Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kristallipallo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
18.11.11, 07:15   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2011
henkimailman yhteyden otot

Hei! Itsellä on kokemuksia vierailijoista useammalta vuodelta mutta en osaa tulkita sen kummemin.Minulla ja vaimolla on molemmilla kokemuksia henkimailmasta. Kysymys kuuluukin että mitenkä saa estettyä vierailijat? vaimoni kuuli yöllä eteisen oven käyvän ja näki varjon käytävässä samalla tunsi että vierailia oli negatiivinen joka toi painostavan ilmapiirin. itse olen tehnyt usemmat rukoukset jossa kieltänyt kaiken henkimailman vierailut meidän asunnossa mutta tapahtumia piisaa.Toivottavasti joku osaava henkilö vastaisi minulle.
  Vastaa viestiin

18.11.11, 07:56   #2 (linkki)

Käyttäjän Arian avatari

Rekisteröitynyt: 09/2011
Sijainti: Vantaa
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Theodor28 Näytä viesti
Hei! Itsellä on kokemuksia vierailijoista useammalta vuodelta mutta en osaa tulkita sen kummemin.Minulla ja vaimolla on molemmilla kokemuksia henkimailmasta. Kysymys kuuluukin että mitenkä saa estettyä vierailijat? vaimoni kuuli yöllä eteisen oven käyvän ja näki varjon käytävässä samalla tunsi että vierailia oli negatiivinen joka toi painostavan ilmapiirin. itse olen tehnyt usemmat rukoukset jossa kieltänyt kaiken henkimailman vierailut meidän asunnossa mutta tapahtumia piisaa.Toivottavasti joku osaava henkilö vastaisi minulle.

Kodin puhdistus: Visualisoikaa rakkauden ja vaalean kauniin energian menevän huoneesta toiseen hyvin vahvana. Ajatelkaa samalla, "mene pois" hyvin jyrkällä äänen sävyllä. Tämä on rankkaa ja pitkä kestoinen prosessi, mutta meillä on auttanut.

Tehtää molemmat itsellenne suojat ympärillenne. Visualisointi on tässäkin asiassa tärkeää. - Puhdistakaa mielenne ja visualisoikaa itsenne ympärille vahva energia kerros mikä estää kaikkien henkien läsnäolon ympärillänne. Tässäkin menee aikaa ennen kuin tuntee, että ympärillä on oikeasti jotain.

Kumpa auttaisi edes hivenen.. Pelkistin ohjeita tosi paljon, sillä itse aina keksii kokeillessaan ne asiat mitkä auttavat saamaan tuloksia näissä aioissa.. :)
  Vastaa viestiin
18.11.11, 17:21   #3 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arian Näytä viesti
Kodin puhdistus: Visualisoikaa rakkauden ja vaalean kauniin energian menevän huoneesta toiseen hyvin vahvana. Ajatelkaa samalla, "mene pois" hyvin jyrkällä äänen sävyllä. Tämä on rankkaa ja pitkä kestoinen prosessi, mutta meillä on auttanut.

Tehtää molemmat itsellenne suojat ympärillenne. Visualisointi on tässäkin asiassa tärkeää. - Puhdistakaa mielenne ja visualisoikaa itsenne ympärille vahva energia kerros mikä estää kaikkien henkien läsnäolon ympärillänne. Tässäkin menee aikaa ennen kuin tuntee, että ympärillä on oikeasti jotain.

Kumpa auttaisi edes hivenen.. Pelkistin ohjeita tosi paljon, sillä itse aina keksii kokeillessaan ne asiat mitkä auttavat saamaan tuloksia näissä aioissa.. :)
Kiitos Arian!
Minä en niin paljon välitä kun olen tottunut tapahtumiin toki välillä nousee käsikarvat pystyyn :) mutta kaikki muut täällä asuvista asukkaista ei tarvitse nähdä kautta kokea niitä koska esim vaimoni säikähti tätä öistä vierailijaa joka tuntui negatiiviselta.Ja homman pitäisi toimia niin että ainoastaan yhteyden otto tapahtuu silloin kun itse sitä haluaisi ja en oikeastaan itsekkään halua näitä yhteyden ottoja koska en osaa tulkita mitä ne tarkoittaa tai mitä henget haluavat. Koskaan en ole yrittäny ottaa yhteyttä henkiin mutta tapahtumia on piisannu viimeset reilu 3vuotta jona aikana olen asunut 3 eri asunnossa ja sama homma jatkuu.eli ei johdu asunnosta vaan jostain muusta.
  Vastaa viestiin
19.11.11, 16:55   #4 (linkki)

Käyttäjän KARS JEDIMESTARI avatari

Rekisteröitynyt: 01/2007
Sijainti: ´SATEENKAARIGALAKSI
HEI TÄHÄN VÄHÄN TARKEMPIA OHJEITA SULLE

HEI tässä ood sit tarkempia ohjeita eli tarvit joko ristin ison ,tai vihkiraamatun , suola astian tai valosapelin. käyt joka huoneen nurkan läpi sanot suinaan ja pudistan tämän nurkan valoon . Kun olet käynyt läpi kaikki nurkat talossa sano , tämä huoneiston keskellä korkeimman voimantoimesta suinaan ja pyhitän tämän kämpän.
tärkeää
Mutta muista tapahtui mitä tahansa et keskeytä toimenpidette kesken vaikka kaappi kaaatuisi.

Eli kun aloitat tämän et saa epäröidä yhtään.

Tömän jälkeen taloon ei pääse muut, kun enkelit.

ja jos haluat kieltää nioden vierailunkin siihen riitää pyyntö t. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI
  Vastaa viestiin
19.11.11, 22:14   #5 (linkki)

Suuri kiitos KARS JEDIMESTARI!
Koko asunnon energia taso muuttui selvästi ja asunnosta tuli valoisampi.
  Vastaa viestiin
26.11.11, 20:03   #6 (linkki)
Sem
Voima kanssamme

Käyttäjän Sem avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Henkimaailma
Kirjoituksessa muuten vastasit kysymykseesi. Ei todellakaan johdu ympäristöstä vaan juuri teistä ja teidän olemuksista. Vahvistatte juuri sitä mitä sielunne ja energianne heijastavat. Eli asiat voivat olla hyvinkin helposti toisin. Olen itse sitä koulukuntaa joka ei niinkään tarvitse ns.rituaalisia tapoja/keinoja kuinka Voiman kanssa ollaan. Kannatan rauhallisuutta, oman itsen kehittämistä selkeydessä ottamalla harmonian ja sen vahvistamisen yhdeksi evääksi jokapäiväisessä toiminnoissa eli panostaa siihen energioilla vahvistamatta epäluuloja ja ymmärtämättömyyttä.

Voima kanssasi. :)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku