Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Kristallipallo > Kristallipallo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
15.12.11, 01:18   #1 (linkki)

Käyttäjän Kissantassu* avatari

Rekisteröitynyt: 04/2010
Kiitoksen aika

Aika taas kiittää palloa.
Ehkä joku sanoo että huoks, joko taas, mutta ei voi mitään että pallolla on osansa elämässäni :) (ja minulla kiitoksen mieli) Pallolla on lmeisen hyvä osa elämässäni sanoisin. Siksi mielelläni jaan kiitoksen sinne minne se kuuluu.

Toki minulla on elämää pallon ulkopuolellakin ja juuri tapahtunut "suuri oivataminen" ja elämänmittaisen tiedostamattoman asian avautuminen näkösälle lähti purkautumaan kun eräs menneisyyden ihminen soitti ja sen ajan osa menneisyyttä muistui mieleeni. Toki siinä solmujen eli tiedostamattoman avautumisessa auttoi sekin että muitakin menneisyyden ihmisiä on parin viimevuoden aikana ottaneet yhteyttä ja juuri nyt oli kerääntynyt niin paljon elämänkokemusta ja näkökulmaa että saatoin kytkeä asioita toisiinsa.

Mutta mistä nyt olen erityisen kiitollinen tällä kertaa juuri pallolle on nuo uskolliset hiljaiset pyyteettömät unien selittäjät "unien tulkinta"-puolella. Olen kirjoittanut sinne vuosien varrella ehkä kahdeksan untani ja tallentanut ne selityksineen omaan kansiooni. Ensimmäisten unien selityksistä on mennyt jo 5 vuotta ja olen toki toddennut että hyvin tulkittu tai että tunnistan siinä tuttuja ja oikeita elementtejä tai että löysin itse selityksen annettujen vinkkien pohjalta. En silti osannut aavistaa että ne kirjoittamani unet linkittyvät toisiinsa ja saavat lihaa ympärilleen ja täydellisen selityskokonaisuuden elämääni kun "kohtalon oikusta" oikealla hetkellä luen ne uudestaan kuten tänään tapahtui.

Kun nyt kaiken sattuman ja kohtaamisten, oikeiden muisto-kohtien ollessa sieltä sun täältä avautuneena luin unet seityksineen lähtivät ne assosiaatioketjun kautta avautumaan aivan itsestään ja hyvin verevästi selittäen elämäni kaikki maaliset tapahtumat ja siihen liittyvät kysymykset itsestäni ja polustani. Toki voi lisääkin aueta mutta ne pohjaavat sitten tälle kokonaisuudelle mitä tänään aukesi. Niin kattava ja perustukiltaan tärkeä ja monipuolinen oli se kokonaisuus ja näköala joka aukesi.

Tämä on kuten muistetaan henkisten kirjoitusten palsta :) mutta kuten olemme aikoinaan useasti todenneet niin tätä maallistahan me elämme ja sitäkin on tarkoitus ymmärtää. Nimenomaan sitä, kuten sanottu, sillä se luo pohjan ja tarkoituksen sille miksi me täällä ylipäätään palloilemme, ja antaa askelmat seuraaville toiminnan tasoille. Tässä elämässä. Joka sitten niveltyy sinne henkiseenkin puoleen uusilla liitoksilla.
Tai vanhoilla hyvillä liitoksilla mutta nyt uudistuneena, lisää oppineena, miten kullakin ja miten kukin asian käsittää.

Minä en kuitenkaan olisi päässyt sellaiseen analysoinnin vauhtiin ja kokonaisuuksien lopputulemaan kuin mihin nyt pääsin jos ei teitä ihania unien tulkitsijoita olisi ollut ja tietenkin paikkaa mihin unistaan kysellä. Joten iso kiitos teille kaikille että olette! Ja kiitokset ylläpitäjille jotka näitä palstoja luovat.

Tämä tuli tähän yleiskiitoksena, mutta laitan tämän myös unien puolelle, että varmasti jokainen tulkitsija huomaa kiitokseni.
  Vastaa viestiin

15.12.11, 13:00   #2 (linkki)

Käyttäjän vaihtonikki avatari

Rekisteröitynyt: 07/2011
Kiitoksia myös minulta kaikille!

Eipä tuollaiseen pohdiskelun tuntumaan pääsisi ilman teitä!

Itse haluaisin kanssa näin persoonattoman ilmeettömästi kiittää rakkauden opettajia elämässäni ;) Kiitos siitä välittämisestä, jolla sydämenne puhuu niin palstoilla kuin elämässäkin <3 Kiitos, että havahdutatte oleelliseen, kun muistutusta tarvitsen.
  Vastaa viestiin
15.12.11, 14:16   #3 (linkki)
etsijä

Käyttäjän Inke avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: koti on siellä missä sydänkin
.............

Viimeinen muokkaaja Inke; 18.12.11 06:39.
  Vastaa viestiin
30.12.11, 22:05   #4 (linkki)

Käyttäjän joanna* avatari

Rekisteröitynyt: 01/2009
etsin täältä otsikkoa kiitollisuusketju ja en löytänyt tässä lapsen hoidon lomassa.

kiitänpä sitten tähän ketjuun. ei suurempia (ja suuriahan ne on kyllä) kiitoksia kuin että tänään olen saanut rennommin viettää aikaa lapseni kanssa kuin joulun aikaan. tykkään enempi tästä vuoden vaihteen juhlasta :). laitoin jo etukäteen roihun tuonne talomme yhteiselle pihalle palamaan. nyt on paljon mukavampi olo kuin jouluna.
  Vastaa viestiin
30.12.11, 22:11   #5 (linkki)
Sem
Voima kanssamme

Käyttäjän Sem avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Henkimaailma
Voima kanssamme.

T. Voiman Edustaja. :)
  Vastaa viestiin
01.01.12, 12:26   #6 (linkki)

Käyttäjän joanna* avatari

Rekisteröitynyt: 01/2009
kiitän eilisestä päivästä, kaikesta mitä eilen koin. ei tarvinnutkaan viettää iltaa kokonaan yksin, vaan sain pelailla sellaisten isompien lasten kanssa. innostuin jopa maalaamaan yömyöhällä. vuoden vaihde on "taikuutta pullollaan", tosin tänään tuntuu että maailma on hiljentynyt. kyllä se tästä lähtee tämäkin vuosi rullaamaan eteenpäin :)
  Vastaa viestiin
01.01.12, 19:59   #7 (linkki)

Käyttäjän KARS JEDIMESTARI avatari

Rekisteröitynyt: 01/2007
Sijainti: ´SATEENKAARIGALAKSI
VOIMASAA UUDEN VUODEN JATKOA

VOIMAISAA uudenvuoden jatkoa 2012 t KARS SKYWALKER JEDIMESTARI

VOIMA OLKOON KANSSANNE
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>