Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sem Puhut Voimasta hyvin. Ei kukaan synny sithiksi, mutta hänen monia epävarmuuksia lapsuudessa voidaan käyttää hyväkseen kasvaa pimeälle puolelle, mutta silti vain vahva voi sen viedä kauneuteen tai pimeyteen. Paljon voi silti vaikuttaa välillä kun sydän lämmin on. :) |
Tarkoittaako tuo sithi samaa kuin kristillisessä mytologiassa Saatana, joka kerää joukkoja itsensä vahvistamiseen? Että on olemassa pahan armeija, joka kasvattaa voimaansa?
Minun ajatusmaailmassani taas paha on epätasapainoa ja rakkaus taas tasapainoa. Kun olen vihainen tai ärsyyntynyt, koen joutuneeni epätasapainon tilaan, josta pyrin pääsemään tasapainoon. Tänään olin joutunut erittäin epätasapainoon ja teen parasta aikaa töitä päästäkseni itseni kanssa balanssiin...
Aika usein se menee vielä niin, että kun pääsen yli henkisestä kaaoksesta, tuntuu kuin olisin saanut uusia voimia. Mutta en kuitenkaan tunne tekeväni töitä minkään persoonallisen pahan kanssa! Ainoastaan vain oman itseni ja sisäisten mörköjeni kanssa.