| |  | |
09.11.11, 16:58
|
#1 (linkki)
| | Se aito ja alkuperäinen
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: seittemän kurvin suoran päässä
| Halloo?
Mitäs pallon tissinrutjakkeille kuuluu?
Onko usein nännit lupsahtaneet miesten suihin, vaiko ihan jouten, virattomana ne on roikkuneet?
Oli miulla asiaakin:
Minulla itselläni ihan tasapainoinen olo jo n yli vuoden!
Ehkä suurin tekijä on avartanut maailmankuvaani on se että olen yrittänyt ymmärtää toisia, siinä varsin hyvin onnistuen!
Osaan jo asettua tai kuvitella itseni toisten asemaan, heidän vaikeuksissaan tai heidän kiperissä tilanteissaan sekä kuunnella mitä heillä on sanottavaa!
Suurin tekijä on aika!
Jos on aikaa kuunnella, aikaa muille niin maailmankuvakin voi avartua!
Oma minäkuvakin on muuttunut !
Siis se entinen minä on jo suurin osin kadonnut!
Minä olen vain yksi pikkuinen muurahainen, miljoonien laumassa, yhtä mitätön tai tärkeä kuten muutkin!
Saa minulle antaa aina huonoakin palautetta sillä en niistä ota itseeni, en suutu moisista, jos niitä noteraankaan!
Tällaista tänä marraskuuna!
| |
| | |
09.11.11, 17:30
|
#2 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: ...korpikuusen kannon alla on mörrimöykyn pesä...
|
*reps*
Voi elämänkevätjakukkivanuoruus *reps*
Sie se ossaat alotuksen tehä, meinas ihan naurattaa :)
Omalta osaltani voin sannoo jotta hyvvää. Ja seuraaviin kysymyksiin sanon no comments.
Nuo mitä jatkossa kerroit kuullostaa hyvältä ja niin kait sen olla pittääkii.
Hyviä jatkoja vaan sulle edelleenkii.
| |
| | |
09.11.11, 17:38
|
#3 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2007 Sijainti: ´SATEENKAARIGALAKSI
| ORIGINALTE SUA KAIVATTAISIIN VIRTUAALI BABYLON5 ASEMANTURVAPÄÄLLIKÖKSI hei ORIGINALALTE sua kaivattaisiin virtuaali seikkailussa babylon5 garibaldiksi joko on asemanturvallisuuspäälikkö . ilmottauduhan joukkon mukaan t . KARS SKYWALKER JEDIMESTARI itse oon rajavartia karpre | |
| | |
09.11.11, 17:41
|
#4 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2009
|
siinä ja tässä ne ruumiin osat muutkin kuin tissit kulkee mukana, kun mie huokailen ja teen muutto- ja osoteilmotuksia. sekä koitan saada tuota tilpemähööriä jotenkin ojennukseen. sitä on niiinn paallljon :/
hieman kyl jännittää miten muuttoporukan kunto (itseni mukaan lukien) kestää tulevan viikonlopun koetukset.
huomenna saan vielä viettää viime hetkiä tässä nykyisessä kodissa lapsen kanssa.
semmosta tänne tännään ja koitetaanhan jatkaa elämää sopivasti soljuen tai muuten vaan :)
| |
| | |
09.11.11, 17:45
|
#5 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2007 Sijainti: ´SATEENKAARIGALAKSI
| lisätään tämä vielä LISÄTÄÄN että vesimies on Delenn john Zeridanin vaimo aiianssin johtajia miehemsä kanssa rajavartoijen johtavia tahoja | |
| | |
09.11.11, 19:49
|
#6 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2009
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KARS JEDIMESTARI LISÄTÄÄN että vesimies on Delenn john Zeridanin vaimo aiianssin johtajia miehemsä kanssa rajavartoijen johtavia tahoja | ja mie "onneton" kun olen kakaroita hoitanut ja vääntänyt, niin mie olen taistelija "vain" kotipuolessa. hoidan lapsia kun muut puolustaa maata, koitan tsempata ja ymmärtää urheita mies (tai myös nais) taistelijoita.
näin mie osani tunnen ja tästä tehtävästä ei paljon kunniaa kuulu. kiitos ja kunnia, jäävät saamatta. mutta eipä tuo haittaa, tiedän paikkani.
| |
| | |
09.11.11, 19:55
|
#7 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2006 Sijainti: Noiruttu Pohojammaa
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja original alte Mitäs pallon tissinrutjakkeille kuuluu?
Onko usein nännit lupsahtaneet miesten suihin, vaiko ihan jouten, virattomana ne on roikkuneet?
! | Oli minäkuva muuttunu tai ei niin alotus on ainaki tuttua Altea.... :D
Mulla ei ole yhtään sees olo vaan kaaostila jatkuu kun töissä on nyt sitä kaaosta... Ehkäpä sitten ens vuoden alussa on jo rauhaisampaa.
| | |
09.11.11, 20:33
|
#8 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2007
|
Jahas Alte!
Aloitus oli vanhan Alten, mutta loppu oli Eesaun kädet, vai miten se meni:)))))
Minun tuli heti mieleesi nikkisi "erikois kettu", joten epäilin, että loppuosa teksistäsi olisi kettua?!
Noh, joka tapauksessa kuitenkin tekstisi loppuosa kertoi sinusta jotain, jonka olen tiennyt sinussa olevan.
Olen niitä sydämestäsi nousevia pilkahduksia nähnyt monien vuosien varrella.
Hyvää syksyä Altelle ja Tatjanalle!
| |
| | |
09.11.11, 20:52
|
#9 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
|
Haloo Alte,
kuuleeko kuu, taivas, tähtivyö,
kun sydämet Pallon niin kiihkeinä lyö?
on niillä arvokas kirjoitus työ
kuin on tuo timanttinen vyö
joka sun lanteitas noin kiivaan syö....
runoilee, sanailee tää Villasukka:) se iloinen ja jää ihmettelemään,
mitä viestisi ja muiden kirjoittamat viestit saavat oikein kirjoittamaan....
| |
| | |
10.11.11, 07:32
|
#10 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2011
|
Heh, kyllä joka osalla itsestäni on käyttöä ollut ;)
Kuis Altella näin muuttuneena miehenä? Niin herkästi osaa aina naisille kirjoittaa, että selkeästi on muutos havaittavissa... NOT, mutta hauska vekkuli siitä huolimatta ja piristysruiske.
| |
| | |
11.11.11, 21:02
|
#11 (linkki)
| | Voima kanssamme
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Henkimaailma
|
Rauha on Voimaa
Voima on Rauhaa.
Aina. :)
| |
| | |
15.11.11, 16:02
|
#12 (linkki)
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 Oli minäkuva muuttunu tai ei niin alotus on ainaki tuttua Altea.... :D . | No eihän ulostusanti muutu vaikka mies muuttuisikin itse!
On vain kiirettä ettei jouda kovin kötisemään enempää joutavia, terkut kaikille ja muistakaa se että minuun voitte luottaa kun kylmä on yö!
| |
| | |
15.11.11, 19:40
|
#13 (linkki)
|
|
[QUOTE=original alte;11040719muistakaa se että minuun voitte luottaa kun kylmä on yö![/QUOTE]
Ai meinaakko lämmittää jos on tarve..... ;D
| | |
18.11.11, 20:38
|
#14 (linkki)
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 Ai meinaakko lämmittää jos on tarve..... ;D | Kuten vain haluatkin!
| |
| | |
18.11.11, 22:25
|
#15 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja original alte Kuten vain haluatkin! | Wau!!!!!!!!!!!!!!!!!
| | |
21.11.11, 16:51
|
#16 (linkki)
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 Wau!!!!!!!!!!!!!!!!! | Pitäpä vauuta siinä olisi sillä olemmehan jo virtuaalisesti kun sisko ja veli muutenkin!
Tietenkin ihmisen läheisyys ja lämpö maistuu paremmalta kun on siinä halittavana ihan livenä, virtuaaliolentokin!
Nyt meni taas överiksi ja juuri kun piti kirjoittaa elämän sietämättömästä kurjuudesta..vai oliko se ihanuudesta?
| |
| | |
22.11.11, 21:54
|
#17 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja original alte P
Nyt meni taas överiksi ja juuri kun piti kirjoittaa elämän sietämättömästä kurjuudesta..vai oliko se ihanuudesta? | No ei se överiksi menny, se oli söpöä... :D
| | |
23.11.11, 14:12
|
#18 (linkki)
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 No ei se överiksi menny, se oli söpöä... :D | Kiits!
Monen karskin miehen sisällä asuu herkkä olento vaikka suurin osa ei sitä koskaan tunnusta, sillä tunnustaminen olisi kuulema muka [akkamaista hömppätouhua]!
| |
| | |
25.11.11, 22:36
|
#19 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja original alte Kiits!
Monen karskin miehen sisällä asuu herkkä olento vaikka suurin osa ei sitä koskaan tunnusta, sillä tunnustaminen olisi kuulema muka [akkamaista hömppätouhua]! | Juu, meiän Altenkin sisältä löytyy nallekarhu. :D
| | |
26.11.11, 18:49
|
#20 (linkki)
| | Voima kanssamme
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Henkimaailma
| Mitäs nuo karskit miehet ovat? Onko ne niitä (itsensä mielestä) jotka pitävät suurta numeroa tekosistaan ja kun tosi paikka on niin luikkivat piiloon:) :) | |
| | |
28.11.11, 16:19
|
#21 (linkki)
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sem Mitäs nuo karskit miehet ovat? Onko ne niitä (itsensä mielestä) jotka pitävät suurta numeroa tekosistaan ja kun tosi paikka on niin luikkivat piiloon:) :) | Anteeksi, mutta viestisi ei oikein avautunut minulle..liekö se sitten ollut liian 'kosmisesti kohdistettu' minulle tms !
Karsin miehistä en tiedä muuta kun ne ovat niitä jedejä!
Piilloon en taas mie koskaan luiki, vaan yksinkertaisesti miulla ei riitä enää aikaa tähän nettihömppään, mitä ny joskus iltaisin!
| |
| | | | |