Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kristallipallo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
29.11.11, 01:57   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2011
Uusi aika, vahvistuvat aistit?

Hei! Olen lueskellut tätä palstaa jo muutaman vuoden, aina silloin tällöin seuraten sivusta keskustelujanne sen enempää kommentoimatta. Nyt päätin vihdoin luoda oman profiilin, koska olen edennyt henkisen kasvuni tiellä huomattavasti viime vuosien aikana, ja nyt uskon että myös minulla on paljonkin järkevää sanottavaa. Aloitan kuitenkin kysymyksellä; Intuitioni, enneuneni ja näkyni ovat vahvistuneet valtavasti viimeisen vuoden aikana. Liittyyköhän tämä Uuden Ajan alkuun? Minulla on enemmän kuin vahvasti sellainen tunne. Kuulostaako tämä kenestäkään tutulta?

Viimeinen muokkaaja Sammal; 29.11.11 02:16.
  Vastaa viestiin

29.11.11, 13:44   #2 (linkki)
etsijä

Käyttäjän Inke avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: koti on siellä missä sydänkin
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sammal Näytä viesti
Hei! Olen lueskellut tätä palstaa jo muutaman vuoden, aina silloin tällöin seuraten sivusta keskustelujanne sen enempää kommentoimatta. Nyt päätin vihdoin luoda oman profiilin, koska olen edennyt henkisen kasvuni tiellä huomattavasti viime vuosien aikana, ja nyt uskon että myös minulla on paljonkin järkevää sanottavaa. Aloitan kuitenkin kysymyksellä; Intuitioni, enneuneni ja näkyni ovat vahvistuneet valtavasti viimeisen vuoden aikana. Liittyyköhän tämä Uuden Ajan alkuun? Minulla on enemmän kuin vahvasti sellainen tunne. Kuulostaako tämä kenestäkään tutulta?
Tutultahan tuo tuntuu. Voi olla myös sitä, mikä liittyy ikään ja elämänkokemusten mukanaan tuomiin herkkyyskausiin. Rohkaistu vaan rikastuttamaan tätä palstaa keskusteleluillasi kokemuksistasi ja visioistasi.
  Vastaa viestiin
01.12.11, 16:50   #3 (linkki)

Käyttäjän KARS JEDIMESTARI avatari

Rekisteröitynyt: 01/2007
Sijainti: ´SATEENKAARIGALAKSI
lueppa toi 2012 uudet aSIAT JOTKAPITÄÄ TIETÄÄ

HEI LUEPPA juttu 2012 uudet asiat jotka pitää kaikien tietää T KARS SKYWALKER JEDIMESTARI

VOIMA OLKOON KANSSASI
  Vastaa viestiin
02.12.11, 18:52   #4 (linkki)
Sem
Voima kanssamme

Käyttäjän Sem avatari

Sijainti: Henkimaailma
Lainaus:
Minusta tämä liittyy sinun ajattomaan aikaan eli sinun lukemattomien jälleensyntymien myötävaikutuksella sinun kehityksen tarkoitukseen. :)

Luonnollisesti.
  Vastaa viestiin
02.12.11, 22:47   #5 (linkki)

Käyttäjän Vesimies -70 avatari

Rekisteröitynyt: 07/2006
Sijainti: Noiruttu Pohojammaa
Lainaus:
Hei! Olen lueskellut tätä palstaa jo muutaman vuoden, aina silloin tällöin seuraten sivusta keskustelujanne sen enempää kommentoimatta. Nyt päätin vihdoin luoda oman profiilin, koska olen edennyt henkisen kasvuni tiellä huomattavasti viime vuosien aikana, ja nyt uskon että myös minulla on paljonkin järkevää sanottavaa.
Ei tarvi olla mitenkää henkisesti kehittyny ennenkö tänne saa/uskalta kirjottaa.
Kaikki on tervetulleita ihan omina itseinään omilla tasoillaan. :D
03.12.11, 18:27   #6 (linkki)
Sem
Voima kanssamme

Käyttäjän Sem avatari

Sijainti: Henkimaailma
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 Näytä viesti
Ei tarvi olla mitenkää henkisesti kehittyny ennenkö tänne saa/uskalta kirjottaa.
Kaikki on tervetulleita ihan omina itseinään omilla tasoillaan. :D
Jokainen kirjoittaa jos ja kun haluaa; ei sen kummempaa.
  Vastaa viestiin
03.12.11, 21:05   #7 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sem Näytä viesti
Jokainen kirjoittaa jos ja kun haluaa; ei sen kummempaa.
Niin no en mäkään meinannu jotta tänne on pakko kirjoittaa...
03.12.11, 21:09   #8 (linkki)

Käyttäjän Juna avatari

Lainaus:
Niin no en mäkään meinannu jotta tänne on pakko kirjoittaa...
Miekii oon kuvitellut, että tänne on pakko välillä kirjoittaa?! :)
  Vastaa viestiin
03.12.11, 21:17   #9 (linkki)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Juna Näytä viesti
Miekii oon kuvitellut, että tänne on pakko välillä kirjoittaa?! :)
Jospa se pakko tulee susta sisäisesti... Me kirjoittajat ku ollaan täälä niiiin iiihaniaaa... Jottei meitä ilman voi olla.... ;D
03.12.11, 21:35   #10 (linkki)

Käyttäjän Juna avatari

Lainaus:
Jospa se pakko tulee susta sisäisesti... Me kirjoittajat ku ollaan täälä niiiin iiihaniaaa... Jottei meitä ilman voi olla.... ;D
Jossainhan lukee, että "olemme kaikki yhtä" jne.. Taitaa se "muu" vaikuttaa tähänkin?
  Vastaa viestiin
03.12.11, 21:37   #11 (linkki)

Lainaus:
Jossainhan lukee, että "olemme kaikki yhtä" jne.. Taitaa se "muu" vaikuttaa tähänkin?
hmmm...joo...jossain lukee niin...missäköhän mäkin oon semmosen nähny...;D
03.12.11, 22:11   #12 (linkki)

Käyttäjän Kissantassu* avatari

Rekisteröitynyt: 04/2010
Lainaus:
Määä-äää ymmärsin mistä tulee ajatus että on pakko kirjoittaa tänne. Mää-ää ymmärsin senkin että olemme kaikki yhtä (ja se velvoittaa?), mutta sitä määä-ä-ää en ymmärtänyt miten se muu tässä vaikuttaa tai mitä se tässä tekee?

Jos tässä pakotetaan yhteen karsinaan niin sitten se on enneminkin mää-äää kuin muu joka tässä vaikuttaa. Tai tuo hau-hau ;) ?

http://personal.inet.fi/koti/mudi/im..._paimentaa.jpg

Ihan pakko laittaa tämmöinen(KIN) söpöliini tähän vaikkei tällä ole mitään tekemistä minkään kanssa ja on muutenkin ihan off topic:

http://4.bp.blogspot.com/_tPKv64ovzN...Kisu+lukee.JPG
  Vastaa viestiin
03.12.11, 22:25   #13 (linkki)

Käyttäjän Juna avatari

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kissantassu* Näytä viesti
Määä-äää ymmärsin mistä tulee ajatus että on pakko kirjoittaa tänne. Mää-ää ymmärsin senkin että olemme kaikki yhtä (ja se velvoittaa?), mutta sitä määä-ä-ää en ymmärtänyt miten se muu tässä vaikuttaa tai mitä se tässä tekee?
Ai niin, lehmähän se "muu" onkin ? Mää-ää luulin, että se on jokin "muu?" :)
  Vastaa viestiin
03.12.11, 22:43   #14 (linkki)

Laitettaisko tähän muu ja mää hommaan vielä ihahaakin?

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:A...iEBmiYv7X6A2cw

Ja vielä ihahaan pari serkkua

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:A...Uadsf7KeFZXs2J

(psst. tämmönenkin oli...missäköhän oon nähny kun niin tutulta vaikuttaa...???)

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:A...XClZZ4tAv6ellc

Tässä toinen serkku

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:A...u5XNVCqCDSLUtw
03.12.11, 22:55   #15 (linkki)

Lainaus:
Minusta on vaikea tietää kenellä se liitty mahdollisesti johonkin (ykeismaailmalliseen, yliuniversaaliseen) uuteen aikaan ja kenellä henkilökohtaiseen kehitykseen. Jos sinusta tuntuu että se liittyy uuteen aikaan niin saattaa olla että olet oikeassa. Minulle (yleismaailmalliset, yleisuniversaaliset tms. Uuden Ajan tuntemukset eivät ole henkilökohtaisesti tuttuja tuntemuksia, vaan kun ikää tulee lisää niin näen enemmän ja enemmän toistuvuutta elämässä. En omassa koska se tuntuu menevän edelleenkin eteenpäin (seisahtamisen aika takana siis, koettu kuitenkin on sekin) mutta toistuvuutta uutisissä, sukujen uusissa vesoissa jne.
Myös uudet aatteet ja suuntaukset, niiden nousu, toiminta ja tuho ovat toistuvia asioita joita olen ehtiny nähdä ja maaimanhistoriallisena tapahtumana uutisista j kirjoista mieltää- vaikka en kaikkea olisi ehtinyt itse kokea.

En tiedä sitäkään onko telepatia, enkelit ja muu kovinkaan uutta. Jotenkin luulen että ei. Ennen ei ollut tällaista tiedonvälitystä joten elän käsityksessä että silloin telepattiset viestit oilisi välitetty ehkä vieläkin enemmän, yleisemmin ja varsinkin täsmällisemmin ja konkreettisemmin kuin nykyään.

Luulen että muutoksen entiseen näkee, jos sellaista yliastillisen kokemisessa on, vasta kun joku kansanuskomusten tutkija tutkii 50-75 vuoden kuluttua aikaamme laajemmin ja tekee siitä yhteenvedon entiseen verraten. Silloin näkee myös onko tässä asiassa tapahtunut jotain niin merkittävää muutosta että sitä voi nimittää Uudeksi Ajaksi.

Yksi uusi aika (Vesimiehen aika sanottiin silloin:) ) alkoi 60-luvulla. Jännä nähdä näinkö alkoi uusi aika taas 50-vuotta myöhemmin :) kaiken kuohunnan keskellä 60-luvusta jäi jotain hyvää ja pysyvääkin käteen. Uskoisin että vaikka ei aito telepatia yms. olisi kovin suuressa määrin kasvavana tai laadultaan muuttuvana totta tulevaisuudessa
(eikö ihmisillä ole haastattelututkimusten ja vanhojen kansankertomusten mukaan ollut jo vaikka kuinka kauan nämä hallussa, samoin enkeli-haamu- ym kokemukset. No on, kertoo haastattelututkimukset)
niin tämä uskontokentän murros muuttaa kuitenkin maallisia rakenteita (sisältäen siis myös ja nimenomaan uskonnot ja uskomukset) ja muuttaa sillä tavalla asioita ja että siitäkin (toivon mukaan ja niin uskoisin) jää kaiken kuohunnan keskellä jotain hyvääkin ja pysyvääkin jäljelle. Minusta näin on jo tapahutnut esim siten että (yliluonnollisista)asioista uskalletaan puhua vapaammin ja tiedekin tutkii enemmän ja useammalla tieteenalalla myös yliluonnollisina pidettyjä asioita tai vertailee sattumalta aiheeseen liittyviä löydöksiään avoimemmin tunnettuihin uskomuksiin esim. rinnakkaistodellisuuksista yms.
Tällaista tässä nyt ajattelen ja tuli mieleen. Jos aamulla huomaan etten ajattelekaan näin tai haluan muuten vain poistaa niin sitten deletoin taas :)))
  Vastaa viestiin
03.12.11, 23:00   #16 (linkki)

lisäsin kuvan ja lähteen

Lainaus:
Ai niin, lehmähän se "muu" onkin ? Mää-ää luulin, että se on jokin "muu?" :)
Aiiihh...sotkinko? Luulin että "muu" on lehmä

laitapa kuva siitä "muusta" niin tyhmäkin ymmärtää :)

Vai onko se ehkä tämä?

Kaikki kuvat täältä: www.cosgan.de
  Vastaa viestiin
03.12.11, 23:04   #17 (linkki)

Eihän tähän nyt ihahaat sovi mitenkään ;D Miten se nyt siihen vaikuttaisi että on kirjoitettava tänne :O ???

Mutta kirjoita Wanhoihin lolikselle pikku ihanaasta :))) ja laita komea ruskea poni niin taitaa mennä oikeaan osoitteeseen <3

Luulin ekassa tekstissäni että ollaan Tänään-ketjussa mutta tämähän onkin asiaketju ;)
  Vastaa viestiin
03.12.11, 23:16   #18 (linkki)

Lainaus:
Eihän tähän nyt ihahaat sovi mitenkään ;D Miten se nyt siihen vaikuttaisi että on kirjoitettava tänne :O ???

Mutta kirjoita Wanhoihin lolikselle pikku ihanaasta :))) ja laita komea ruskea poni niin taitaa mennä oikeaan osoitteeseen <3
No perkule, jos on muuta ja määtä niin miksei sitten ihahaa? Miks lehmät ja lampaat muttei hevonen? Epistä!!! Rotusortoa ja rasismia!!! Valitan heti ylläpidolle!!! :D :D :D

Mutta kun loliksen pikku ihanaa on IHANAA ei IHAHAA. Lolis luulis jotta mä oon seonnu kun poneista alan höpöttää...
03.12.11, 23:17   #19 (linkki)

Lainaus:
Vai onko se ehkä tämä?

Kaikki kuvat täältä: www.cosgan.de
Tuo oli hauska
03.12.11, 23:21   #20 (linkki)

Toivottavasti Sammal ei hermostu kun sen ketjus on ny kaikkia muuta ja määtä ja ihahaata...Mut tämmöstä se täälä on...
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku