Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kristallipallo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.11.11, 21:13   #26 (linkki)

Käyttäjän Awa* avatari

Rekisteröitynyt: 10/2009
Tämän ketjun olen linkittänyt Yliluonnolliset-palstalle, ettette ihmettele sitä, että tässä ketjussa paljon lukijoita nyt on.:)
  Vastaa viestiin
11.11.11, 21:14   #27 (linkki)
Sem
Voima kanssamme

Käyttäjän Sem avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Henkimaailma
Koska on olemassa kaksi tapaa elää ja kaksi tapaa kuolla,
on myös olemassa kahdenlaisia ihmisiä:

Ne, jotka tuntevat olevansa kuolemattomia ja ne, jotka ovat jo kuolleet.

Ensinmainitut hautovat mielessään toiveita, jälkimmäiset eivät.

Soturi on ihminen, joka tietää, että hänen aikansa on jo täysi,
mutta silti hän jatkaa taistelua, koska se on hänen luontonsa.
Jos katsot hänen silmiinsä, näet tyhjyyden.

Om mani peme hung :)

Sanskriitiksi: Om mani padme hum
Tiibetiksi: Om mani peme hung
  Vastaa viestiin
11.11.11, 21:25   #28 (linkki)

Käyttäjän Awa* avatari

Hallelujah.

Henna Heikkinen - Hallelujah - YouTube

Viimeinen muokkaaja Awa*; 15.11.11 13:45.
  Vastaa viestiin
11.11.11, 21:52   #29 (linkki)
Sem
Voima kanssamme

Käyttäjän Sem avatari

Ei ole voittajia eikä häviäjiä jos joku haluaa koskaan kulkea Voiman Tietä. Jos ei, niin kulkekoon Tietä jonka itsenään tuntee. Mutta se Tie on mitä on.

Voiman Tien kulkija. :)
  Vastaa viestiin
11.11.11, 21:55   #30 (linkki)

Käyttäjän Awa* avatari

Pyyntö Yodalle*

Nyt laitat tänne saamasi vastauksen Plaza-tiimiltä, mitä kirjoittamaasi ja miksi on tästä ketjusta poistettu, Kiitos!
  Vastaa viestiin
12.11.11, 00:21   #31 (linkki)

Käyttäjän Vesimies -70 avatari

Rekisteröitynyt: 07/2006
Sijainti: Noiruttu Pohojammaa
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Awa* Näytä viesti
[viesti moderoitu]
Tästäkin imoitan ylläpidolle.

Viimeinen muokkaaja Plaza-tiimi; 14.11.11 12:31.
  Vastaa viestiin
15.11.11, 11:14   #32 (linkki)

Käyttäjän vaihtonikki avatari

Rekisteröitynyt: 07/2011
Kiitollinen on tästä kristallipallon foorumista, joka on ajatuksien aarreaitta ja jossa voi ilmaista mielipiteitään hyväksyvässä ilmapiirissä - vapaa tuomaroinnin ja syyllistämisen ylivallasta ja yhdestä ainoasta totuudesta :D Täällä ei enää kuvia kumarrella.
  Vastaa viestiin
15.11.11, 19:59   #33 (linkki)

Käyttäjän Vesimies -70 avatari

Rekisteröitynyt: 07/2006
Sijainti: Noiruttu Pohojammaa
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vaihtonikki Näytä viesti
Kiitollinen on tästä kristallipallon foorumista, joka on ajatuksien aarreaitta ja jossa voi ilmaista mielipiteitään hyväksyvässä ilmapiirissä - vapaa tuomaroinnin ja syyllistämisen ylivallasta ja yhdestä ainoasta totuudesta :D Täällä ei enää kuvia kumarrella.
:D :D :D
26.11.11, 19:09   #34 (linkki)
Sem
Voima kanssamme

Käyttäjän Sem avatari

Kiitollinen rauhasta ja tasapainosta ja vapaudesta elää ilman pakottavia tarpeita tuoda itseään jatkuvasti julki. Eli tämä on enempikin kiitollisuutta siitä omasta työstä oman kasvun eteen, unohtamatta läheisten tärkeää panosta.
  Vastaa viestiin
26.11.11, 19:15   #35 (linkki)

Käyttäjän joanna* avatari

Rekisteröitynyt: 01/2009
Kiitollinen ystävistä, jotka tähän aamuun jaksoivat herätä. Kiitollinen lapsesta, jollaista en ikinä osannut edes haaveilla saavani. Sain kuitenkin

ja kiitollinen työstä, mitä tämä kaikki saa aikaan. Kiitollinen myös levosta, jotta pystyn sitä "työtä" tekemään.

