Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kristallipallo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
01.01.12, 22:47   #26 (linkki)

Käyttäjän Sarlotta avatari

Rekisteröitynyt: 10/2006
Sijainti: tähtien tuoltapuolen
heippa kissantassu

olisin laittanut viestiä yksityisesti mutta en enään muistanut kuinka se tehtiin. puolet vuodesta on ollut aika raskas ..ympärilläni on tapahtunut niin paljon että olen ollut ihan ihmeissäni..itse voin olosuhteisiin nähden ihan hyvin. Toivon silti että ensi vuosi olisi hiukan parempi. Kurjenkukka voi hyvin ja sovittiin tuossa tapaamisestakin aika pian ei olla nähty varmaan vuoteen. Siiri kissa voi hyvin ja nuorin tyttäreni on jo yläasteella...mites sinun lapset vaan isojahan ne taitaa jo olla ?
  Vastaa viestiin
01.01.12, 23:54   #27 (linkki)

Käyttäjän Kissantassu* avatari

Rekisteröitynyt: 04/2010
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sarlotta Näytä viesti
olisin laittanut viestiä yksityisesti mutta en enään muistanut kuinka se tehtiin. puolet vuodesta on ollut aika raskas ..ympärilläni on tapahtunut niin paljon että olen ollut ihan ihmeissäni..itse voin olosuhteisiin nähden ihan hyvin. Toivon silti että ensi vuosi olisi hiukan parempi. Kurjenkukka voi hyvin ja sovittiin tuossa tapaamisestakin aika pian ei olla nähty varmaan vuoteen. Siiri kissa voi hyvin ja nuorin tyttäreni on jo yläasteella...mites sinun lapset vaan isojahan ne taitaa jo olla ?
Kuule, jos sinulla on entinen s-osoitteesi niin laitan sinulle postia muutaman päivän sisällä. Kerron kuulumiset ja minulla olisi vähän muutakin asiaa.

<3
  Vastaa viestiin
02.01.12, 06:27   #28 (linkki)

Käyttäjän Awa* avatari

Rekisteröitynyt: 10/2009
Lainaus:
Ja hyvät uudet vuodet ....teitä kaikkkia on ollut ikävä ...mitä kuuluu Awa sinulle ja sinulle lumisade...olet ollut usein ajatuksissani. ..mitä sinulle kuuluu aurinkopampula ..muistan sinutkin hyvin...uskon että on tulossa jännä vuosi...kurjenkukan elämän tiedänkin ja Anan..ollaan usein tekemisissä...niin ja Seminkin näin näillä sivuilla ..mitä sinulle kuuluu ?
Huomenta Sarlotta... pitkästä aikaa. Minulle kuuluu ihan hyvää, hetkessä eläen päivä kerrallaan.:) Mielenkiintoinen oli viime vuosikin, mutta ehkä tämä uusi on jännempi.:))) Kaikkea hyvää sinulle!
  Vastaa viestiin
02.01.12, 19:55   #29 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kissantassu* Näytä viesti
Kuule, jos sinulla on entinen s-osoitteesi niin laitan sinulle postia muutaman päivän sisällä. Kerron kuulumiset ja minulla olisi vähän muutakin asiaa.

<3
en nyt tarkkaan muista kumpaa sähköpostiosoitetta tarkoitat mutta samat ne on kuin ennenkin ja jos ei tule sun viesti annan sitten uuden, odotan innolla viestiäsi.
  Vastaa viestiin
02.01.12, 19:59   #30 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Awa* Näytä viesti
Huomenta Sarlotta... pitkästä aikaa. Minulle kuuluu ihan hyvää, hetkessä eläen päivä kerrallaan.:) Mielenkiintoinen oli viime vuosikin, mutta ehkä tämä uusi on jännempi.:))) Kaikkea hyvää sinulle!
Juu jännä ja mielenkiintoinen oli minunkin vuoteni. :) saas nähdä miten jännä se on tänävuonna...Kaikkea hyvää sinullekkin Awa <3
  Vastaa viestiin
03.01.12, 14:52   #31 (linkki)

Lainaus:
en nyt tarkkaan muista kumpaa sähköpostiosoitetta tarkoitat mutta samat ne on kuin ennenkin ja jos ei tule sun viesti annan sitten uuden, odotan innolla viestiäsi.
Heippa sarlotta,
laitoin sinulle juuri hetki sitten s-postia mutta tuli bumerangina takaisin.
Sanoit että et muista miten yksäri toimii mutta laitoin sinne nyt kuitenkin viestin koska haluaisin kovasti saada s-osoitteesi erään asian takia. Toivottavasti saat sen auki tai sitten kirjoitan viikonlopulla ohjeet sinulle tähän miten se avataan...

lämpimin terveisin Tassu
  Vastaa viestiin
03.01.12, 18:16   #32 (linkki)

Lainaus:
Heippa sarlotta,
laitoin sinulle juuri hetki sitten s-postia mutta tuli bumerangina takaisin.
Sanoit että et muista miten yksäri toimii mutta laitoin sinne nyt kuitenkin viestin koska haluaisin kovasti saada s-osoitteesi erään asian takia. Toivottavasti saat sen auki tai sitten kirjoitan viikonlopulla ohjeet sinulle tähän miten se avataan...

lämpimin terveisin Tassu
jotenkin osasin kun aikani tutkailin...sain viestisi ja laitoin toisen sähköposti osoitteen
  Vastaa viestiin
03.01.12, 21:35   #33 (linkki)

Lainaus:
jotenkin osasin kun aikani tutkailin...sain viestisi ja laitoin toisen sähköposti osoitteen
Laitoit siis toisen s-postiosoitteesi yksäriinkö? Sinulta tullutta viestiä ei ollut yksärissäni eikä s-postissani...varmuuden vuoksi tarkistin kummatkin. Minnehän liet lähettänyt vai menikö taivaan tuuliin?

Kokeile vain uudestaan ja jos et niin minä yritän neuvoa sinua viikonloppuna miten se tapahtuikaan. Siis tuon yksärin kanssa.

<3 Kissantassu
  Vastaa viestiin
04.01.12, 18:16   #34 (linkki)

Lainaus:
Laitoit siis toisen s-postiosoitteesi yksäriinkö? Sinulta tullutta viestiä ei ollut yksärissäni eikä s-postissani...varmuuden vuoksi tarkistin kummatkin. Minnehän liet lähettänyt vai menikö taivaan tuuliin?

Kokeile vain uudestaan ja jos et niin minä yritän neuvoa sinua viikonloppuna miten se tapahtuikaan. Siis tuon yksärin kanssa.

<3 Kissantassu
No voi ei yritän uudestaan
  Vastaa viestiin
04.01.12, 18:51   #35 (linkki)

Lainaus:
No voi ei yritän uudestaan
Ok, perille tuli :)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti