| |  | | |
17.12.11, 18:16
|
#51 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 04/2010
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Amur Ainiin. Täälähän oli se kahvipannikin:D Mulla on puolestaan kahvipannu. Kahvilassanikin keitän vierailleni pannukahvia ko se on minusta kätevämpi. Kahvimerkki tosin vaihtuu tarjoustilanteen mukaan mutta em. merkit kyllä ovat yleisimpiä minullakin... Erikoiskahveja ei kyllä myydä yleensä pannukahviversiona.
Keksin muuten semmosen herkullisen kahvin kuin kardemummakahvin. En tosin keitä koko satsia siitä maustekahvista, mutta laitan sitä yhen mitallisen sekaan ja minusta se kardemumma maistuu aamukahvissa tosi hyvälle! Vähän kuin pullalle ilman sitä pullaa....
Juhlamokasta tuli mieleen erään äitiparan joulumoka, sattui linkki silmään: Nyt tuli kunnon joulumoka... Voi taivas miten hävettää! :( - Keskustelut - Vauva.fi | Reps! Tuolle juhlamokalle siis. Kesti vastata kun nauroin täällä kippurassa :D
Kardemummakahvi on tosi herkullinen löytö ja laihduttajalle hyvä pullan korvike. Maistettu on :)
.
| |
| | |
17.12.11, 18:18
|
#52 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2009
|
sinertävä paketti on saludo. senkin hinta on kyllä noussut. halpiskahveista olen joskus huomannut, että se jauhatus on tosi ohutta ja aromit ei ihan samat kun siinä juhla mokassa :)
mie en oikeen ymmärrä semmosten erikoiskahvien päälle, vaikka on tullut cappucinoa itelle joskus keiteltyä. kahvi on kahvia (eli kahviin en sotke mitään), sokeri on sokeria ja maito on pahaa ;)
(johtuu laktoosi-intoleranssista)
| |
| | |
17.12.11, 18:19
|
#53 (linkki)
| | Voima kanssamme
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Henkimaailma
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Juna Mulla on tapana kaataa sitä sinistä kahvijauhoa lattialle, kun *joskus* imuroin. Siitä leviää se ihana tuoksu sitten koko asuntoon. | Ei hassumpi idea. :)
| |
| | |
17.12.11, 18:22
|
#54 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joanna* kristallipallo vapaaksi banneista..? en tiiä.
jos juhlamokalla saa bannia, niin aika herkästi täällä ihmisten mielihaluja ja -piteitä tuomitaan. ja tuokin on totta tuon presidentin kohdalla. entisen kahvilatyöntekijän kahvinmaistajan ja -keittäjän rintaäänellä :)
kahvin hinta on todella noussut ihan pirusti. | No kyse oli oikeasti siitä ettei pidä laittaa kuvia jotka on mainoksia. Saa toki laittaa siis kahvin kuvia jos ei ole nimeä siinä ja saa puhua kahveista nimillä ja vertailla kahvilaatuja :)
Muuten, tumma Presidentti eli siis tumma paahtoinen kahvi ylipäätään ja myös presidentissä tietenkin, on terveellisempää kuin nämä vaaleat mitä saludot, juhla-mokat ja tavallinen presidenttikin on.
| |
| | |
17.12.11, 18:23
|
#55 (linkki)
| | Voima kanssamme
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joanna* sinertävä paketti on saludo. senkin hinta on kyllä noussut. halpiskahveista olen joskus huomannut, että se jauhatus on tosi ohutta ja aromit ei ihan samat kun siinä juhla mokassa :)
mie en oikeen ymmärrä semmosten erikoiskahvien päälle, vaikka on tullut cappucinoa itelle joskus keiteltyä. kahvi on kahvia (eli kahviin en sotke mitään), sokeri on sokeria ja maito on pahaa ;)
(johtuu laktoosi-intoleranssista) | Minulla taas raaka kahvi sekoittaa pakin, kun taas luomumaidon kanssa toimii ilman sekoittamista.
| |
| | |
17.12.11, 18:23
|
#56 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sem Ei hassumpi idea. :) | Ei ollenkaan. Vaikka kahvi onkin kallista imuroitavaksi, niin pitäähän kaikista hyvistä tuoksuista muutenkin maksaa. :)
| |
| | |
17.12.11, 18:29
|
#57 (linkki)
| | Voima kanssamme
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kissantassu* No kyse oli oikeasti siitä ettei pidä laittaa kuvia jotka on mainoksia. Saa toki laittaa siis kahvin kuvia jos ei ole nimeä siinä ja saa puhua kahveista nimillä ja vertailla kahvilaatuja :)
Muuten, tumma Presidentti eli siis tumma paahtoinen kahvi ylipäätään ja myös presidentissä tietenkin, on terveellisempää kuin nämä vaaleat mitä saludot, juhla-mokat ja tavallinen presidenttikin on. | Kyse oli oikeastaan siitä että jos laittaa ihan mitä muuta tahansa missä on kuvia, tekstiä ja kaikkea muuta sekä myös mainostamista joista moni liittyy palstan aiheisiin ja mahdollisuus että itse siitä ansaitsee kun on "alan sivuilla" on aivan eri tasolla kuin minun kahvimerkkini jonka suhteen voi sanoa että aika pieni mahdollisuus on että olen Pauligin sukua. J) | |
| | |
17.12.11, 18:47
|
#58 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sem Minulla taas raaka kahvi sekoittaa pakin, kun taas luomumaidon kanssa toimii ilman sekoittamista. | niin, mikä kellekin sopii.
mulle ei kahvista ole tullut mitään erityisiä oireita edes raskaus aikana. mitä nyt ylienerginen lapsi ja itelle joskus nukkumisvaikeuksia (tosin eipä ne kahvista johtuneet, paitsi silloin kun tajusin juoneeni 8 kuppia päivässä, se on jo liikaa :D )
muuten asiasta toiseen. luin lehdestä yhden artikkelin aiheella "tule äidiksi ja menetät yöunesi lopullisesti". siis että naisista tulee äitiyden myötä herkkäunisia jotka säpsähtelee hereille ties mistä. tosin miulla sen aiheuttaa se, että olen lapsen kanssa kahden. aina vähän varppeillaan.
mutta onko niin, että jotkut äidit nukkuu huonommin kun iskät..? :0
| |
| | |
17.12.11, 19:18
|
#59 (linkki)
| | Voima kanssamme
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joanna* niin, mikä kellekin sopii.
mulle ei kahvista ole tullut mitään erityisiä oireita edes raskaus aikana. mitä nyt ylienerginen lapsi ja itelle joskus nukkumisvaikeuksia (tosin eipä ne kahvista johtuneet, paitsi silloin kun tajusin juoneeni 8 kuppia päivässä, se on jo liikaa :D )
muuten asiasta toiseen. luin lehdestä yhden artikkelin aiheella "tule äidiksi ja menetät yöunesi lopullisesti". siis että naisista tulee äitiyden myötä herkkäunisia jotka säpsähtelee hereille ties mistä. tosin miulla sen aiheuttaa se, että olen lapsen kanssa kahden. aina vähän varppeillaan.
mutta onko niin, että jotkut äidit nukkuu huonommin kun iskät..? :0 | Saattaa näin olla. En voi muiden puolesta sanoa ja itse olen huono vertailukohta kumpi sukupuolista nukkuu lyhyemmin. Huonoudesta vaikea siis sanoa kun itse nukun keskimääräistä vähemmän yössä kuin tietämäni lukuisat ihmiset. Siis tämä sopii minulle.
| |
| | |
17.12.11, 20:07
|
#60 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sem Saattaa näin olla. En voi muiden puolesta sanoa ja itse olen huono vertailukohta kumpi sukupuolista nukkuu lyhyemmin. Huonoudesta vaikea siis sanoa kun itse nukun keskimääräistä vähemmän yössä kuin tietämäni lukuisat ihmiset. Siis tämä sopii minulle. | ehkä yleistin hieman, mikä voi olla tottakin.
en epäile yhtään etteikö mies(kin) voisi pärjätä vähemmillä unilla. itsellä on väsyttävä lääkitys päällä joten siksi tarviisin tässä elämänvaiheessa hieman enemmän unta kuin 10 tai 5v. sitten. sellainen vääränlainen maanisuus kun ei tee hyvää perheen äitille :)
nyt sitten ollaan kätevästi eksytty alkuperäisestä otsikon aiheesta :D
| |
| | |
17.12.11, 20:33
|
#61 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sem Kyse oli oikeastaan siitä että jos laittaa ihan mitä muuta tahansa missä on kuvia, tekstiä ja kaikkea muuta sekä myös mainostamista joista moni liittyy palstan aiheisiin ja mahdollisuus että itse siitä ansaitsee kun on "alan sivuilla" on aivan eri tasolla kuin minun kahvimerkkini jonka suhteen voi sanoa että aika pieni mahdollisuus on että olen Pauligin sukua. J) | Vai niin, jahas. Korjaan sitten niin, että minun lausuntoni perustui ylläpitäjien sanomisiin kun heiltä aikoinaan tiedustelin syytä. Hyvä että kerroit oman kantasi, joka jäi tosin minulle hiukan epäselväksi...:))))) | |
| | |
17.12.11, 20:43
|
#62 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kissantassu* Vai niin, jahas. Korjaan sitten niin, että minun lausuntoni perustui ylläpitäjien sanomisiin kun heiltä aikoinaan tiedustelin syytä. Hyvä että kerroit oman kantasi, joka jäi tosin minulle hiukan epäselväksi...:))))) | Minä en ymmärtänyt vieläkään. :D
| |
| | |
17.12.11, 20:54
|
#63 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Juna Minä en ymmärtänyt vieläkään. :D | Ei se mitään, en minäkään. Rulataan messissä vaan ;)))) Meno on kuitenkin mahtavaa vai mitä? | |
| | |
17.12.11, 20:56
|
#64 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kissantassu* Ei se mitään, en minäkään. Rulataan messissä vaan ;)))) Meno on kuitenkin mahtavaa vai mitä? | Onhan se :) Muuko sinun tekstisi suurentaa? :)
| |
| | |
17.12.11, 21:09
|
#65 (linkki)
| | Voima kanssamme
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kissantassu* Vai niin, jahas. Korjaan sitten niin, että minun lausuntoni perustui ylläpitäjien sanomisiin kun heiltä aikoinaan tiedustelin syytä. Hyvä että kerroit oman kantasi, joka jäi tosin minulle hiukan epäselväksi...:))))) | Jääköön epäselväksi, mitäs siitä. Mutta mainostamisen puolesta voin sanoa että olenpa siitä hyvin kaukana verrattuna moniin muihin kirjoittajiin jotka laittavat linkin joka myös mahdollisesti mainostaa. Mitäpä siitä kun nykyään on vapaampaa ja hyvä niin. :)
Fonteista viis. Minulla ainakin suoraan kirjoittaminen jumittaa jatkuvasti. Ei hyvä.
| |
| | |
17.12.11, 21:13
|
#66 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Juna Onhan se :) Muuko sinun tekstisi suurentaa? :) | Ei ollut muu kun oli leikkimielinen huumori :)))
| |
| | |
17.12.11, 21:15
|
#67 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sem Jääköön epäselväksi, mitäs siitä. Mutta mainostamisen puolesta voin sanoa että olenpa siitä hyvin kaukana verrattuna moniin muihin kirjoittajiin jotka laittavat linkin joka myös mahdollisesti mainostaa. Mitäpä siitä kun nykyään on vapaampaa ja hyvä niin. :)
Fonteista viis. Minulla ainakin suoraan kirjoittaminen jumittaa jatkuvasti. Ei hyvä. | Joo- luulen ymmärtäväni mitä tarkoitat. Minusta tuntui että siinä oli hetken ylläpitjillä jotain epäselvyyttä kun tapahtui niin paljon yhtaikaa mihin piti reagoida...? tai jotain...
| |
| | |
17.12.11, 21:24
|
#68 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2006 Sijainti: Noiruttu Pohojammaa
|
Se joulurunomoka oli hauska. Kyllä mä ainakin kässäisin sen joksikin kirjotusvirheeksi. Mua kyllä naurattais. Mä sain viime jouluna mun siskonpojan perheeltä kaksi kertaa jolukortin. Samanlaisen vielä. Niiden tytöstä kuva. Em nuista ne taisi tulla samana päivänäkin kaksi eri kuorta ja siellä kummassakin sama kuva. :D
Mietin jo, jotta olikohan joku nyt jääny ilman korttia. Mutta ei ollu kun ne oli jotenkin kun tietsikalta olivat osoitteita tulostaneet niin vahingossa kahdesti mun.
Mun muistikuva ja käsitys siitä Semin bannista oli se jotta se oli pelkkää vittuilua joltakin Semiä kohtaan. Joku vittuillakseen laittoi ylläpidolle jossa oli ehkä joku viikonloppupäivystäjä joka ei ollu ihan hollilla näis jutuis. Niin silloin pallolla arveltiin. Yliluonnollisissa on ollu monta kertaa mainostusta eikä ole bannattu.
Viimeinen muokkaaja Vesimies -70; 17.12.11 22:27.
| |
| | | | |