| |  | | |
06.11.11, 20:45
|
#26 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2007 Sijainti: ´SATEENKAARIGALAKSI
| ok DELENN MIKÄ on seuraava tehtävä OK DELENN olen syönuy ja levännyt mkähän oisi seuraava tehtävä oletteko keksinyt mitään heuikkouutta varjojen aluksissa niiden rakentaminen näytti aika rujolta hommalta metallia ja ruhoja sulatetaan sekaisin. onko caribaldia saatu kiinni jo tavotettua vai onko se taas zozalossa ryyppäämässä kuten tavalista häneltä. karpre | |
| | |
06.11.11, 20:54
|
#27 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2006 Sijainti: Noiruttu Pohojammaa
|
Ei Garibaldi liikaa ryyppää se saa pidettyä sen aisois, mitä ny vähä huvittelee välillä, raju työ vaatii rajut huvit, you know... No jotain kokouksia tässä taas olis tulos näitä suurlähettiläiden näiden liittoutuneiden ja liittoutumattomien maailmoiden jotta jospa vähä tarkkailisit sielllä piilossa lehterillä jotta onko näis liittoutumattomien edustajis jotaki hämäriä tyyppejä..
Liittoutuneethan on ihmiset, minbarit, narnit, centaurit, vorlonit.
| | |
06.11.11, 21:25
|
#28 (linkki)
|
| tässä ensi huomioni OK menen tarkkailemaan tilannetta lehtereille voipi mennä taas tässä vähän aikaa ,huomasin dagrit käyttäytyy vähän epäilyttävästi ja nuo haaskan syöjät mitkä niitten nimi nyt olikaan en juuri muista. Ja Mollarissa on jotain epäilyttävää. Hänen käytöksensä on niin epäilyttävää . Luulen että ,hän saattaa vehkeillä jotain . karpre | |
| | |
07.11.11, 20:05
|
#29 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KARS JEDIMESTARI Hänen käytöksensä on niin epäilyttävää . Luulen että ,hän saattaa vehkeillä jotain . karpre | Mun vaisto sanoo jotta Mollaria kannattais pitää silmällä...
| | |
07.11.11, 21:20
|
#30 (linkki)
|
| Delenn ootko kuullut narnien etuvartio asema on tuhottu JA JkARR on raivona Delenn ootko kuullut narnien etuvartio asema o´n tuhottu eikä kukaan tíedä hyökkääjist'mitään epäilen varjoja mutta´, he eivät toimineet yksin . Tuntuu että , he toteutivat jonkun pyynnön , onko londo mollarilla sormensa pelissä he eivät ole narnien kanssa hyvissä väleissä. Jos on he ovat tehneet ensinmäisen siirron ja J Garr on raivosta suunniltaan. He ovat liitoutuneet kentaurien kanssa onko se mahdollista. Kentaurin Londo Mollari kiistää kaiken. Karpre | |
| | |
08.11.11, 14:42
|
#31 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 04/2010
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KARS JEDIMESTARI Delenn ootko kuullut narnien etuvartio asema o´n tuhottu eikä kukaan tíedä hyökkääjist'mitään epäilen varjoja mutta´, he eivät toimineet yksin . Tuntuu että , he toteutivat jonkun pyynnön , onko londo mollarilla sormensa pelissä he eivät ole narnien kanssa hyvissä väleissä. Jos on he ovat tehneet ensinmäisen siirron ja J Garr on raivosta suunniltaan. He ovat liitoutuneet kentaurien kanssa onko se mahdollista. Kentaurin Londo Mollari kiistää kaiken. Karpre | Lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon etten tule enää sähläämään mutta pakko sanoa että kun luin tämän tuli ihan mieleen ajat kun pallolla arvuuteltiin kuka on minkäkin nikin takana ja miksi :)
Joulun jäkeen minäkin ehkä tiedän mistä täällä tarkkaan ottaen kirjoitellaan.
| |
| | |
08.11.11, 23:13
|
#32 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KARS JEDIMESTARI Delenn ootko kuullut narnien etuvartio asema o´n tuhottu eikä kukaan tíedä hyökkääjist'mitään epäilen varjoja mutta´, he eivät toimineet yksin . Tuntuu että , he toteutivat jonkun pyynnön , onko londo mollarilla sormensa pelissä he eivät ole narnien kanssa hyvissä väleissä. Jos on he ovat tehneet ensinmäisen siirron ja J Garr on raivosta suunniltaan. He ovat liitoutuneet kentaurien kanssa onko se mahdollista. Kentaurin Londo Mollari kiistää kaiken. Karpre | Jospa soluttettais joku sinne Mollarin läheisyyteen..
| | |
08.11.11, 23:15
|
#33 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kissantassu* Lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon etten tule enää sähläämään mutta pakko sanoa että kun luin tämän tuli ihan mieleen ajat kun pallolla arvuuteltiin kuka on minkäkin nikin takana ja miksi :)
Joulun jäkeen minäkin ehkä tiedän mistä täällä tarkkaan ottaen kirjoitellaan. | Noh, täs on ero siihen nikkiarvuutteluun jotta tässä arvuuttelijat tietää jotta on ihan vaan leikkiä... Nikkiarvuuttelijaressut kun on ihan tosissaan... ;D ;D
Saatko sä jonku valaistuksen vai vihkimyksen vai minkä joulun jälkeen kun yhtäkkiä asiat kirkastuu?
| | |
09.11.11, 03:13
|
#34 (linkki)
|
| se voisi olla hyvä idea ´mutta, mulla ei heti tule ketään mieleen SE voisi olla hyvä' idea mutta , kuka se voisi olla . sen pitäisi olla joku muu ku rajavartija mulla ei tule heti mieleen ketään tuleeko sulle Delenn. karpre | |
| | |
09.11.11, 08:49
|
#35 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 04/2010
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 Saatko sä jonku valaistuksen vai vihkimyksen vai minkä joulun jälkeen kun yhtäkkiä asiat kirkastuu? | No uuteen vuoteen mennessä olen varmaan nähnyt sen ensimmäisen kauden Babylonista niin siksi ymmärrän joulun jälkeen paremmin missä täälläkin mennään ja kuka milloinkin meni milläkin tavalla :)
| |
| | |
09.11.11, 20:09
|
#36 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KARS JEDIMESTARI SE voisi olla hyvä' idea mutta , kuka se voisi olla . sen pitäisi olla joku muu ku rajavartija mulla ei tule heti mieleen ketään tuleeko sulle Delenn. karpre | No minä vaikka laitan jonkun. Menenpä miettimään kenet.
| | |
13.11.11, 11:14
|
#37 (linkki)
|
| OLIKO MOLLARILLA SOPPANSA PELIISÄ DELENN HEI Delenn ootko saanut selville oliko Londo Mollarilla soppansa pelissä tossa varjojen hyökkäykkäyksessä esittikö hän pyynnon jollekin taholle? JA mikä mahtaaa olla mun seuraava tehtävä. ps onko garibaldia vieläkään tavotettu? Karpre | |
| | |
07.12.11, 17:30
|
#38 (linkki)
| | Se aito ja alkuperäinen
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: seittemän kurvin suoran päässä
|
Ei oikeen ole tuollaiset mun juttuja, sori vaan !
Tässä niille jotka haluu pelata virtuaalisesti: Habbo: Tapaa kavereita, pelaa ja chattaile! | |
| | | | |