| |  | |
03.12.11, 23:47
|
#1 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2006
| Lukeeko joku vielä kristallipalloa?
Heipä hei <3
On tullut aika taas kurkistaa kristallipalloon :) Edellisestä vierailustani on pitkä aika. Mitä kuuluu ?? Vieläkö täällä vanhoja tuttuja pyörii?
Oma elämä on tällä hetkellä aika rauhallista. "Selvännäkemisen" kyvyt on jotenkin jäissä..ihan tarkoituksella oon yrittänyt olla näkemättä mitää. Uniin ei voi oikein vaikuttaa. Joskus näen erikoisia unia, joissa joku ääni puhuu minulle, saan ikään kuin neuvoja elämääni, totuuksia. Onko kellään ollut samaa?
Hiukan kaipaan vanhoja hyviä "hihhuli-aikoja"..pitäs vähän taas kehittyä henkisesti, kun on tullut ihan paikallaan poljettua sen suhteen.
Naisten messuilla kävin auralukijan luona. Onko kukaan käynyt sellaisella? Minkälaisia kokemuksia??
Mukavaa joulun alusaikaa, susu
| |
| | |
04.12.11, 04:25
|
#2 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2007 Sijainti: ´SATEENKAARIGALAKSI
|
hei kylmä täällä ainaki oon t . KARS SKYWALKER JEDIMESTARI
NO kiva nähdä vanhoja tuttúja
| |
| | |
04.12.11, 16:16
|
#3 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 02/2008
|
Mukava kun kysyt, susu. Lukijana tai ”mitähän tänne kuuluu”- käväisijänä myös olen jo pitempään myös ollut, mutta tunne mukana menosta on säilynyt. Johtuneeko siitä, että aikoinaan vahvistui ja avautukin tärkeitä(henkisen) elämisen ja olemisen puolia keskusteluissa täällä. Siitä iloinen ja kiitollinen olen. Nytkin kun lukee jotain tekstiä, ajattelee usein, että ”noinhan se on, noinhan se menee”. Kuten Kamomillan herkkiä, mutta vahvoja runoja ja pohdintoja. Mielellään pysähyy kuuntelemaan itseään myös noilla hienoilla "valotauluilla", joita Sem on tuonut, Soturin tieltä, Voiman tieltä, ja omissa vuorovaikutusvastauksissaan. Ilahtuu Loliksen dynaamisen hauskoista päivän alun tai kulun kuvauksista (hänellä kirjoittamisen lahja ihan oikeasti myös on), joista ei puutu myöskään lämpöä ja syvällisyyttä. Eivätkä huomiotta jää Karsin ajatuksia virittävät, näkemykselliset kannanotot koskien asioiden tilaa nyt ja tulevaisuudessa. Ja paljon ovat antaneet myös muut keskustelijat, eri elämän kaaren vaiheissa olevat, erilaisten ammattialojen edustajat ja yleensä kukin omissa kokemuksissaan. Niin, mikäpä estäisi meitä ”vanhojakin” täällä taas useammin näkymästä, saa nähdä:)
| |
| | |
04.12.11, 16:59
|
#4 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2006 Sijainti: Noiruttu Pohojammaa
|
Lukee lukee, senkus alat vaan tuottamaan tekstiä. Mua kiinnostaa tuo jotta miten voi olla "näkemättä mitään" jos on kyky? Miten sä suljet sen?
| | |
05.12.11, 11:38
|
#5 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vesimies -70 Lukee lukee, senkus alat vaan tuottamaan tekstiä. Mua kiinnostaa tuo jotta miten voi olla "näkemättä mitään" jos on kyky? Miten sä suljet sen? | Kiva, että olin saanut teiltä vastauksia..eli kristallipalloa luetaan edelleen!! ----ja Karsikin, pitkästä aikaa :)
Vesimies -70: Niin siis olla näkemättä, on vain tietoinen valinta helpottaa omaa oloa. Ei ole helppoa "aistia" liikaa. Henkisesti oon käyny läpi vaikeita aikoja, joista nyt oon päässyt ja olo on nyt tasapainoisempi kuin aikoihin. Nyt tuntuu, että voisin alkaa taas kulkea henkisempää tietä..pitäs saada sielukkuutta elämään <3
| |
| | |
05.12.11, 11:46
|
#6 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eleegia Mukava kun kysyt, susu. Lukijana tai ”mitähän tänne kuuluu”- käväisijänä myös olen jo pitempään myös ollut, mutta tunne mukana menosta on säilynyt. Johtuneeko siitä, että aikoinaan vahvistui ja avautukin tärkeitä(henkisen) elämisen ja olemisen puolia keskusteluissa täällä. Siitä iloinen ja kiitollinen olen. Nytkin kun lukee jotain tekstiä, ajattelee usein, että ”noinhan se on, noinhan se menee”. Kuten Kamomillan herkkiä, mutta vahvoja runoja ja pohdintoja. Mielellään pysähyy kuuntelemaan itseään myös noilla hienoilla "valotauluilla", joita Sem on tuonut, Soturin tieltä, Voiman tieltä, ja omissa vuorovaikutusvastauksissaan. Ilahtuu Loliksen dynaamisen hauskoista päivän alun tai kulun kuvauksista (hänellä kirjoittamisen lahja ihan oikeasti myös on), joista ei puutu myöskään lämpöä ja syvällisyyttä. Eivätkä huomiotta jää Karsin ajatuksia virittävät, näkemykselliset kannanotot koskien asioiden tilaa nyt ja tulevaisuudessa. Ja paljon ovat antaneet myös muut keskustelijat, eri elämän kaaren vaiheissa olevat, erilaisten ammattialojen edustajat ja yleensä kukin omissa kokemuksissaan. Niin, mikäpä estäisi meitä ”vanhojakin” täällä taas useammin näkymästä, saa nähdä:) | Elegia:Niinpä...katsotaan mitä tapahtuu! Nyt ainakin paistaa AURINKO! Täytyy imeä jokainen säde itseensä minkä voi, tämä on niin harvinaista. Oikein mukavaa päivän jatkoa kristallipallolaisille !
| |
| | |
05.12.11, 12:13
|
#7 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eleegia Mukava kun kysyt, susu. Lukijana tai ”mitähän tänne kuuluu”- käväisijänä myös olen jo pitempään myös ollut, mutta tunne mukana menosta on säilynyt. Johtuneeko siitä, että aikoinaan vahvistui ja avautukin tärkeitä(henkisen) elämisen ja olemisen puolia keskusteluissa täällä. Siitä iloinen ja kiitollinen olen. Nytkin kun lukee jotain tekstiä, ajattelee usein, että ”noinhan se on, noinhan se menee”. Kuten Kamomillan herkkiä, mutta vahvoja runoja ja pohdintoja. Mielellään pysähyy kuuntelemaan itseään myös noilla hienoilla "valotauluilla", joita Sem on tuonut, Soturin tieltä, Voiman tieltä, ja omissa vuorovaikutusvastauksissaan. Ilahtuu Loliksen dynaamisen hauskoista päivän alun tai kulun kuvauksista (hänellä kirjoittamisen lahja ihan oikeasti myös on), joista ei puutu myöskään lämpöä ja syvällisyyttä. Eivätkä huomiotta jää Karsin ajatuksia virittävät, näkemykselliset kannanotot koskien asioiden tilaa nyt ja tulevaisuudessa. Ja paljon ovat antaneet myös muut keskustelijat, eri elämän kaaren vaiheissa olevat, erilaisten ammattialojen edustajat ja yleensä kukin omissa kokemuksissaan. Niin, mikäpä estäisi meitä ”vanhojakin” täällä taas useammin näkymästä, saa nähdä:) | Elegia:Niinpä...katsotaan mitä tapahtuu! Nyt ainakin paistaa AURINKO! Täytyy imeä jokainen säde itseensä minkä voi, tämä on niin harvinaista. Oikein mukavaa päivän jatkoa kristallipallolaisille !
| |
| | |
05.12.11, 12:19
|
#8 (linkki)
|
| köh
En näköjään osaa enää käyttää kristallipalloa..laitoin sitten vahingossa toisenkin kerran saman viestin :D
| |
| | |
05.12.11, 12:41
|
#9 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 04/2010
|
------
Viimeinen muokkaaja Kissantassu*; 06.12.11 01:16.
| |
| | |
05.12.11, 13:20
|
#10 (linkki)
| | etsijä
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: koti on siellä missä sydänkin
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja susu Heipä hei <3
On tullut aika taas kurkistaa kristallipalloon :) Edellisestä vierailustani on pitkä aika. Mitä kuuluu ?? Vieläkö täällä vanhoja tuttuja pyörii?
Oma elämä on tällä hetkellä aika rauhallista. "Selvännäkemisen" kyvyt on jotenkin jäissä..ihan tarkoituksella oon yrittänyt olla näkemättä mitää. Uniin ei voi oikein vaikuttaa. Joskus näen erikoisia unia, joissa joku ääni puhuu minulle, saan ikään kuin neuvoja elämääni, totuuksia. Onko kellään ollut samaa?
Hiukan kaipaan vanhoja hyviä "hihhuli-aikoja"..pitäs vähän taas kehittyä henkisesti, kun on tullut ihan paikallaan poljettua sen suhteen.
Naisten messuilla kävin auralukijan luona. Onko kukaan käynyt sellaisella? Minkälaisia kokemuksia??
Mukavaa joulun alusaikaa, susu | Kyllähän näitä keskusteluja luetaan. Tätääkin ketjua on avattu yli 140 kertaa, vaikka viestejä on jätetty alle kymmenen.
Näin se elämä vaan menee, välillä edetään pitkin askelin ja sitten taas on hitaampi tempoista asioiden sisäistämisen aikaa.
Mitäs aurakuvaus sinulle edusti? Minäkin kävin syksyllä aurakuvassa, aurassa oli värinä vihreä, mutta ohjelma oli määritellyt aurani keltaiseksi.
| |
| | |
05.12.11, 13:51
|
#11 (linkki)
|
|
Inke, heipä hei pitkästä aikaa!!
Luulin messuilla, että kyse on aurojen väreistä, mutta nämä auralukemukset olivatkin kartoituksia henkilön (eli minun) sen hetkisestä tilanteesta kattaen kaikki tasot fyysisestä henkiseen..Ihminen joka katsoi tilanteeni, näki päässään kuvia, joita hän tulkitsi ja minun piti itse miettiä näitä ja saada vastauksia elämäni eriin tilanteisiin. En ollut mitenkään valmistautunut tilanteeseen ja itku meinasi tulla, kun jotenkin niin kolahti ne asiat mitä tämä henkilö näki (hänellä oli silmät kiinni koko sen n. 15 min. ajan) minusta.
| |
| | |
05.12.11, 14:31
|
#12 (linkki)
| | etsijä
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja susu Inke, heipä hei pitkästä aikaa!!
Luulin messuilla, että kyse on aurojen väreistä, mutta nämä auralukemukset olivatkin kartoituksia henkilön (eli minun) sen hetkisestä tilanteesta kattaen kaikki tasot fyysisestä henkiseen..Ihminen joka katsoi tilanteeni, näki päässään kuvia, joita hän tulkitsi ja minun piti itse miettiä näitä ja saada vastauksia elämäni eriin tilanteisiin. En ollut mitenkään valmistautunut tilanteeseen ja itku meinasi tulla, kun jotenkin niin kolahti ne asiat mitä tämä henkilö näki (hänellä oli silmät kiinni koko sen n. 15 min. ajan) minusta. |
Niinhän se menee, itse otin sekä auralukemuksen, että kuvauksen. Tuohon tyyliin täälläkin on tehty tulkintoja ennen pallon jakautumista.
| |
| | |
05.12.11, 18:08
|
#13 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| Lukeeko joku vielä Kristallipalloa? Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Inke Niinhän se menee, itse otin sekä auralukemuksen, että kuvauksen. Tuohon tyyliin täälläkin on tehty tulkintoja ennen pallon jakautumista. | Kirjoituksia ja kommentteja tulee hyvin satunnaisesti kurkattua. Olen kai ollut niin kauan poissa, että minun poissaoloani ei kukaan ole edes huomannut. Mutta jos me kaikki olemme yhtä, niin ilmeisesti energioissa tietoisuus kaikesta liikkuu vapaasti kaikkialla, vaikka itse ei olekaan kirjoittanut tai kommentoinut.
Minä muistan vuosien takaa Inken tekemät katselmukset. Kenties joku muukin asia palautuisi mieleen, jos oikein alkaisin muistella.
Olisi kyllä mielenkiintoista käydä tuollaisessa Aurakuvauksessa, josta Inke edellä kertoi.
| |
| | |
05.12.11, 18:33
|
#14 (linkki)
| | etsijä
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Maruzella Kirjoituksia ja kommentteja tulee hyvin satunnaisesti kurkattua. Olen kai ollut niin kauan poissa, että minun poissaoloani ei kukaan ole edes huomannut. Mutta jos me kaikki olemme yhtä, niin ilmeisesti energioissa tietoisuus kaikesta liikkuu vapaasti kaikkialla, vaikka itse ei olekaan kirjoittanut tai kommentoinut.
Minä muistan vuosien takaa Inken tekemät katselmukset. Kenties joku muukin asia palautuisi mieleen, jos oikein alkaisin muistella.
Olisi kyllä mielenkiintoista käydä tuollaisessa Aurakuvauksessa, josta Inke edellä kertoi. | Hei Maru, sinä olet kuitenkin ollut melko tuottelias runojen kirjoittamisessa. Enemmän minullakin on mennyt muiden kirjoitusten seuraamisen puolelle, keskustelut ovat typistyneet aktiiviajoista paljon.
Ihanaa kuitenkin että Susu tulee rohkeasti esille auraluentaan liittyvillä ajatuksilla, se ilahduttaa suuresti. Muuten olen innostunut estrologiasta, joka hämmästyttää minua alati.
| |
| | |
05.12.11, 21:04
|
#15 (linkki)
|
|
Tervehdys Maruzella, runoja olemme joskus antoisasti pohtineet. Tuo tajunnallinen yhteystietoisuus on mielenkiintoinen asia. Varmaankin tänä päivänä yhä enemmän myös keskustelujen ja tutkimustenkin kohteena erilaisista lähtökohdista, ainakin henkisissä piireissä. Ja niin se on, kuten Inkekin toi esiin, että välillä ottaa kasvussaan harppauksia, ja sitten sitä taas tarvitsee vetäytymisen ja sulattelutyöstämisen aikaa. Ja tavallisen elämän ja arjen sisällähän niitä löytöjään sitten soveltaa ja työstää. Ei mekaanisesti, että tuossa nyt opin ja tuossa sovellan, vaan kaikessa kokonaisuudessaan. Ja onhan arki itsessään jo henkistä elämää:) Mutta ajattelisin vielä, että välillä tarve hengen ravintoon voi olla erilaista ja suurempi kuin toisinaan. Vaikka olisikin sinut arkensa, elämänymmärryksensä ja arvojensa kanssa, niin sitähän kokee välillä kuitenkin ihan henkistä anemiaa:), vähän verrattavissa siihen, että pimeään aikaan useita ihmisiä värit kutsuvat ja miellyttävät. Jakamista, vuorovaikutusta, tajunnallisessa tuntumassa oloa ihmisten ja jopa sanoisin että kentän kanssa, jossa mieli ei oikopäätä rajaa, (ainakaan pelkän rajaamisen vuoksi;), vaan mieluummin kokee ja tutkii. Mieluummin vähän "hupsuja" ajatuksia kuin ahdistavan oikeaoppisia, tietenkään ketään loukkaaamatta. Eikä vain pallolla vaan elämässä yleensä. Vaikkapa vain kokemisen ja tutkimisen ilosta, mahdollisuutena. Taikka kunnioitettavalla totisuudella:) Varsinkin kun muistaa miten moninaiset ovatkaan elämän ulottuvuudet ja sitä myötä asioiden mieltämisen mahdollisuudet. Tästä taisikin tulla oikein tällainen toivomuslista, ja mihinkäpä muuhun kuin omalle kasvulleen suunnattuna ja vain suuntautuneena:).
| |
| | |
05.12.11, 21:29
|
#16 (linkki)
| | EM - parantavaa energiaa
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Etelä-Suomessa
|
En ole enää vuosiin kirjoittanut tänne, mutta olen käynyt lukemassa tekstejä ja ajatuksia. En ole mikään kirjoittaja ja annan siinä tilaa pätevämmille. Ajatuksia toki on ja niitä pyörittelen.
Yksi ajatus tälle illalle. Koen henkiset kirjoitukset ja pohdinnat henkiseksi ruuaksi, vitamiineiksi, kuten ruumiille annetaan vitamiineja samoin henkinen kasvu tarvitsee niitä perusruuan lisäksi. Välillä vitamiinipuutoksen oikein tuntee, ahmii kaikkea ja yrittää kiihtyneessä kasvun vimmassaan saada nopeasti vastauksia, ymmärrystä, tasapainoa... Henkisen kasvun osalta vain on monimutkaisempaa, välillä joutuu palaamaan takaisin päin ja oikomaan käsityksiään. Kuten fyysiset voimat myös henkiset voimat tarvitsevat lepoa ja irtiottoa. Sitten taas jaksaa jakaa ja antaa.
Itsenäisyyspäivän aattona pohtii paljon tulevaisuutta, sitä Suomea johon on syntynyt ja juurtunut. Nyt on uusi aika ja uusi Suomi osana Eurooppaa. Silti omat juuret ja niihin turvautuminen on entistä tärkeämpää. Kaikki kunnia maatamme rakentaneille sukupolville, jotka ovat rakkaudesta isänmaahan uurastaneet itsensä ja kansakunnan eteen. Olkaamme kiitollisia siitä hyvästä, jota on ja tehkäämme itse oma osamme kaikella rakkaudella, tässä ajassa ja näillä vaatimuksilla.
| |
| | |
05.12.11, 21:51
|
#17 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja susu Kiva, että olin saanut teiltä vastauksia..eli kristallipalloa luetaan edelleen!! ----ja Karsikin, pitkästä aikaa :)
Vesimies -70: Niin siis olla näkemättä, on vain tietoinen valinta helpottaa omaa oloa. Ei ole helppoa "aistia" liikaa. | Eli päätät vaan jotta "et halua nähdä", niinkö se menee käytännös? Kyselen kun olen oikeasti kiinnostunu. Mulla ei ole mitään näkemisen lahjaa mutta kun kuvittelin jottei sitä voi estää.
Toisaalta taas sanoohan kanavatkin jotta on "kanava auki" tai "kanava kiinni", tosin kuvittelin jotta se aukee itestään, ettei vois estää mutta onhan se toki hyvä jotta voi. Ei kai se nyt luonnistu jotta missä tahansa pamahtaa kanava auki...
| | |
05.12.11, 22:00
|
#18 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Energiaa maalta En ole enää vuosiin kirjoittanut tänne, mutta olen käynyt lukemassa tekstejä ja ajatuksia. En ole mikään kirjoittaja ja annan siinä tilaa pätevämmille. Ajatuksia toki on ja niitä pyörittelen. | Olisi kyllä kiva lukea niitä ajatusten pyörittelemisiä täällä. Ei se nyt niin ole että vain ne jotka osaavat (tai luulevat osaavansa) kirjoittaa, voivat kirjoittaa näillä keskustelupalstoilla! Jos jokainen ajattelisi noin, täällä olisi vielä vähemmän keskustelua.
Minusta olisi kivaa jos täällä olisi enemmän erilaista ajatustenvaihtoa, ajatusten pyörittelyä, erilaisia näkemyksiä ja kokemuksia. Niin varmasti monen muunkin mielestä! Sehän on koko keskustelupalstan idea, vai mitä?
| |
| | |
05.12.11, 22:02
|
#19 (linkki)
|
|
Komppaan amuria tuossa yllä mitä sanoo.
| | |
05.12.11, 22:52
|
#20 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Energiaa maalta En ole enää vuosiin kirjoittanut tänne, mutta olen käynyt lukemassa tekstejä ja ajatuksia. En ole mikään kirjoittaja ja annan siinä tilaa pätevämmille. Ajatuksia toki on ja niitä pyörittelen.
Yksi ajatus tälle illalle. Koen henkiset kirjoitukset ja pohdinnat henkiseksi ruuaksi, vitamiineiksi, kuten ruumiille annetaan vitamiineja samoin henkinen kasvu tarvitsee niitä perusruuan lisäksi. Välillä vitamiinipuutoksen oikein tuntee, ahmii kaikkea ja yrittää kiihtyneessä kasvun vimmassaan saada nopeasti vastauksia, ymmärrystä, tasapainoa... Henkisen kasvun osalta vain on monimutkaisempaa, välillä joutuu palaamaan takaisin päin ja oikomaan käsityksiään. Kuten fyysiset voimat myös henkiset voimat tarvitsevat lepoa ja irtiottoa. Sitten taas jaksaa jakaa ja antaa.
Itsenäisyyspäivän aattona pohtii paljon tulevaisuutta, sitä Suomea johon on syntynyt ja juurtunut. Nyt on uusi aika ja uusi Suomi osana Eurooppaa. Silti omat juuret ja niihin turvautuminen on entistä tärkeämpää. Kaikki kunnia maatamme rakentaneille sukupolville, jotka ovat rakkaudesta isänmaahan uurastaneet itsensä ja kansakunnan eteen. Olkaamme kiitollisia siitä hyvästä, jota on ja tehkäämme itse oma osamme kaikella rakkaudella, tässä ajassa ja näillä vaatimuksilla. | Kiitos EM ajatuksistasi, jotka koin myös aiemman viestini ajatusten lomaan asettuvan. Huolehtia levosta ja voimavaroistaan, se on tärkeää ja se on myös toisista välittävää, toiset huomioivaa. Onhan kulloisenkin elämän ajaksi,
uskoisin, tietty tai rajallinen määrä elämänenergiaa annettu. Aiempien sukupolvien työstä ja annista meille... Sanoihisi sisältyvän sydämen latauksen tuntee.
Viimeinen muokkaaja Eleegia; 06.12.11 12:16.
| |
| | |
05.12.11, 23:35
|
#21 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 04/2010
|
------
Viimeinen muokkaaja Kissantassu*; 06.12.11 01:17.
| |
| | |
07.12.11, 17:22
|
#22 (linkki)
| | Se aito ja alkuperäinen
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: seittemän kurvin suoran päässä
| mahotonta menoa
Oliko se aikoinaan Susu joka lähetteli naisille niitä haleja ja pusuja viestejä??
Viimeinen muokkaaja Plaza-tiimi; 08.12.11 13:07.
| |
| | | | |