Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Miekkojen Kuningatar Nykymenolla tarkoitan tässä tapauksessa sitä, että henkisiä suuntauksia, ideologioita, kouluja, kursseja, oppaita, guruja jnejnejne syntyy kuin sieniä sateella. Mietin että ateistin tai skeptikon silmissä se saattaa näyttää jopa huvittavalta. Vai mitä tunteita se herättää?
Vielä sata vuotta sitten tilanne oli se, että suurten uskontojen lisäksi oli olemassa vain teosofit ja ruusuristiläiset. Harva pääsi käsiksi tämän kaltaisiin asioihin. Nyt spirituaalinen sarka tarjoaa monelle tavan elättää itsensä, tai ainakin moni haaveilee siitä ja yrittää sitä. |
Mä en ole ateisti enkä skeptikko mutta kyllä tietyllä tavalla tuntuu mustakin hassulta. Toisaalta on hyvä jotta on valinnanvaraa jottei tarvi fakkiutua vain yhteen ja samaan mutta sitten toisaalta niin kun kaikenlaista sukankuluttajaa tyrkyttämäs omaa juttuaan ja mistä niinku aina edes tietää muutaku yrityksen ja erehdyksen kautta jotta "tuo nyt oikin ihan persiistä"? Mä suhtaudun aika nihkeästi yleensäkkin kursseihin kun ei niistä oikein etukäteen tiedä jotta onko humpuukia vai ei...
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Miekkojen Kuningatar Henkisillä messuilla esimerkiksi mulle yritettiin myydä taikatippaa, joka korjaa kaikki kehoni väärät asennot, yksi tippa! |
:D :D :D JESS!!! Äkkiä tänne tuommotti aine!!!! JOSPA SE VIHDOINKI
PIENENTÄIS MUN MAHAN!!! :D :D