..en varmaan ois tätä ketjua tajunnut nostaa, mutta kun se nyt tässä on, niin olkoon tuo miun tekstinikin..
  Vastaa viestiin
08.12.11, 10:43   #36 (linkki)

Kiitollinen siitä, että joka päivä saan kasvaa ja oivaltaa ja olla ihminen toiselle - välillä onnistua ja välillä epäonnistua, vuoroin taistella ja myös nauttia sydämellä ja ajatuksin. Tuntea tuskaa ja iloa ja oppia hyväksymistä :)

Olen onnellinen siitä, että minulla on ihana kumppani, joka tukee ja ymmärtää minua ja kasvattaa ajattelussa ja lapset, joilta opin myös joka päivä elämästä ja sen ihmeellisyydestä, elämän synnystä ja tarkoituksesta sekä hyväksymisestä.
  Vastaa viestiin
02.01.12, 10:09   #37 (linkki)

Heh, kiitollinen olen, että olen edelleen täysin oppimaton jästipää ja niin samalla viivalla muiden kanssa ja haavoittunut elämän saatossa, että paljon on vielä opittavaa monissa asioissa ja elämisen taidoissa. Kiitollista on huomata typeryytensä ja ahdasmielisyytensä ;) Arkisena vitsikkäänä huomatuksena ja itseironiana, jossa piilee myös totuus.

Joannalle, että löytyi tämä ketju, mutta oli vähän tipahtanut alemmas.

kuva: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:A...H9D7qw0M0KUUPA

Oliskohan aikuisen naamasta tähän tiukoissa tilanteissa tai epäröivissä asioissa, että leikkii vaan tyhmää. Pitäisi kokeilla :)
  Vastaa viestiin
02.01.12, 15:00   #38 (linkki)

Käyttäjän Kissantassu* avatari

Rekisteröitynyt: 04/2010
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sem Näytä viesti
Kiitollinen rauhasta ja tasapainosta ja vapaudesta elää ilman pakottavia tarpeita tuoda itseään jatkuvasti julki. Eli tämä on enempikin kiitollisuutta siitä omasta työstä oman kasvun eteen, unohtamatta läheisten tärkeää panosta.
Näin koen minäkin:)
  Vastaa viestiin
02.01.12, 15:05   #39 (linkki)

Lainaus:
Kiitollinen on tästä kristallipallon foorumista, joka on ajatuksien aarreaitta ja jossa voi ilmaista mielipiteitään hyväksyvässä ilmapiirissä - vapaa tuomaroinnin ja syyllistämisen ylivallasta ja yhdestä ainoasta totuudesta :D
Kuin minun suustani. Joskus minäkin koin pallon tällaisena paikkana. Onneksi olin silloin paikalla :)

Silloin annattiin kaikkien kukkien kukkia, ja kuviakin sai kumartaa jos se kenelle oli tarpeen.
Lainaus:
Täällä ei enää kuvia kumarrella.
  Vastaa viestiin
02.01.12, 16:21   #40 (linkki)

Olen joskus kristallipallolla ihmetellyt mistä kaikki alkoi, koko tämä kiertokulku ja koko "härdelli" että "eroamme" jumaluudesta ja tulemme tänne usein vaivalankin kokemaan jotain.

Olen joskus kirjoittanut pienesti mutta silti tarkoittaen, että meillä ihmisillä on hyvin valikoiva tajunta joka pilkkoo asioita ja on vähän kuin halvaantunut eikä tajua ilmiselviä sanottujakaan asioita jos ne eivät sovi omaan kokemusmaailmaan ja ymmärryskuvioon. Kuin olisimme halvaannutetut, mutta joka harvoin tulee esiin niin että huomaisimme sen itsessämme tai toisissammekaan välttämättä. Paitsi jos jokin piirre ärsyttää toisessa. Silloin huomaamme paljonkin, sellaistakin mitä ei hänessä edes ole mutta emme osaa kunnioittaa toisen rauhaa olla sitä mitä me itsekin olemme. Ihmisiä, omine rajoituksinemme ja tehtävinemme. Helposti vain rukoilemme, että kiitos kun en ole kuin nuo muut jos tässä yksinkertaistan :)

Esimerkkinä rajallisesta ymmärrys-Yhdistämiskyvystä minulla taisi viimeksi olla se jokin amerikkalainen pappi jolle enkeli sanoi heti melko kättelyssä että kyllä ateistitkin ja muun uskoiset pääsevät taivaaseen, Jumala ei erottele ihmisiä ihmisten tekemien määritelmien mukaan. Ilmeisesti pappi hämmästyi kovastikin tätä lausuntoa koska totesi tähän että kummat on Jumalan ajatukset joita ei yksi pieni ihminen aina ymmärrä mutta että hän (pappi) kirjoittaa kokemuksiaan enkeleistä ja heidän sanomastaan nyt sen rajallisen ymmärryksen mukaan kuin mikä hänellä on.

Ja sitten se kirja oli siitä eteenpäin juuri sitä tavanomaista (mutta lempeää ja empaattista) papin kirjotusta missä ei enää enkeleiden puheita näkynytkään eikä kaikkien taivaan pääsemistä, vaikka niitä enekelikäyntejä ja enkeleiden puheita piti olla niin paljon. Oli vain papin kokemuksia seurakuntatyössä ja mielipiteitä avioliitosta ja perhe-elämästä yms. juuri siihen samaan tapaan kuin aina ja jonka sanomiseen ei varmaan enkeleitä olisi tarvittukaan koska niitä asioita joka pappi jo muutenkin Usassa korostetusti kirjoittaa ja kertoo saarnoissaan .

No minulle on käynyt samalla tavalla, että minulla on ollut koko ajan tieto eli muisto eräästä asiasta jota en ole täällä koskaan kertonut, mutta en ole osannut kytkeä sitä muihin muistoihini ajasta ennen tätä elämää, ja niin olen kysellyt täälläkin aikoinaan selitystä erääseen minua pohdituttaneeseen kysymykseen vaikka olisin voinut sen hyvin pitkälti oivaltaa kunhan vain olisin
osannut yhdistää tämän muiston muihin :)
Ihan kuin koulussa että eri tuntien materiaali tulisi osata yhdistää eläväksi kokonaisuudeksi jotta se olisi mahdollisimman rikasta, elävää ja antoisaa ja sillä tavalla saa lisää viisautta ja ymmärrystä ja on millä operoida. Tuntee mielensäkin laajentuneen.

Ei ihme että tunsinkin pitkään olevani kuin ihminen jolla toimii kerrallaan vain yksi aivolohko jolloin muut ovat kiinni. Luulenpa että nyt alkavat toimia jo aika hyvin synkassa :)))

Tämä ei sitten korreloi siihen että mitä olen henkisesti vaan että on ollut tarkoitus ja meininki että olen määrätynlainen ihminen määrätyn aikaa elämässäni jotta asiat menisivät tarkoitetulla tavalla ja nyt on´määrä "avautua" että taas seuraavat asiat mahdollistuisivat..täällä telluksessa ihmisenä. Näin näkisin :)
Tosin muilla voi olla muunlaiset tarkoitukset. Minä puhun aina vain itsestäni koska se on yleensä se mistä saan luotettavimman tiedon, rajallisuudestani huolimatta.

Mutta mukava vaihe tämä uuden oivaltamisen vaihe on:) Samalla laajeni ymmärrykseni monen sellaisen asian kohdalla jota olen täällä maailmassa kokenut ja vaikka en ole koskaan ihmetellyt miksi juuri minä koen jotain määrättyä täällä, niin nyt sellaisetkin asiat selvisisvät siinä ohessa.

Tiedä nyt tunnenko kiitollisuutta juuri tästä mutta todella tyytyväisenä totean että Ihmeellinen On Elämä :))))

..ja kyllä, kun asiaa ajattelen, niin toki olen kiitollinen koko tästä prosessista nimeltään elämä selä Korkeimmasta joka on suojellut minua elämän eri käänteissä, jos ei eri tapahtumilta ja sen kolhuilta niin kuitenkin sieluani :)

.
  Vastaa viestiin
03.01.12, 09:28   #41 (linkki)

Ihmisellä on luontainen kyky uudistua, pyytää anteeksi ja oppia virheistään. Kiitos, että saan kasvaa.

kuva: http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:A...WdMSkXfGRy6Z0T
  Vastaa viestiin
03.01.12, 09:39   #42 (linkki)

Tuohon Kissantassu*n tekstiin ajatuksia.

Samaa mieltä, että ihmisen tajunta on hyvin kapea-alainen eikä voi ymmärtää asioita, jotka eivät sovi omaan kokemusmaailmaan. Myös jotkin menneisyyden haavat ja kokemukset vääristävät ja näiden tiedostamattomien tai tiedostettujen asioiden vuoksi ihminen asettuu puolustus tai hyökkäyskannalle, vaikka ratkaisu voisi olla ohi rauhanomaisella juttelulla, toisen ihmisen huomioimisella ja kompromissien ja joustojen tekemisenä puolin ja toisin, mutta ihmisillä on taipumusta hakea elämässä draamaa.

Varmaan juuri tämän elämän näkökulman saavuttaminen, jonkin asian tai tehtävän oppiminen, oman lisänsä ja persoonallisuutensa tuominen elämään ja siitä selviytyminen ja jopa nauttiminen joskus voi olla elämän pyrkimys. Rakastaa monenlaisien kokemusten ja kolhujen läpi ja ymmärtää elämän monimuotoisuutta ja tiedostaa näin rakkauden olemusta yhä syvemmin ja syvemmin elämä elämän jälkeen.
  Vastaa viestiin
07.01.12, 17:30   #43 (linkki)

kiitän kovasti taas siitä, että lapsellani on muitakin välittäviä aikuisia kuin minä. voimia ja elämän iloja heille kaikille toivon, kuten myös muillekin lasten kanssa puuhaileville.
  Vastaa viestiin
14.01.12, 22:22   #44 (linkki)

kiitollisena tämän päivän hommista lasten kanssa. kiitollisena siitä, että voimat riitti paremmin kuin olisin kuvitellutkaan.

kiitos siitä että huomenna varmaan sama meno jatkuu :)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku