Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kristallipallo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
10.12.11, 21:49   #1 (linkki)

Käyttäjän ähhää avatari

Rekisteröitynyt: 04/2007
=D

Moni tuttu täällä pöyrii. Uusiakin täällä näkyy olevan =) Itse tänne taas "eksyin". Ihan jonkin aikaa täältä poissa olin, kun ei tuntunut enää että tavetta täällä olisi olla, mutta nyt taas tuli tunne et pitää tänne tulla kurkkaamaan. Monta mielen kiintoista aihetta täällä onkin. myös noi aamukahveetkin täällä vielä keitettään =). Ihan kuin kottiin ois taas tullunna. Sitä et kuinka kauan taas täällä olen niin en tiedä, mutta einakin jonkin aikaa seurailen je kirjoitelen tänne =)
  Vastaa viestiin

10.12.11, 22:08   #2 (linkki)

Käyttäjän Vesimies -70 avatari

Rekisteröitynyt: 07/2006
Sijainti: Noiruttu Pohojammaa
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ähhää Näytä viesti
Moni tuttu täällä pöyrii. Uusiakin täällä näkyy olevan =) Itse tänne taas "eksyin". Ihan jonkin aikaa täältä poissa olin, kun ei tuntunut enää että tavetta täällä olisi olla, mutta nyt taas tuli tunne et pitää tänne tulla kurkkaamaan. Monta mielen kiintoista aihetta täällä onkin. myös noi aamukahveetkin täällä vielä keitettään =). Ihan kuin kottiin ois taas tullunna. Sitä et kuinka kauan taas täällä olen niin en tiedä, mutta einakin jonkin aikaa seurailen je kirjoitelen tänne =)
Tervetulua!!!
11.12.11, 08:49   #3 (linkki)

Käyttäjän ähhää avatari

Rekisteröitynyt: 04/2007
Kiitos =)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku