Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kristallipallo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
12.11.11, 22:42   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2010
Sijainti: Suomi, toistaiseksi
Uskomisesta

Uskon, en siksi, että tiedän, vaan siksi, että Rakastan
Ajattelija Oulusta
  Vastaa viestiin

13.11.11, 20:54   #2 (linkki)

Käyttäjän KARS JEDIMESTARI avatari

Rekisteröitynyt: 01/2007
Sijainti: ´SATEENKAARIGALAKSI
uskon sillä teidän olevan paljon sellasta mitä ei voi selittää maallisesti , ja olen kokenut ja nähnyt paljon sellasta jota ei voi maallisesti selittää mitenkään. mm enne unet näyt ja enne välähdykset. No mm olen nähnyt wtssenterin tuhon 24 tuntia etukäteen estonian autolautan onnettomuuden 24 etukäteen japanin ydin onnetomuuden 4 kuukautta etukäteen . Ja en eläisi jos en olisi nähnyt ennakkoon että ,jään auton alle 200 km pyyhältävän auton alle . Estin tllanteen odattamalla kyseisessä paikassa vähän pitempään , auto todella pyyhälsi 200 km tunnissa ohitse . Eli jos en olisi nähnyt enne näkyä olisi kuollut siihen paikkaan. jedin sanoin tuleva on aina liikkuva se ei ole ennalta JA kun, diana kuoli se tuli mulle unessa heiluttaman kättä määrätty . No tässä alkuun juttuja .
Ja moni ajattelee että ,vain filmeissä silmät muuttuvat eri näköisiksi ei pidä paikkansa myös oikeasti silmät muuttuvat eri näköisiksi , toisten silmät pyörivät ympäri , tai muuttuvat öljyn mustiksi niin että ,öljyn värit kimmeltää silmissä . Kun henkilö kääntyy valoon hänen silmänsä muuttuvat tyystin toisen näköseksi tämä on henkilökohtasesti varjosta,pimeydestä valoon auttajan työssä koettua. Kun henkilö on pimeyden voimien alaisena se muutos kohdistuu mm silmiin. ulkonäössä ja toinen on kasvon piirteisiin mm suunpielet kääntyy alaspäin mutruun henkilöllö joka on pimeällä puolella voimaa. Ja no esin raqvintolassa sen huomaa häikäilemättömänä käytöksenä todella suora sukaisena tyylinä. iskettäessä naista / tai nainen miestä. Kun henkilö on varjoissa. mm tai täysin pimeydenvoimien alainen.
t. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI

VOIMA OLKOON KANSSANNE
  Vastaa viestiin
14.11.11, 01:23   #3 (linkki)

Käyttäjän KARS JEDIMESTARI avatari

Rekisteröitynyt: 01/2007
Sijainti: ´SATEENKAARIGALAKSI
USKON KUN OLEN TAVANNUT MONET VALONALIENIT SIELUNA LIIKKUESASINI

USkon koska oon tavannut monet valonalienit ,konkreetisesti´unessa sieluna liikkuessa.

ja aistin voiman todella vahvana ku lama olen tasoltani , aistin ja tunnen valonrakkauden sisarellisen ja veljellisen jumalanrakkauden väkevänä voimassa . ´ja omaan voiman monet kyvyt monipuolisesti. t KARS SKYWALKER JEDIMESTARI

VOIMA OLKOON KANSSANNE
  Vastaa viestiin
26.11.11, 17:40   #4 (linkki)
Sem
Voima kanssamme

Käyttäjän Sem avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Henkimaailma
Rakastan siksi että tiedän kokemuksesta sen olevan Se Todellinen Voiman Tie.

-Soturin Tie-

Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku