| |  | |
22.12.11, 12:48
|
#1 (linkki)
| | Killing Whispers
Rekisteröitynyt: 07/2008 Sijainti: In the darkest shadows...
| "Pskaa Joulua kaikille!"
Kyllä on taas nii vaikeeta ja vittumaista, että Paskaa Joulua vaa kaikille!!
Haistatelkaa vaa aikanne, sitten ku napsahtaa niin on enää turha tulla itkee, että mikäs mulle nyt tuli? Pitkä on pinna, kyllä, mutta älkää erehtykö kuvittelemaan mun sietävän loputtomiin.
Tukehtukaa kinkkuihinne!!
| |
| | |
22.12.11, 13:42
|
#2 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Arco Iris
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Varjotar Kyllä on taas nii vaikeeta ja vittumaista, että Paskaa Joulua vaa kaikille!!
Haistatelkaa vaa aikanne, sitten ku napsahtaa niin on enää turha tulla itkee, että mikäs mulle nyt tuli? Pitkä on pinna, kyllä, mutta älkää erehtykö kuvittelemaan mun sietävän loputtomiin.
Tukehtukaa kinkkuihinne!! | No hei!
Mikäs mättää?
Älä nyt jostain joulusta ainakaan napsahda, ethän. Kohta se on paremmalla puolella ja kaikki muutkin peijaiset.
Häntä pystyyn vaan!
| |
| | |
22.12.11, 13:50
|
#3 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2009
|
heiii...
voe hyvän tähen tuas missä mättää ?
nyt on miullakin hetkellisesti voimat pois, mutta kyl mie kakun väännän enkä aio jauhoihin tms muuhunkaan tukehtua.
ja miksi pitää toivoa toisille huonoa joulua jos itellä on paha hetki :0
| |
| | |
22.12.11, 13:56
|
#4 (linkki)
| | kiveliön kuningas
Rekisteröitynyt: 03/2010 Sijainti: turku
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Varjotar Kyllä on taas nii vaikeeta ja vittumaista, että Paskaa Joulua vaa kaikille!!
Tukehtukaa kinkkuihinne!! | Varo itse kanaluita, niihin on moni tukehtunut!
| |
| | |
22.12.11, 15:20
|
#5 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 10/2009
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943 Varo itse kanaluita, niihin on moni tukehtunut! | Monet koirat saavat suolistotukkeumia kinkun luista.
Varjotar... kaikella on aikansa ja hetken aika on lyhyt. Temperamenttiä sinusta kyllä löytyy, kuten Kateltakin. Kate Bush - Wuthering Heights - YouTube
Mukavaa joulunaikaa sinulle Varjotar... onhan ihanaa, että päivien valoisa aika alkaa pidentyä? :)
Viimeinen muokkaaja Awa*; 22.12.11 15:30.
| |
| | |
22.12.11, 16:01
|
#6 (linkki)
| | etsijä
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: koti on siellä missä sydänkin
|
Joulunaika on monille vuoden kurjinta aikaa. En aio tukehtua kinkkuun, sillä uskon joulun jälkeiseen elämään enkä edes kauheasti pidä punaisesta lihasta. Jonain päivänä minusta tulee kasvisravinnon intomielinen puolestapuhuja, merkit näyttävät sellaiselta. Ei ole punainen liha A-veriryhmäläisten ravintoa ei, se on liian heviä sapuskaa.
| |
| | |
22.12.11, 16:54
|
#7 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2007
|
Hyvin monella muullakin, kuin Varjottarella, on paha olo tämän joulun alla.
Sen huomaa kun lukee päivän lehtiä tai kuuntelee uutisia.
Silti ei voi toivottaa pahaa kenellekään, vaan toivoa kaikille hyvää, jaksamista ja joulunrauhaa.
| |
| | |
23.12.11, 09:47
|
#8 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2011
|
On varmasti pahaa oloa monella joulun alla.
Kuitenkin joulutoivotus on joulutoivotus ja rakkaudesta meihin virtuaalikirjoittelijoihin sinäkin Varjotar päätit toivottaa meille jouluja. Sekin on huomionosoitus ja rakkaudesta on hevonenkin joskus potkinut.
Toivon sinulle ja kaikille muillekin oikein hyvää joulua! Kynttilänvaloa, ihmistä joka on läsnä jollain tavoin juuri sinulle, rauhaa ja hiljaisuutta, aikaa ja tunnelmamusiikkia omaan makuun ja rakkautta, vaikka sitten virtuaaliteitse, ajatuksina, sisäisenä hyvänä olona tai tuttavien ja lähimmäisten kanssa jaettuna. 
Kuva: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:A...W5TOlB8bdONR8_
AhbcwD0ZbMlil60pLWTgxsWQ
| |
| | |
23.12.11, 13:19
|
#9 (linkki)
| | etsijä
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: koti on siellä missä sydänkin
|
Iso käsi ja lämmin ajatus Vaihtonikille koskettavasta viestistäsi ketjun aloittajalle. Osoitit upeasti suuruutta.
| |
| | |
23.12.11, 19:28
|
#10 (linkki)
| | Voima kanssamme
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Henkimaailma
|
Rauhan Joulua ja Voiman Kauneutta Jokaiselle. Näin Olkoon.
| |
| | |
24.12.11, 08:16
|
#11 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 10/2010 Sijainti: Pääkaupunkiseutu
| Lainaus:
Tukehtukaa kinkkuihinne!! | Ei ihan lähdetä pesoja matkimaan, mutta joulun järjestelyt yms on ihan peestä. Lasten juhlahan tämä loppujen lopuksi... Toisaalta hienoa nähdä lasten onnellisuus tästä ja se usko "ihmeisiin".
Onneksi on joulun jälkeistä elämää.
En ole sietänyt kuulla "joulu" sanaa / onkos jo kaikki järjestelyt tehyt yms... p:tä moneen viikkoon. Heti on nähty punaista :D ... mutta nyt kun kaikki puoliksi valmista niin toisaalta onhan tässä päivässä "taikaa" sitä ihmeellistä jotain. Rakkauden juhla. Unohdetaan materia ja sellainen ja mietitään joulun perimmäistä jujua.
Terv. ikuinen vanha piika :) että ei täälläkään kultalusikalla joulukinkkua vedetä :P
| |
| | |
25.12.11, 21:08
|
#12 (linkki)
| | Voima kanssamme
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja love_fortune Ei ihan lähdetä pesoja matkimaan, mutta joulun järjestelyt yms on ihan peestä. Lasten juhlahan tämä loppujen lopuksi... Toisaalta hienoa nähdä lasten onnellisuus tästä ja se usko "ihmeisiin".
Onneksi on joulun jälkeistä elämää.
En ole sietänyt kuulla "joulu" sanaa / onkos jo kaikki järjestelyt tehyt yms... p:tä moneen viikkoon. Heti on nähty punaista :D ... mutta nyt kun kaikki puoliksi valmista niin toisaalta onhan tässä päivässä "taikaa" sitä ihmeellistä jotain. Rakkauden juhla. Unohdetaan materia ja sellainen ja mietitään joulun perimmäistä jujua.
Terv. ikuinen vanha piika :) että ei täälläkään kultalusikalla joulukinkkua vedetä :P | Minusta joulun eteen kannattaa panostaa, on se sen verran hienoa aikaa. :)
| |
| | |
26.12.11, 20:55
|
#13 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2006 Sijainti: Noiruttu Pohojammaa
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja love_fortune Terv. ikuinen vanha piika :) :P | Mäkin taidan olla tuommonen. (Jos ei sitte tuu sitä "Jouni lappalaista, joka lupaa viedä tunturiin") :D Sitä josta se Ritva Oksanen laulaa.
| | |
28.12.11, 17:33
|
#14 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 03/2008 Sijainti: ruotsin etelä lappi
| Lainaus:
Tukehtukaa kinkkuihinne!! | ymmärrän tosi hyvin <3
| |
| | |
28.12.11, 18:01
|
#15 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
|
Hih..."Tukehtukaa kinkkuihinne"... siis Pulskaa Joulua kaikille!
toivoo myös Villasukka:)
| |
| | |
30.12.11, 08:12
|
#16 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| Lainaus:
Tukehtukaa kinkkuihinne!! | Tänään yhdyn sydämestäni tähän.
| |
| | |
30.12.11, 21:57
|
#17 (linkki)
| | Voima kanssamme
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Amur Tänään yhdyn sydämestäni tähän. | Minä en. Sillä mihin itse yhdyn niin se olkoon hänessä kasvava mitä hän itse itsessään itselleen Voimassaan luo. :)
Jame.
| |
| | | | |