Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kristallipallo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
06.11.11, 20:45   #26 (linkki)

Käyttäjän KARS JEDIMESTARI avatari

Rekisteröitynyt: 01/2007
Sijainti: ´SATEENKAARIGALAKSI
ok DELENN MIKÄ on seuraava tehtävä

OK DELENN olen syönuy ja levännyt mkähän oisi seuraava tehtävä oletteko keksinyt mitään heuikkouutta varjojen aluksissa niiden rakentaminen näytti aika rujolta hommalta metallia ja ruhoja sulatetaan sekaisin.

onko caribaldia saatu kiinni jo tavotettua vai onko se taas zozalossa ryyppäämässä kuten tavalista häneltä.

karpre
  Vastaa viestiin
06.11.11, 20:54   #27 (linkki)

Käyttäjän Vesimies -70 avatari

Rekisteröitynyt: 07/2006
Sijainti: Noiruttu Pohojammaa
Ei Garibaldi liikaa ryyppää se saa pidettyä sen aisois, mitä ny vähä huvittelee välillä, raju työ vaatii rajut huvit, you know... No jotain kokouksia tässä taas olis tulos näitä suurlähettiläiden näiden liittoutuneiden ja liittoutumattomien maailmoiden jotta jospa vähä tarkkailisit sielllä piilossa lehterillä jotta onko näis liittoutumattomien edustajis jotaki hämäriä tyyppejä..

Liittoutuneethan on ihmiset, minbarit, narnit, centaurit, vorlonit.
06.11.11, 21:25   #28 (linkki)

tässä ensi huomioni

OK menen tarkkailemaan tilannetta lehtereille voipi mennä taas tässä vähän aikaa ,huomasin dagrit käyttäytyy vähän epäilyttävästi ja nuo haaskan syöjät mitkä niitten nimi nyt olikaan en juuri muista. Ja Mollarissa on jotain epäilyttävää.

Hänen käytöksensä on niin epäilyttävää . Luulen että ,hän saattaa vehkeillä jotain .

karpre
  Vastaa viestiin
07.11.11, 20:05   #29 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KARS JEDIMESTARI Näytä viesti

Hänen käytöksensä on niin epäilyttävää . Luulen että ,hän saattaa vehkeillä jotain .

karpre
Mun vaisto sanoo jotta Mollaria kannattais pitää silmällä...
07.11.11, 21:20   #30 (linkki)

Delenn ootko kuullut narnien etuvartio asema on tuhottu JA JkARR on raivona

Delenn ootko kuullut narnien etuvartio asema o´n tuhottu eikä kukaan tíedä hyökkääjist'mitään epäilen varjoja mutta´, he eivät toimineet yksin . Tuntuu että , he toteutivat jonkun pyynnön , onko londo mollarilla sormensa pelissä he eivät ole narnien kanssa hyvissä väleissä. Jos on he ovat tehneet ensinmäisen siirron ja J Garr on raivosta suunniltaan. He ovat liitoutuneet kentaurien kanssa onko se mahdollista. Kentaurin Londo Mollari kiistää kaiken.

Karpre
  Vastaa viestiin
08.11.11, 14:42   #31 (linkki)

Käyttäjän Kissantassu* avatari

Rekisteröitynyt: 04/2010
Lainaus:
Delenn ootko kuullut narnien etuvartio asema o´n tuhottu eikä kukaan tíedä hyökkääjist'mitään epäilen varjoja mutta´, he eivät toimineet yksin . Tuntuu että , he toteutivat jonkun pyynnön , onko londo mollarilla sormensa pelissä he eivät ole narnien kanssa hyvissä väleissä. Jos on he ovat tehneet ensinmäisen siirron ja J Garr on raivosta suunniltaan. He ovat liitoutuneet kentaurien kanssa onko se mahdollista. Kentaurin Londo Mollari kiistää kaiken.

Karpre
Lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon etten tule enää sähläämään mutta pakko sanoa että kun luin tämän tuli ihan mieleen ajat kun pallolla arvuuteltiin kuka on minkäkin nikin takana ja miksi :)
Joulun jäkeen minäkin ehkä tiedän mistä täällä tarkkaan ottaen kirjoitellaan.
  Vastaa viestiin
08.11.11, 23:13   #32 (linkki)

Lainaus:

Karpre
Jospa soluttettais joku sinne Mollarin läheisyyteen..
08.11.11, 23:15   #33 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kissantassu* Näytä viesti
Lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon etten tule enää sähläämään mutta pakko sanoa että kun luin tämän tuli ihan mieleen ajat kun pallolla arvuuteltiin kuka on minkäkin nikin takana ja miksi :)
Joulun jäkeen minäkin ehkä tiedän mistä täällä tarkkaan ottaen kirjoitellaan.
Noh, täs on ero siihen nikkiarvuutteluun jotta tässä arvuuttelijat tietää jotta on ihan vaan leikkiä... Nikkiarvuuttelijaressut kun on ihan tosissaan... ;D ;D

Saatko sä jonku valaistuksen vai vihkimyksen vai minkä joulun jälkeen kun yhtäkkiä asiat kirkastuu?
09.11.11, 03:13   #34 (linkki)

se voisi olla hyvä idea ´mutta, mulla ei heti tule ketään mieleen

SE voisi olla hyvä' idea mutta , kuka se voisi olla . sen pitäisi olla joku muu ku rajavartija mulla ei tule heti mieleen ketään tuleeko sulle Delenn.

karpre
  Vastaa viestiin
09.11.11, 08:49   #35 (linkki)

Käyttäjän Kissantassu* avatari

Rekisteröitynyt: 04/2010
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 Näytä viesti
Saatko sä jonku valaistuksen vai vihkimyksen vai minkä joulun jälkeen kun yhtäkkiä asiat kirkastuu?
No uuteen vuoteen mennessä olen varmaan nähnyt sen ensimmäisen kauden Babylonista niin siksi ymmärrän joulun jälkeen paremmin missä täälläkin mennään ja kuka milloinkin meni milläkin tavalla :)
  Vastaa viestiin
09.11.11, 20:09   #36 (linkki)

Lainaus:
SE voisi olla hyvä' idea mutta , kuka se voisi olla . sen pitäisi olla joku muu ku rajavartija mulla ei tule heti mieleen ketään tuleeko sulle Delenn.

karpre
No minä vaikka laitan jonkun. Menenpä miettimään kenet.
13.11.11, 11:14   #37 (linkki)

OLIKO MOLLARILLA SOPPANSA PELIISÄ DELENN

HEI Delenn ootko saanut selville oliko Londo Mollarilla soppansa pelissä tossa varjojen hyökkäykkäyksessä esittikö hän pyynnon jollekin taholle? JA mikä mahtaaa olla mun seuraava tehtävä. ps onko garibaldia vieläkään tavotettu?

Karpre
  Vastaa viestiin
07.12.11, 17:30   #38 (linkki)
Se aito ja alkuperäinen

Käyttäjän original alte avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: seittemän kurvin suoran päässä
Ei oikeen ole tuollaiset mun juttuja, sori vaan !

Tässä niille jotka haluu pelata virtuaalisesti:

Habbo: Tapaa kavereita, pelaa ja chattaile!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku