| uskon sillä teidän olevan paljon sellasta mitä ei voi selittää maallisesti , ja olen kokenut ja nähnyt paljon sellasta jota ei voi maallisesti selittää mitenkään. mm enne unet näyt ja enne välähdykset. No mm olen nähnyt wtssenterin tuhon 24 tuntia etukäteen estonian autolautan onnettomuuden 24 etukäteen japanin ydin onnetomuuden 4 kuukautta etukäteen . Ja en eläisi jos en olisi nähnyt ennakkoon että ,jään auton alle 200 km pyyhältävän auton alle . Estin tllanteen odattamalla kyseisessä paikassa vähän pitempään , auto todella pyyhälsi 200 km tunnissa ohitse . Eli jos en olisi nähnyt enne näkyä olisi kuollut siihen paikkaan. jedin sanoin tuleva on aina liikkuva se ei ole ennalta JA kun, diana kuoli se tuli mulle unessa heiluttaman kättä määrätty . No tässä alkuun juttuja . Ja moni ajattelee että ,vain filmeissä silmät muuttuvat eri näköisiksi ei pidä paikkansa myös oikeasti silmät muuttuvat eri näköisiksi , toisten silmät pyörivät ympäri , tai muuttuvat öljyn mustiksi niin että ,öljyn värit kimmeltää silmissä . Kun henkilö kääntyy valoon hänen silmänsä muuttuvat tyystin toisen näköseksi tämä on henkilökohtasesti varjosta,pimeydestä valoon auttajan työssä koettua. Kun henkilö on pimeyden voimien alaisena se muutos kohdistuu mm silmiin. ulkonäössä ja toinen on kasvon piirteisiin mm suunpielet kääntyy alaspäin mutruun henkilöllö joka on pimeällä puolella voimaa. Ja no esin raqvintolassa sen huomaa häikäilemättömänä käytöksenä todella suora sukaisena tyylinä. iskettäessä naista / tai nainen miestä. Kun henkilö on varjoissa. mm tai täysin pimeydenvoimien alainen. t. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI VOIMA OLKOON KANSSANNE |