiset parhaimmillaan, kauniita ja vahvoja, mutta piikkejä on sitten siedettävä tai väisteltävä ;)
Nimenomaan, sinä ne piikit ymmärsit. :)
  Vastaa viestiin
06.01.12, 22:19   #17 (linkki)
Killing Whispers

Jotkut meistä on tuomittu yksinäisyyteen.
Jos muu elämä sujuukin suht hyvin tai ei sujukaan, niin ainakin se on varmaa, että rakkautta ei oo eikä tuu. Kyllä niitä kavereita muutama saattaa olla, mutta siihen nekin jää.

Se yksi ainoa, kaltaiseni, rakkaani ja sekin pian muistoissa vain..

Edes eläimiä ei ole varaa pitää.

Kyllä sitä yksin saa olla, niin yksin ettei enempää voi ollakaan.
Niinkuin siinä tarinassa, jonka tännekin laitoin.

Mitä sitten, kun ei ole ketään kelle soittaa?
On niin yksin.
  Vastaa viestiin
06.01.12, 23:10   #18 (linkki)

ei me kukaan olla ihan yksin.

tosin minäkin olen vaan itkenyt siitä lähtien kun lapsi nukahti. onneksi sain piettyä surun ja pettymyksen koko päivän sisälläni ja meillä oli mukavaakin.

kyllä sitä joutuu vanhempana paljon peittämään ja lapsen puolestakin kärsimään, mutta jos sitä liikaa tekee, sairastuu ihan varmasti.

kyl tää tästä, opettelen vaan pitämään oikeasti puoliani ja sitten jos tarvii tsempata lähes yksin, niin sitten yritetään.

tsempit muillekin
  Vastaa viestiin
07.01.12, 09:01   #19 (linkki)

Käyttäjän Amur avatari

Lainaus:
Minun insinööriveljeni yrittää toisinaan myös ymmärtää elämäntapaani:
"köyhä kuin kirkonrotta mutta ellää kuin Kroisos".

Varjottaren tuntemukset ovat aika monelle tuttuja jostakin elämänvaiheesta. Mutta niistä kyllä selviää, vaikka se viekin aikaa!

Olen melkein koko aikuisikäni elänyt parisuhteessa, mutta silti olen aina uudelleen ja uudelleen törmännyt siihen totuuteen että yksin joutuu oman elämänsä kohtaamaan, varsinkin niissä vaikeimmissa paikoissa. Sitä hirvittävämmin yksinäisyys iskee vastaan, mitä enemmän on laskenut elämänsä toisten ihmisten varaan. Parisuhteessakin voi olla tosi yksinäinen!

Olen elänyt sellaisenkin ajan että ei ole ollut ketään kenelle soittaa ja rahaa ei ole ollut yhtään, edes siihen ruokaan.
Ei ollu kyse niinkään siitä että en olisi tuntenut ihmisiä mutta vaikeuteni olivat silloin sellaisia että niille ei löytynyt ymmärtäjiä eikä kukaan jaksanut minun tilityksiäni kuunnella.

Aika todella parantaa haavat, mutta olisi niille vuosille voinut olla parempaakin käyttöä...
  Vastaa viestiin
07.01.12, 15:06   #20 (linkki)

Käyttäjän blueQ avatari

Rekisteröitynyt: 08/2007
Lainaus:

Voimia Varjottarelle!
No joo, johan taas on Altelta heitto! :)
Haluaisin tarkentaa Altelta, että kenen luulet täällä kirjoittavista täyttävän nuo ominaisuudet?
Näillä palstoilla kun jatkuvasti vaaditaan todisteita, tutkimuksia, yms., niin Altekin voisi kertoa, mihin tutkimuksiin hänen sanomansa perustuu! :D :D

Minä olen varma siitä, että kukaan ihminen ei pääse elämänsä läpi ruusuilla tanssien, oli sitten statukseltaan minkälaisessa asemanssa tahansa.
Jokaisen on kuljettava oma tiensä, joka voi välillä olla todella raskasta taivallusta. Onneksi niitä helpompiakin taipaleita on matkalle annettu.
  Vastaa viestiin
08.01.12, 17:56   #21 (linkki)

Käyttäjän Vesimies -70 avatari

Rekisteröitynyt: 07/2006
Sijainti: Noiruttu Pohojammaa
Lainaus:
Mä en ainakaa oo rikas enkä kotirouva, enkä rouva yleensäkkää.... ;D...
Oonko näinollen väärällä palstalla....???

(Pst. Alte mä en tiennykkä jotta sä olet rouva... ;D....Oon ihan luullu sua herraksi... ;D...)
08.01.12, 17:57   #22 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Varjotar Näytä viesti
J

Edes eläimiä ei ole varaa pitää.
Mites ois kissa?
08.01.12, 18:06   #23 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Amur Näytä viesti

Olen melkein koko aikuisikäni elänyt parisuhteessa, mutta silti olen aina uudelleen ja uudelleen törmännyt siihen totuuteen että yksin joutuu oman elämänsä kohtaamaan, varsinkin niissä vaikeimmissa paikoissa. Sitä hirvittävämmin yksinäisyys iskee vastaan, mitä enemmän on laskenut elämänsä toisten ihmisten varaan. Parisuhteessakin voi olla tosi yksinäinen!
Oiskahan yks syy siihen jotta en ole parisuhteessa se jotta ei huvita olla yksinäinen parisuhteessa... Toki ei mun parisuhteessa olevat lähipiiriläiset näytä mitenkää siinä yksin olevan mutta kun kuitenki usein lukee täntyyppistä niin miettii jotta mieluummin oon itekseni ku parisuhteessa yksin...Meikällä kun on tietty kuva parisuhteesta ja en sitte tiiä on ko se liian vaativa...Pitää tukea toista kun kerta kimpassa ollaan ja olla toiselle läsnä...
09.01.12, 17:25   #24 (linkki)
Killing Whispers

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 Näytä viesti
Mites ois kissa?
Tässä asunnossa lemmikit kielletty eläimiä inhoavan kiinteistönomistajan takia ja kun ei ole varaa pitää, niin ei voi ottaakaan.
Ei ole varaa pitää tarkoittaa, ettei ole varaa hankkia sitä eläintä, ei ole varaa sen jokapäiväiseen ylläpitoon ( ruoat, kuivikkeet, eläinlääkärit ja myöhemmin lopetuskin) ja toisekseen, olen hyvin allerginen kissoille.
Siedätys, tiedän, olen kokeilemassa sitä, mutta silti ei mahdollisuutta omiin eläimiin.
  Vastaa viestiin
09.01.12, 19:25   #25 (linkki)

mie pidin kissoja vaikka olin allerginen, ja kyllä kannatti. lapsen takia luovuttiin, mutta ehkä lapsen takia otamme uudelleen. sillä se lähtee millä se on tullutkin ja turha yliherkkyys ei meillä rulaa ;) vaikka kuinka suvussa astmaa tms olisi. miul ei ole ja lapsi kestää omansa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku